Ερωτήσεις - Απαντήσεις

Καλησπέρα σας. Έχω ένα παλιό δίκανο κειμήλιο από τον παππού μου το οποίο είναι πλήρες λειτουργικό δεν έχει καθόλου κενά..αλλά είναι και πολύ ταλαιπωρημένο.
Αξίζει να το κάνω κάποια παρέμβαση μόνος μου να το φτιάξω λίγο; Μπορεί κάτι να γινει να φύγουν αυτά τα στίγματα σκουριάς από πάνω;
Έχει να ρίξει πάνω από 15 χρόνια.. Το θέλω μόνο και μόνο για ενθύμιο. Σκέφτομαι μάλιστα μήπως βγάλω και μια συλλεκτική άδεια για να μην το ανανεώνω την άδεια του μιας και δεν χρησιμοποιηθεί στο κυνήγι.
IMG_5519.jpegIMG_5516.jpegIMG_5518.jpegIMG_5517.jpeg
 
Παρά το krupp essen,κάτι μου λέει,από το doll's head,το σκάλισμα και το τετράγωνο περαστό,ότι πρέπει να είναι Ιταλικό του 60!
Οι σφραγίδες θα βοηθήσουν πιο πολύ στη ταυτοποίηση...
Εγώ θα το μάζευα,(οι φωτογραφίες δεν είναι αποτρεπτικές) και με τα κατάλληλα φυσίγγια,για καμιά τσιχλίτσα στο απογευματινό θα το χρησιμοποιούσα!!!
Διαφωνώ στη μετατροπή σε "συλλεκτικό" γιατι θα πρέπει να "απενεργοποιηθεί" (αχρηστευθεί)μόνιμα από οπλουργο!
 
Παρά το krupp essen,κάτι μου λέει,από το doll's head,το σκάλισμα και το τετράγωνο περαστό,ότι πρέπει να είναι Ιταλικό του 60!
Οι σφραγίδες θα βοηθήσουν πιο πολύ στη ταυτοποίηση...
Εγώ θα το μάζευα,(οι φωτογραφίες δεν είναι αποτρεπτικές) και με τα κατάλληλα φυσίγγια,για καμιά τσιχλίτσα στο απογευματινό θα το χρησιμοποιούσα!!!
Διαφωνώ στη μετατροπή σε "συλλεκτικό" γιατι θα πρέπει να "απενεργοποιηθεί" (αχρηστευθεί)μόνιμα από οπλουργο!
Η αλήθεια είναι ότι λυπάμαι και εγώ να το παροπλίσω. Εδώ είναι και οι σφραγίδες του. Ιταλικό είναι, από χρονολογία δεν γνωρίζω.IMG_5520.jpegIMG_5521.jpegIMG_5522.jpeg
 
Ιταλικό κοκκοροντούφεκο του οίκου (βιοτεχνίας μάλλον της τότε εποχής) RINO GALESI με μηχανισμό back action (με τα ελατήρια πίσω) κατασκευής 1958 και δοκιμασμένο καινούργιο και έτοιμο για χρήση στις 900 ατμόσφαιρες ή Bars ή kg/cm2 με φυσίγγια άκαπνης πυρίτιδας.
Αρχικό βάρος καννών 1380 gr και τσόκ φούλ και έξτρα-φούλ (η αριστερή).
Αυλοί καννών εργοστασιακοί ονομαστικοί 18,3 mm και οι δύο.
Δεν αναφέρεται κάτι για χρωμίωση καννών.
 
Ιταλικό κοκκοροντούφεκο του οίκου (βιοτεχνίας μάλλον της τότε εποχής) RINO GALESI με μηχανισμό back action (με τα ελατήρια πίσω) κατασκευής 1958 και δοκιμασμένο καινούργιο και έτοιμο για χρήση στις 900 ατμόσφαιρες ή Bars ή kg/cm2 με φυσίγγια άκαπνης πυρίτιδας.
Αρχικό βάρος καννών 1380 gr και τσόκ φούλ και έξτρα-φούλ (η αριστερή).
Αυλοί καννών εργοστασιακοί ονομαστικοί 18,3 mm και οι δύο.
Δεν αναφέρεται κάτι για χρωμίωση καννών.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές πληροφορίες φίλε μου.
 
Σε ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές πληροφορίες φίλε μου.
Παρακαλώ αγαπητέ - δεν κάνει τίποτα - χαρά μου.
Απλά διάβασα αυτά που ευτυχώς ευκρινώς φαίνονται "χτυπημένα" πάνω στα μέρη του όπλου στις καθαρές φωτογραφίες που ανέβασες.

Μια επίσκεψη σε σοβαρό οπλουργό (όχι "μάστορα" ή οπλοεπιδιορθωτή ή άλλο παρατρεχάμενο δήθεν ειδικό) θα σε βοηθήσει πολύ.
Άν δεν έχει :
- κουνημένα κλειδιά
- σπασμένα/φθαρμένα βασικά μέρη του μηχανισμού
- μεγάλες και βαθιές οξειδώσεις με μορφή βαθιών σπηλαιώσεων (pitting Αγγλιστί) μέσα στις κάννες του που καθιστούν την επισκευή τους επικίνδυνη ή ασύμφορη

τότε με ένα καλό σέρβις και μια νέα βαφή μπορεί κάλλιστα να καταστεί ξανά αξιόμαχο. :)
 
Παρακαλώ αγαπητέ - δεν κάνει τίποτα - χαρά μου.
Απλά διάβασα αυτά που ευτυχώς ευκρινώς φαίνονται "χτυπημένα" πάνω στα μέρη του όπλου στις καθαρές φωτογραφίες που ανέβασες.

Μια επίσκεψη σε σοβαρό οπλουργό (όχι "μάστορα" ή οπλοεπιδιορθωτή ή άλλο παρατρεχάμενο δήθεν ειδικό) θα σε βοηθήσει πολύ.
Άν δεν έχει :
- κουνημένα κλειδιά
- σπασμένα/φθαρμένα βασικά μέρη του μηχανισμού
- μεγάλες και βαθιές οξειδώσεις με μορφή βαθιών σπηλαιώσεων (pitting Αγγλιστί) μέσα στις κάννες του που καθιστούν την επισκευή τους επικίνδυνη ή ασύμφορη

τότε με ένα καλό σέρβις και μια νέα βαφή μπορεί κάλλιστα να καταστεί ξανά αξιόμαχο. :)
Θέλω να το συμμαζέψω όσο μπορώ και να το κρατήσω γιατί έχει συναισθηματική αξία μεγάλη για εμένα. Δεν έχει κενά η οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, σπασμένα μέρει κτλ και στο εσωτερικό οι κάνες είναι σχετικά σε καλή κατάσταση. Αυτό που θέλεις σίγουρα είναι ότι έχεις χαλαρώσει το ελατήριο από τον δεξιό κόκορα.. Σε κάποιον που το είχα πάει μου είχε πει είναι ελατήριο φτιαγμένο χειροποίητο σε Καμίνη και δεν μπορούσε να κάνει κάτι...
 
Θέλω να το συμμαζέψω όσο μπορώ και να το κρατήσω γιατί έχει συναισθηματική αξία μεγάλη για εμένα. Δεν έχει κενά η οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, σπασμένα μέρει κτλ και στο εσωτερικό οι κάνες είναι σχετικά σε καλή κατάσταση. Αυτό που θέλεις σίγουρα είναι ότι έχεις χαλαρώσει το ελατήριο από τον δεξιό κόκορα.. Σε κάποιον που το είχα πάει μου είχε πει είναι ελατήριο φτιαγμένο χειροποίητο σε Καμίνη και δεν μπορούσε να κάνει κάτι...
Άν είναι έτσι τα πράγματα ακόμα καλύτερα !
Γλυτώνεις το κόστος αλλαγής πίρου καννών και επανεφαρμογής αυτών.
Ο καλός οπλουργός θα σου βρεί ανταλλακτικό ή θα το φτιάξει ο ίδιος από τις πρώτες ύλες.
Λογικά έχει ελατήριο τύπου V (λάμα) εξ' ού και η δυσκολία.
Άν δεν είναι χρωμιωμένες οι κάννες μπορείς να αλλάξεις και τα τσόκ του με μικρό κόστος για να το καταευχαριστηθείς.
Στο forum υπάρχει άξιος οπλουργός που θα μπορέσει να σε κατευθύνει και να σε βοηθήσει.
Άν δεν έχει σοβαρές αβαρίες είναι κρίμα να παροπλιστεί το οπλάκι.

Εδώ Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλλοι κλπ κυνηγάνε με όπλα των προγόνων τους ή και με ακόμα παλαιότερες κατασκευές πρίν το 1900 και το απολαμβάνουν ιδιαίτερα.
 
Άν είναι έτσι τα πράγματα ακόμα καλύτερα !
Γλυτώνεις το κόστος αλλαγής πίρου καννών και επανεφαρμογής αυτών.
Ο καλός οπλουργός θα σου βρεί ανταλλακτικό ή θα το φτιάξει ο ίδιος από τις πρώτες ύλες.
Λογικά έχει ελατήριο τύπου V (λάμα) εξ' ού και η δυσκολία.
Άν δεν είναι χρωμιωμένες οι κάννες μπορείς να αλλάξεις και τα τσόκ του με μικρό κόστος για να το καταευχαριστηθείς.
Στο forum υπάρχει άξιος οπλουργός που θα μπορέσει να σε κατευθύνει και να σε βοηθήσει.
Άν δεν έχει σοβαρές αβαρίες είναι κρίμα να παροπλιστεί το οπλάκι.

Εδώ Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλλοι κλπ κυνηγάνε με όπλα των προγόνων τους ή και με ακόμα παλαιότερες κατασκευές πρίν το 1900 και το απολαμβάνουν ιδιαίτερα.
Aν μπορείς στείλε μου σε pm ποιος είναι να μιλήσω μαζί του. Σε ευχαριστώ.
 
Στο παραπάνω εξωσφυρο ιταλικό δίκανο, που κατά γενική ομολογία παρήχθησαν χιλιάδες, παρατηρώ ισοϋψή γέφυρα στη βάση. Αν λάβουμε λοιπόν της μετρητής, την γνώμη πολλών ότι δηλαδή μόνο τα ακριβά και χειροποίητα έχουν ισοϋψή γέφυρα, τότε πρόκειται για τέτοιο. Ή μήπως τελικά δεν ισχύει!!¡
 
Back
Top