Είναι καψουλια για καρφωτικο . Με τι όπλο όμως τα ρίχνουν , με 22αρι ?Κάπου υπάρχει ένα βιντεάκι που βαρανε 5,5 σφαιρακια με ασφαιρα φυσίγγια .22 με απίστευτες επιδόσεις. Θα το βρω και θα το βάλω.
Είναι καψουλια για καρφωτικο . Με τι όπλο όμως τα ρίχνουν , με 22αρι ?Κάπου υπάρχει ένα βιντεάκι που βαρανε 5,5 σφαιρακια με ασφαιρα φυσίγγια .22 με απίστευτες επιδόσεις. Θα το βρω και θα το βάλω.
Ναι 22LR .Είναι καψουλια για καρφωτικο . Με τι όπλο όμως τα ρίχνουν , με 22αρι ?
Άν ρίχνει χωρίς κραδασμούς και θορύβους και η ακρίβεια είναι πολύ καλή έως άριστη δεν παίζει ρόλο η πτώση της ταχύτητας.Επικαιροποίηση.
Για να αποκλείσω την παράμετρο ότι στην προηγούμενη δοκιμή δεν χρησιμοποιήθηκαν σκίαστρα στο χρονογράφο, την ξανάκανα με σκίαστρα.
JSB Exact 8.44grain (4.51mm): 939f/s.
(Θερμοκρασία περιβάλλοντος: 9 βαθμοί Κελσίου).
Όπως το δεί κανείς - άν σε "χαλάει" τόσο η πτώση της απόδοσης τότε όντως είναι αφορμή για δοκιμές και αλλαγές.Η ακρίβεια βολής είναι το ίδιο καλή με όταν το πρωτοπήρα (20 και βάλε χρόνια πριν).
Η τσιμούχα δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα, εφαρμόζει σωστά.
Η τόσο μεγάλη πτώση της ταχύτητας όμως δημιουργεί ερωτήματα.
Είχα διαβάσει ότι η Diana συνιστά αλλαγή του ελατηρίου (ακόμη και λόγω θραύσης) στα 2500 με 3000 βλήματα.
Ίσως στο δικό μου να βρίσκεται στο όριο. Πάλι έξοδα...
Ελπίζω να έχεις δίκιο!!!!!Λάβε υπ' όψη την επίδραση της επαναλίπανσης που προηγήθηκε - άν τα λιπαντικά ήταν σε μεγαλύτερη ποσότητα από το σωστό ή άν η σύστασή τους διαφέρει (π.χ πιό πηχτό γράσσο) η απόδοση πέφτει αρχικά και με τον καιρό επενέρχεται με υψηλότερες ταχύτητες.
Η πράξη θα δείξει - βολές και μετρήσεις και έχει ο Θεός.Ελπίζω να έχεις δίκιο!!!!!
Σκέφτομαι σε πρώτη φάση να αλλάξω την τσιμούχα της θαλάμης και αν δεν υπάρξει βελτίωση να προχωρήσω σε πιο δραστικές (ακριβές) αλλαγές.Η πράξη θα δείξει - βολές και μετρήσεις και έχει ο Θεός.
Το έπαθα πρό ετών με ένα HW 95 που το είχα "ταράξει" στο γράσσο (για να εξαφανίσω τις τριβές και καλά) και μετά την συναρμολόγηση οι τιμές των ταχυτήτων είχαν πάρει τον κατήφορο.
Μου το υπέδειξε τότε σαν πιθανή αιτία άλλος - μεγάλος γνώστης των ελατηρίων - και ηρέμησε το είναι μου.
Την κάννη την έχεις καθαρίσει ; Αν όχι δοκίμασε πρώτα αυτό.Σκέφτομαι σε πρώτη φάση να αλλάξω την τσιμούχα της θαλάμης και αν δεν υπάρξει βελτίωση να προχωρήσω σε πιο δραστικές (ακριβές) αλλαγές.
Έλεγξέ την πρώτα μήπως δεν έχει θέμα και δεν ευθύνεται για διαρροές - άν πάλι θέλεις να είσαι 100% σίγουρος την αλλάζεις με μια νέα "φρέσκια".Σκέφτομαι σε πρώτη φάση να αλλάξω την τσιμούχα της θαλάμης και αν δεν υπάρξει βελτίωση να προχωρήσω σε πιο δραστικές (ακριβές) αλλαγές.
Αυτά είναι καλά. Θέλω όμως και η ταχύτητα να επανέλθει στα αρχικά επίπεδα.Αν στην αίσθηση που σου δίνει και στην ακρίβεια είσαι οκ, όλα καλά.
Πρίν κάνεις όλα αυτά τα βήματα δοκίμασε να ελέγξεις το κλείδωμα της κάννης στο Diana σου.Αυτά είναι καλά. Θέλω όμως και η ταχύτητα να επανέλθει στα αρχικά επίπεδα.
Αλλαγή τσιμούχας θαλάμης, μέτρηση ταχυτήτων και αν πάλι δεν... αλλαγή ελατηρίου και τσιμούχας πιστονιού.