Γνώμες Φυσιγγίων Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Κάτι τέτοιο πήγαινα να γράψω το μεσημέρι, αλλά έπεσε δουλειά στο γραφείο και δεν πρόλαβα. Πιστεύω Δημήτρη ότι εννοούμε περίπου το ίδιο πράγμα ...;)
Ήθελα δηλαδή, στα αίτια που προαναφέρθηκαν, να προσθέσω και τον ελικοειδή διασπορέα. Αυτός κατά τη γνώμη μου χειροτερεύει το πρόβλημα. Κι αυτό γιατί καθώς αρχίζει να προωθείται η γόμωση, η στήλη των σκαγιών συμπιέζεται κατά μήκος, και κατά συνέπεια ασκεί σημαντική πίεση (κάθετα) στα τοιχώματα του κάλυκα, και εφόσον δεν υπάρχει κυάθιο, δημιουργούνται έντονες τριβές μεταξύ των περιφερειακών σκαγιών και του κάλυκα. Προσθέστε σε αυτό και τον "ελικοειδή" σταυρό, που σ'αυτή τη φάση συμπίεσης της στήλης των σκαγιών την αναγκάζει και σε μια μικρή συστροφή, οπότε οι τριβές δεν είναι μόνο κατά μήκος του κάλυκα (όπως είναι στα μαλλινόταπα & μισόταπα), αλλά και κυκλικά (περιστροφικά) συγχρόνως. Και αυτές οι κάθετες πιέσεις και οι τριβές είναι μεγαλύτερες στις χαμηλότερες στιβάδες σκαγιών.
Αν λοιπόν το σετάπ είναι πολυφορτωμένο, ή/και αν το υλικό του κάλυκα είναι κακής ποιότητας, ή είναι "καμένο" από την πολυκαιρία, το ηλιακό φως κλπ. ... ε δε θέλει και πολύ νομίζω, τα σκάγια να σκάψουν και να "φάνε" εσωτερικά το τοίχωμα του κάλυκα, ακόμη και να τον κόψουν λίγο πάνω από τη μέση και πάνω, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση που συζητάμε.
Πιστεύω λοιπόν ότι ο ελικοειδής διασπορέας έπαιξε σημαντικότατο ρόλο. Νομίζω ότι αν στη θέση του υπήρχε διασπορέας τύπου Gualandi (δηλ. με προστατευτικό κυάθιο) δεν θα είχε δημιουργηθεί το παραπάνω πρόβλημα, ή δεν θα ήταν τόσο έντονο και με τόση συχνότητα ... Γνώμη μου.
Πάντα εύστοχος
 
Κάτι τέτοιο πήγαινα να γράψω το μεσημέρι, αλλά έπεσε δουλειά στο γραφείο και δεν πρόλαβα. Πιστεύω Δημήτρη ότι εννοούμε περίπου το ίδιο πράγμα ...;)
Ήθελα δηλαδή, στα αίτια που προαναφέρθηκαν, να προσθέσω και τον ελικοειδή διασπορέα. Αυτός κατά τη γνώμη μου χειροτερεύει το πρόβλημα. Κι αυτό γιατί καθώς αρχίζει να προωθείται η γόμωση, η στήλη των σκαγιών συμπιέζεται κατά μήκος, και κατά συνέπεια ασκεί σημαντική πίεση (κάθετα) στα τοιχώματα του κάλυκα, και εφόσον δεν υπάρχει κυάθιο, δημιουργούνται έντονες τριβές μεταξύ των περιφερειακών σκαγιών και του κάλυκα. Προσθέστε σε αυτό και τον "ελικοειδή" σταυρό, που σ'αυτή τη φάση συμπίεσης της στήλης των σκαγιών την αναγκάζει και σε μια μικρή συστροφή, οπότε οι τριβές δεν είναι μόνο κατά μήκος του κάλυκα (όπως είναι στα μαλλινόταπα & μισόταπα), αλλά και κυκλικά (περιστροφικά) συγχρόνως. Και αυτές οι κάθετες πιέσεις και οι τριβές είναι μεγαλύτερες στις χαμηλότερες στιβάδες σκαγιών.
Αν λοιπόν το σετάπ είναι πολυφορτωμένο, ή/και αν το υλικό του κάλυκα είναι κακής ποιότητας, ή είναι "καμένο" από την πολυκαιρία, το ηλιακό φως κλπ. ... ε δε θέλει και πολύ νομίζω, τα σκάγια να σκάψουν και να "φάνε" εσωτερικά το τοίχωμα του κάλυκα, ακόμη και να τον κόψουν λίγο πάνω από τη μέση και πάνω, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση που συζητάμε.
Πιστεύω λοιπόν ότι ο ελικοειδής διασπορέας έπαιξε σημαντικότατο ρόλο. Νομίζω ότι αν στη θέση του υπήρχε διασπορέας τύπου Gualandi (δηλ. με προστατευτικό κυάθιο) δεν θα είχε δημιουργηθεί το παραπάνω πρόβλημα, ή δεν θα ήταν τόσο έντονο και με τόση συχνότητα ... Γνώμη μου.
Στελιο δεν θα αμφισβητήσω τα γραφόμενά σου (και πώς να μπορουσα αλωστε :)) αλλα εγω που χρησιμοποιω τον ελικοειδη διασπορεα ριχνοντας πολλες χιλιαδες φυσιγγια, δεν μου εχει συμβει ποτε αυτο το φαινομενο. Πιστευω πως πρεπει να εστιασουμε περισσοτερο οπως ειπες στην ποιοτητα του καλυκα η οποια μπορει να ειναι ελάττωματικη απο κατασκευης ή να εχει φθαρει απο τις συνθήκες και τον χρονο αποθηκευσης...
 
Παιδια σημερα δοκιμασα και τα διασπορας 32γρ. του Δορκα, με το μονοκαννο μου! Πολυ μαλακο φυσιγγι και μου καθισε καλα!! Κατι που παρατηρησα πρωτη φορα (λογω του οτι ειχα απευθειας οπτικη προσβαση στην καννη) με ενα φυσιγγι μπορει να βρωμιζε η καννη ενω με το επομενο καθαριζε και γινοταν γυαλι.... .sarcastic. !! Απλα το αναφερω....λετε να επαιζε ρολο που την ειχα καθαρισει με brasso???
 
https://www.federalpremium.com/shot...sants-forever-high-velocity/11-PF154+7.5.html
Alex απο το site βλεπω δεν αναφερει buffered.
Το ειδα κι εγω φιλε αλλα διαβασα καπου αλλου κρητικες και ανεφερε καποιος buffered, τα θελει καποιος για λαγο αλλα με τοση ταχυτητα που εχουν 457 λεει χωρις μπαφερ μου φαινεται καπως...
 
Το ειδα κι εγω φιλε αλλα διαβασα καπου αλλου κρητικες και ανεφερε καποιος buffered, τα θελει καποιος για λαγο αλλα με τοση ταχυτητα που εχουν 457 λεει χωρις μπαφερ μου φαινεται καπως...
Κ μενα μου φαινεται καπως γιατι στα premium η Federal συνηθως βαζει..
 
Δεν έχουν και για το λαγο μου φαινετε υπερβολή
Αναλογα τις αποστασεις Νικο και τους λαγους, αλλο ενας 2.5 και κοντα κι αλλο να ειναι 4 κιλα και μακρια, αν και να σου πω την αληθεια εγω οταν παω 34γρ θα βαλω νο5 και νο3 η νο4-νο3
 
Φίλε Αλεξ δεν έχουν τόσο σχέση τα κιλά όσο το πωs θα σου βγει εδώ κάμποσοι πάνω από τα 4 που έχω πάρει με το ταπεινό condor ξερενωταν και σε αποστάσεις που δεν έπρεπε να σηκώσω. Το συγκεκριμένο φυσιγγι το έπαιξε κάποιοs εδώ πέρυσι και μόνο που δεν του έφυγε το τουφέκι από τα χέρια προσωπικά δεν μου αρέσουν τόσο δυνατά φυσίγγια. Τα 34 είναι ακόμα καλύτερα δουλεύειs κάποιο συγκεκριμένο?
 
Φίλε Αλεξ δεν έχουν τόσο σχέση τα κιλά όσο το πωs θα σου βγει εδώ κάμποσοι πάνω από τα 4 που έχω πάρει με το ταπεινό condor ξερενωταν και σε αποστάσεις που δεν έπρεπε να σηκώσω. Το συγκεκριμένο φυσιγγι το έπαιξε κάποιοs εδώ πέρυσι και μόνο που δεν του έφυγε το τουφέκι από τα χέρια προσωπικά δεν μου αρέσουν τόσο δυνατά φυσίγγια. Τα 34 είναι ακόμα καλύτερα δουλεύειs κάποιο συγκεκριμένο?
Νικολα εννοειται το μεγαλυτερο ρολο παιζει πως θα σου βγει, αν ειναι κοντα και 5αρια εισαι οκ, τα condor ωραια αλλα υπαρχουν και καλυτερα, σε 34αρι μου αρεσει παρα πολυ του Ρουμελιωτη και το nobel 206 formula που πηρα φετος σε νο4
 
Νικολα εννοειται το μεγαλυτερο ρολο παιζει πως θα σου βγει, αν ειναι κοντα και 5αρια εισαι οκ, τα condor ωραια αλλα υπαρχουν και καλυτερα, σε 34αρι μου αρεσει παρα πολυ του Ρουμελιωτη και το nobel 206 formula που πηρα φετος σε νο4
Το 5 το χρήσιμοποιο πολύ το 4 είναι το όριο μου προs τα κάτω για το χειμώνα από τα 5 μέχρι τα 40 με 45 είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό.Αλλο ένα πολύ καλό είναι το καινούργιο nsi και πολύ πιο σφικτο και από το Condor δοκίμασε το αν ψάχνειs οριακεs τουφεκιεs. Εγώ θα τα δοκιμάσω και τα 2 που λεs να υποθέσω ότι λεs το 33 το formula.
 
Το 5 το χρήσιμοποιο πολύ το 4 είναι το όριο μου προs τα κάτω για το χειμώνα από τα 5 μέχρι τα 40 με 45 είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό.Αλλο ένα πολύ καλό είναι το καινούργιο nsi και πολύ πιο σφικτο και από το Condor δοκίμασε το αν ψάχνειs οριακεs τουφεκιεs. Εγώ θα τα δοκιμάσω και τα 2 που λεs να υποθέσω ότι λεs το 33 το formula.
Ναι Νικο το 33αρι λεω το 206, nsi εννοεις το prestige που το κουβεντιαζαμε χθες μαλλον, αν ειναι τοσο καλο θα παρω ενα κουτι για δοκιμη
 
Ναι αυτό το prestige 37g δυστηχωs δεν το βρίσκω εδώ. Το 34αρι του Ρουμελιωτη έχει καμία σχέση με το 35αρι του?
Ειναι πιο μαλακο συγκεντρωτικο και με φοβερη διατρηση, το 35αρι του ειναι για πολυ κρυο,αν το δοκιμασες και σου αρεσε με το 34αρι θα κανεις τρελα γουστα
 
Nαι μου δωσαν ένα κουτάκι πέρυσι και έπαιξα 1 και τα υπόλοιπα τα χάρισα δε μου άρεσε καθόλου το βρήκα πάρα πολύ δυνατό ένα μπλε φυσιγγι ήταν νομίζω το 35. Αφού είναι πιο μαλακό και συγκεντρωτικο το 34 είναι πιο πολύ στα γούστα μου ένα 34 αρι βγάζει?
 
Nαι μου δωσαν ένα κουτάκι πέρυσι και έπαιξα 1 και τα υπόλοιπα τα χάρισα δε μου άρεσε καθόλου το βρήκα πάρα πολύ δυνατό ένα μπλε φυσιγγι ήταν νομίζω το 35. Αφού είναι πιο μαλακό και συγκεντρωτικο το 34 είναι πιο πολύ στα γούστα μου ένα 34 αρι βγάζει?
Βγαζει κι αλλα γραφει στο σαιτ αλλα καλυτερα παρε τηλ να συννενοηθεις, γραφει και με Α1 και mb36 αλλα δεν ξερω αν ισχυουν...το 35 ηταν αυτο το μπλε που εριξες, ειναι δυνατο γιατι ειναι στημενο για πολυ κρυο, αλλα το 34αρι με csb1 ειναι μαλακο και πολυ φονικο.
Απο συγκεντρωση παλι οτι καλυτερο εχω ριξει, στα 41 μετρα σε νο6 225 σκαγια στον κυκλο και στα 51 μετρα 170 στον κυκλο, για φασσα το ριχνω σε νο6 και πηρα φετος και μερικα 5αρια και ενα κουτι νο3 για λαγο
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top