Suzuki Jimny

κατωχος ενως samoyrai χρονιααα,και απο το 2016 πηρα ξανα σουζτουκιιιι .sarcastic. jimni,,τελικα ο japan ειναι σκυλοςςςς,δηλαδη παη ωπου ενα ποιντερρρρ και .sex hard.,,και τα δυο αυτοκινητα δεν μου βγαλανε ζημιες περα απο φυσιολογηκες φθωρες,,βεβαια τα προσεχα σερβις κτλ
Ήθελα να ήξερα....με το Samurai αν κόλλαγες σε λάσπη τη έκανες;;;
Κατέβενες να κλειδώσεις την τετρακίνηση από τα κλειδιά στους τροχούς;;;;;:oops:
Ευχαριστώ Γιώργο , να είσαι καλά , και εμένα έτσι μου είπαν , ότι δεν αλλάζει το φίλτρο βενζίνης , βέβαια δεν μου είπαν το λόγο , και μου φάνηκε λίγο παράξενο , δεν βουλώνει ποτέ το φίλτρο αυτό , η αν παρουσιαστεί πρόβλημα στην αντλία , τι κάνεις αλλάζεις ρεζερβουάρ , πάντως υπάρχει φίλτρο βενζίνης σαν ανταλλακτικό , στην αγορά . Τι να πω , θα το ψάξω λίγο .
Δν είναι κ δύσκολο να τσεκάρεις το φίλτρο στο ρεζερβουάρ.....14mm γερμανοπολύγωνω, πετάς τα πίσω καθήσματα,σηκώνεις μοκέτα κ με πετάς έξω το φλοτέρ κ βλέπεις.
 
Ήθελα να ήξερα....με το Samurai αν κόλλαγες σε λάσπη τη έκανες;;;
Κατέβενες να κλειδώσεις την τετρακίνηση από τα κλειδιά στους τροχούς;;;;;:oops:

Δν είναι κ δύσκολο να τσεκάρεις το φίλτρο στο ρεζερβουάρ.....14mm γερμανοπολύγωνω, πετάς τα πίσω καθήσματα,σηκώνεις μοκέτα κ με πετάς έξω το φλοτέρ κ βλέπεις.
φιλε κωστα δεν ειχε στους μπρως τροχους κλειδια,αλα σαμουραι ειχανε παιζανε στα μοντελα,,ασε που δεν κολησα ποτεεεε .exciting.
 
Ήθελα να ήξερα....με το Samurai αν κόλλαγες σε λάσπη τη έκανες;;;
Κατέβενες να κλειδώσεις την τετρακίνηση από τα κλειδιά στους τροχούς;;;;;:oops:

Δν είναι κ δύσκολο να τσεκάρεις το φίλτρο στο ρεζερβουάρ.....14mm γερμανοπολύγωνω, πετάς τα πίσω καθήσματα,σηκώνεις μοκέτα κ με πετάς έξω το φλοτέρ κ βλέπεις.
Κώστα όταν λες πετάς τα πίσω καθίσματα εννοείς να τα βγάλεις τελείως , η απλά να τα ρίξεις μπροστά , να τα σηκώσεις δηλαδή .
 
Κώστα όταν λες πετάς τα πίσω καθίσματα εννοείς να τα βγάλεις τελείως , η απλά να τα ρίξεις μπροστά , να τα σηκώσεις δηλαδή .
Ναι τα βγάζεις τελείως για να ελευθερωθεί ο χώρος.
Είναι μπελαλίδικη δουλειά.
 
Να πω και εγώ την γνώμη μου αν και κάτοχος λιγότερο από μισό έτος, το πήρα φέτος τον Ιούλιο, Suzuki Jimny 2008 μοντέλο βενζίνη 1,3λ ,

Πραγματικά δεν έχω λόγια έφυγα από μια κατηγορία γρήγορου αυτοκίνητου πόλης και πήγα στο OFF Road 4x4 και το μόνο που σκέφτομαι είναι πότε θα βγω ξανά την βόλτα μου!!!
Βέβαια να προσθέσω ότι ο προηγούμενος κάτοχος το είχε υπερβολικά προσεγμένο με πολλά έχτρα που κάποια ακόμα δεν τα γνωρίζω καλά,
Αλλαγμένα αμορτισέρ ελατήρια με λίγο μεγαλύτερο ύψος, αποστάτες στους τροχούς, πιο φαρδιά ελαστικά (Cooper Discovery), αμορτισέρ τιμονιού και όλα αποτελούν έναν συνδυασμό σε κράτημα μέχρι τα 120χλμ/ώρα χωρίς κανένα πρόβλημα (από τα γνωστά που έχουν σε τρέμουλο στο τιμόνι κούνημα βάρκας κλπ).
Επιπλέον μπάρες Led με έχτρα διακόπτες και χειροποίητη σχάρα οροφής που παίρνει την μεγάλη μπαγαζιέρα.
Η μόνη πινελιά που έβαλα είναι οι θήκες που έφτιαξα στην πίσω πόρτα με τσαντάκια molle για εργαλεία κλπ.
Τις καθημερινές κυκλοφορώ κανονικά μέσα στην πόλη με άνεση και χωρίς κατανάλωση.

Ναι έχει όμως κατανάλωση όταν πας από 90χλμ και πάνω.
1_LI.jpg2.jpg3_LI.jpg4.jpg
 
Να πω και εγώ την γνώμη μου αν και κάτοχος λιγότερο από μισό έτος, το πήρα φέτος τον Ιούλιο, Suzuki Jimny 2008 μοντέλο βενζίνη 1,3λ ,

Πραγματικά δεν έχω λόγια έφυγα από μια κατηγορία γρήγορου αυτοκίνητου πόλης και πήγα στο OFF Road 4x4 και το μόνο που σκέφτομαι είναι πότε θα βγω ξανά την βόλτα μου!!!
Βέβαια να προσθέσω ότι ο προηγούμενος κάτοχος το είχε υπερβολικά προσεγμένο με πολλά έχτρα που κάποια ακόμα δεν τα γνωρίζω καλά,
Αλλαγμένα αμορτισέρ ελατήρια με λίγο μεγαλύτερο ύψος, αποστάτες στους τροχούς, πιο φαρδιά ελαστικά (Cooper Discovery), αμορτισέρ τιμονιού και όλα αποτελούν έναν συνδυασμό σε κράτημα μέχρι τα 120χλμ/ώρα χωρίς κανένα πρόβλημα (από τα γνωστά που έχουν σε τρέμουλο στο τιμόνι κούνημα βάρκας κλπ).
Επιπλέον μπάρες Led με έχτρα διακόπτες και χειροποίητη σχάρα οροφής που παίρνει την μεγάλη μπαγαζιέρα.
Η μόνη πινελιά που έβαλα είναι οι θήκες που έφτιαξα στην πίσω πόρτα με τσαντάκια molle για εργαλεία κλπ.
Τις καθημερινές κυκλοφορώ κανονικά μέσα στην πόλη με άνεση και χωρίς κατανάλωση.

Ναι έχει όμως κατανάλωση όταν πας από 90χλμ και πάνω.
View attachment 19036View attachment 19037View attachment 19038View attachment 19039
Να είσαι καλά Πάρη , και να το χαρείς φίλε , να βγάλετε πολλά χλμ παρέα , σ ευχαριστώ για την ενημέρωση και τίς φωτογραφίες .
 
Ειναι πολυ αξιοπιστο αυτ/το....βγαζει 250.000 + χιλιομετρα χωρις βλαβες....βεβαια θελει τα σερβις του....
Εαν πεσεις σε ''αρπαχτικο'' μηχανικο....την εκατσες την βαρκα....οτι αυτ/το και να εχεις...
Τωρα τα πρωτα μοντελα ειχαν προβλημα με ''κοσκινισμα'' τιμονιου....το προβλημα λυθηκε απο ΕΛΛΗΝΑ
μηχανικο...βαζοντας 2 ροδελες 1χιλιοστου ...μια επανω και μια κατω στα ρουλεμαν του ακραξονιου.
Τα νεα μοντελα που κομπλαρουν το 4χ4 ηλεκτρικα οσοι δεν χρησιμοποιουν συχνα ενδεχεται να κολλησουν
η μια ή και οι δυο βαλδιδες υποπιεσεως που υπαρχουν στη αριστερη πλευρα του αυτ/του βλεποντας το απο
εμπρος. Ξεκολλανε ευκολα με λιγο αντισκωριακο. Καλο ειναι ( γιατι αναφερθηκε ζημια στο σασμαν ) βαλβολινη
παντα συνθετικη GL4 και ΟΧΙ GL5 με την GL5 στις παγωνιες σφιγκουν οι σχεσεις του σασμαν...δλδ οσο το αυτ/το
ειναι κρυο οι ταχυτητες δισκολευουν να μπουν....αυτο το φαινομενο με GL4 δεν υπαρχει.
Φιλτρο βενζινης δεν αλλαζει.....εαν σου κατσει η ''ασχημη'' και παρεις νερα μαζι με την βενζινη....τοτε 90%
θα αλλαξεις και αντλια βενζινης. Αλλα προβληματα σαν αυτ/το δεν εχει.
Το πρωτο ΣΟΥΖΟΥΚΙ που εχω SG 410 -1000CC....Αθανατο με 450.000 χιλιομετρα και μια γενικη επισκευη
στην μηχανη....ακομα το εχω και ''οργωνει'' τα βουνα.!!!!!
Το jimny πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης.....και δεν παιρνω ποσοστα απο τον αντιπροσωπο!!!! :)
 
Ειναι πολυ αξιοπιστο αυτ/το....βγαζει 250.000 + χιλιομετρα χωρις βλαβες....βεβαια θελει τα σερβις του....
Εαν πεσεις σε ''αρπαχτικο'' μηχανικο....την εκατσες την βαρκα....οτι αυτ/το και να εχεις...
Τωρα τα πρωτα μοντελα ειχαν προβλημα με ''κοσκινισμα'' τιμονιου....το προβλημα λυθηκε απο ΕΛΛΗΝΑ
μηχανικο...βαζοντας 2 ροδελες 1χιλιοστου ...μια επανω και μια κατω στα ρουλεμαν του ακραξονιου.
Τα νεα μοντελα που κομπλαρουν το 4χ4 ηλεκτρικα οσοι δεν χρησιμοποιουν συχνα ενδεχεται να κολλησουν
η μια ή και οι δυο βαλδιδες υποπιεσεως που υπαρχουν στη αριστερη πλευρα του αυτ/του βλεποντας το απο
εμπρος. Ξεκολλανε ευκολα με λιγο αντισκωριακο. Καλο ειναι ( γιατι αναφερθηκε ζημια στο σασμαν ) βαλβολινη
παντα συνθετικη GL4 και ΟΧΙ GL5 με την GL5 στις παγωνιες σφιγκουν οι σχεσεις του σασμαν...δλδ οσο το αυτ/το
ειναι κρυο οι ταχυτητες δισκολευουν να μπουν....αυτο το φαινομενο με GL4 δεν υπαρχει.
Φιλτρο βενζινης δεν αλλαζει.....εαν σου κατσει η ''ασχημη'' και παρεις νερα μαζι με την βενζινη....τοτε 90%
θα αλλαξεις και αντλια βενζινης. Αλλα προβληματα σαν αυτ/το δεν εχει.
Το πρωτο ΣΟΥΖΟΥΚΙ που εχω SG 410 -1000CC....Αθανατο με 450.000 χιλιομετρα και μια γενικη επισκευη
στην μηχανη....ακομα το εχω και ''οργωνει'' τα βουνα.!!!!!
Το jimny πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης.....και δεν παιρνω ποσοστα απο τον αντιπροσωπο!!!! :)
Νίκο να είσαι καλά φίλε , πραγματικά η ενημέρωση σου , βοηθάει πάρα πολύ , σ ευχαριστώ και πάλι Νίκο .
 
Νίκο να είσαι καλά φίλε , πραγματικά η ενημέρωση σου , βοηθάει πάρα πολύ , σ ευχαριστώ και πάλι Νίκο .

Τεο...ακου φιλε. Τα φαρδια λαστιχα...το μονο που σου δινουν ειναι ομορφιά. ( υποκειμενικο αυτο ).
Τα φαρδια λαστιχα = μεγαλυτερη τριβη κυλισης = μεγαλυτερη καταναλωση + μεγαλυτερη καταπονηση
αναρτησης....κτλ....
Με την δικη του αναρτηση ταξιδευει ανετα μεχρι τα 140 χιλιομετρα και το ελεγχεις....στα 150 χιλ.ταχυτητα
αρχιζεις και το ''χανεις'' θελει προσοχη....
Δεν ειναι αυτ/το υψηλων ταχυτητων....ειναι ενα σπουδαιο αυτ/το για την ταχυτητα που εγραψα....αυτ/το της
πολης και του βουνου.
Δυσκολα θα σου χαλασει το κεφι στο βουνο...πολυ δυσκολα φιλε μου!!!
 
Τεο...ακου φιλε. Τα φαρδια λαστιχα...το μονο που σου δινουν ειναι ομορφιά. ( υποκειμενικο αυτο ).
Τα φαρδια λαστιχα = μεγαλυτερη τριβη κυλισης = μεγαλυτερη καταναλωση + μεγαλυτερη καταπονηση
αναρτησης....κτλ....
Με την δικη του αναρτηση ταξιδευει ανετα μεχρι τα 140 χιλιομετρα και το ελεγχεις....στα 150 χιλ.ταχυτητα
αρχιζεις και το ''χανεις'' θελει προσοχη....
Δεν ειναι αυτ/το υψηλων ταχυτητων....ειναι ενα σπουδαιο αυτ/το για την ταχυτητα που εγραψα....αυτ/το της
πολης και του βουνου.
Δυσκολα θα σου χαλασει το κεφι στο βουνο...πολυ δυσκολα φιλε μου!!!
Nικο και παλι να είσαι καλά φίλε μου , και σ ευχαριστώ για κάθε συμβουλή , και ενημέρωση . Ευχαριστώ για το χρόνο σου .shake hands.
 
το φίλτρο αλλάζει στα 200 χιλιάδες χιλιόμετρα .ειναι μέσα στο τεπόζιτο και θέλει κατέβασμα για να γίνει αλλαγή
Το φίλτρο Τάκη είναι ενσωματομένο πάνω στο φλοτέρ....ο μόνος πονοκέφαλος είναι να ξυλώσεις τα πίσω καθήσματα, να σηκώσεις τη μοκέτα....τα 8 βιδάκια που κρατάν το φλοτέρ δν είναι τίποτα.
 
Το φίλτρο Τάκη είναι ενσωματομένο πάνω στο φλοτέρ....ο μόνος πονοκέφαλος είναι να ξυλώσεις τα πίσω καθήσματα, να σηκώσεις τη μοκέτα....τα 8 βιδάκια που κρατάν το φλοτέρ δν είναι τίποτα.

Κωστη . Ανταλλακτικα που αλλαζονται στα 200.000+ χιλιομετρα....δεν θεωρουνται αναλωσιμα φιλε!!! ;)
 
Το φίλτρο Τάκη είναι ενσωματομένο πάνω στο φλοτέρ....ο μόνος πονοκέφαλος είναι να ξυλώσεις τα πίσω καθήσματα, να σηκώσεις τη μοκέτα....τα 8 βιδάκια που κρατάν το φλοτέρ δν είναι τίποτα.
Κι ομως τοσα χρονια κανενας μαστορας δεν εχει ασχοληθει ,τοσες φορες τους το ειχα ζητησει Δεν ξερουνε ,βαριουντε δεν ξερω τι να πω
 
Κι ομως τοσα χρονια κανενας μαστορας δεν εχει ασχοληθει ,τοσες φορες τους το ειχα ζητησει Δεν ξερουνε ,βαριουντε δεν ξερω τι να πω

Οχι συνονοματε....Δεν υπαρχει λογος να ασχοληθει....απο λεφτα σε ''γλυτωναν''.....μονο εαν παρεις
νερα η πολλα ''σκουπιδια'' απο βενζινη....μονο τοτε βαζουν ''χερι''. Δεν βαριοντουσαν!!! ;)
 
Οχι συνονοματε....Δεν υπαρχει λογος να ασχοληθει....απο λεφτα σε ''γλυτωναν''.....μονο εαν παρεις
νερα η πολλα ''σκουπιδια'' απο βενζινη....μονο τοτε βαζουν ''χερι''. Δεν βαριοντουσαν!!! ;)
Νικο καλημερα ,Το εχω σχεδον 20 χρονια ,δεν θελει καθαρισμα στα τοσα χρονια;
 
Νικο καλημερα ,Το εχω σχεδον 20 χρονια ,δεν θελει καθαρισμα στα τοσα χρονια;

Νικολα , ο κατασκευαστης το εχει σαν μη αναλωσιμο ανταλλακτικο. Μπορεις να βγαλεις 200.000 + χιλιομετρα
χωρις προβλημα....και απο την ''αλλη'' εαν παρεις βρωμικη βενζινη...να χρειαστει αλλαγη ΠΧ στα 10.000 χιλιομετρα.
Τιποτα και κανεις δεν μπορει να σου πει οτι την επομενη φορα που θα βαλεις βενζινη τι ποιοτητα και ποσο
καθαρη θα ειναι.
Ωστοσο οπως εχεις διαπιστωσει στα 20 αυτα χρονια που το εχεις....δεν ειχες κανενα προβλημα....
Εαν ''δεις'' δυσκολο ξεκινημα της μηχανης το πρωι....ή διακοπες στην πορεια....σαν να σβυνει για ενα
δευτερολεπτο ο κινηρας....τοτε κατι δεν παει καλα....και τσεκαρισε το φιλτρο...σε αυτη την περιπτωση θα
χρειαστεις και καθαρισμα ρεζερβουαρ....Προσεξε με την προυποθεση οτι θεμα ρευματος υψηλης και
μπουζι....ειναι ΟΚ.
ΥΓ. χοντρικα στα λεω οσον αφορα τις διακοπες της λειτουργιας του κινητηρα. Οι διακοπες ρευματος
ειναι κοφτές....ενω της βενζινης ποιο παρατεταμενες φιλε!!!
 
Νικολα , ο κατασκευαστης το εχει σαν μη αναλωσιμο ανταλλακτικο. Μπορεις να βγαλεις 200.000 + χιλιομετρα
χωρις προβλημα....και απο την ''αλλη'' εαν παρεις βρωμικη βενζινη...να χρειαστει αλλαγη ΠΧ στα 10.000 χιλιομετρα.
Τιποτα και κανεις δεν μπορει να σου πει οτι την επομενη φορα που θα βαλεις βενζινη τι ποιοτητα και ποσο
καθαρη θα ειναι.
Ωστοσο οπως εχεις διαπιστωσει στα 20 αυτα χρονια που το εχεις....δεν ειχες κανενα προβλημα....
Εαν ''δεις'' δυσκολο ξεκινημα της μηχανης το πρωι....ή διακοπες στην πορεια....σαν να σβυνει για ενα
δευτερολεπτο ο κινηρας....τοτε κατι δεν παει καλα....και τσεκαρισε το φιλτρο...σε αυτη την περιπτωση θα
χρειαστεις και καθαρισμα ρεζερβουαρ....Προσεξε με την προυποθεση οτι θεμα ρευματος υψηλης και
μπουζι....ειναι ΟΚ.
ΥΓ. χοντρικα στα λεω οσον αφορα τις διακοπες της λειτουργιας του κινητηρα. Οι διακοπες ρευματος
ειναι κοφτές....ενω της βενζινης ποιο παρατεταμενες φιλε!!!
Σε ευχαριστω πολυ εχω κατι θεματακια αλλα δεν βρισκουν τι φταει ,Το ρελαντι δεν ειναι σταθερο ανεβωκατεβαινει μερικες φορες εσβινε κιολας ,Πηγα συνεργειο μου ειπαν ηλεκτρολογο Αλλαξε τον αισθητηρα θερμοκρασιας και ρελαντι παλι τα ιδια , Πηγα για περδικες σε δυσκολο μερος πρωι πρωι με πρωτη 2-3χιλομετρα σιγα σιγα αρχισε τις διακοπες και στο τελος εσβυσε ,Μετα απο λιγο καναπαιρνε και γενικα οταν πηγαινα σε ανηφορικο δρομο πολλη ωρα το ξαναεκανε Το πηγα στο μαστορα παλι αλλαξε καποιν αισθητηρα εκκεντροφορου καθαρισαμε την πεταλουδα δοκιμασαμε το μοτερ του ρελαντι αλλαξα μπουζι ,,Τωρα το ρελαντι ανεβωκατεβαινει ,Δεν το εχω παει ετσι ανηφορα με πρωτη δευτερα να δω ανσβηνει ,τωρα κριαδισε κιολας,Θερμοκρασια δεν μου ανεβαζει Δεν βρισκουν ακρη οι μαστοροι
 
το φίλτρο αλλάζει στα 200 χιλιάδες χιλιόμετρα .ειναι μέσα στο τεπόζιτο και θέλει κατέβασμα για να γίνει αλλαγή
Το φίλτρο Τάκη είναι ενσωματομένο πάνω στο φλοτέρ....ο μόνος πονοκέφαλος είναι να ξυλώσεις τα πίσω καθήσματα, να σηκώσεις τη μοκέτα....τα 8 βιδάκια που κρατάν το φλοτέρ δν είναι τίποτα.

Κι ομως τοσα χρονια κανενας μαστορας δεν εχει ασχοληθει ,τοσες φορες τους το ειχα ζητησει Δεν ξερουνε ,βαριουντε δεν ξερω τι να πω

Οχι συνονοματε....Δεν υπαρχει λογος να ασχοληθει....απο λεφτα σε ''γλυτωναν''.....μονο εαν παρεις
νερα η πολλα ''σκουπιδια'' απο βενζινη....μονο τοτε βαζουν ''χερι''. Δεν βαριοντουσαν!!! ;)
Νικο καλημερα ,Το εχω σχεδον 20 χρονια ,δεν θελει καθαρισμα στα τοσα χρονια;
Νικολα , ο κατασκευαστης το εχει σαν μη αναλωσιμο ανταλλακτικο. Μπορεις να βγαλεις 200.000 + χιλιομετρα
χωρις προβλημα....και απο την ''αλλη'' εαν παρεις βρωμικη βενζινη...να χρειαστει αλλαγη ΠΧ στα 10.000 χιλιομετρα.
Τιποτα και κανεις δεν μπορει να σου πει οτι την επομενη φορα που θα βαλεις βενζινη τι ποιοτητα και ποσο
καθαρη θα ειναι.
Ωστοσο οπως εχεις διαπιστωσει στα 20 αυτα χρονια που το εχεις....δεν ειχες κανενα προβλημα....
Εαν ''δεις'' δυσκολο ξεκινημα της μηχανης το πρωι....ή διακοπες στην πορεια....σαν να σβυνει για ενα
δευτερολεπτο ο κινηρας....τοτε κατι δεν παει καλα....και τσεκαρισε το φιλτρο...σε αυτη την περιπτωση θα
χρειαστεις και καθαρισμα ρεζερβουαρ....Προσεξε με την προυποθεση οτι θεμα ρευματος υψηλης και
μπουζι....ειναι ΟΚ.
ΥΓ. χοντρικα στα λεω οσον αφορα τις διακοπες της λειτουργιας του κινητηρα. Οι διακοπες ρευματος
ειναι κοφτές....ενω της βενζινης ποιο παρατεταμενες φιλε!!!
Καλημέρα σε όλους σας να είστε καλά , και σας ευχαριστώ όλους για την ενημέρωση και την βοήθεια . Πάντως και η αντιπροσωπεία αυτό λέει , ότι δεν αλλάζει .
 
Back
Top