Θέματα Συνεργείου

Σε λίγο καιρό δε θα ξεφεύγει τίποτε από τα ΚΤΕΟ θα αλλάξουν τα πράγματα.Ουτως η άλλως το πετρέλαιο δε θα διατηρηθεί έτσι αλλιώς θα καταργηθεί εντελώς παρόλα τα τερτιπια των εταιριών οι ρύποι δε μαζεύονται,θα εμφανιστεί αλλο καύσιμο μεταλλαγμένο απλά γιατί ο κόσμος και οι συνθήκες δεν είναι έτοιμα για ηλεκτροκίνηση και οι πετρελαϊκές μαζί με έναν αριθμό εφοπλιστών δε γίνεται να μείνουν χωρίς αντικείμενο εργασίας .Ωστόσο ακόμη υπάρχει καιρός αλλά αν δεν μας προλάβουν άλλες καταστάσεις και γυρίσουμε 50 χρόνια πίσω κάπως έτσι όπως σας έγραψα θα πάμε.
 
Άλεξ μη το γενικεύεις. Κάτοχος πετρελαίου από το 2016 και φανατικός πλέον αυτού. Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής (φτου, φτου να μην το ματιάσω), μόνο τα κλασικά service του. Βέβαια μέσα στον χρόνο το 70-80% των χιλιομέτρων είναι εθνική. Πολύ οικονομικό, μεγάλη ροπή και μηδενικός θόρυβος. Μου έλυσε τα χέρια καθώς λόγω κυνηγιού κάνω πολλά χιλιόμετρα. Πριν πολλά χρόνια ένας αρχιμηχανικός με μεγάλη εμπειρία μου είχε πει: Όπως σε όλα, έτσι και στα αυτοκίνητα, από την παραγωγή βγαίνουν ελαττωματικά. Να εύχεσαι να μην πέσει το προβληματικό αυτοκίνητο στα χέρια σου.

Καταλαβαίνω το σπάσιμο και το ζόρι που περνάς και το μόνο που έχω να σου δώσω σαν συμβουλή καθώς την έχω πατήσει και εγώ με προβληματικό αυτοκίνητο, αν μπορείς αντικατέστησε το ακόμα και με κάτι θεωρητικά υποδεέστερο για να γλιτώσεις. Ξέρω δεν είναι εύκολο να πάρεις την απόφαση αλλά μακροπρόθεσμα και οικονομικά κερδισμένος θα βγεις και ψυχολογικά.
Ναι σωστά τα αναφέρεις , απλά στην απόγνωση μου ακούγεται πως όλα είναι δεν είναι καλα 😂

Το βασικό πρόβλημα που ακούω είναι πως «δεν έχουμε» πετρέλαια ( καύσιμο) σωστά . Τι εννοούν με αυτό δεν μπορώ να καταλάβω .

απλά στην δική μου περίπτωση μάλλον δεν χρειάζομαι πετρέλαιοκινητηρα . Τέλος πάντων θα περάσει και αυτό , σιδερά είναι και θα γίνουν
 
Ναι σωστά τα αναφέρεις , απλά στην απόγνωση μου ακούγεται πως όλα είναι δεν είναι καλα 😂

Το βασικό πρόβλημα που ακούω είναι πως «δεν έχουμε» πετρέλαια ( καύσιμο) σωστά . Τι εννοούν με αυτό δεν μπορώ να καταλάβω .

απλά στην δική μου περίπτωση μάλλον δεν χρειάζομαι πετρέλαιοκινητηρα . Τέλος πάντων θα περάσει και αυτό , σιδερά είναι και θα γίνουν
Τη ζημια στους ντιζελοκινητηρες την κανει το βιοντιζελ, οπως και νοθευμενα καυσιμα, πρεπει να βαζεις πετρελαιο απο συγκεκριμενες εταιρειες οπως shell v power ή elin crystal, ή να ριχνεις προσθετο οταν βαζεις πετρελαιο.
Ενα αλλο θεμα γενικως ασχετα το ειδος καυσιμου, ειναι οι θερμοκρασιες που δουλευουν τα αυτοκινητα, δλδ οταν εισαι στην πολη σταματα ξεκινα και βραζει ολο το αυτοκινητο ειναι λογικο να εχουμε περισσοτερες ζημιες.Επισης, αλλαζουμε λαδι βλεποντας τα χιλιομετρα, αυτο ειναι λαθος, αλλο να κανεις μια αποσταση 10χλμ σε μια ωρα λογο μποτιλιαρισματος και αλλο σε ενα τεταρτο, στα διαφορα μηχανηματα π.χ. χωματουργικα, το λαδι το αλλαζουν βαση ωρων λειτουργιας.
 
Απο ανακατασκευή μπεκ έρχομαι στα 265.000χλμ. Αφού έφαγα ένα καλό δάγκωμα από συνεργείο της περιοχής, κατέληξα στην αντιπροσωπεία. Το πρόβλημα μεν διορθώθηκε, το σοκ από το κόστος ωστόσο δεν το έχω ακόμα ξεπεράσει
 
Δυο κανονες ακολουθω :
Πετρελαιο απο εταιρια που μου εχει πει ο μηχανικος μου και απο ΕΝΑ και μονο πρατηριο.
Servis μονο σε ΕΝΑΝ μηχανικο που ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ τα αυτοκινητα μου , και ειναι ενημερωμενος επαγγελματιας.

Στα αυτοκινητα και ειδικα στα πετρελαια, δεν πας δεξια & αριστερα ουτε στο καυσιμο ουτε στον τεχνιτη.
 
Δυο κανονες ακολουθω :
Πετρελαιο απο εταιρια που μου εχει πει ο μηχανικος μου και απο ΕΝΑ και μονο πρατηριο.
Servis μονο σε ΕΝΑΝ μηχανικο που ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ τα αυτοκινητα μου , και ειναι ενημερωμενος επαγγελματιας.

Στα αυτοκινητα και ειδικα στα πετρελαια, δεν πας δεξια & αριστερα ουτε στο καυσιμο ουτε στον τεχνιτη.
Το αν θα ειναι σωστο το πετρελαιο που θα βαλεις εξαρταται 1000% απο τον πρατηριουχο και οχι απο την εταιρεια, οι εταιρειες ολες ανεξαιρετως αγοραζουν καυσιμα απο τα διυληστηρια Ασπροπυργου η' απο τον Βαρδινογιαννη, { αν πας στα διυληστηρια θα δεις βυτια ολων των εταιρειων να φορτωνουν απο το ιδιο γεμηστηρι}, και τα μεταπουλαν στους καταναλωτες, Η καθε εταιρεια βαζει τα προσθετα βελτιωτικα της, μονο σε αυτο διαφερουν, τα οποια ομως παλι ειναι ολα σχεδον ιδια. Βρειτε λοιπον ενα πρατηριο με 100% καθαρα καυσιμα και βαζετε απο εκει.
 
Το αν θα ειναι σωστο το πετρελαιο που θα βαλεις εξαρταται 1000% απο τον πρατηριοχο...
Εγω ακολουθώ τις συμβουλές των επαγγελματιών που εμπιστεύομαι.
Αν ήταν έτσι όπως το λες, δεν θα μου είχαν πει μακριά από μια συγκεκριμένη εταιρία και ειδικά από το ενισχυμενο πετρέλαιο της .
Για τα δικά μου αυτοκίνητα μιλώ πάντα.
 
εμείς κάτω στα χανιά έχουμε ένα πρατήριο των ταξιτζίδων το οποιο είναι και το μόνο με φυγόκεντρη δεξαμενή οπου στην ουσία το κάυσημο δεν έχει καθόλου υγρασία ...
βεβεα μου πεύτει μακρία και βαζω καθε πέμπτη απο σέλ ....
το καλό είναι οτι βάζω πάντα απο ένα συκγεκριμένο πρατήριο που ξέρω και το αφεντικό και τα παιδιά που δουλέυουν εκεί και πολές φορές μου εχουν πει φυγε και ελα το βράδυ να γεμίσεις γιατι πριν μια ωρα γέμισα τις δεξαμενές και θα ειναι ολα ανακατεμένα μεσα,,,,
 
Να παραθέσω και εγώ την άποψη μου όσο αφορά τα καύσιμα .ακομα και ο πρατηριούχος να είναι ο πιο τίμιος άνθρωπος και δεν πειράζει τα καύσιμα δεν αρκει . Απο ενημέρωση από φίλο στο χώρο έμαθα ότι είναι τόσα τα στάδια που μπορεί να παρέμβει κάποιος στα καύσιμα που πολλές νοθείες γίνονται από τους ιδιώτες ιδιοκτήτες των βυτίων που μεταφέρουν τα καύσιμα . Γίνονται μεταγγίσεις σε παράδρομους κ παράνομες αποθήκες και την νοθεία που ούτε οι εταιρίες εμπορίας αλλά ούτε και οι πρατηριούχοι πολλές φορές αντιλαμβάνονται . Υπάρχει μια άποψη για την shell που πλέον έχει πάρει πίσω το 80 %των πρατηρίων της και επίσης διακινεί τα καύσιμα με δικά της μέσα , ότι θεωρητικά έχει εξαλείψει το υπαρκτό πρόβλημα νοθείας από ενδιάμεσους . Κατά πόσο αυτό μας κάνει να νιώθουμε ασφάλεια θέλω να πιστεύω ότι είναι placebo . Δυστυχώς είναι πολλά τα φράγκα από το πάρα εμπόριο και την νοθεία και κανένας από του υπεύθυνους δεν ενδιαφέρεται .
 
Εγω ακολουθώ τις συμβουλές των επαγγελματιών που εμπιστεύομαι.
Αν ήταν έτσι όπως το λες, δεν θα μου είχαν πει μακριά από μια συγκεκριμένη εταιρία και ειδικά από το ενισχυμενο πετρέλαιο της .
Για τα δικά μου αυτοκίνητα μιλώ πάντα.
Μετα απο 35 χρονια στον χωρο των πρατηριων γνωριζω πολυ καλα τι σου λεω, δεν γραφω κατι ετσι για να γραψω, και σου ξαναλεω, αν πας στα διυληστηρια ολα τα βυτια,ολων των εταιρειων φορτωνουν απο το ιδιο γεμηστηρι.1000% εξαρταται απο τον πρατηριουχο η ποιοτητα του καυσιμου.
 
Να παραθέσω και εγώ την άποψη μου όσο αφορά τα καύσιμα .ακομα και ο πρατηριούχος να είναι ο πιο τίμιος άνθρωπος και δεν πειράζει τα καύσιμα δεν αρκει . Απο ενημέρωση από φίλο στο χώρο έμαθα ότι είναι τόσα τα στάδια που μπορεί να παρέμβει κάποιος στα καύσιμα που πολλές νοθείες γίνονται από τους ιδιώτες ιδιοκτήτες των βυτίων που μεταφέρουν τα καύσιμα . Γίνονται μεταγγίσεις σε παράδρομους κ παράνομες αποθήκες και την νοθεία που ούτε οι εταιρίες εμπορίας αλλά ούτε και οι πρατηριούχοι πολλές φορές αντιλαμβάνονται . Υπάρχει μια άποψη για την shell που πλέον έχει πάρει πίσω το 80 %των πρατηρίων της και επίσης διακινεί τα καύσιμα με δικά της μέσα , ότι θεωρητικά έχει εξαλείψει το υπαρκτό πρόβλημα νοθείας από ενδιάμεσους . Κατά πόσο αυτό μας κάνει να νιώθουμε ασφάλεια θέλω να πιστεύω ότι είναι placebo . Δυστυχώς είναι πολλά τα φράγκα από το πάρα εμπόριο και την νοθεία και κανένας από του υπεύθυνους δεν ενδιαφέρεται .
Γι αυτον τον λογο ακριβως ειναι υποχρεωμενος ο πρατηριουχος να παρει δειγμα απο το βυτιοφορο πριν αρχισει να αδειαζει τα καυσιμα στο πρατηριο του, και το βυτιοφορο ειναι υποχρεωμενο να δωσει το δειγμα.
 
Χαθήκαμε λίγο....
Εγώ όταν μου λένε κάτι ρωτάω γιατί. Δεν το προσπερνω έτσι.
Και όταν ρώτησα γιατί , μου εξήγησαν το γιατί και το κατάλαβα.

Για τα δικά μου αυτοκίνητα μιλώ πάντα.
 
Γι αυτον τον λογο ακριβως ειναι υποχρεωμενος ο πρατηριουχος να παρει δειγμα απο το βυτιοφορο πριν αρχισει να αδειαζει τα καυσιμα στο πρατηριο του, και το βυτιοφορο ειναι υποχρεωμενο να δωσει το δειγμα.
Ναι Μάνθο έχεις απόλυτο δίκιο για τις υποχρεωτικές αλλά και μη διαδικασίες που πρέπει να κάνει ο πρατηριούχος . Πόσοι όμως ανήκουν σε αυτοί την κατηγορία σωστών επαγγελματιών .. δυστυχώς η πληθώρα δεν το κάνει και μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά . Φίλος και συγγενής μακρινός που έβαζα για πολλά χρόνια στην πόλη μου και που ένιωθα μια ασφάλεια τύπου , πριν ένα χρόνο σφραγίστηκε το πρατήριο του για νοθεία . Όσο και να φωνάζει ότι δεν έφταιγε δεν φτάνει για τον λόγο ότι δεν έκανε αυτό που έπρεπε όπως προαναφέρεις .
 
Δυο κανονες ακολουθω :
Πετρελαιο απο εταιρια που μου εχει πει ο μηχανικος μου και απο ΕΝΑ και μονο πρατηριο.
Servis μονο σε ΕΝΑΝ μηχανικο που ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ τα αυτοκινητα μου , και ειναι ενημερωμενος επαγγελματιας.

Στα αυτοκινητα και ειδικα στα πετρελαια, δεν πας δεξια & αριστερα ουτε στο καυσιμο ουτε στον τεχνιτη.
Έτσι ακριβώς πολύ σωστά σου είπε ....η shell για να ξέρετε ξερή ακριβώς πόσα λίτρα έχουν η δεξαμενές στα πρατήρια που έχει ελέγχονται ολλα από τα κεντρικά ακόμα και την ποιότητα ξέρει του καυσίμου..... ο πρατηριουχος πρέπει να είναι παραααα πόλη μάγκας για να μπορέσει να ξεγελάσει και την εταιρεία .. δεν τον συμφέρει πλέον..
 
Έτσι ακριβώς πολύ σωστά σου είπε ....η shell για να ξέρετε ξερή ακριβώς πόσα λίτρα έχουν η δεξαμενές στα πρατήρια που έχει ελέγχονται ολλα από τα κεντρικά ακόμα και την ποιότητα ξέρει του καυσίμου..... ο πρατηριουχος πρέπει να είναι παραααα πόλη μάγκας για να μπορέσει να ξεγελάσει και την εταιρεία .. δεν τον συμφέρει πλέον..
Αυτά τα μαγαζιά είναι ιδιοκτησίας της shell,τα λειτουργούν υπάλληλοι της, που τους βάζει σαν διαχειριστές,οπότε αν κάποιος κάνει πουστια την ευθύνη έχει ο διαχειριστής του μαγαζιού και όχι η μαμά εταιρεία, κι έτσι μπορεί και τους ελέγχει.Υπαρχουν όμως και μαγαζιά που απλώς χρησιμοποιούν τα σήματα της εταιρείας με την υποχρέωση βέβαια να αγοράζουν μόνο από εκεί καύσιμα και να διαφυλάτουν την ποιοτητα-ποσοτητα τους.Τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει κι άλλες εταιρείες και λειτουργούν ιδιόκτητα μαγαζιά,τα οποία είναι και τα πιο ασφαλή για τους καταναλωτές, αν δείτε τις ρήτρες που βάζουν οι εταιρείες,θα καταλάβετε ότι είναι δύσκολο να τολμήσει ο εκάστοτε υπαλληλος-διαχειριστης να κάνει πουστια, θα του πάρουν και τα σωβρακα.
 
Αγαπητε Γιωργο μου το προτειναν και αυτο ,

Απο οτι εχω διαβασει ειναι σαν να πετας καρκινο φανερο στους γυρω σου και κουβαλαω μωρα στο αμαξι οποτε δεν ξερω αν ειναι σωστο .
Δευτερον ειπαν οτι απο εδω και περα σε κτεο κτλπ εχουν παρει μηχανακια για το καυσιμο και μπορει να την φαμε. Ετσι ακουσα ετσι σου απαντω
Τι μηχανάκια είναι αυτά;
 
Τι μηχανάκια είναι αυτά;
Απ' ότι έχω διαβάσει επειδή κακά τα ψέματα δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν καταργήσει τα φίλτρα μικροσωματιδιων λενε ότι θα βάλουν στα ΚΤΕΟ κάποια μηχανηματα απ' τα οποία θα μπορούν να καταλαβαίνουν αν έχουν καταργηθεί τα φίλτρα ή όχι . Δεν ξέρω τι διαφορετικό θα κάνουν αυτά τα μηχανήματα από αυτά που έχουν ήδη τα ΚΤΕΟ και μετράνε καυσαέρια .
 
Το θέμα καυσίμου μέσα σε όλα τα άλλα έχει και ακόμη ότι πρέπει να καθαρίζονται κάποια στιγμή οι δεξαμενές του πρατηρίου ,ποιος το κάνει και ποιος ελέγχει αν γίνετε ? Σε επαρχία ξέρω πρατήριο που έχουν πολλοί σταματήσει να βάζουν γιατί έχουν χαλάσει τρόμπες ειδικά βενζίνης ενώ δε νοθεύει καύσιμο δεν έχει καθαρίσει ποτέ τις δεξαμενές του .
 
Ειδικα τα καινουργια με το αντ μπλου? Εκει να δεις οταν χαλασουν τι χορος θα πεσει....ΜΑΚΡΥΑ απο πετρελαιο εκτος αν αντεχει η τσεπη και δεν σε νοιαζει... Δυστυχως το παντρευτηκα το αμαξι γιατι να παρεις αλλο με ενα μισθο ουτε στα πιο τρελα μου ονειρα...
Αλεξ
Αυτο το βρηκα τυχαια
Δεν ξερω αν το εχει ο μηχανικος σου και αν θα σε βοηθησει

Απλα το ειδα και στο στελνω οσον αφορα τα μπεκ που εχουν κολλησει

 
Back
Top