Γνώμες Φυσιγγίων Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Evri15metri
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Τόσο τη δίνει και η ΜΑΧΑΜ στο site της...1,40Χ28...
650bar...400m/s...
Αν και...σε νορμάλ γομώσεις...δε νομίζω να ανεβαίνει τόσο ψηλά στις πιέσεις...
Τα σκάγια του FANTOM είναι όντως καλά...και σαν διάμετρο και στο ζύγι...

Κανα 31γρ με PSB5 δε σου μεινε για σφάξιμο?
Νομιζω στο 1,45 μου είχε πει το γεμίζει...αν θυμάμαι καλά
Αν ειναι το πρασινο,εχω...
 
Νομίζω από αυτά που είδα μου ταιριάζουν οι πυρίτιδες που γράφεις... :)


Νικόλα όπως το γράφεις ...έμενα πίσω και έπαιρνα φτερά από κώλο και μόλις έβαλα 34γρ με την ίδια προσκόπευση τα ξέραινε...
Έτσι και αλλιώς θα σφάξω από ένα για να είμαστε σίγουροι για το τι παίζει ;)
Κώστα έχω έναν ενδοιασμό για το σημερινό μπλε...
Για το λόγο ότι ακούω οτι οι μπαρούτες της B&P δεν εισάγονται πλέον...
Τώρα αν έχει απόθεμα ή άλλη πηγή προμήθειας...δεν ξερω...
 
για τσιχλιτσα το θελω αλεξ .. απλα παντα ακουγα οτι ειναι και γαμω τα φυσιγγια και δεν εχω ριξει ποτε καλα η τιμη ειναι φευγατη, αλλα αν ειναι τοσο δυναμη οσο λενε το σκεφτομουνα... σιγουρα θα παρω 2 κουτες rio
και σκεφτομαι πια θα ειναι η τριτη ;)
Παρε Ρουμελιωτης τα 32αρια και θα με θυμηθεις, ειναι και δυναμη και συγκεντρωση και οικονομια τρια σε ενα που λενε...
Για τσιχλιτσα κτλ εγω θα σου πρότεινα Ρουμελιώτης 32γρ....και τα 28γρ με πάρα πολύ καλή τιμή καί απόδοση.....και fantom 28gr (εγω κατα εκει με βλέπω)

Θεωρώ ότι το Rio είναι τρομερό φυσίγγι και δεν το άλλαζα παλιά με τίποτα. Όμως η τιμη του ανέβηκε υπέρογκα τα τελευταία δυο χρόνια και ειδικά πέρσι... Τα ελληνικά που αναφέρθηκαν επάνω είναι όλα τρομερά και σε τρομερή τιμή.

Αν έχεις ανασφάλεια για τα ελληνικά, τα imperial που δοκίμασα τα ισπανικά πέρσι μου φάνηκαν εφάμιλλα αν όχι καλύτερα από τα rio και παραμένουν σε καλή σχετικά τιμή...
 
αντε ρε παιδια αρχηστε την ιδιογωμοση και δεν θα χασετε , ειναι καλυτερη απο τα εργοστασιακα , ειναι οπως το στριφτο τσιγαρο , με το ετοιμο , που πριν πολλα χρονια κανενας δεν το εκανε , οταν ομως εμαθαν οτι ειναι καλυτερο, οι ποιο πολλοι το κανουν , και ελαχηστοι περνουν ετοιμα ,
Νικολα εγώ που ίδιογομωνω αλλά καπνίζω έτοιμα σε ποια κατηγορία είμαι; :D
 
Και είχαμε την απορία πως γίνεται να έχει την ίδια απόδοση το φυσίγγι.
Γιατί προφανώς οι τις rc χρησιμοποιησαν κάποια δοκιμασμένη συνταγή που έδινε παρόμοια αποτελέσματα..Η την δοκιμάσαν πριν την διαθέσουν στο εμπόριο..
Όχι σαν κάτι άλλους που μόλις τελειώσουν τα υλικά γεμίζουν με ότι βρουν αρκεί να κάνει μπαμ κ να είναι ασφαλή με τα γνωστά αποτελεσματα...

Θεωρώ ότι το Rio είναι τρομερό φυσίγγι και δεν το άλλαζα παλιά με τίποτα
.well done..well done..well done..well done.
Ποιο η ποια έριχνες?
Όμως η τιμη του ανέβηκε υπέρογκα τα τελευταία δυο χρόνια και ειδικά πέρσι...
:(:(:(:(
 
Μου αρεσε πολυ σαν φυσιγγι σε δοκιμη που τους εκανα σε κορακοειδη(καρακαξες)!
Ανακαλυψα ενα που ειχε ξεμεινει απο το κουτακι που κερασε ενας φιλος...:)
Μου ειχε κανει εντυπωση που ειχα διακρινει πως ειναι με vz.
Aγαπημενο κυαθιο με την C7!
Ευκαιρια για χειρουργειο.....


screenshot utility
Μάστορας στα ξύλα και στο δέρμα, μάστορας και στη γραφή! .RESPECT.
Ειδικά στις μέρες μας, που με τα πληκτρολόγια έχουμε ξεχάσει να γράφουμε με το χέρι...
 
.well done..well done..well done..well done.
Ποιο η ποια έριχνες?

To Rio των 32 γραμ. Το γνώρισα πριν χρόνια στο κουτί που έχεις για avatar με την πάπια και το λάτρεψα... Μετά πήγε σε όλο μπλε...

Πέρσι το γύρισε σε χακί-αεροπορίας, αλλά μακρία και αγαπημένοι λόγω τιμής...
 
Είχε γίνει ανάλυση εδώ σχετικά με το rc 32 ότι αλλάζει τη συνταγή συνέχεια. Σίγουρα άλλαζε την πυρίτιδα αλλά και το βύσμα αν θυμάμαι καλά. Και είχαμε την απορία πως γίνεται να έχει την ίδια απόδοση το φυσίγγι.

Η RC ακολουθει εντελως αντιθετη τακτικη με ολες τις αλλες εταιρειες στην Ευρωπη. Παρα πολυ κοντα στο αμερικανικο προτυπο. Δεν γεμιζει με εμπορικες πυριτιδες, αλλα με πυριτιδες που κατασκευαζονται αποκλειστικα γιαυτην κατα παραγγελια, με προδιαγραφες δικες της. Επειδη εχει ορισει μονη της τις προδιαγραφες μπορει να χρησιμοποιει πυριτιδες απο 2/3 προμηθευτες με σχεδον ιδιες ιδιοτητες, οπως προοδευτικοτητα, καμπυλες καυσης, αλλα διαφορετικα σχηματα και χρωματα.
 
Το ξέρω Νικόλα αλλά ποιά?? Γιατί στην πολύ υγρασία του βάλτου το πρωί κώλωσε για καμιά ώρα μέχρι να ανέβει ο ήλιος
Δεν μας τα ειπες αυτα κωστα μου!!!!!δεν φταιει η μπαρουτι το στησημο απο το φυσιγγι φταιει:)
 
Δεν μας τα ειπες αυτα κωστα μου!!!!!δεν φταιει η μπαρουτι το στησημο απο το φυσιγγι φταιει:)
Για ξαναδιάβασε το ποστ μου, το γράφω καθαρά και άλλαξα στα 34γρ μέχρι να φύγει η υγρασία.... μετά μια χαρά τα πήγε και μου έδωσε και ένα ντουμπλεδάκι ;)
 
Αυτο διαβασα και εγω ,συμφωνουμε,και καλα εκανες και ειχες και αλλα μαζι σου και αλλαξες
Το ψιλοπερίμενα για να είμαι ειλικρινής αλλά όχι τόσο έντονο... για αυτό και είχα και άλλα φυσίγγια μαζι....αυτό που έγραψες για το στήσιμο και όχι η πυρίτιδα το αναλύεις λίγο παραπάνω να καταλάβω τι εννοείς?? Δηλαδή τί άλλο μπορεί να επηρέασε την απόδοση το πρωί?
 
Για μενα πχ θα ηθελε παραπανω μπαρουτι το φυσιγγι η πχ παραπανω πατημα το στησιμο του για να σου δωσει το κατι παραπανω η σε υγρασια η σε κρυο.δηλ δυο ιδια φυσιγγια με ιδια μπαρουτι πχ με 1,65 το ενα δοση και το αλλο 1,75 θα εχουν τελειως διαφορετικη αποδοση.
 
Το ψιλοπερίμενα για να είμαι ειλικρινής αλλά όχι τόσο έντονο... για αυτό και είχα και άλλα φυσίγγια μαζι....αυτό που έγραψες για το στήσιμο και όχι η πυρίτιδα το αναλύεις λίγο παραπάνω να καταλάβω τι εννοείς?? Δηλαδή τί άλλο μπορεί να επηρέασε την απόδοση το πρωί?
Κώστα...ξαναδιάβασα το ποστ σου στα υδρόβια..
Το red ήταν Νο 7 και το μαυρο Νο6...
Μεγάλη η διαφορά στις μενουσες των δυο Νο σκαγιων...
Γι'αυτό και έμενες πίσω με το red...
Στην υγρασία η κυρία αιτία αστοχίας είναι η επιβράδυνση των σκαγίων...
Μια γιατρειά στα εμπορικά είναι να κατεβαίνουμε ένα Νο για να κερδίζουμε τη χαμένη ενέργεια...
Αν και το red ηταν Νο 6...πιθανό να μην ειχες θέμα...

Κατά τ' άλλα όπως τα γράφει ο outlander παραπάνω...
 
Κώστα...ξαναδιάβασα το ποστ σου στα υδρόβια..
Το red ήταν Νο 7 και το μαυρο Νο6...
Μεγάλη η διαφορά στις μενουσες των δυο Νο σκαγιων...
Γι'αυτό και έμενες πίσω με το red...
Στην υγρασία η κυρία αιτία αστοχίας είναι η επιβράδυνση των σκαγίων...
Μια γιατρειά στα εμπορικά είναι να κατεβαίνουμε ένα Νο για να κερδίζουμε τη χαμένη ενέργεια...
Αν και το red ηταν Νο 6...πιθανό να μην ειχες θέμα...

Κατά τ' άλλα όπως τα γράφει ο outlander παραπάνω...
Αυτό το γνωρίζω φίλε Σπύρο, παρόλα αυτά πολύ καλή η παρατήρησή σου!!! Το red πάντως μέχρι Νο7 το βγάζει και το μπλε που το έβγαζε και Νο6 το σταμάτησε...μέχρι Νο7 και αυτό :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top