Κινητά

κατεβασε το smart tutor (ειναι εφαρμογη της samsung)...θα καλεσεις το τεχνικο τμημα το πρωι και θα συνδεθουν στο κινητο σου μεσω αυτης της εφαρμογης και θα κανουν καποιες ενεργειες που ή θα λυσουν το προβλημα ή θα σου πουν να το στειλεις στο σερβις τους...
 
αυτο θα γινει για να πεσει το παραδακι.
Δεν ξέρω αν θα γινει αυτό... Πάντως εγώ πρόσφατα αντιμετώπισα πρόβλημα με samsung s22 plus (είχε κηλίδα στον φακό)... μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής αφού επιβεβαίωσαν το πρόβλημα μέσα από το smart tutor..
 
Δεν ξέρω αν θα γινει αυτό... Πάντως εγώ πρόσφατα αντιμετώπισα πρόβλημα με samsung s22 plus (είχε κηλίδα στον φακό)... μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής αφού επιβεβαίωσαν το πρόβλημα μέσα από το smart tutor..
Το έκανα. Τζίφος.
 
Δυστυχώς, η εγγύηση έχει λήξει.
Με ληγμένη την εγγύηση ίσως το καλύτερο είναι να αποτανθείτε σε ένα κατάστημα επισκευών/service αλλά όχι το εξουσιοδοτημένο της Samsung.

Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσουν είναι άν πρόκειται για πρόβλημα λογισμικού (software) ή εξαρτημάτων της συσκευής (hardware). Το πρώτο διορθώνεται πιο εύκολα από το δεύτερο αλλά πρώτα πρέπει να βρεθεί το σφάλμα.

Από προσωπική εμπειρία εμπιστεύτηκα πρίν μήνες ένα κατάστημα της αλυσίδας i-Repair για μια αλλαγή εργοστασιακής μπαταρίας με άλλη νέα συμβατή σε ένα παλιό κινητό Huawei και έμεινα ευχαριστημένος από την αντιμετώπισή τους.

Δεν ξέρω ούτε μπορώ να εγγυηθώ ότι όλα τα καταστήματα της αλυσίδας αυτής απανταχού Ελληνικού εδάφους θα είναι του ιδίου επιπέδου αλλά μια ερώτηση δεν βλάπτει Ιδίως άν έχουν πολιτική ελέγχου της συσκευής χωρίς επιπλέον χρέωση (οι αντιπροσωπείες το χρεώνουν και αυτό).
 
Με ληγμένη την εγγύηση ίσως το καλύτερο είναι να αποτανθείτε σε ένα κατάστημα επισκευών/service αλλά όχι το εξουσιοδοτημένο της Samsung.

Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσουν είναι άν πρόκειται για πρόβλημα λογισμικού (software) ή εξαρτημάτων της συσκευής (hardware). Το πρώτο διορθώνεται πιο εύκολα από το δεύτερο αλλά πρώτα πρέπει να βρεθεί το σφάλμα.

Από προσωπική εμπειρία εμπιστεύτηκα πρίν μήνες ένα κατάστημα της αλυσίδας i-Repair για μια αλλαγή εργοστασιακής μπαταρίας με άλλη νέα συμβατή σε ένα παλιό κινητό Huawei και έμεινα ευχαριστημένος από την αντιμετώπισή τους.

Δεν ξέρω ούτε μπορώ να εγγυηθώ ότι όλα τα καταστήματα της αλυσίδας αυτής απανταχού Ελληνικού εδάφους θα είναι του ιδίου επιπέδου αλλά μια ερώτηση δεν βλάπτει Ιδίως άν έχουν πολιτική ελέγχου της συσκευής χωρίς επιπλέον χρέωση (οι αντιπροσωπείες το χρεώνουν και αυτό).
Καλημερα , 10 ευρω μονο για να το δουν σε περιπτωση που δεν το θελεις για επισκευη
 
Δηλ εχεις κανει και χαρντ ρισετ και δεν εστρωσε? Χαρντ ρισετ γινεται με συνδυασμο κουμπιων και μπαινεις σε ενα ειδικο μενου . ΟΧΙ απο τις ρυθμισεις "επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων"
 
Δηλ εχεις κανει και χαρντ ρισετ και δεν εστρωσε? Χαρντ ρισετ γινεται με συνδυασμο κουμπιων και μπαινεις σε ενα ειδικο μενου . ΟΧΙ απο τις ρυθμισεις "επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων"
Άμα είναι να έχω πτυχίο CEID για ένα γαμωκινητο, καλύτερα να πιάσω να λύνω μια AUTO5 σαν το Γιάννη τον Κυνηγό
 
Δηλ εχεις κανει και χαρντ ρισετ και δεν εστρωσε? Χαρντ ρισετ γινεται με συνδυασμο κουμπιων και μπαινεις σε ενα ειδικο μενου . ΟΧΙ απο τις ρυθμισεις "επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων"
Έκανα. Τίποτε.
 
Έκανα. Τίποτε.

Μονο αν ειναι κλειδωμενο απο την τηλεφωνικη εταιρια που το αγορασε . Σπανιο για τα ευρωπαικα δεδομενα καθως τα περισσοτερα παιζουν εκτος της χωρας που αγοραζονται . Συνηθες ειναι σε συσκευες απο αμερικη καθως ειναι κλειδωμενο να μην δεχεται αλλη σιμ . Κατι αλλο δεν γνωριζω
 
Back
Top