Μοτοσυκλέτα

Να έρθω και εγώ με αυτό??
Tn2BVs0.jpg


μόνο που θα είμαι τελευταίος γιατί θα σας βρωμίσω διχρονίίίλα!!! χαχαχα
.what. ... πως τα κρατάτε σε αυτή την κατάσταση ρε παιδιά ... .fff.
 
Κοίτα ήταν σε αξιοπρεπή κατάσταση για τα χρόνια του (το μακρινό 1979-80) και επειδή ήταν το όνειρο μου να το φτιάξω (ήταν και του πατέρα μου) του αφιέρωσα χρόνο και προσωπική εργασία (και μερικά γιούρο, για να τα λέμε όλα...)!! τώρα το απολαμβάνω!! :):)
Αν υπάρχει όρεξη και μεράκι όλα γίνονται!!
Σκέψου πόσα όπλα από εποχές ξεχασμένες κοσμούν σπίτια και οικογένειες σε άψογη κατάσταση!!! ;)
 
Last edited:
Εδώ και το δικό μου "εργαλείο " μετά από γενικό service που έκανα μόνος μου!λάδια φ.λαδιού, μπουζί, αλλαγή τσιμουχες στα πηρούνια, λεμο καρμπιρατερ και ανορθωτή! Την έχω τέσσερα χρόνια, δεν είναι του στυλ μου αλλά κάνω την δουλειά μου! host images
 
καλημέρα μηχανόβιοι
το ξαναείδα σήμερα στο άλμπουμ μου και είπα να ποστάρω - το πιστάδικο μου "εργαλείο"

Motec εγκέφαλος άγραφος τον οποίο φτιάξαμε πάνω σε δυναμόμετρο και στον δρόμο/πίστα φυσικά :)
Arata ολόσωμη 2.2 κιλά από τους λαιμούς μέχρι τελικό
αντικόφτης
quick shift
πειραγμένα ρεύματα
ροική με αλλαγμένες βαλβίδες ωστήρια και πιστόνια
Bitubo full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός πίσω
Brembo RCS19 τρόμπα φρένου
200Hp τροχό το οποίο μοίραζε πόνο σε κάτι Gsxr στο Ολυμπιακό χωριό και κάτι hayabusa Που νόμιζαν πώς τα 1300cc θα τους σώσουν .yelling.

με το συγκεκριμένο έχω τρέξει σε Μέγαρα και Σέρρες σε πολύ καλούς χρόνους - Μέγαρα έκανα γύρο από 1.00 εώς 1.03 όταν οι πανελλήνιοι γύρναγαν λίγο κάτω από λεπτό,Σέρρες δεν είχα ανέβει πολλές φορές αλλά ήμουνα μέσα στην 5αδα

έχω πάρει τα

California Super Bike School επίπεδα I II III IV και το Sinioris Racing

δυστυχώς όλα τελείωσαν με το που έκανα τον γιο μου χωρίς αυτό να σημαίνει πώς δεν θα ξανακαβαλήσω κάποια στιγμή - προς το παρόν κοιμάμαι πάνω σε ένα sym citycom 300

13254855_10153766506886799_5038166610434075540_o.jpg
 
Last edited:
δυστυχώς όλα τελείωσαν με το που έκανα τον γιο μου χωρίς αυτό να σημαίνει πώς δεν θα ξανακαβαλήσω κάποια στιγμή - προς το παρόν κοιμάμαι πάνω σε ένα sym citycom 300
Μια απο τα ιδια και εγω με την κορη αλλα τι να κανεις ολα καλα ειναι αρκει να το ευχαριστιεσαι Παυλο
 
Ωραιος Παυλο για ολα αλλα κ για το λογο να "απομακρυνθεις" λιγο απο τις μηχανες...
Με τον Αντωνη πρεπει να τα πειτε, θα του αρεσει το εργαλειο σου... ;)
 

Νομίζω οτι για αυτο το εργαλειο τα λόγια ειναι περιττά.
Επίσης πιστευω οτι οι αναβάτες τέτοιων μηχανών είναι εξαιρετικά επιδεξιοι με ικανότητες που εμείς οι απλοί μοτοσυκλετιστες δεν τις έχουμε
 
σε ευχαριστώ Διονύση,

η αλήθεια είναι πώς είναι δύσκολες μηχανές και έχουν κάποια μυστικά για να τις "κουμαντάρεις" ειδικά σε μεγάλες ταχύτητες

πριν κάνω τα σχολεία νόμιζα ότι οδηγώ τέλεια,όμως τελικά είχα πολλά λάθη που ούτε φανταζόμουν και δεν μιλάω για το αγωνιστικό κομμάτι αλλά για την καθημερινή οδήγηση μέσα στην πόλη.ένα απλό παράδειγμα είναι πώς στις στροφές σχεδόν όλοι οι οδηγοί κάνουν το ίδιο λάθος, αφήνουν το γκάζι, με αποτέλεσμα όλο το βάρος της μηχανής και το δικό μας μαζί να πέφτει στην μπροστινή ρόδα περιμένοντας ένα πέλμα 120 να κρατήσει όλα αυτά χωρίς να γνωρίζουμε πώς ένα πολυ πολύ απάλο σταθερό άνοιγμα μεταφέρει το 70% του βάρους αυτού προς τα πίσω αφήνοντας την μπροστινή ρόδα να κάνει αυτό που πρέπει

με το τέλος τον σχολείων κατάλαβα γιατί οι πιτσιρικάδες που παίρνουν τέτοιες μηχανές σκοτώνονται,,,γιατί δεν είναι μόνο η ταχύτητα (σίγουρα είναι το Α και το Ω σε ένα ατύχημα ) που τους σκοτώνει αλλά και ο χειρισμός αυτών από το πώς θα φρενάρει πώς θα στρίψει και ακόμα το πώς θα κάτσει να πιάσει τα clip-ons τοποθετόντας τους αγκώνες σωστά όταν τρέχει

το καλύτερο δώρο που έκανα στον εαυτό μου όταν είχα μηχανή ήταν να παρακολουθήσω το california super bike school και σας προτρέπω όσοι καβαλάτε να το κάνετε αξίζει και προλαμβάνει καταστάσεις
 
ένα απλό παράδειγμα είναι πώς στις στροφές σχεδόν όλοι οι οδηγοί κάνουν το ίδιο λάθος, αφήνουν το γκάζι, με αποτέλεσμα όλο το βάρος της μηχανής και το δικό μας μαζί να πέφτει στην μπροστινή ρόδα
Πολύ σωστά , άλλωστε είναι κάτι που το βλέπουμε ξεκάθαρα και στο moto gp.
Ότι είναι να γίνει ( φρένα κλπ) γίνεται πριν την στροφή , όταν ξεκινάει η στροφή ήδη ο οδηγός έχει πάρει θέση , έχει βάλει την σωστή ταχύτητα και έχει ανοίξει το γκάζι εκεί που πρέπει.
Εγώ δεν έχω περάσει κάποιο σχολείο , δυστυχώς:(
 
Back
Top