σε ευχαριστώ Διονύση,
η αλήθεια είναι πώς είναι δύσκολες μηχανές και έχουν κάποια μυστικά για να τις "κουμαντάρεις" ειδικά σε μεγάλες ταχύτητες
πριν κάνω τα σχολεία νόμιζα ότι οδηγώ τέλεια,όμως τελικά είχα πολλά λάθη που ούτε φανταζόμουν και δεν μιλάω για το αγωνιστικό κομμάτι αλλά για την καθημερινή οδήγηση μέσα στην πόλη.ένα απλό παράδειγμα είναι πώς στις στροφές σχεδόν όλοι οι οδηγοί κάνουν το ίδιο λάθος, αφήνουν το γκάζι, με αποτέλεσμα όλο το βάρος της μηχανής και το δικό μας μαζί να πέφτει στην μπροστινή ρόδα περιμένοντας ένα πέλμα 120 να κρατήσει όλα αυτά χωρίς να γνωρίζουμε πώς ένα πολυ πολύ απάλο σταθερό άνοιγμα μεταφέρει το 70% του βάρους αυτού προς τα πίσω αφήνοντας την μπροστινή ρόδα να κάνει αυτό που πρέπει
με το τέλος τον σχολείων κατάλαβα γιατί οι πιτσιρικάδες που παίρνουν τέτοιες μηχανές σκοτώνονται,,,γιατί δεν είναι μόνο η ταχύτητα (σίγουρα είναι το Α και το Ω σε ένα ατύχημα ) που τους σκοτώνει αλλά και ο χειρισμός αυτών από το πώς θα φρενάρει πώς θα στρίψει και ακόμα το πώς θα κάτσει να πιάσει τα clip-ons τοποθετόντας τους αγκώνες σωστά όταν τρέχει
το καλύτερο δώρο που έκανα στον εαυτό μου όταν είχα μηχανή ήταν να παρακολουθήσω το california super bike school και σας προτρέπω όσοι καβαλάτε να το κάνετε αξίζει και προλαμβάνει καταστάσεις