Πρόσφατα ειχα παει σε ενα φιλο μου ιταλο ο οποιος μου εδειξε μια νεα μηχανη που αγορασε για να κλεινει τα φυσιγγια του...με παρεξενεψε πολυ το κλεισιμο που εκανε κ μου θυμισε καποια χαρτινα φυσιγγια απο το παρελθον...εψαξα κ διαβασα σχετικα....

Γωνιακό κλείσιμο: Παρουσιάστηκε το 1947 από την ARMERIA FIORENTINA SANT UBERTO. Στην Ιταλία είναι γνωστό σαν κλείσιμο OGIVALE ή μισό αστεροειδές. Παρουσίαζε το πλεονέκτημα του ότι δεν χρειαζόταν χαρτονένια τάπα πάνω στα σκάγια, αλλά η συγκράτηση γινόταν όπως στο γνωστό αστεροειδές, δηλ. τα χείλη του (χάρτινου τότε) κάλυκα, διπλωνόντουσαν προς το εσωτερικό του σωλήνα σε τέσσερα μέρη και έμεναν εκεί με λίγη κόλλα ή με χαρτάκι λεπτό εξωτερικά γομαρισμένο, που έγραφε και το νούμερο των σκαγίων. Εγκαταλείφτηκε γρήγορα διότι συχνά άνοιγε και άδειαζαν τα σκάγια καθώς επίσης μπλοκάριζε εύκολα στα αυτογεμή. Είχε το πλεονέκτημα ότι απέδιδε χαμηλή πίεση και καλές κατανομές. Επίσης (σημαντικό για την εποχή) διατηρούσε τον κάλυκα σε καλή κατάσταση για να ξαναγεμιστεί πολλές φορές.
η μηχανη ειναι αυτη> CHIUSURA OGIVALE PG (PACI) της OMV http://www.omv.it


τα πλεονεκτήματα από το Κλείσιμο Paci (Πάτσι)>δεν επηρεαζει την παραμόρφωση των σκαγιων,πολυ χαμηλες πιεσεις κ καλύτερες μένουσες ταχύτητες. Το ριχνουν με καραμπινες χωρις κανενα απολυτως προβλημα...τα φυσιγγια με το κλείσιμο αυτο γινοντε με εσωτερικη θερμοκολληση. Φορτωνεις σε 70αρη καλυκα το φορτιο απο τον 76αρη χωρις να ανεβασεις τις πιεσεις ομως....κ κανοντας τις 28αρες πυριτιδες 32αρες κ τις 32αρες τις κανεις 36αρες!!
εχω αρχισει κ το ψαχνω πολυ το θεμα γυρω απο αυτο το Γωνιακό κλείσιμο,ειδικα στα ιταλικα φορουμ ιδιογομωσης κ βοηθαει κ λιγο λογω η γνωση της ιταλικης γλωσσας που ειναι πιο ευκολο να καταλαβω....
Κ για τους απιστους Θωμαδες σαν εμενα,κοιταχτε λιγο τις πρόσφατες δοκιμες σε κανονακι δοκιμών στην Ιταλια..


Προσοχή πάντα, δεν χρησιμοποιουμε τις παραπανω δοσολογιες για αλλο τρόπο κλεισίματος......Μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Γωνιακό κλείσιμο: Παρουσιάστηκε το 1947 από την ARMERIA FIORENTINA SANT UBERTO. Στην Ιταλία είναι γνωστό σαν κλείσιμο OGIVALE ή μισό αστεροειδές. Παρουσίαζε το πλεονέκτημα του ότι δεν χρειαζόταν χαρτονένια τάπα πάνω στα σκάγια, αλλά η συγκράτηση γινόταν όπως στο γνωστό αστεροειδές, δηλ. τα χείλη του (χάρτινου τότε) κάλυκα, διπλωνόντουσαν προς το εσωτερικό του σωλήνα σε τέσσερα μέρη και έμεναν εκεί με λίγη κόλλα ή με χαρτάκι λεπτό εξωτερικά γομαρισμένο, που έγραφε και το νούμερο των σκαγίων. Εγκαταλείφτηκε γρήγορα διότι συχνά άνοιγε και άδειαζαν τα σκάγια καθώς επίσης μπλοκάριζε εύκολα στα αυτογεμή. Είχε το πλεονέκτημα ότι απέδιδε χαμηλή πίεση και καλές κατανομές. Επίσης (σημαντικό για την εποχή) διατηρούσε τον κάλυκα σε καλή κατάσταση για να ξαναγεμιστεί πολλές φορές.
η μηχανη ειναι αυτη> CHIUSURA OGIVALE PG (PACI) της OMV http://www.omv.it


τα πλεονεκτήματα από το Κλείσιμο Paci (Πάτσι)>δεν επηρεαζει την παραμόρφωση των σκαγιων,πολυ χαμηλες πιεσεις κ καλύτερες μένουσες ταχύτητες. Το ριχνουν με καραμπινες χωρις κανενα απολυτως προβλημα...τα φυσιγγια με το κλείσιμο αυτο γινοντε με εσωτερικη θερμοκολληση. Φορτωνεις σε 70αρη καλυκα το φορτιο απο τον 76αρη χωρις να ανεβασεις τις πιεσεις ομως....κ κανοντας τις 28αρες πυριτιδες 32αρες κ τις 32αρες τις κανεις 36αρες!!
εχω αρχισει κ το ψαχνω πολυ το θεμα γυρω απο αυτο το Γωνιακό κλείσιμο,ειδικα στα ιταλικα φορουμ ιδιογομωσης κ βοηθαει κ λιγο λογω η γνωση της ιταλικης γλωσσας που ειναι πιο ευκολο να καταλαβω....
Κ για τους απιστους Θωμαδες σαν εμενα,κοιταχτε λιγο τις πρόσφατες δοκιμες σε κανονακι δοκιμών στην Ιταλια..


Προσοχή πάντα, δεν χρησιμοποιουμε τις παραπανω δοσολογιες για αλλο τρόπο κλεισίματος......Μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ!!!