Lada Niva

Αριστο αν το θελεις για κοντινες αποστασεις και γενικα ως δευτερο αυτοκινητο για εργασιες κτλ
ειναι μια χαρα
Για το θεμα της καταναλωσης με 100 χλμ ταχυτητα γυρω στο δεκαλιτρο
Βασικα αν βρεις τον καταλληλο Μαστορα-Γνωστη για σερβις
καποια προβληματα θα λυθουν αμεσα και με χαμηλο κοστος απο πλευρας ανταλλακτικων
Απλα δεν κανει για κυριο αυτοκινητο ταξιδια με οικογενεια κτλ και καθημερινη χρηση
θα σε κουρασει γρηγορα
Οπως μου ειχε και ενας πρωην Νιβακιας η θα το αγαπησεις η θα το ξαποστειλεις στην διετια
Εγω το κρατησα 13 χρονια απο καινουργιο εφτασα μεχρι την Ορεστιαδα τρεις φορες
δεν με αφησε στον δρομο ποτε απο ζημια
δεν με στεναχωρησε ποτε στον κυνηγοτοπο
Απλα η τεχνολογια προχωραει αυτο δυστηχως εμεινε πισω και γενικα δεν εχει καμια εξελιξη

Το πρωην Αστερι μου ;)

View attachment 39853
Ολο και καποια εξελιξη υπαρχει.
Αλλα καμια σχεση! :)

https://www.autogreeknews.gr/nea/nea-montela/lada/to-neo-lada-niva-toy-2021-video
 
Last edited:
Καλησπέρα. Με το δεύτερο NIVA μου, μοντέλο 2008, έχω κάνει 325.000χλμ. Το χρησιμοποιώ καθημερινά. Με υγραέριο έχω κάνει 265.000 από το 2012. Έχω πάει σε μέρη απίστευτα, Όπως το είπε παραπάνω ένας φίλος, εκεί που σταματούν τα άλλα αυτό ξεκινά. Ναι δεν είναι γρήγορο στην Ε.Ο. Αλλά μόνο αυτό. Οικονομικότατο στο σερβις. Πολλοί όντως το έδωσαν γιατί είναι λίγοι οι τεχνικοί που το ξέρουν και έχουν κι ανταλλακτικά. Εμείς στο Niva club δεν έχουμε προβλήματα τέτοια. Υπάρχουν πολλές βελτιώσεις εργοστασιακές που αλλάζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, πχ ποδια βάση που κόβει συντονισμό, θόρυβο κι ευθυγραμίζει υην μετάδοση. Ή μηχανολογικές βελτιώσεις που το κάνουν να προσπερνά άλλα αυτοκίνητα σα βολίδα, χωρίς να αλλάξεις κινητήρα. Ή αξεσουαρ για το εσωτερικό όπως καντραν , ταμπλό, κονσόλα με ποτηροθήκη κλπ. Προβλήματα αξιοπιστίας παρουσιάζει μόνο σε δυο τρεις αισθητήρες αλλά δε σε αφήνει ποτέ. Πρέπει να είσαι άσχετος για να μείνεις αν κάνεις τακτική συντήρηση.
 
Καλησπέρα. Με το δεύτερο NIVA μου, μοντέλο 2008, έχω κάνει 325.000χλμ. Το χρησιμοποιώ καθημερινά. Με υγραέριο έχω κάνει 265.000 από το 2012. Έχω πάει σε μέρη απίστευτα, Όπως το είπε παραπάνω ένας φίλος, εκεί που σταματούν τα άλλα αυτό ξεκινά. Ναι δεν είναι γρήγορο στην Ε.Ο. Αλλά μόνο αυτό. Οικονομικότατο στο σερβις. Πολλοί όντως το έδωσαν γιατί είναι λίγοι οι τεχνικοί που το ξέρουν και έχουν κι ανταλλακτικά. Εμείς στο Niva club δεν έχουμε προβλήματα
Τα παιδιά στο Νiva club με βοήθησαν αρκετές φορές για να λύσω μερικές παθογένειες του άρματος μου
Μια από αυτές ήταν ο κΤασος στο Κερατσίνι που από τότε που ανέλαβε το σερβίς του
το αμάξι μεταμορφώθηκε σε κάτι διαφορετικό
Γνώστης του Νiva με αρκετη εμπειρία και προθυμία να λύσει κάθε πρόβλημα
 
Τα παιδιά στο Νiva club με βοήθησαν αρκετές φορές για να λύσω μερικές παθογένειες του άρματος μου
Μια από αυτές ήταν ο κΤασος στο Κερατσίνι που από τότε που ανέλαβε το σερβίς του
το αμάξι μεταμορφώθηκε σε κάτι διαφορετικό
Γνώστης του Νiva με αρκετη εμπειρία και προθυμία να λύσει κάθε πρόβλημα
πολυ καλο φορουμ πολυ καλα κοπελια εχω κανει παραια και με πολλα ατομα που ηταν μεσα...
μετα βεβεα που το πουλησα το εργαλειο σταματησα και με το φορουμ
P4210107.JPGP4210110.JPG
 
Γεια σας!Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ΝΙVA 1,7 lt.Tο αγοράσαμε με τον πατέρα μου καινούργιο από την αντιπροσωπεία LADA Kατερίνης τέλη του 2003.Ενώ ήταν όμορφο για τα γούστα μας και ασφαλώς ασταμάτητο,κυρίως με το ''κάρο'' του,δυστυχώς άρχισε να μας βγάζει από νωρίς αρκετά σοβαρά ηλεκτρολογικά προβλήματα κυρίως.Π.χ. πότε δεν λειτουργούσε ο ανεμιστήρας του και υπερανέβαζε θερμοκρασία,με αποτέλεσμα να διαστέλλεται και να χύνεται έξω το παραφλού και να μένουμε με σχεδόν άδειο ψυγείο.Πότε άναβαν μόνα τους τα μπροστινά φώτα ομίχλης ενώ ήταν σταθμευμένο και με σβηστή μηχανή,ΧΩΡΙΣ να μπορούμε να τα σβήσουμε με αποτέλεσμα το ξελίγωμα της μπαταρίας και φυσικά την αδυναμία μας να το βάλουμε μπροστά.Πότε πρόβλημα με την λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων.Δύο φορές εμφάνισε σοβαρό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.Μάλιστα τη μια από αυτές το αλλάξαμε αναγκαστικά και είχαμε μάλιστα πληρώσει τότε 550€.Θελήσαμε να αλλάξουμε λάστιχα και κάναμε πολλούς(κυριολεκτικά) μήνες μέχρι να μας τα φέρουν.Και πολλά άλλα και συχνά προβλήματα.Κυριολεκτικά δυσάρεστες καταστάσεις...Τελικά στη 10ετία δυστυχώς αναγκαστήκαμε να το αποσύρουμε.Κρίμα διότι,το ξαναλέω,ήταν ωραίο αμάξι και δεν ήξερε τι θα πει κόλλημα!!Υ.Γ. Μάλιστα αναρωτιόμασταν με τον πατέρα μου μήπως μας ''δούλεψαν'' δίνοντάς μας μεταχειρισμένο ως δήθεν καινούργιο...Να είστε όλοι καλά!
 
Γεια σας!Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ΝΙVA 1,7 lt.Tο αγοράσαμε με τον πατέρα μου καινούργιο από την αντιπροσωπεία LADA Kατερίνης τέλη του 2003.Ενώ ήταν όμορφο για τα γούστα μας και ασφαλώς ασταμάτητο,κυρίως με το ''κάρο'' του,δυστυχώς άρχισε να μας βγάζει από νωρίς αρκετά σοβαρά ηλεκτρολογικά προβλήματα κυρίως.Π.χ. πότε δεν λειτουργούσε ο ανεμιστήρας του και υπερανέβαζε θερμοκρασία,με αποτέλεσμα να διαστέλλεται και να χύνεται έξω το παραφλού και να μένουμε με σχεδόν άδειο ψυγείο.Πότε άναβαν μόνα τους τα μπροστινά φώτα ομίχλης ενώ ήταν σταθμευμένο και με σβηστή μηχανή,ΧΩΡΙΣ να μπορούμε να τα σβήσουμε με αποτέλεσμα το ξελίγωμα της μπαταρίας και φυσικά την αδυναμία μας να το βάλουμε μπροστά.Πότε πρόβλημα με την λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων.Δύο φορές εμφάνισε σοβαρό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.Μάλιστα τη μια από αυτές το αλλάξαμε αναγκαστικά και είχαμε μάλιστα πληρώσει τότε 550€.Θελήσαμε να αλλάξουμε λάστιχα και κάναμε πολλούς(κυριολεκτικά) μήνες μέχρι να μας τα φέρουν.Και πολλά άλλα και συχνά προβλήματα.Κυριολεκτικά δυσάρεστες καταστάσεις...Τελικά στη 10ετία δυστυχώς αναγκαστήκαμε να το αποσύρουμε.Κρίμα διότι,το ξαναλέω,ήταν ωραίο αμάξι και δεν ήξερε τι θα πει κόλλημα!!Υ.Γ. Μάλιστα αναρωτιόμασταν με τον πατέρα μου μήπως μας ''δούλεψαν'' δίνοντάς μας μεταχειρισμένο ως δήθεν καινούργιο...Να είστε όλοι καλά!
τα ιδια επαθα και εγω και χειροτερα στα 3 χρονια το εδωσα και ησηχασα ,μεχρι και σασμαν μου ειχε βγαλει,και πολυ το κρατησες για μενα.τα παλια με το καρμπυλατερ ηταν πολυ πιο καλα.
 
Γεια σας!Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ΝΙVA 1,7 lt.Tο αγοράσαμε με τον πατέρα μου καινούργιο από την αντιπροσωπεία LADA Kατερίνης τέλη του 2003.Ενώ ήταν όμορφο για τα γούστα μας και ασφαλώς ασταμάτητο,κυρίως με το ''κάρο'' του,δυστυχώς άρχισε να μας βγάζει από νωρίς αρκετά σοβαρά ηλεκτρολογικά προβλήματα κυρίως.Π.χ. πότε δεν λειτουργούσε ο ανεμιστήρας του και υπερανέβαζε θερμοκρασία,με αποτέλεσμα να διαστέλλεται και να χύνεται έξω το παραφλού και να μένουμε με σχεδόν άδειο ψυγείο.Πότε άναβαν μόνα τους τα μπροστινά φώτα ομίχλης ενώ ήταν σταθμευμένο και με σβηστή μηχανή,ΧΩΡΙΣ να μπορούμε να τα σβήσουμε με αποτέλεσμα το ξελίγωμα της μπαταρίας και φυσικά την αδυναμία μας να το βάλουμε μπροστά.Πότε πρόβλημα με την λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων.Δύο φορές εμφάνισε σοβαρό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.Μάλιστα τη μια από αυτές το αλλάξαμε αναγκαστικά και είχαμε μάλιστα πληρώσει τότε 550€.Θελήσαμε να αλλάξουμε λάστιχα και κάναμε πολλούς(κυριολεκτικά) μήνες μέχρι να μας τα φέρουν.Και πολλά άλλα και συχνά προβλήματα.Κυριολεκτικά δυσάρεστες καταστάσεις...Τελικά στη 10ετία δυστυχώς αναγκαστήκαμε να το αποσύρουμε.Κρίμα διότι,το ξαναλέω,ήταν ωραίο αμάξι και δεν ήξερε τι θα πει κόλλημα!!Υ.Γ. Μάλιστα αναρωτιόμασταν με τον πατέρα μου μήπως μας ''δούλεψαν'' δίνοντάς μας μεταχειρισμένο ως δήθεν καινούργιο..
Καινούριο σας έδωσαν αλλά δεύτερης διαλογής όπως και σε πολλούς από εμάς
Αν έβλεπες παρόμοιο Νίβα που είχε εισαχθεί από Γερμανία η κυκλοφορούσε στην Ρωσία θα καταλάβαινες ότι ο Πούτιν μας έστελνε τα απομεινάρια του λες και είμαστε τρίτης διαλογής
Δεν είναι τυχαίο ότι τα δικά μας σκουριαζαν στην πενταετία και κάθε μήνα μας έστελναν στο συνεργείο
 
Καινούριο σας έδωσαν αλλά δεύτερης διαλογής όπως και σε πολλούς από εμάς
Αν έβλεπες παρόμοιο Νίβα που είχε εισαχθεί από Γερμανία η κυκλοφορούσε στην Ρωσία θα καταλάβαινες ότι ο Πούτιν μας έστελνε τα απομεινάρια του λες και είμαστε τρίτης διαλογής
Δεν είναι τυχαίο ότι τα δικά μας σκουριαζαν στην πενταετία και κάθε μήνα μας έστελναν στο συνεργείο
Aγαπητέ μου,χωρίς να το αναφέρω,πέτυχες διάνα την βασική αιτία απόσυρσης του ΝΙVA μας:το σκούριασμα!!Φταίξαμε φυσικά και εμείς αλλά και ο μηχανικός αυτοκινήτων που το πηγαίναμε.Πηγαίναμε τακτικά για υδρόβια-παρυδάτια σε μέρη με πολλή λάσπη αλλά και αυξημένο ΑΛΑΤΙ εντός αυτής.Και δυστυχώς σπάνια το πλέναμε από κάτω κανονικά,αν και ακούγεται γελοίο αυτό.Απλώς όταν τα πάρκαρα ,η καημένη η μητέρα μου έπαιρνε το λάστιχο της βρύσης και το έπλενε όσο μπορούσε καλύτερα.Αλλά χρειάζονταν πλυντήριο ΙΧ.Μας πήρε και ο βρωμο-μάστορας στο λαιμό του,λέγοντάς μου για τις σκουριές στην αρχή:''αυτό έχει τόσο χοντρά σίδερα που δεν παθαίνει τίποτα για πολλά χρόνια,μη φοβάσαι!''.Τελικά στα 9-10 χρόνια είχε ανοίξει όλο τρύπες το σασσί...Το πήγαμε αλλού,μας είπαν ''δε γίνεται'' κι αυτό ήταν...Αργότερα άλλος,παλιός φανοποιός αυτή τη φορά(και κομμουνιστής-στέλεχος) μας είπε ότι στα ΝΙVA δεν κάνουν καλή επεξεργασία-θωράκιση από κάτω κόντρα στο αλάτι διότι η Ρωσσία είναι αχανής και επίπεδη,χωρίς πολλά μέρη π.χ. με αλμυρή λάσπη.Δεν ξέρω αν ίσχυε αυτό...
 
Καινούριο σας έδωσαν αλλά δεύτερης διαλογής όπως και σε πολλούς από εμάς
Αν έβλεπες παρόμοιο Νίβα που είχε εισαχθεί από Γερμανία η κυκλοφορούσε στην Ρωσία θα καταλάβαινες ότι ο Πούτιν μας έστελνε τα απομεινάρια του λες και είμαστε τρίτης διαλογής
Δεν είναι τυχαίο ότι τα δικά μας σκουριαζαν στην πενταετία και κάθε μήνα μας έστελναν στο συνεργείο
Ο Κύπριος εδώ αντιπρόσωπος, ενδιαφερόταν για την μεγιστοποίηση των κερδών του και μόνο. Το πρώτο μου του 2000 μοντέλο, ήταν ποιοτικά καλύτερο από το υπάρχον τώρα , που είναι του 2008 κι έχει κάνει 335.000χλμ με 4 οδηγούς. Σίγουρα ο μάστορας παίζει μεγάλο ρόλο. Εγώ ήμουν από τους τυχερούς σε αυτό. Κι εμένα στις 2500χλμ βάρεσε σαζμάν. Κι επειδή ο αρχιτεχνικός της αντιπροσωπείας έβαλε υπογραφή για αλλαγή στην εγγύηση, τον ξήλωσε ο Κύπριος. Κι όντως τα αυτοκίνητα που πήγαιναν στη Β.Ευρώπη καμία σχέση με εδώ.
 
τα ιδια επαθα και εγω και χειροτερα στα 3 χρονια το εδωσα και ησηχασα ,μεχρι και σασμαν μου ειχε βγαλει,και πολυ το κρατησες για μενα.τα παλια με το καρμπυλατερ ηταν πολυ πιο καλα.
Αυτό ότι τα παλιά ΝΙVA 1600 ήταν πιο αξιόπιστα το έχω ξανακούσει,συνεπώς θα είναι αλήθεια.Εγώ το πάρκαρα οριστικά μετά από 9 χρόνια και 3 μήνες χρήσης και με 104.540km.Tο θυμάμαι και ας πέρασαν χρόνια:το συμπαθούσα το άτιμο και το λυπήθηκα πραγματικά όταν το πήρε ο γερανός για την ''κηδεία'',ας πούμε!
 
Ο Κύπριος εδώ αντιπρόσωπος, ενδιαφερόταν για την μεγιστοποίηση των κερδών του και μόνο. Το πρώτο μου του 2000 μοντέλο, ήταν ποιοτικά καλύτερο από το υπάρχον τώρα , που είναι του 2008 κι έχει κάνει 335.000χλμ με 4 οδηγούς. Σίγουρα ο μάστορας παίζει μεγάλο ρόλο. Εγώ ήμουν από τους τυχερούς σε αυτό. Κι εμένα στις 2500χλμ βάρεσε σαζμάν. Κι επειδή ο αρχιτεχνικός της αντιπροσωπείας έβαλε υπογραφή για αλλαγή στην εγγύηση, τον ξήλωσε ο Κύπριος. Κι όντως τα αυτοκίνητα που πήγαιναν στη Β.Ευρώπη καμία σχέση με εδώ.
Φαίνεται δυστυχώς ότι από παλιά οι ''φίλοι μας'' οι ξένοι μας είχαν για εκμετάλλευση μόνο...
 
Μέχρι το 2018 νοίκιαζα αυτοκίνητο κάθε φορά που ερχόμουν στην Ελλάδα, δηλ. σχεδόν 14 χρόνια από το 2004. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν πως στα ελληνικά αυτοκίνητα έλειπαν κάποια στάνταρτς που υπήρχαν εκτός Ελλάδος. Ιδιαίτερη εντύπωση μου είχε κάνει που ο μοχλός του φλας δεν επανερχονταν μόνος του όταν τον λειτουργούσα π.χ. για αλλαγή λωρίδας - κανονικά, τον πιέζεις ελαφρά και μετά από 3 κλικ-κλακ επανέρχεται μόνος του. Αλλά τα ελληνικά αυτοκίνητα, σχεδόν ανεξαρτητως μάρκας, δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό. Ρώτησα τότε στην Hertz αλλά και στην Sixt και μου απάντησαν ότι έτσι τα εισαγάγουν οι αντιπροσωπείες. Δηλ. οι αντιπροσωπείες εισάγουν τα "φθηνότερα", και τα πουλούν ως στανταρτ μοντέλα, παρόλο που έχουν ελλείψεις και στα στανταρτ χαρακτηριστικά τους. Το ελατήριο για την επαναφορά του μοχλού των φλας κοστίζει 0,01€ η χιλιάδα και το ρελεδάκι 0,05€. Συνδυασμένα και με άλλες "ελλείψεις", π.χ. ανοδίωση κάποιων μεταλλικών μερών (η Ελλάδα δεν έχει χιόνια για αλάτια και σκουριές), πέφτει το κόστος κατασκευής εκεί και η τιμή εισαγωγής εδώ, αλλά οι τιμές πώλησης στον τελικό πελάτη είναι σχεδόν οι ίδιες με της Βόρειας Ευρώπης! Με άλλα λόγια, μεγιστοποίηση του κέρδους...
 
Μέχρι το 2018 νοίκιαζα αυτοκίνητο κάθε φορά που ερχόμουν στην Ελλάδα, δηλ. σχεδόν 14 χρόνια από το 2004. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν πως στα ελληνικά αυτοκίνητα έλειπαν κάποια στάνταρτς που υπήρχαν εκτός Ελλάδος. Ιδιαίτερη εντύπωση μου είχε κάνει που ο μοχλός του φλας δεν επανερχονταν μόνος του όταν τον λειτουργούσα π.χ. για αλλαγή λωρίδας - κανονικά, τον πιέζεις ελαφρά και μετά από 3 κλικ-κλακ επανέρχεται μόνος του. Αλλά τα ελληνικά αυτοκίνητα, σχεδόν ανεξαρτητως μάρκας, δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό. Ρώτησα τότε στην Hertz αλλά και στην Sixt και μου απάντησαν ότι έτσι τα εισαγάγουν οι αντιπροσωπείες. Δηλ. οι αντιπροσωπείες εισάγουν τα "φθηνότερα", και τα πουλούν ως στανταρτ μοντέλα, παρόλο που έχουν ελλείψεις και στα στανταρτ χαρακτηριστικά τους. Το ελατήριο για την επαναφορά του μοχλού των φλας κοστίζει 0,01€ η χιλιάδα και το ρελεδάκι 0,05€. Συνδυασμένα και με άλλες "ελλείψεις", π.χ. ανοδίωση κάποιων μεταλλικών μερών (η Ελλάδα δεν έχει χιόνια για αλάτια και σκουριές), πέφτει το κόστος κατασκευής εκεί και η τιμή εισαγωγής εδώ, αλλά οι τιμές πώλησης στον τελικό πελάτη είναι σχεδόν οι ίδιες με της Βόρειας Ευρώπης! Με άλλα λόγια, μεγιστοποίηση του κέρδους...
Δλδ με άλλα λόγια αθάνατη ελληνική απάτη!!
 
Μέχρι το 2018 νοίκιαζα αυτοκίνητο κάθε φορά που ερχόμουν στην Ελλάδα, δηλ. σχεδόν 14 χρόνια από το 2004. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν πως στα ελληνικά αυτοκίνητα έλειπαν κάποια στάνταρτς που υπήρχαν εκτός Ελλάδος. Ιδιαίτερη εντύπωση μου είχε κάνει που ο μοχλός του φλας δεν επανερχονταν μόνος του όταν τον λειτουργούσα π.χ. για αλλαγή λωρίδας - κανονικά, τον πιέζεις ελαφρά και μετά από 3 κλικ-κλακ επανέρχεται μόνος του. Αλλά τα ελληνικά αυτοκίνητα, σχεδόν ανεξαρτητως μάρκας, δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό. Ρώτησα τότε στην Hertz αλλά και στην Sixt και μου απάντησαν ότι έτσι τα εισαγάγουν οι αντιπροσωπείες. Δηλ. οι αντιπροσωπείες εισάγουν τα "φθηνότερα", και τα πουλούν ως στανταρτ μοντέλα, παρόλο που έχουν ελλείψεις και στα στανταρτ χαρακτηριστικά τους. Το ελατήριο για την επαναφορά του μοχλού των φλας κοστίζει 0,01€ η χιλιάδα και το ρελεδάκι 0,05€. Συνδυασμένα και με άλλες "ελλείψεις", π.χ. ανοδίωση κάποιων μεταλλικών μερών (η Ελλάδα δεν έχει χιόνια για αλάτια και σκουριές), πέφτει το κόστος κατασκευής εκεί και η τιμή εισαγωγής εδώ, αλλά οι τιμές πώλησης στον τελικό πελάτη είναι σχεδόν οι ίδιες με της Βόρειας Ευρώπης! Με άλλα λόγια, μεγιστοποίηση του κέρδους...
Καλημέρα .
Θεόδωρε κι'εδώ οι ίδιες κουτοπονηριές γίνονται .Καθότι ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο.
Δεδομένου ότι είμαι άνθρωπος που δέν πολυψάχνω κάτι για να κάνω αγορά μια μέρα
περί το 2005 πήγα στην αντιπροσωπεία κι'αγόρασα το grand vitara 20.0 το τετράπορτο .
Βλέποντας ένα ίδιο μετά από 3-4 χρόνια έξω απο μαγαζί διαπίστωσα ότι στο δικό μου
έλειπε εργοστασιακή πίσω αεροτομή καί τα μπροστινά spot lights .
O άνθρωπος ,επαναπατρισθείς απο Μεγάλη Βρεττανία το είχε αγοράσει κι'αυτός καινούριο
απο εκεί καί μάλιστα πιό φθηνό απ'ότι εδώ .
 
Εδώ γύρω στο 1988 έρχονταν τα αυτοκίνητα χωρίς δεξιό καθρέφτη ,το θεωρούσαν αξεσουάρ.
Και χωρίς ζώνες ασφαλείας
Wolkswagen T2 αγορά καινουργιο από την αντιπροσωπεία το 1979 χωρίς ζώνες ασφαλείας έτσι τα εισαγαγαν από την Γερμανία σύμφωνα μετά λεγόμενα του τότε αντιπροσώπου
Μετά από είκοσι πέντε χρόνια στην κυκλοφορία και αφού έχει περάσει αρκετά μπλόκα χωρίς κανένα πρόβλημα
με σταματάνε στα διόδια των Μαλγαρων
Άδεια-δίπλωμα -κτεο- κάρτα καυσαερίων - ασφάλεια όλα κομπλέ
Ζώνη ασφαλείας γιατί δεν φοράτε?
Δεν έχει ζώνη ασφαλείας
Πως γίνεται αυτό?
Έτσι το παραλάβαμε από την αντιπροσωπεία το 1979
Αυτό δεν είναι δικαιολογία 80 ευρώ πρόστιμο και την επόμενη θα έχει αφαίρεση πινακίδων
Η μεγάλη πλάκα ότι επί 25 χρόνια πέρναγε κτεο χωρίς καμία παρατήρηση
 
Και χωρίς ζώνες ασφαλείας
Wolkswagen T2 αγορά καινουργιο από την αντιπροσωπεία το 1979 χωρίς ζώνες ασφαλείας έτσι τα εισαγαγαν από την Γερμανία σύμφωνα μετά λεγόμενα του τότε αντιπροσώπου
Μετά από είκοσι πέντε χρόνια στην κυκλοφορία και αφού έχει περάσει αρκετά μπλόκα χωρίς κανένα πρόβλημα
με σταματάνε στα διόδια των Μαλγαρων
Άδεια-δίπλωμα -κτεο- κάρτα καυσαερίων - ασφάλεια όλα κομπλέ
Ζώνη ασφαλείας γιατί δεν φοράτε?
Δεν έχει ζώνη ασφαλείας
Πως γίνεται αυτό?
Έτσι το παραλάβαμε από την αντιπροσωπεία το 1979
Αυτό δεν είναι δικαιολογία 80 ευρώ πρόστιμο και την επόμενη θα έχει αφαίρεση πινακίδων
Η μεγάλη πλάκα ότι επί 25 χρόνια πέρναγε κτεο χωρίς καμία παρατήρηση
Έτσι έρχονταν αλλά κάποια στιγμή υποχρεώθηκαν όσα αυτοκίνητα δεν είχαν να τοποθετήσουν εκ των υστέρων.
 
Back
Top