Μηχανές γόμωσης, παρελκόμενα

Δηλαδή σαν την δικιάσου με κρυμένο το μοτερ πίσω από την μηχανή σαν την omv smart δεν βγάζει?Παρα μόνο με το μοτερ από πάνω σαν γκουμούτσα?
Δεν είναι δική μου, είναι φίλου μου,ναι σαν γκουμουυτσα
Δηλαδή σαν την δικιάσου με κρυμένο το μοτερ πίσω από την μηχανή σαν την omv smart δεν βγάζει?Παρα μόνο με το μοτερ από πάνω σαν γκουμούτσα?
Δεν είναι δική μου, είναι φίλου μου, όχι δεν τις βγάζει έτσι, ο Καββαδίας τις μηχανές του τα μοτέρ τα έχει πάνω, και για εμένα καλύτερα
 
Κάνεις λάθος Νικόλα, απλά τώρα βγάζει την Evo, αυτό το μηχάνημα είναι πολύ παλιό, δεν την έβγαλε ποτέ σε παραγωγή, αν ψάξεις στα βίντεο του Καββαδία " πολυμήχανο κλείσιμο" την έχει σε έναν πάγκο και την δείχνει
Τι τιμή η evo Αris??
 
Τι τιμή η evo Αris??


Tακη 450 ευρω τις ειχε τις EVO με ρουλεμαν και ιμαντα!!! Δυστυχως δεν τις ξανα βγαζει!!!! Την τελευταια που
εφτιαξε την εστειλε στην Ιταλια....με ειδικες ρυθμισεις....ο Ιταλος κλεινει και σε ρελιαστο στα 66,5 χιλιοστα...
εαν μπορεσω θα βαλω φωτο να την δεις φιλε!!! Τωρα εχει ριξει ολο το ''βαρος΄΄ στην Α5S - LC - R2 ....και
απ'οτι μαθαινω θα ριξει την τιμη κατω απο τα 375 ευρω !!!!!:oops:
 
Δεν είναι δική μου, είναι φίλου μου,ναι σαν γκουμουυτσα

Δεν είναι δική μου, είναι φίλου μου, όχι δεν τις βγάζει έτσι, ο Καββαδίας τις μηχανές του τα μοτέρ τα έχει πάνω, και για εμένα καλύτερα
Δεν νομίω ότι είναι καλύτερα.
Πρώτον γιατί βλέπεις ενα ογκώδης πράγμα κ δεύτερον και σημαντικότερο ότι δεν του αφήνει χώρο για μεγαλυτερη τροχαλία ωστε να μειώσει ακόμα τις στροφές για να μην έχουμε ανάμματα.
Στίς φωτό που ανέβασες η τροχαλία έχει καλή μείωση ενώ στην evo αν δεν κάνω λάθος φαίνεται οι τροχαλίες να είναι 1/1.
Γνώμη μου.
 
Δεν νομίω ότι είναι καλύτερα.
Πρώτον γιατί βλέπεις ενα ογκώδης πράγμα κ δεύτερον και σημαντικότερο ότι δεν του αφήνει χώρο για μεγαλυτερη τροχαλία ωστε να μειώσει ακόμα τις στροφές για να μην έχουμε ανάμματα.
Στίς φωτό που ανέβασες η τροχαλία έχει καλή μείωση ενώ στην evo αν δεν κάνω λάθος φαίνεται οι τροχαλίες να είναι 1/1.
Γνώμη μου.

Αρη μειωση στροφων υπαρχει. Απο τις 1.450 στροφες του μοτερ σε 870 περιπου. Δεν υπαρχει θεμα
''αναματος''....Τι να το κανεις ομως....σημασια εχει οτι δεν την ξαναβγαζει φιλε!!! Οποιος προλαβε τον ΚΥΡΙΟΝ
ειδε.
 
Αρη μειωση στροφων υπαρχει. Απο τις 1.450 στροφες του μοτερ σε 870 περιπου. Δεν υπαρχει θεμα
''αναματος''....Τι να το κανεις ομως....σημασια εχει οτι δεν την ξαναβγαζει φιλε!!! Οποιος προλαβε τον ΚΥΡΙΟΝ
ειδε.
Οι ιδανικές στροφές δεν ειναι οι 400-500?για να μην έχουμε ανάμματα?
Ετσι θυμάμαι από την ιδιοκατασκευή που είχαμε (παλιά) κάνει.
900 rpm νομίζω μετά από 50-60 φυσίγγια σερί αρχίζουν και καίνε όλα.
 
Οι ιδανικές στροφές δεν ειναι οι 400-500?για να μην έχουμε ανάμματα?
Ετσι θυμάμαι από την ιδιοκατασκευή που είχαμε (παλιά) κάνει.
900 rpm νομίζω μετά από 50-60 φυσίγγια σερί αρχίζουν και καίνε όλα.
Οι 400-500 στροφες ειναι ιδανικες για το στρογγυλο ρελι ενω στο αστερι μπορεις και με τις 900..απλα θελει καλη λιπανση το στροφειο..εγω ανα 10 φυσιγγια ξαναλιπαινω με ψιλο λαδακι και δεν εχω θεμα
 
ΑΜα ετοιμαζεις λιγα, για καθε κυνηγι, εχεις τη δυνατοτητα να τα φτιαξεις ετσι οπως λες, σε τερμα παραδοσιακη διαδικασια
Ε ναι χαρτινους δεν γεμιζω πολλους αντε καμια 20αρια για λαγο πιο πολυ για την διαδικασια
 
Δεν νομίω ότι είναι καλύτερα.
Πρώτον γιατί βλέπεις ενα ογκώδης πράγμα κ δεύτερον και σημαντικότερο ότι δεν του αφήνει χώρο για μεγαλυτερη τροχαλία ωστε να μειώσει ακόμα τις στροφές για να μην έχουμε ανάμματα.
Στίς φωτό που ανέβασες η τροχαλία έχει καλή μείωση ενώ στην evo αν δεν κάνω λάθος φαίνεται οι τροχαλίες να είναι 1/1.
Γνώμη μου.
Η δική μου φίλε είναι κατευθείαν,δεν είναι με λουρί, τώρα για αυτό που λες,δεν έχω για να ξέρω,
 
Αρη μειωση στροφων υπαρχει. Απο τις 1.450 στροφες του μοτερ σε 870 περιπου. Δεν υπαρχει θεμα
''αναματος''....Τι να το κανεις ομως....σημασια εχει οτι δεν την ξαναβγαζει φιλε!!! Οποιος προλαβε τον ΚΥΡΙΟΝ
ειδε.
900 στροφές φέρνει αυτή, για τις άλλες δεν ξέρω
 
Tακη 450 ευρω τις ειχε τις EVO με ρουλεμαν και ιμαντα!!! Δυστυχως δεν τις ξανα βγαζει!!!! Την τελευταια που
εφτιαξε την εστειλε στην Ιταλια....με ειδικες ρυθμισεις....ο Ιταλος κλεινει και σε ρελιαστο στα 66,5 χιλιοστα...
εαν μπορεσω θα βαλω φωτο να την δεις φιλε!!! Τωρα εχει ριξει ολο το ''βαρος΄΄ στην Α5S - LC - R2 ....και
απ'οτι μαθαινω θα ριξει την τιμη κατω απο τα 375 ευρω !!!!!:oops:
Ευχαριστώ κύριε Νίκο,καλοσύνη σας!!!
 
Back
Top