Suzuki Jimny

Παιδιά ενδιαφέρομαι για ενα jimny αλλά έχει γίνει αλλαγή κινητήρα (ή μπλοκ δεν κατάλαβα καλά) από ένα vitara 1.6. Το αυτοκίνητο αν βγάλεις τον θετικό πόλο και τον ξαναβάλεις μπερδεύει και πρέπει να κάνεις κάτι αλχημείες με τα ρεύματα και μετά από λίγο στρώνει.
Τι μπορεί να φταίει.
Προβληματίζομαι για την αγορά ...
Καλυτερα να κοιταξεις για κατι αλλο....
 
Βασίλη κοίτα για κάποιο που να είναι ατρακαριστο , χωρίς να είναι σάπιο , και από μηχανικά μέρη , και μοτέρ φτιάξε μετά ότι θες εσύ . Ταπεινή μου γνώμη πάντα , και εύχομαι αν το αποφασίσεις να πετύχεις το καλύτερο .
 
Last edited:
Βασίλη κοίτα για κάποιο που να είναι ατρακαριστο , χωρίς να είναι σάπιο , και από μηχανικά μέρη , και μοτέρ φτιάξε μετά ότι θες εσύ . Ταπεινή μου γνώμη πάντα , και εύχομαι αν το αποφασίσεις να πετύχεις το καλύτερο .
Το ακύρωσα παιδιά. Ευχαριστώ πολύ όλους.
 
Παλικαρια , Κόστος επισκευης σε Suzuki sg 410 - 1000 cc. Με προσωπικη εργασια.
Aλλαγες.....ανταλλακτικα.
Σετ φλαντζες Κεφαλης
Μεταλλα μπιελας
Ελατηρια εμβολων
Ιμαντας χρονισμου
Δισκος αμπραγιαζ
Μια βαση μηχανης
Τσιμουχες στροφαλου ( που δεν ειχε το σετ φλατζες )
5λιτρα λαδι + φιλτρο λαδιου.
4 μπουζι+1 ζευγαρι πλατινες .
Συνολικο κοστος ανταλλακτικων ( Ιαπωνιας .....και οχι απο την κωλοπετινιτσα ) 210 ευρω με μεταφορικα!!!

Ειναι να μην το ''λατρευεις'' αυτο το Αυτ/το ???? .big smile.

ΥΓ. Η μηχανη ειχε κανει 270.000 χιλιομετρα....εκαιγε λιγα λαδια ....τα περισσοτερα απο τσιμουχακια
βαλβιδων....
Τα μεταλλα βασεως ( στροφαλου ) και τα θρως ....πολυ καλα....ελαχιστη φθορα...δεν ηθελαν αλλαγη.
Την επισκευασα....περισσοτερο για συντηρηση και να εχω το κεφαλι μου ''ησυχο'' οταν κατεβαινω στο κυνηγι της ρεματιες....και ανεβαινω στα βουνα..... ;) :)
 
Καλημέρα στην παρέα θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος σκέφτομαι να ψυλωσω το jimny 6 πόντους και να βαλω λάστιχα 215...Το έχει κάνει κάποιος ή ξέρει κάτι αν είναι σωστό και τι επιπτώσεις θα εχω
 
Καλημέρα στην παρέα θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος σκέφτομαι να ψυλωσω το jimny 6 πόντους και να βαλω λάστιχα 215...Το έχει κάνει κάποιος ή ξέρει κάτι αν είναι σωστό και τι επιπτώσεις θα εχω
πας μονο χωμα?κανεις μικρες διαδρομες?
 
Χώμα μόνο οχι μικρές διαδρομές δεν μπορώ να πω όταν πάω κυνήγι μπορεί να κάνω και 200 χλμ
Στο μάτι θα γίνει πιο άγριο αλλά θα γίνει και πιό άβολο στον δρόμο
Από πρακτικής άποψης δεν πιστεύω ότι το έχει ανάγκη το jimny έχει από κατασκευής πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου εγώ δεν θα το πείραζα αλλά εάν σου έχει κολλήσει κάντο αν και πιστεύω θα σε κουράσει σε σχέση με ότι έχεις συνηθίσει
 
Τωρα ειναι μαμα το ψηλωμα του;
Εαν ναι τοτε μεχρι τα 6 εκατοστα δεν ειναι τοσο ωστε να σου επηρεασει τις σχεσεις διαφορικων , μηκος απο λαστιχακια κλπ

Θα χρειαστεις ραβδους σταθεροποιησης

Αλλα τα μεγαλυτερα ελαστικα να ξερεις θα σου κοψουν το αυτοκινητο σε τραβηγμα και θα σου αυξησουν την καταναλωση ειδικα εαν το 215 που λες ειναι εντελως εκτος προσιαγραφων

Τι ελαστικα φορας τωρα;
 
Στο μάτι θα γίνει πιο άγριο αλλά θα γίνει και πιό άβολο στον δρόμο
Από πρακτικής άποψης δεν πιστεύω ότι το έχει ανάγκη το jimny έχει από κατασκευής πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου εγώ δεν θα το πείραζα αλλά εάν σου έχει κολλήσει κάντο αν και πιστεύω θα σε κουράσει σε σχέση με ότι έχεις συνηθίσει
Αυτό φοβάμαι στο δρόμο δεν ξέρω τι ζόρι θα τραβάει...Στο χωματόδρομο πιστέυω θα είναι δυνατο
 
Τωρα ειναι μαμα το ψηλωμα του;
Εαν ναι τοτε μεχρι τα 6 εκατοστα δεν ειναι τοσο ωστε να σου επηρεασει τις σχεσεις διαφορικων , μηκος απο λαστιχακια κλπ

Θα χρειαστεις ραβδους σταθεροποιησης

Αλλα τα μεγαλυτερα ελαστικα να ξερεις θα σου κοψουν το αυτοκινητο σε τραβηγμα και θα σου αυξησουν την καταναλωση ειδικα εαν το 215 που λες ειναι εντελως εκτος προσιαγραφων

Τι ελαστικα φορας τωρα;
Τωρα μαμά είναι Χρυσανθε το 215 ναι είναι έκτος προδιαγραφών τώρα φοράει 205 75 15
 
η διαφορα δεν ειναι τραγικη ως προς να προεξεχει εξω και να το κανει επικινδυνο
Και γω
που η διασταση 255 σταματηςε πηγα σε 265
Καταναλωση ομως θα δεις διαφορα
Δλδ λες να δω υπερβολική κατανάλωση
 
Καλημέρα στην παρέα θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος σκέφτομαι να ψυλωσω το jimny 6 πόντους και να βαλω λάστιχα 215...Το έχει κάνει κάποιος ή ξέρει κάτι αν είναι σωστό και τι επιπτώσεις θα εχω
Τους 6 ποντους απο αναρτηση μονο για εμενα τους ξεχνας.οτιδηποτε πανω απο 3 ποντους αλλαζει την ισοροποια του αυτοκ αναμεσα στο ανεκτο και στο δρομο και εκτος.επιση μονο απο αναρτηση γα 6 ποντους πας σε αγορα αναρτησης με αμορτισερ ελατηρια και οτι αλλο χρειαστει καποια αυτοκιν χρειαζοται και βασεις ψαλιδιων κα ημιαξονια μακρυτερα αρα ειναι πολυπλοκο το θεμα.για εμενα το ποιο σωστο και ασφαλη ειναι 4 προσθηκες 3 ποντων στα ελατηρια σου θα γινει λιγο ποιο σκληρο το αυτοκ αλλα αν εχεις και κουτι κρεμασμενο πισω θα σε βοηθησει να μην καθεται και οπως πολυ σωστα λεει χρυσανθος η αλλαγη δισταση ελαστικων απο 205/70 σε 215/75 θα σου δωσει οτι ακριβως χρειαζεσαι,βεβαια να ξεριες οτι σε 215 γινετε λιγο δυσκολη η επιλογη ελαστικων λογο περιορισμενης παραγωγη απο εταιριες αλλα ειναι το πρωτο πραγμα που κανουμε σε οσους εχουν τζιμι σαμουραι βιταρα τεριος ακομα σε και καποια αγροτικα μονα οχι 4χ4 δηλ
 
Παίδες suzuki samurai sj413.
Όταν μπαίνει το 4Χ4 μερικές φορές όταν πάω να το βγάλω μαγκώνει και πρέπει να βγάλω τον μοχλό και με ένα μακρύ μεγάλο κατσαβίδι με περιστροφική κίνηση πρέπει να ξεμαγκώσω 2 αξονάκια που υπάρχουν στο κάτω σημείο.
Τι μπορεί να φταίει ;
Το έχει αντιμετωπίσει κανένας αυτό το πρόβλημα ;
 
Last edited:
Τους 6 ποντους απο αναρτηση μονο για εμενα τους ξεχνας.οτιδηποτε πανω απο 3 ποντους αλλαζει την ισοροποια του αυτοκ αναμεσα στο ανεκτο και στο δρομο και εκτος.επιση μονο απο αναρτηση γα 6 ποντους πας σε αγορα αναρτησης με αμορτισερ ελατηρια και οτι αλλο χρειαστει καποια αυτοκιν χρειαζοται και βασεις ψαλιδιων κα ημιαξονια μακρυτερα αρα ειναι πολυπλοκο το θεμα.για εμενα το ποιο σωστο και ασφαλη ειναι 4 προσθηκες 3 ποντων στα ελατηρια σου θα γινει λιγο ποιο σκληρο το αυτοκ αλλα αν εχεις και κουτι κρεμασμενο πισω θα σε βοηθησει να μην καθεται και οπως πολυ σωστα λεει χρυσανθος η αλλαγη δισταση ελαστικων απο 205/70 σε 215/75 θα σου δωσει οτι ακριβως χρειαζεσαι,βεβαια να ξεριες οτι σε 215 γινετε λιγο δυσκολη η επιλογη ελαστικων λογο περιορισμενης παραγωγη απο εταιριες αλλα ειναι το πρωτο πραγμα που κανουμε σε οσους εχουν τζιμι σαμουραι βιταρα τεριος ακομα σε και καποια αγροτικα μονα οχι 4χ4 δηλ
Φίλε μου ρώτησα σειμερα για αμορτισερ ελατήρια καγιαμπα 400 ευρώ...Τώρα δεν ξέρω τι να πω δεν μπορώ να ξέρω την συμπεριφορά του...Σίγουρα μετά πρέπει να πετάξω και λάστιχα 5ποντους εξω
 
Φίλε μου ρώτησα σειμερα για αμορτισερ ελατήρια καγιαμπα 400 ευρώ...Τώρα δεν ξέρω τι να πω δεν μπορώ να ξέρω την συμπεριφορά του...Σίγουρα μετά πρέπει να πετάξω και λάστιχα 5ποντους εξω
Άστο όπως είναι.Εγώ ξέρω ότι όσο σκαλίζεις κάτι χειρότερα είναι.
 
Last edited:
Back
Top