Καθαρισμός

Χρήστο, δεν ξέρω αν με ξεγελούν οι φωτο που δεν είναι πολυ καθαρές, αλλά μου φαίνεται ότι οι αυλακώσεις έχουν μπουκώσει τελείως !!! Δεν ξέρω την υφή της βρωμιάς αλλά δεν νομίζω η οδοντόβουρτσα να κάμει δουλειά. Θα πρότεινα αυτό που είπε κι ο Γιάννης: το ορειχάλκινο βουρτσάκι προσαρμοσμένο σε δραπανοκατσάβιδο.
Δεν έχω anakonda, αλλά και τα συμβατικά τσοκάκια μου πιάνουν πουρί στην αρχή της φούστας, και τα BRAIN επίσης στο σκαλοπατάκι που έχουν στη μέση. Ο μόνος εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος που βρήκα για να τα καθαρίζω είναι αυτός που ανέφερα. (Σε συνδυασμό με κάποιο λάδι-υγρό καθαρισμού, G96, Break-free, WD-40, M-pro 7 κλπ). Με ότι άλλο κι αν είχα δοκιμάσει ήταν μαρτύριο, χρονοβόρο και "σπαστικό" ...
Υ.Γ. Δεν έχω δοκιμάσει το λιποκαθαριστή που αναφέρει ο Παύλος ... ;)
Οκ. Θα το δοκιμάσω Στέλιο. Πάντως στη φωτό φαίνεται πιο δύσκολη η βρωμιά από ότι είναι στην πραγματικότητα γιατί το φορούσα το τσοκ κατά το πρώτο πέρασμα της κάννης με μπόλικο λάδι και έχουν μείνει υπολείμματα μαυρίλας με λάδι στις εσωτερικές αυλακώσεις. Δηλαδή οι αυλακώσεις είναι πιο πολύ μπουκωμένες από το λάδι με τη βρωμιά. Να είσαι καλά ;)
 
Last edited:
σε συνεχόμενη θερμοκρασία 70-80c αν θυμαμαι υγροποιείται ,,,τώρα στις τουφεκιές που κάνουμε δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα
Σημείο τήξης: στους 36 ° C έως 60 ° C
Σημείο ζέσεως: 182 ° C έως 221 ° C
Σημείο αυτανάφλεξης > 290 ° C
Σε μεγάλες ζέστες στην έναρξη η κάννη σε εμάς καίει, αν περάσει εσωτερικά λογικά τα αέρια της καύσης θα την αναφλέξουν. Δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.
 
https://www.google.gr/search?client.....0j41j30i10.m-gch4OFXws#imgrc=EAhZn-cBOA6XmM:

Εγω εχω αυτο, κανει για τα τσοκακια?

Τα ανακοντα οσο τα δουλεψα περσι τα καθαριζα καθε φορα. Συμφωνω με αυτο που λεει ο Αρης γιατι η λειτουργια του φρενου στηριζεται στα αερια που περναν απ τις αυλακωσεις. Με λιγο σπρει και ενα καρφακι (οχι με πολυ μυτερη μυτη) γινεται γυαλι. Μετα με ενα πανακι και οκ
 
https://www.google.gr/search?client.....0j41j30i10.m-gch4OFXws#imgrc=EAhZn-cBOA6XmM:

Εγω εχω αυτο, κανει για τα τσοκακια?

Τα ανακοντα οσο τα δουλεψα περσι τα καθαριζα καθε φορα. Συμφωνω με αυτο που λεει ο Αρης γιατι η λειτουργια του φρενου στηριζεται στα αερια που περναν απ τις αυλακωσεις. Με λιγο σπρει και ενα καρφακι (οχι με πολυ μυτερη μυτη) γινεται γυαλι. Μετα με ενα πανακι και οκ
Μια χαρά είναι Μάριε το χω χρησιμοποιήσει και γω γι'αυτό το σκοπό.
 
Εβλεπα καποιες θηκες τσοκ και βρηκα μονο μια win την οποια εχει ο airgun και ο διαμαντοπουλος. Ειναι οι μοναδικες που χωριστα δεχονται τα τσοκακια, αν υπαρχει κατι αλλο πειτε.
Οταν βιδωνω τα τσοκακια
Μια χαρά είναι Μάριε το χω χρησιμοποιήσει και γω γι'αυτό το σκοπό.
Χρησιμοποιω το λαδι της εταιριας και ειμαι υπερευχαρσιτημενος τοσο στον καθαρισμο αλλα και στη λιπανση που κανει. Ολα πεντακαθαρα. Αφησα το remoil γι αυτο.
 
Φυσιολογικ κ συχνο,
στα anaconda μετα απο μερικα κυνηγια να καθαριζεις τις αυλακωσεις εσωτερικα γιατι πιανουν μολυβδωσεις κ ισως αυτο επηρεαζει την αποτελεσματικοτητα του φρενου, εικασια ειναι αυτο...
Καθαριζεται ευκολα η με καποιο σπρει η με ενα λεπτο αλενακι που το περνας στην πρωτη βολτα κ κυκλικα το φτανεις μεχρι το τερμα αφαιρωντας ολα τα υπολοιματα...
Αρη εγραψα πιο κατω πριν για τον καθαρισμο. Κατι που ξεχασα... Με μια απλη ορειχαλκινη που κανει 2 3 ευρω και λιγες στροφες στα δαχτυλιδια γινεται λαμπικο. Ως ενα σημειο το καρφακι μπαινει μεσα στις αυλακωσεις γιατι τα καταλοιπα δε βγαινουν ευκολα
 
Πάνω στην κουβέντα, θυμήθηκα ότι το anaconda εχθές δεν το καθάρισα. Λοιπόν βλέποντας το εσωτερικό του σπείρωμα είχατε δίκιο όσοι εστιάσατε (και) εκεί.






Σκέφτομαι μήπως καθαριστεί εύκολα με τη θαυματουργή flitz και μια οδοντόβουρτσα. Τι λέτε;
Κρίμα από τον Θεό για την φλιτζ. Ορειχαλκινη "οδοντοβουρτσα" και καθαριστικό για φούρνους....hippo
 
Σχετικά με το θέμα των τσοκ και την τοποθέτηση γράσσου στο σπέιρωμά τους, είχα μια ευχάριστη επικοινωνία μετά από πολύ καιρό, με μέλος που αποφάσισε να αποσυρθεί από το φόρουμ για δικούς του προσωπικούς λόγους. Ο Γιάννης (@jnp) μου σύστησε το γράσσο της colonial arms το οποίο πλέον δεν έρχεται στην Ελλάδα. Το δούλευε επί 20 χρόνια απροβλημάτιστα . Έβαζες γύρω από τις βόλτες αλλά και στο υπόλοιπο τσοκ που έμπαινε μέσα στην κάννη απλώνοντας το με το δάκτυλο, το βίδωνες, τουφέκαγες χιλιάδες φυσίγγια όλη τη σεζόν και μετά ξεβίδωνε σαν να μην είχε χρησιμοποιηθεί!
Υπάρχει όμως και το
https://www.clayandhunt.com.au/brands/liqui-moly/Keramik-Paste-Choke-Thread-Lubricant-p59941369
Το δουλεύουν λοιπόν Άγγλοι και Αυστραλοί σε ακριβά όπλα όπως το Krieghof εδώ και χρόνια, είναι λοιπόν ασφαλές υλικό και το απλώνεις με ένα μικρό πινελάκι που έχεις για αυτή τη δουλειά . Αντέχει έως 1400C και πολύ υψηλές πιέσεις, το βάζουν πχ σε βίδες στις δισκόπλακες των φρένων για να μην κολλάνε και σε σπειρώματα μηχανημάτων σε κλιβάνους κλπ. Κάνει και για τα κλειδιά του δίκαννου ή τη ράγα του κλείστρου στην καραμπίνα. Είναι αρκετή ποσότητα και αν θέλει κάποιος το μοιράζεται με ένα φίλο για οικονομία.
Γιάννη, χάρηκα που τα είπαμε μετά από τόσο καιρό. Να είσαι καλά...
 
Back
Top