Τα ελατηρια τους ηταν τραγικα...στα pcp το Α44 ειχε θετικες εντυπωσεις...τα αλλα οχι.....δεν θελω να κρινω ομως αν δεν δοκιμαστουν απο χρηστες και δουμε τι μπορει να βγει....τα ''στημενα βιντεακια'' δεν με καλυπτουν.
Aργα το καταλαβες οπως παρα πολλοι που πηραν αυτην τη ''αποτυχια'' της εταιριας αυτης...τωρα παμε παρακατω.....Καλησπέρα παλικάρια μια ερώτηση έχω ένα diana 350 magnum 4.5 ( την πάτησα το ξέρω 6 δημοτικού ήμουν χεχε) έχω τα εξής ερωτήματα:
1) Τα ανοιχτά σκοπευτικά με καινούργιο ελατήριο φτάνουν στο όριο για να βρω κέντρο τι θέλω να πω πρέπει να το ξεβιδωσω σχεδόν τέρμα και να το πάω και τέρμα αριστερά για να βρω κέντρο με κίνδυνο να φύγει το πίσω σκοπευτικό ( το έχω πάθει ήδη μια φορά) τι μπορεί να φταίει γιατί όταν το πρώτο πήρα ήταν κομπλέ
2) έχω ένα οπτικό πάνω δεν ξεριθμιζεται και στα 15 μέτρα κάνω 5/5 στο ίδιο σημείο δηλ έχω ωραία γκρουπ όταν το πρώτο πήρα ρυθμιζονταν μια χαρά μετά από καιρό και μετά την αλλαγή του ελατηρίου κυρίως αλλά και πιο πριν στα τελευταία του άλλου σήκωνα το οπτικό τέρμα και πάλι βαρουσα αρκετά χαμηλά έπειτα πρόσθεσα μια ταινία στο πίσω μέρος και κάτω του οπτικού στην ένωση με το δαχτυλίδι για να είναι κομπλέ ( που μπορεί να οφείλεται αυτή η διαφορά)?
Επίσης να πω ότι με το καινούργιο ελατήριο περνάει ντενεκε μόνο από την μια ενώ παλαιότερα περνούσε και από τις δύο μεριές και συνέχιζε το ελατήριο είναι της Diana και είναι για το 350 αλλά χανω σε δύναμη σίγουρα ακόμα και με καινούργιο ελατήριο και δεν ξέρω γιατί ίσως εκεί οφείλεται και το θέμα τις ρύθμισης του όπλου
Το ελατήριο δεν έχει σπάσει γιατί το έλυσα πρόσφατα το όπλο για καθαρισμό και το οπτικό είναι κομπλέ δεν ξερυθμιζεταιAργα το καταλαβες οπως παρα πολλοι που πηραν αυτην τη ''αποτυχια'' της εταιριας αυτης...τωρα παμε παρακατω.....
Παιζει να εχει στραβωσει η καννη...ειναι συνηθες φαινομενο σε DIANA....
Πρωτα απ'ολα τι οπτικο εχεις και τι βαση????
Στην τριτη ερωτηση θελει ταχογραφο για να δουμε τι ταχυτητες βγαζει...υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει η τσιμουχα πιστονιου και να χανει καθως επισεις και το τσιμουχακι της καννης....επισεις υπαρχει περιπτωση να εχει σπασει το ελατηριο...αυτα ολα ειναι υποθετικα και θελουν ψαξιμο.
Ας αρχισουμε με το οπτικο....εχει πιστοποιηση αντικραδασμικοτητας????Το ελατήριο δεν έχει σπάσει γιατί το έλυσα πρόσφατα το όπλο για καθαρισμό και το οπτικό είναι κομπλέ δεν ξερυθμιζεται
Το οπτικό είναι Simmons 8 point 3-9x40 και έχω δαχτυλίδια με δύο βίδες Άλλεν
Για την κάννη πως θα το δω υπάρχει περίπτωση να χάνει τόση δύναμη με καινούργιο ελατήριο?
Το ξέρω ότι την πάτησα τώρα το όπλο που θα επέρνα με αυτά που διαβάζω τα τελευταία 2 χρόνια είναι το HW90 5.5 κάποια στιγμή θα το αποκτήσω για την ώρα θέλω λίγο να φέρω στα ίσα του αυτό να είναι όπως ήταν αρχικά
Το ξέρω ότι είναι ακατάλληλα αλλά δεν έχω θέμα με το οπτικό αλλά κυρίως με τα ανοιχτά και με την δύναμη του όπλουΑς αρχισουμε με το οπτικο....εχει πιστοποιηση αντικραδασμικοτητας????
Μετα παμε στην βαση...τα δακτυλιδια ειναι τα πλεον ακαταλληλα για αυτο το αεροβολο που ειναι ενα απο τα ''διοπτροφαγα'' που υπαρχουν...οποτε να το πρωτο προβλημα...για να λυθει θελεις μονοκοματη βαση με αλλενοβιδες αντικραδασμικη τυπου daba.
Την καννη για να την δεις πρεπει να βγει και να παει σε τορνο...εκει θα φανει αν εχει στραβωσει.
Και βεβαια μπορει να χανει δυναμη απο την προβληματικη τσιμουχα πιστονιου η της καννης.
Τι σφαιρακια ριχνεις??
Και που ξερεις αν δεν εχεις θεμα με το οπτικο???πως ξερεις αν δεν εχει προβλημα???σε ενα τετοιο αεροβολο με τοση ανακρουση δεν συζηταμε καθολου για δακτυλιδια σαν βαση...ουτε σαν σκεψη να περνα απο το μυαλο σου.Το ξέρω ότι είναι ακατάλληλα αλλά δεν έχω θέμα με το οπτικό αλλά κυρίως με τα ανοιχτά και με την δύναμη του όπλου
Jsb heavy 10.34 grain 4.52
Ναι σίγουρα όλα αυτά που λες είναι σωστά το θέμα είναι πως γίνεται με καινούργιο ελατήριο και να μην έχει δύναμη βάζω στην άκρη την σκόπευση άσχετα που με το οπτικό κάνω ωραίες βολές χωρίς να χρειάζεται ρύθμιση μια φορά και τέλοςΚαι που ξερεις αν δεν εχεις θεμα με το οπτικο???πως ξερεις αν δεν εχει προβλημα???σε ενα τετοιο αεροβολο με τοση ανακρουση δεν συζηταμε καθολου για δακτυλιδια σαν βαση...ουτε σαν σκεψη να περνα απο το μυαλο σου.
Αν θελεις να βρεις την αιτια αρχισε με σωστα βηματα.....μονοκοματη βαση με τεσσερις αλενοβιδες και οπτικο με πιστοποιηση αντικραδασμικοτητας.......ταχογραφο για να δουμε κατα ποσο σταθερο ειναι στις βολες για να καταλαβουμε αν εχει προβλημα με την τσιμουχα.
Παντως απο αυτο το αεροβολο μην περιμενεις και κατι αξιολογο σε ευθυβολια και ακριβεια.....οτι και να του κανεις...εχει απο κατασκευης προβλημα......και οταν μαλιστα ειναι και σε 4,5 ακομα χειροτερα.
Εφοσον το ελατηριο ειναι σωστο τοτε πρεπει να κοιταξεις αυτα που ειπε ο Ηρακλης, την τσιμουχα στο πιστονι και το λαστιχακι της καννης.Ναι σίγουρα όλα αυτά που λες είναι σωστά το θέμα είναι πως γίνεται με καινούργιο ελατήριο και να μην έχει δύναμη βάζω στην άκρη την σκόπευση άσχετα που με το οπτικό κάνω ωραίες βολές χωρίς να χρειάζεται ρύθμιση μια φορά και τέλος
Πώς θα καταλάβω ότι είναι για αλλαγή αυτά τα δύο..... τελευταία φορά που το άνοιξα η τσιμουχα δεν είχε το μπλέ χρώμα που έπρεπε να έχει αλλά ήταν λίγο μαυρισμένη....για το oring της κάννης μου φαίνεται καλό αλλά αν έχεις κάποια πρόταση να το δω αν είναι φθαρμένο θα με βοηθήσεις αρκετά!!!!Εφοσον το ελατηριο ειναι σωστο τοτε πρεπει να κοιταξεις αυτα που ειπε ο Ηρακλης, την τσιμουχα στο πιστονι και το λαστιχακι της καννης.
Την τσιμουχα τη βλεπεις οταν εχεις βγαλει το ελατηριο αν εχει σωστη εφαρμογη με τον κυλιδρο δηλαδη αν μπαινει πολυ χαλαρα(δεν πρεπει να μπαινει χαλαρα, πολυ ευκολα), και με ''σπασμενη'' την καννη βαζοντας το δακτυλο στη τρυπα του κυλινδρου ''βλεπουμε'' οταν πιεζουμε μεσα το εμβολο αν δημιουργει πιεση στο δακτυλο και οταν τραβαμε πισω το εμβολο αν μας ρουφαει το δακτυλο.Αν η τσιμουχα δουμε οτι ειναι ενταξει κανουμε το ιδιο με κλειστη καννη για να δουμε το τσιμουχακι της καννης.Το τσιμουχακι της καννης ενας αλλος τροπος να δουμε αν χανει ειναι να βαλουμε μια χαρτοπετσετα αφου εχουμε οπλισει πανω στην καννη εκει που ειναι η ενωση με τον κυλιδρο και να ριξουμε.Δεν πρεπει να πεταει τη χαρτοπετσετα.Πώς θα καταλάβω ότι είναι για αλλαγή αυτά τα δύο..... τελευταία φορά που το άνοιξα η τσιμουχα δεν είχε το μπλέ χρώμα που έπρεπε να έχει αλλά ήταν λίγο μαυρισμένη....για το oring της κάννης μου φαίνεται καλό αλλά αν έχεις κάποια πρόταση να το δω αν είναι φθαρμένο θα με βοηθήσεις αρκετά!!!!
Εφαρμόζει σφιχτά η τσιμουχα....Την τσιμουχα τη βλεπεις οταν εχεις βγαλει το ελατηριο αν εχει σωστη εφαρμογη με τον κυλιδρο δηλαδη αν μπαινει πολυ χαλαρα(δεν πρεπει να μπαινει χαλαρα, πολυ ευκολα), και με ''σπασμενη'' την καννη βαζοντας το δακτυλο στη τρυπα του κυλινδρου ''βλεπουμε'' οταν πιεζουμε μεσα το εμβολο αν δημιουργει πιεση στο δακτυλο και οταν τραβαμε πισω το εμβολο αν μας ρουφαει το δακτυλο.Αν η τσιμουχα δουμε οτι ειναι ενταξει κανουμε το ιδιο με κλειστη καννη για να δουμε το τσιμουχακι της καννης.Το τσιμουχακι της καννης ενας αλλος τροπος να δουμε αν χανει ειναι να βαλουμε μια χαρτοπετσετα αφου εχουμε οπλισει πανω στην καννη εκει που ειναι η ενωση με τον κυλιδρο και να ριξουμε.Δεν πρεπει να πεταει τη χαρτοπετσετα.
Βαλτο για πουλημα και παρε ενα weihrawh δυο ειχα 4,5 και 5.5 τα χαρησα τωρα εχω ενα pcp BSA LONESTAR 6.35 και βρηκα την υγεια μουΕφαρμόζει σφιχτά η τσιμουχα....
Θα τα κοιτάξω αυτά που είπες και θα επανέλθω...
Χαχαχα το σκέφτηκα αλλά ποιός θα το πάρει χαχαΒαλτο για πουλημα και παρε ενα weihrawh δυο ειχα 4,5 και 5.5 τα χαρησα τωρα εχω ενα pcp BSA LONESTAR 6.35 και βρηκα την υγεια μου
Το παιρνουν το παιρνουν τα θυματα της δυναμης οπως εμεις χεχεχεΧαχαχα το σκέφτηκα αλλά ποιός θα το πάρει χαχα
Θα του κάνω μια περιποίηση στα ξύλα που θέλω και θα το βάλω car να δω τι ψάρια θα πιάσει χαχαΤο παιρνουν το παιρνουν τα θυματα της δυναμης οπως εμεις χεχεχε
Σε δυναμη και ακριβεια πας για pcp μονοδρομοςΘα του κάνω μια περιποίηση στα ξύλα που θέλω και θα το βάλω car να δω τι ψάρια θα πιάσει χαχα
Πολλά τα λεφτά δεν διαθέτω τόσα για HW 90 5.5 με κατεβασμα στα 20 μπάρ πιστεύω είναι αυτό που ζητάω και σε λογική τιμή....Σε δυναμη και ακριβεια πας για pcp μονοδρομος
ΧανουςΘα του κάνω μια περιποίηση στα ξύλα που θέλω και θα το βάλω car να δω τι ψάρια θα πιάσει χαχα
Οτι καλιτερο υπαρχει σε δυναμη και ποιοτητα πριν τα pcp...κατα προτιμηση σε 5,5.Πολλά τα λεφτά δεν διαθέτω τόσα για HW 90 5.5 με κατεβασμα στα 20 μπάρ πιστεύω είναι αυτό που ζητάω και σε λογική τιμή....