Επαγγελματικά οχήματα

αν και κατοχος ενος τετραπορτου ford rager 2003 και πολυ οικανοπηημενος..
τα καινουρια εχουν ξεφηγει τελειος..

δεν μπορο να καταλαβω οτι μετα το 2016 ολα τα αγροτηκα πειραν 10,000 ευρω πανω η τημητους..
τα κανανε θυρια (αμερικανηκη νοοτροποια ) κα αντε να τα βαλεις σε κολοδρομους στενους και να κανεις στροφες..
 
Τι προάλλες είχα μια κουβέντα με φίλο σχετική με τα διπλοκάμπινα pick up και μου έλεγε ότι στην Ελλάδα δεν μπορείς να τα αποκτήσεις ως ΙΧ παρά μόνο ως επαγγελματικά. Του είπα ότι μου φαίνεται αυτό παράλογο, αλλά το παλικάρι επέμενε. Γνωρίζετε αν πράγματι ισχύει αυτό;
 
Τι προάλλες είχα μια κουβέντα με φίλο σχετική με τα διπλοκάμπινα pick up και μου έλεγε ότι στην Ελλάδα δεν μπορείς να τα αποκτήσεις ως ΙΧ παρά μόνο ως επαγγελματικά. Του είπα ότι μου φαίνεται αυτό παράλογο, αλλά το παλικάρι επέμενε. Γνωρίζετε αν πράγματι ισχύει αυτό;
Τώρα θα κάνανε μια αλλαγη στον νομο για αυτο το θεμα
 
Τα επαγγελματικά αγροτικά οχήματα είναι μόνο για τους αγρότες;
Τι ισχύει με την νομοθεσία;


Μέχρι πριν περίπου ένα έτος, δυνατότητα αγοράς επαγγελματικού αγροτικού οχήματος είχαν μόνο όσοι δήλωναν αποκλειστική πηγή εισοδήματος αγροτικές εργασίες. Πλέον η αλλαγή του νόμου άφησε ανοικτό παραθυράκι, «ανοίγοντας» ουσιαστικά την αγορά στο ευρύ κοινό, κάνοντας την απόκτηση ενός pick-up πολύ ευκολότερη υπόθεση για τους ενδιαφερόμενους.

Πιο συγκεκριμένα ο καθένας έχει το δικαίωμα να αποκτήσει στην κατοχή του επαγγελματικό αγροτικό όχημα, εφόσον δηλώσει οποιοδήποτε αγροτικό εισόδημα, χωρίς να είναι απαραίτητη προϋπόθεση να είναι η κύρια πηγή εισοδήματος του . Η νομοθεσία πλέον δεν επιβάλλει κάποια συγκεκριμένη χρήση του οχήματος όπως παλαιότερα, το μόνο που χρειάζεται είναι ο ενδιαφερόμενος να μπορεί να αποδείξει εγγράφως οποιαδήποτε φύσεως γεωργικό εισόδημα για να είναι νομικά καλυμμένος.

Η συγκεκριμένη κατηγορία έχει εξασφαλισμένα πιο χαμηλά τεκμήρια ενώ τα pick-ups καταφέρνουν να διατηρήσουν την μεταπωλητική τους αξία για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Το άνοιγμα της αγοράς έρχεται σε απάντηση στην κατακραυγή που είχε δημιουργηθεί με τον παλαιότερο νόμο, όπου η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων απευθυνόταν σε πολύ συγκεκριμένο κοινό, ρίχνοντας τρομερά τις πωλήσεις.

autoagora.gr
 
Τα επαγγελματικά αγροτικά οχήματα είναι μόνο για τους αγρότες;
Τι ισχύει με την νομοθεσία;


Μέχρι πριν περίπου ένα έτος, δυνατότητα αγοράς επαγγελματικού αγροτικού οχήματος είχαν μόνο όσοι δήλωναν αποκλειστική πηγή εισοδήματος αγροτικές εργασίες. Πλέον η αλλαγή του νόμου άφησε ανοικτό παραθυράκι, «ανοίγοντας» ουσιαστικά την αγορά στο ευρύ κοινό, κάνοντας την απόκτηση ενός pick-up πολύ ευκολότερη υπόθεση για τους ενδιαφερόμενους.

Πιο συγκεκριμένα ο καθένας έχει το δικαίωμα να αποκτήσει στην κατοχή του επαγγελματικό αγροτικό όχημα, εφόσον δηλώσει οποιοδήποτε αγροτικό εισόδημα, χωρίς να είναι απαραίτητη προϋπόθεση να είναι η κύρια πηγή εισοδήματος του . Η νομοθεσία πλέον δεν επιβάλλει κάποια συγκεκριμένη χρήση του οχήματος όπως παλαιότερα, το μόνο που χρειάζεται είναι ο ενδιαφερόμενος να μπορεί να αποδείξει εγγράφως οποιαδήποτε φύσεως γεωργικό εισόδημα για να είναι νομικά καλυμμένος.

Η συγκεκριμένη κατηγορία έχει εξασφαλισμένα πιο χαμηλά τεκμήρια ενώ τα pick-ups καταφέρνουν να διατηρήσουν την μεταπωλητική τους αξία για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Το άνοιγμα της αγοράς έρχεται σε απάντηση στην κατακραυγή που είχε δημιουργηθεί με τον παλαιότερο νόμο, όπου η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων απευθυνόταν σε πολύ συγκεκριμένο κοινό, ρίχνοντας τρομερά τις πωλήσεις.

autoagora.gr
Εναν αγρότη διπλοκαμπινο τον λαχταράω είναι μεγάλη κα@λα
αλλά το πρόβλημα είναι το πάρκιν
και ότι δεν σου επιτρέπουν να κλείσεις την καρότσα εκτός από ένα καπάκι το οποίο σου περιορίζει τις δυνατότητες φόρτωσης κτλ
 
Με V6 ντίζελ 280 ίππων το αγροτικό της Hyundai
https://www.facebook.com/sharer.php...e-v6-ntizel-280-ippon-to-agrotiko-tis-hyundai
https://twitter.com/intent/tweet?te...pon-to-agrotiko-tis-hyundai&via=AutoGreekNews




Η Hyundai έχει ανακοινώσει πως το πολυαναμενόμενο αγροτικό της θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020. Και τώρα, έχουμε τις πρώτες πληροφορίες για τον βασικό υποψήφιο στον ρόλο του πρωταγωνιστή κάτω από το καπό.
Σύμφωνα με το CarSales.com, ο ολοκαίνουργιος V6 ντίζελ των 3 λίτρων και 280 ίππων του Genesis GV80 θα είναι στο μηχανοστάσιο της έκδοσης παραγωγής, του Santa Cruz. Το πανίσχυρο σύνολο των 589 Nm ροπής είναι ιδανικό για pick up, κάτι που οι Κορεάτες γνωρίζουν και θα πράξουν τα δέοντα. Εξάλλου, το ίδιο ισχυρίστηκε (μέσες-άκρες) ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας & Εξέλιξης της Hyundai, Albert Biermann. Ο Γερμανός υποστήριξε πως το νέο μοτέρ θα μπει σε πολλά νέα μοντέλα, με έμφαση σε αυτά προσανατολισμού εκτός δρόμου.
Ο 3.0λτ. V6 ντίζελ αναμένεται να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας. Η Hyundai έχει ανακοινώσει επίσημα πως η παραγωγή του Santa Cruz θα λάβει χώρα στη μονάδα του Μοτγκόμερι, στην Αλαμπάμα. Στην ίδια μονάδα παραγωγής κατασκευάζονται επίσης τα Elantra, Sonata και Santa Fe. Οπότε, κατά πάσα πιθανότητα, θα μοιράζεται και τα μηχανικά σύνολα. Ήτοι ένα 2.0 λτ. τούρμπο βενζίνης με 235 ίππους, ένα 2.4 λτ. επίσης βενζίνης με 185 ίππους και έναν πετρελαιοκινητήρα 2.2 λτ. με 200 ίππους.
 
https://www.zougla.gr/automoto/news...-pou-ftiaxnete-to-eliniko-pony-sti-8esaloniki
Μακάρι να βγει στην παραγωγή κ να το έχουμε Ελλάδα ,πραγματικά θα ήταν το επόμενο αυτοκίνητο για μένα ....κ το τέλειο αυτοκίνητο για κυνήγι !!
Γιατί άραγε όλα τα μεγάλα σχέδια στην Ελλάδα δεν προχωράνε ???
 
https://www.zougla.gr/automoto/news...-pou-ftiaxnete-to-eliniko-pony-sti-8esaloniki
Μακάρι να βγει στην παραγωγή κ να το έχουμε Ελλάδα ,πραγματικά θα ήταν το επόμενο αυτοκίνητο για μένα ....κ το τέλειο αυτοκίνητο για κυνήγι !!
Γιατί άραγε όλα τα μεγάλα σχέδια στην Ελλάδα δεν προχωράνε ???
Το έχω ζήσει αφού το είχε ο θείος μου την δεκαετία του 70 θυμάμαι δεν σταματούσε όπου κ να το πήγαινες εκπληκτικό σασί όπως ένα 4x4
 
Καλημέρα στην παρέα. Έχει κάποιος πάρε δώσε με τον βαρδοκωστα στην Χαλκίδα?

Με ενδιαφέρει ένα αυτοκίνητο που έχει αλλά γενικά δεν τους εμπιστεύομαι τους μαντραδες
 
Back
Top