Πρώτη χρήση καινούργιου όπλου

Καλησπέρα! Είμαι εντελώς αρχάριος στο χώρο κι έχω παραλάβει εδώ και μία εβδομάδα τα πρώτα μου όπλα, μια επαναληπτική (Benelli SuperNova) και μία αυτογεμή (Derya Practical).
Πριν την πρώτη χρήση τους, χρειάζεται να κάνω κάτι; Χρειάζεται κάποια προετοιμασία (πέραν της δικής μου γνωσιακής, σωματικής, κλπ) ;
Έχω ακούσει, δει διάφορα και συνεχίζω να βλέπω αναρτήσεις, βίντεος και προτάσεις, αλλά δεν ξεμπερδεύομαι!
Οι περισσότεροι γράφουν ότι χρειάζονται ξεγρασάρισμα (δεν βλέπω κάποια ποσότητα γράσου σε κανένα απ' τα δύο όπλα) και προετοιμασία πριν την πρώτη τουφεκιά ...
Ο πωλητής απ' την άλλη, μου είπε "ότι δεν χρειάζεται τίποτα στα συγκεκριμένα μοντέλα" και "ό,τι γράφουν τα εγχειρίδια οδηγιών τους..." (ΔΕΝ γράφουν για κάποια προετοιμασία πριν την πρώτη χρήση) ...

Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε!
Ευχαριστώ πολύ!!
 
Καλησπέρα! Είμαι εντελώς αρχάριος στο χώρο κι έχω παραλάβει εδώ και μία εβδομάδα τα πρώτα μου όπλα, μια επαναληπτική (Benelli SuperNova) και μία αυτογεμή (Derya Practical).
Πριν την πρώτη χρήση τους, χρειάζεται να κάνω κάτι; Χρειάζεται κάποια προετοιμασία (πέραν της δικής μου γνωσιακής, σωματικής, κλπ) ;
Έχω ακούσει, δει διάφορα και συνεχίζω να βλέπω αναρτήσεις, βίντεος και προτάσεις, αλλά δεν ξεμπερδεύομαι!
Οι περισσότεροι γράφουν ότι χρειάζονται ξεγρασάρισμα (δεν βλέπω κάποια ποσότητα γράσου σε κανένα απ' τα δύο όπλα) και προετοιμασία πριν την πρώτη τουφεκιά ...
Ο πωλητής απ' την άλλη, μου είπε "ότι δεν χρειάζεται τίποτα στα συγκεκριμένα μοντέλα" και "ό,τι γράφουν τα εγχειρίδια οδηγιών τους..." (ΔΕΝ γράφουν για κάποια προετοιμασία πριν την πρώτη χρήση) ...

Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε!
Ευχαριστώ πολύ!!