To know us better - Γνωριμία

Kostas ContraDosi

Περιοχή
Αμαλιάδα Ν.Ηλείας
Όνομα
Kώστας
Αποστολος.τοπος καταγωγης αριδαια, κυνηγαω με ενα τουρκακι μποζε prince wind μπεκατσες και ορτυκακια και εχω δυο σκυλακια ενα επανιελ και ενα ντρατχααρ
Αποστόλη καλώς ήλθες στην ομάδα μας!!
Καλή διαμονή κ να χαίρεσαι τα σκυλάκια σου!!

Περιοχή
Εύβοια
Όνομα
Χρήστος
Καλησπέρα σε όλους! Παναγιώτης απο Καλαμάτα.32 ετών!Μου αρέσουν όλα τα κυνήγια με αγαπημένο αυτό της μπεκάτσας!Έχω στην κατοχή μου ένα Drahthaar και λατρεύω αυτή τη ράτσα!
Καλώς ήρθες Παναγιώτη! Όντως ωραία ράτσα!

Περιοχή
Αμαλιάδα
Όνομα
Άρης
4 λεπτά πριν
Καλησπέρα στην ομάδα! διαβάζω καιρό τα ενδιαφέροντα θέματα.. Σαν νέος κυνήγος θα θελα να ρωτήσω μέρη για τσίχλες, φασσες κλπ φτερωτά για Λάρισα, γιατί μέχρι και στον συλλογο που ρώτησα όλοι μου κάναν τον Αλέκο και δεν βοηθά κάνεις λες και θα τους φάω όλα τα πουλιά στο περπατητό που πάω μόνος 1 φορά στο τόσο..
Αποστολος.τοπος καταγωγης αριδαια, κυνηγαω με ενα τουρκακι μποζε prince wind μπεκατσες και ορτυκακια και εχω δυο σκυλακια ενα επανιελ και ενα ντρατχααρ
Καλησπέρα σε όλους! Παναγιώτης απο Καλαμάτα.32 ετών!Μου αρέσουν όλα τα κυνήγια με αγαπημένο αυτό της μπεκάτσας!Έχω στην κατοχή μου ένα Drahthaar και λατρεύω αυτή τη ράτσα!
Καλώς ήρθατε παλικάρια!

Περιοχή
Ζωγραφου-Αθηνα
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Παναγιώτη καλωσορισες.

Kinigos

Περιοχή
Ήπειρος
Όνομα
Παναγιωτης
Καλώς ήρθες Παναγιώτη!!

tsakalos

Όνομα
Greg
SelamlarHello, my name is Erdem from Turkey. I'm in the town of Enez, opposite Alexanderepoli, Greece. My favorite hunts are duck and goose.
Welcome Erdem to our company and to our community! We are more than happy to have you among us! We look forward to hearing from you often and discuss together about our beloved activity of hunting. I spent almost my whole military service in the areas of Poros and Feres and I have seen that all these places both on the Greek and on the Turkish side are blessed with wonderful hunting grounds for ducks and geese. Do you have a dog during you hunts; what is the shotgun you use? You have presented some of the cartridges you use in the respective threads...

Περιοχή
Κερατσίνι - Αργολίδα
Όνομα
Κυριάκος
Καλημέρα είμαι παγανιερης γουρούνας από κοζανη κ κυνηγάω κ μπεκατσα με ένα κολλητό μου...Έχω τρέλα με τα σκυλιά ....μου αρέσει η περιπέτεια στο δάσος ......
Καλώς ήρθες Γιάννη!