Suzuki Jimny

Σε ευχαριστω πολυ εχω κατι θεματακια αλλα δεν βρισκουν τι φταει ,Το ρελαντι δεν ειναι σταθερο ανεβωκατεβαινει μερικες φορες εσβινε κιολας ,Πηγα συνεργειο μου ειπαν ηλεκτρολογο Αλλαξε τον αισθητηρα θερμοκρασιας και ρελαντι παλι τα ιδια , Πηγα για περδικες σε δυσκολο μερος πρωι πρωι με πρωτη 2-3χιλομετρα σιγα σιγα αρχισε τις διακοπες και στο τελος εσβυσε ,Μετα απο λιγο καναπαιρνε και γενικα οταν πηγαινα σε ανηφορικο δρομο πολλη ωρα το ξαναεκανε Το πηγα στο μαστορα παλι αλλαξε καποιν αισθητηρα εκκεντροφορου καθαρισαμε την πεταλουδα δοκιμασαμε το μοτερ του ρελαντι αλλαξα μπουζι ,,Τωρα το ρελαντι ανεβωκατεβαινει ,Δεν το εχω παει ετσι ανηφορα με πρωτη δευτερα να δω ανσβηνει ,τωρα κριαδισε κιολας,Θερμοκρασια δεν μου ανεβαζει Δεν βρισκουν ακρη οι μαστοροι

Νικολα μου , για να μην σου λεω μεσημεριατικο τιποτα ''αρλουμπες''.... θα σου πω αργοτερα τι να
κοιταξετε....αυτο που θελω να μου πεις ειναι αν αυτη αυξομειωση στροφων ειναι μεγαλυτερη των 300
στροφων στο + - .
 
Νικολα μου , για να μην σου λεω μεσημεριατικο τιποτα ''αρλουμπες''.... θα σου πω αργοτερα τι να
κοιταξετε....αυτο που θελω να μου πεις ειναι αν αυτη αυξομειωση στροφων ειναι μεγαλυτερη των 300
στροφων στο + - .
Σε ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον , Καταρχην δεν το κανει συνεχεια ,παω στο συνεργειο και δουλευει κανονικα η μερικες φορες ανεβαζει για λιγο 300-400 στροφες και επανερχεται στις 1000 περιπου Το προβλημα ειναι οταν παω βουνο σε παλιοδρομο πρωτη δευτερα για 20 λεπτα εκει κατι γινεται ,Σβηνει και μετα ξαναπαιρνει και μια φορα ηταν σαν να μη δουλευε ο ενας κυλινδρος Ειπα στο μαστορα να αλλαξουμε πολαπλασιαστες και μου λεει και αν δεν ειναι θα πληρωσεις τζαμπα Κατι γινεται οταν ζεσταινετε,χωρις να ανεβαζει θερμοκρασια το οργανο Αλλαξα και κατι σωληνακια μηπως επαιρνε αερα τιποτα ,Ουτε στον εγκεφαλο βγαζει βλαβη
 
Σε ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον , Καταρχην δεν το κανει συνεχεια ,παω στο συνεργειο και δουλευει κανονικα η μερικες φορες ανεβαζει για λιγο 300-400 στροφες και επανερχεται στις 1000 περιπου Το προβλημα ειναι οταν παω βουνο σε παλιοδρομο πρωτη δευτερα για 20 λεπτα εκει κατι γινεται ,Σβηνει και μετα ξαναπαιρνει και μια φορα ηταν σαν να μη δουλευε ο ενας κυλινδρος Ειπα στο μαστορα να αλλαξουμε πολαπλασιαστες και μου λεει και αν δεν ειναι θα πληρωσεις τζαμπα Κατι γινεται οταν ζεσταινετε,χωρις να ανεβαζει θερμοκρασια το οργανο Αλλαξα και κατι σωληνακια μηπως επαιρνε αερα τιποτα ,Ουτε στον εγκεφαλο βγαζει βλαβη

Τι ευχαριστεις Νικολα μου....το θεμα ειναι να λυθει το ''προβλημα''. Καλα εκανε και δεν σου αλλαξε
πολλαπλασιαστες....δεν ειναι εκει το προβλημα.... Για να στο κανει μονο ψηλα στο βουνο... και οταν
πηγαινεις αργα....ειναι θεμα διαφορετικης ατμοσφαιρικης πιεσης του αερα....δεν διαβαζει σωστα ο αισθητηρας...
Αστο οπως ειναι....να σε αφησει και να μεινεις στο βουνο δεν προκειται να γινει ποτέ. Τωρα που χειμωνιαζει
οταν βγεις στο βουνο με βροχαρια και φουλ υγρασια ..ισως σου αναψει το engine - check....μην το φοβηθεις
δεν θα μεινεις.....Κανε το κυνηγι σου....και στον γυρισμο πηγαινε συνεργειο να τσεκαρει γιατι αναψε.
Το πιθανοτερο ειναι αυτο που γραφω.
Εαν δεν πας συνεργειο......για τον Α ή Β λογο για να μην σου ζαλιζει τα ματια το λαμπακι... βγαλε
απο το πλην της μπαταριας το καλωδιο για πεντε λεπτα....επανασυνδεσε το ....και το λαμπακι θα
σβησει φιλε!!!
Εαν παραμεινει αναμενο....εχεις προβλημα....και θα σας το πει ο εγκεφαλος
ΥΓ. Επειδη το κανει οταν ειναι ζεστο το αυτοκινητο...να τσεκαρετε και αισθητηρα ΛΑΜΔΑ.
 
Τι ευχαριστεις Νικολα μου....το θεμα ειναι να λυθει το ''προβλημα''. Καλα εκανε και δεν σου αλλαξε
πολλαπλασιαστες....δεν ειναι εκει το προβλημα.... Για να στο κανει μονο ψηλα στο βουνο... και οταν
πηγαινεις αργα....ειναι θεμα διαφορετικης ατμοσφαιρικης πιεσης του αερα....δεν διαβαζει σωστα ο αισθητηρας...
Αστο οπως ειναι....να σε αφησει και να μεινεις στο βουνο δεν προκειται να γινει ποτέ. Τωρα που χειμωνιαζει
οταν βγεις στο βουνο με βροχαρια και φουλ υγρασια ..ισως σου αναψει το engine - check....μην το φοβηθεις
δεν θα μεινεις.....Κανε το κυνηγι σου....και στον γυρισμο πηγαινε συνεργειο να τσεκαρει γιατι αναψε.
Το πιθανοτερο ειναι αυτο που γραφω.
Εαν δεν πας συνεργειο......για τον Α ή Β λογο για να μην σου ζαλιζει τα ματια το λαμπακι... βγαλε
απο το πλην της μπαταριας το καλωδιο για πεντε λεπτα....επανασυνδεσε το ....και το λαμπακι θα
σβησει φιλε!!!
Εαν παραμεινει αναμενο....εχεις προβλημα....και θα σας το πει ο εγκεφαλος
ΥΓ. Επειδη το κανει οταν ειναι ζεστο το αυτοκινητο...να τσεκαρετε και αισθητηρα ΛΑΜΔΑ.
Και παλι σε ευχαριστω για τις συμβουλες ,Ετρεχα 1μηνα στα συνεργεια τωρα το αφησα ετσι Για τον αισθητηρα ΛΑΜΔΑ το ειπα στο μαστορα και μου ειπε οχι ,Το αποκλησε για βλαβη Νασε καλα
 
Δν έχει να κάνει με τν αισθητήρα Λάμδα...
ΝίκοΠ κοντά είσαι. ;)
Οι αυξομειώσεις των στροφών, στο ρελαντί ή εν κίνηση, έχει να κάνει με το λεγόμενο Ποντεσιόμετρο...κινώς AirFlow που είναι στην πεταλούδα του γκαζιού ή σε άλλες περιπτώσεις κάπου πέριξ στο φίλτρο του αέρα...αυτός ο αισθητήρας διαβάζει πίεση κ θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα.... αν τελικά είναι αυτό, μιλάμε για κανά 60-70€ καινούριο.
 
Βρε παιδια.....διαβαστε ποιο πανω τι γραφει ο Νικολας....τις αλλαξει αυτες τις βαλβιδες (αισθητηρες ).
Και το προβλημα δεν λυθηκε!!
Νίκο μου άλλο ο αισθητήρας που έχει να κάνει με την θερμοκρασία του μοτέρ και ρυθμίζει και τις στροφές του μοτέρ και άλλο η βαλβίδα ρελαντί που ρυθμίζει το καύσιμο γι'αυτό αναφέρει ότι κάνει σαν να δουλεύει με τρεις κυλίνδρους.
 
Σε ευχαριστω πολυ ,Τον αισθητηρα εχω αλλαξει
Aυτού του τύπου τα προβλήματα είναι σπαζοκεφαλιές για μηχανικούς και ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Με δεδομένο λοιπόν ότι δεν έχεις κάνει κάποια μετατροπή στο αυτοκίνητο, θεωρώ ότι πρέπει να διπλοτσεκάρεις ότι αφορά σε τροφοδοσία καυσίμου - αέρα (σωληνάκια κλπ). Αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει και πολλούς αισθητήρες που επεμβαίνουν στην παροχή καυσίμου όταν διαβάζουν ότι κάτι δεν πάει καλά με το μείγμα ή τα καυσαέρια. Ο αισθητήρας που επεμβαίνει σχετικά βίαια είναι ο αισθητήρας εκκεντροφόρου τον οποίο όπως μας λες έχεις αλλάξει. Στο δικό μου αλλάχτηκε εντός εγγύησης προληπτικά αλλά το θέμα το είχα δει σε άλλο jimny φίλου με περίπου 90χιλ. χλμ. Μάλιστα επειδή μίλησα μαζί του μου τόνισε ότι όταν κατέβαζε ταχύτητα και ανέβαζε στροφές το μοτέρ τότε εμφανιζόταν το πρόβλημα. Το check engine δεν άναβε ποτέ. Καλό θα ήταν να τον ελέγξεις και πάλι αν μπήκε ο σωστός ή αν κάτι του δημιουργεί θέμα (ηλεκτρικό ή το φις ή η καλωδίωση). Επίσης το jimny έχει ακόμη έναν αισθητήρα (αισθητήρας κρούσης λέγεται) και η δουλειά του είναι να κόβει καύσιμο όταν αντιλαμβάνεται πυράκια στο μοτέρ λόγου πλούσιου μείγματος. Βρίσκεται κάτω από την πολλαπλή από τη μεριά του συνοδηγού και είναι βιδωμένος στον κορμό του κινητήρα. Έλεγξε τον και αυτόν.
 
Είναι πολύ όμορφο πράγμα να βοηθάμε με την κατάθεση μιας προσωπικής εμπειρίας μας , ακόμη καλύτερα όταν υπάρχει και εξειδικευμένη γνώση , σε έναν συνάνθρωπο μας , σε οποιοδήποτε θέμα και αν αν είναι αυτό .
 
Είναι πολύ όμορφο πράγμα να βοηθάμε με την κατάθεση μιας προσωπικής εμπειρίας μας , ακόμη καλύτερα όταν υπάρχει και εξειδικευμένη γνώση , σε έναν συνάνθρωπο μας , σε οποιοδήποτε θέμα και αν αν είναι αυτό .
Σας ευχαριστω ρε μαγκες Οντως σπαζοκεφαλια
 
Εδώ και κάνα δύο μέρες , όταν βάζω εμπρός το Jimny μου δείχνει ότι δεν δουλεύει στρωτά , μετά από περίπου 20 με 30 δευτερόλεπτα πέφτουν οι στροφές από 1000 γύρω στις 800 και ενώ έχω κάνει και 20 χλμ αν σταματήσω σε φανάρι οι στροφές από 800 θα πέσουν για 3 - 4 δευτερόλεπτα και 600 - 700 και θα ξαναπάνε ξανά στις 800 , και το κάνει μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου , ποτέ όμως δεν μου έσβησε , η να μπερδέψει , αυτό επίσης που παρατήρησα είναι ότι κάποιες φορές ενώ ακούω τις στροφές να πέφτουν , και το καταλαβαίνω , δεν βλέπω τη διαφορά στο στροφόμετρο . Ξέρει κάποιος φίλος κάτι .
 
Εδώ και κάνα δύο μέρες , όταν βάζω εμπρός το Jimny μου δείχνει ότι δεν δουλεύει στρωτά , μετά από περίπου 20 με 30 δευτερόλεπτα πέφτουν οι στροφές από 1000 γύρω στις 800 και ενώ έχω κάνει και 20 χλμ αν σταματήσω σε φανάρι οι στροφές από 800 θα πέσουν για 3 - 4 δευτερόλεπτα και 600 - 700 και θα ξαναπάνε ξανά στις 800 , και το κάνει μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου , ποτέ όμως δεν μου έσβησε , η να μπερδέψει , αυτό επίσης που παρατήρησα είναι ότι κάποιες φορές ενώ ακούω τις στροφές να πέφτουν , και το καταλαβαίνω , δεν βλέπω τη διαφορά στο στροφόμετρο . Ξέρει κάποιος φίλος κάτι .
Εχεις τσεκαρει τον αισθητηρα στροφων?
 
Σε ευχαριστώ Αλέξανδρε για τη βοήθεια , δεν το έχω τσεκαρη , υπάρχει κάποιος τρόπος να το κάνω αυτό , η πάω σε τεχνικό.
Πρεπει να πας σε τεχνικο.Να διαβασει τον εγκεφαλο.Αν ειναι θεμα απλα επαφης
και οχι βλαβης,μπορεις να τον ανοιξεις και να τον ψεκασεις με ενα ηλεκτροκλιν
για επαφες και τα το ξανακουμπωσεις κανοντας δοκιμη.Στο μοντελο αυτο δεν
ξερω που βρισκεται ομως,καποιο παιδι που ξερει μπορει να σε καθοδηγησει.
 
Πρεπει να πας σε τεχνικο.Να διαβασει τον εγκεφαλο.Αν ειναι θεμα απλα επαφης
και οχι βλαβης,μπορεις να τον ανοιξεις και να τον ψεκασεις με ενα ηλεκτροκλιν
για επαφες και τα το ξανακουμπωσεις κανοντας δοκιμη.Στο μοντελο αυτο δεν
ξερω που βρισκεται ομως,καποιο παιδι που ξερει μπορει να σε καθοδηγησει.
Να είσαι καλά φίλε μου .
 
Εδώ και κάνα δύο μέρες , όταν βάζω εμπρός το Jimny μου δείχνει ότι δεν δουλεύει στρωτά , μετά από περίπου 20 με 30 δευτερόλεπτα πέφτουν οι στροφές από 1000 γύρω στις 800 και ενώ έχω κάνει και 20 χλμ αν σταματήσω σε φανάρι οι στροφές από 800 θα πέσουν για 3 - 4 δευτερόλεπτα και 600 - 700 και θα ξαναπάνε ξανά στις 800 , και το κάνει μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου , ποτέ όμως δεν μου έσβησε , η να μπερδέψει , αυτό επίσης που παρατήρησα είναι ότι κάποιες φορές ενώ ακούω τις στροφές να πέφτουν , και το καταλαβαίνω , δεν βλέπω τη διαφορά στο στροφόμετρο . Ξέρει κάποιος φίλος κάτι .

Θοδωρή μου ξεκινα απο απλα ''πραγματα''.....κοιτα το φιλτρο αερος εαν ειναι καθαρο.... κανε και κατι
ακομα. Σταματημενο το αυτ/το με νεκρά πατα το γκαζι σταθερα για μισο λεπτο μεχρι 3.500 - 4000 στροφες.
Εαν εξακολουθει το προβλημα πηγαινε συνεργειο....εαν σου πω οτι μπορει να φτιαξει και απο μονο του
ισως με πεις ασχετο....καψε την βενζινα που εχεις η βαλε 10 λιτρα των 100 οκτανιων... και θα το δεις....
ισως το κανει και απο κακη ποιοτητα βενζινης φιλε.
 
Back
Top