Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Τα πάντα κολλάνε.
Δεν θα ξεχασω το 96 φανταρος στη Μυτιλήνη, πυροβολικό εγω, που μας ειχαν αναγκάσει απο ολα τα σωματα να φυλάμε επι 24ωρου ενα αρμα μαχης που ειχε κολλήσει στη λάσπη και δεν μπορουσαν νατο βγαλουν με τίποτα.
Άρα ; Κάτι θές να πείς αλλά δέν το λές .
Ούτε με άρμα ίσως δέν είμαστε εξασφαλισμένοι ;
 
Tήν πρώτη φορά που έβαλα στο terrano bf goodrich μούπαν εκεί που τάβαλα
ότι θα μου κάνουν 90.000 χλμ .
Μού φάνηκε υπερβολικό όμως η πράξη πράγματι τους επαλήθευσε ,έκαναν τόσα πολλά
Τοτε είχαν 120 ευρώ το ένα .
Όταν πήγα να ξαναβάλω μου ζήτησαν 180 ευρώ .
50% πάνω !!
Επειδή βρήκα υπερβολική την αύξηση δέν ξανάβαλα, όχι για τα λεφτά αλλά
για την νοοτροπία αυτή πού μας δέρνει .
απο τα ποιο όμορφα λάστιχα που υπάρχουν..
τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει τεράστια άυξηση και εκτός αυτού δεν τα βρησκεις και ευκολα,
για το ranger που εχω σε 18αρες κάνουν 1200 ευρω και περιμενα 4 μηνες και δεν ειχα καν απαντιση ποτε θα ερθουν ..
κατελιξα στα at maxxis με το ιδιο πελμα αλλα ποιο απαλο πλαινο..
τα κγουντριτσ οκ βγαζουν πολλα χιλιομετρα επιδη εχει πολυ σκλυρη γομα και μετα τον προτο χρονο γινετε ακομα ποιο σκλυρο..
το κακο είναι οτι στην ασφαλτο σε βρεγμανο οδόστρομα το μονο που κανεις ειναι ντριφτ
 
απο τα ποιο όμορφα λάστιχα που υπάρχουν..
τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει τεράστια άυξηση και εκτός αυτού δεν τα βρησκεις και ευκολα,
για το ranger που εχω σε 18αρες κάνουν 1200 ευρω και περιμενα 4 μηνες και δεν ειχα καν απαντιση ποτε θα ερθουν ..
κατελιξα στα at maxxis με το ιδιο πελμα αλλα ποιο απαλο πλαινο..
τα κγουντριτσ οκ βγαζουν πολλα χιλιομετρα επιδη εχει πολυ σκλυρη γομα και μετα τον προτο χρονο γινετε ακομα ποιο σκλυρο..
το κακο είναι οτι στην ασφαλτο σε βρεγμανο οδόστρομα το μονο που κανεις ειναι ντριφτ
Μα αν δεν ήταν έτσι, δηλαδή το γλυστριμα σε βαθμό επικίνδυνου σε βρεγμένη άσφαλτο, όλοι αυτά θα φορούσαμε, αφού αποδεδειγμένα είναι μακράν τα καλύτερα στις off road διαδρομές. Κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός και η επιλογή του στα λάστιχα.
 
Καλύτερο μόνο από εργάτη είναι φιλαράκι αγρότης με τρακτέρ που τον έχεις κεράσει μπύρες το προηγούμενο βράδυ..😛
Φίλε Διονύση πόσο δίκιο έχεις... Το 2017, πάνω στη φούρια να πιάσουμε για μαύρες στην Ασσωπία και έχοντας υπερεκτιμήσει τόσο τις δυνατότητες ενος jimny που είχα τότε, αλλά και τις δικές μου, κόλλησα δίχως άλλο... Τι εργάτες, τι πατέντες με σχοινιά, ξύλα και πέτρες, τι λάστιχα, το αμάξι αν δεν έχει έρθει φίλος με τρακτέρ από κοντινό χωριό, ακόμη θα ήταν εκεί ενθύμιο... Το κορυφαίο ήταν ότι στο πρώτο τράβηγμα του, έφυγε και τι τρακτέρ από το δρόμο και χλωμιασαμε! Πάλι καλά που βγήκαμε...
 
90.000 χλμ ειναι υπερβολικα για οποιοδηποτε ελαστικο, σε οποιοδηποτε οχημα.
Κυριολεκτικα, και ζητω συγνωμη προκαταβολικα γι' αυτο, αρρωσταινω οταν ακουω για τετοιες "επιδοσεις"....
Το ελαστικο, ειναι το τελευταιο αντικειμενο σε ενα αυτοκινητο, πανω στο οποιο εξαντλουμε τον ορο οικονομια!!!
 
90.000 χλμ ειναι υπερβολικα για οποιοδηποτε ελαστικο, σε οποιοδηποτε οχημα.
Κυριολεκτικα, και ζητω συγνωμη προκαταβολικα γι' αυτο, αρρωσταινω οταν ακουω για τετοιες "επιδοσεις"....
Το ελαστικο, ειναι το τελευταιο αντικειμενο σε ενα αυτοκινητο, πανω στο οποιο εξαντλουμε τον ορο οικονομια!!!
Κοίτα ,δύο τινά συμβαίνουν .
Πρώτον ίσως δέν δούλεψες ποτέ το BF GOODRICH
Δεύτερον αφήνεις να αιωρείται ότι ή λέμε ψέματα ή θέσαμε τον
εαυτόν σε κίνδυνο για λόγους οικονομίας .
Ανθρώπους που δέν γνωρίζεις ποιοί είναι.
Κλείνοντας θα πώ ότι 90.000 έκαναν και τα continental πού έφερε
το Renault traffic καί τ'αλλάξαμε λόγω ημερ.κατασκευής τους .
Ναί ,τα bridgstone ουδέποτε μούκαναν πάνω απο 40.000 στο saloon μου .
 
Back
Top