Lada Niva

Λεβεντες γνωριζετε πολυ καλα οτι υπαρχουν προδιαγραφες προιοντων, εδω και παρα πολλα χρονια. Καταλαβαινετε λοιπον οτι αλλο Audi παει στις USA, αλλο ερχεται εδω. Αλλη ποιοτητα κρεατος παει στην Ελβετια, Βορειο Ιταλια και αλλη ερχεται εδω απο Ολλανδια…
Ο περιορισμος κοστους παραγωγης ενος προιοντος δεν σημαινει απαραιτητα οτι γινεται μονο για κερδοσκοπικους λογους.
Εξαρταται απο την εσωτερικη νομοθεσια περι εισαγωγης, απο φορολογικους παραγοντες - που αλλαζουν απο χωρα σε χωρα - , απο τους συντελεστες ΦΠΑ, δασμους κλπ.
Δυστυχως στην δυση ανηκουμε ονομαστικα, οχι πραγματικα, με τις οποιες ωφελειες να μην αποδιδονται στην κοινωνια.
Το βλεπετε και στα οπλα, ιδια φιλοσοφια τα διεπει και αυτα.
 
....
Η μεγάλη πλάκα ότι επί 25 χρόνια πέρναγε κτεο χωρίς καμία παρατήρηση
Και εδώ τεράστια διαφορά ανάμεσα Ελλάδα και Δυτική Ευρώπη, π.χ. Δανία, Γερμανία. Τα ΚΤΕΟ υποτίθεται έχουν ιδρυθεί με βάση κάποια ευρωπαϊκά πρότυπα, αλλά τα πρότυπα αυτά περιορίζονται στην οργάνωση και λειτουργία των ΚΤΕΟ. To ISO 9001 αφορά μόνο την χαρτούρα μιας επιχείρησης και το ISO 1702x που επικαλούνται τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αφορά τα όργανα μετρήσεων και δοκιμών.
Αλλά ο κατάλογος ελέγχου ενός οχήματος, ο οποίος κατάλογος προετοιμάζεται και εγκρίνεται από το Υπουργείο Μεταφορών, είναι - σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό - για γέλια! Τί εξετάζεται; Δες εδώ: Autofit - έλεγχος ΚΤΕΟ. Ποιά η διαφορά με Δυτ. Ευρώπη; Δες εδώ π.χ.: TÜV-Süd, Γερμανία

Ο στόχος του ελέγχου στο ΚΤΕΟ είναι να διασφαλισθεί η οδική ασφάλεια κατά την χρήση του αυτοκινήτου. Δυστυχώς το όλο σύστημα στην Ελλάδα έχει την γνωστή χροιά της τσαπατσουλιάς και εθελοτυφλίας. Στην Γερμανία, Αυστρία. Ελβετία, Δανία, Γαλλία κλπ. κάθε αλλαγή που κάνεις στο αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα, πρέπει να εγκριθεί από το εκεί ΚΤΕΟ και καταγράφεται στην άδεια του αυτοκινήτου, έτσι ώστε σε τυχαίο έλεγχο της τροχαίας να μπορεί να αποδεικνύεται αν οι αλλαγές/προσθήκες είναι νόμιμες, άρα ασφαλείς, ή όχι. Παράδειγμα:
  • Οτι έχει σχέσει με την όραση του οδηγού αλλά και των ατόμων στο περιβάλλον του, δηλ. σκοτεινά/φιμε τζάμια ή φιμέ πινακίδες, επιπρόσθετα φώτα, π.χ. ομίχλης. Ιδιαίτερα τα φλας-lights που τα βάζουν πολλοί μοτοσυκλετιστές είναι άκρως επικίνδυνα για τους άλλους οδηγούς και τους πεζούς. Το ίδιο και με τα fake αστυνομικά φώτα. Εδώ έχει μερικές φορές μέχρι και φυλάκιση.
  • Οτι έχει σχέσει με φορτίο και ρυμούλκιση που εφαρμόζονται μόνιμα στο αυτικίνητο, π.χ. κοτσαδόροι, βαρούλκα, σχάρες οροφής ή ποδήλατα, κουτιά ζώων, κλπ.
  • Τροχοί / Λάστιχα με διαστάσεις διαφορετικές από τις εργοστασιακές.
  • Εξατμήσεις, ιδιαίτερα για τις ηχορυπαντικές υπάρχουν σκληρά πρόστιμα. Το παρακάτω (από την γερμανική λίστα προστίμων) λέει: Ακόμη και αν υπάρχει έγκυρη γνωμάτευση εμπειρογνώμονα και η τοποθέτηση είναι νόμιμη, ισχύουν τα εξής: Εάν δεν έχετε εγκρίνει και καταχωρήσει τις δομικές αλλαγές με αλλαγή της εξάτμισης, η άδεια κυκλοφορίαςκαι η ασφαλιστική κάλυψη ενδέχεται να ακυρωθούν.
  • 1672916947819.png
  • Αναρτήσεις - τόκανες χαμηλότερο/ψηλότερο και σε έπιασε η τροχαία χωρίς να είναι περασμένη η αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας; Το όχημα ακινητοποιείται επί τόπου και με έξοδα του κατόχου μεταφέρεται σε συμβεβλημένο συνεργείο για τα περαιτέρω. Συν το πρόστιμο.
Πέστε μου ένα ΚΤΕΟ όπου ελέγχονται τα παραπάνω!

Η ταπεινή μου γνώμη: Το πρόβλημα δεν είναι το ΚΤΕΟ ή η λίστα ελέγχου, αλλά η ψευτομαγκιά του Έλληνα που σιγοντάρετε από τον ωχ-αδερφισμό των συμπολιτών του και την ανευθυνότητα του Ελληνικού κράτους. Ξέχασα, εδώ είναι Βαλκάνια;)

ΥΓ: φαντάζομαι έγινα πάλι κακός και γκρινιάρης:oops:

ΥΥΓ: για αυτό και η αγορά κινέζικων εξαρτημάτων είναι ποσοστιαία μικρότερη στην λεγομένη Δυτ. Ευρώπη σε σχέση με την Νοτιο-ανατολική.

topic.
 
Και εδώ τεράστια διαφορά ανάμεσα Ελλάδα και Δυτική Ευρώπη, π.χ. Δανία, Γερμανία. Τα ΚΤΕΟ υποτίθεται έχουν ιδρυθεί με βάση κάποια ευρωπαϊκά πρότυπα, αλλά τα πρότυπα αυτά περιορίζονται στην οργάνωση και λειτουργία των ΚΤΕΟ. To ISO 9001 αφορά μόνο την χαρτούρα μιας επιχείρησης και το ISO 1702x που επικαλούνται τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αφορά τα όργανα μετρήσεων και δοκιμών.
Αλλά ο κατάλογος ελέγχου ενός οχήματος, ο οποίος κατάλογος προετοιμάζεται και εγκρίνεται από το Υπουργείο Μεταφορών, είναι - σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό - για γέλια! Τί εξετάζεται; Δες εδώ: Autofit - έλεγχος ΚΤΕΟ. Ποιά η διαφορά με Δυτ. Ευρώπη; Δες εδώ π.χ.: TÜV-Süd, Γερμανία

Ο στόχος του ελέγχου στο ΚΤΕΟ είναι να διασφαλισθεί η οδική ασφάλεια κατά την χρήση του αυτοκινήτου. Δυστυχώς το όλο σύστημα στην Ελλάδα έχει την γνωστή χροιά της τσαπατσουλιάς και εθελοτυφλίας. Στην Γερμανία, Αυστρία. Ελβετία, Δανία, Γαλλία κλπ. κάθε αλλαγή που κάνεις στο αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα, πρέπει να εγκριθεί από το εκεί ΚΤΕΟ και καταγράφεται στην άδεια του αυτοκινήτου, έτσι ώστε σε τυχαίο έλεγχο της τροχαίας να μπορεί να αποδεικνύεται αν οι αλλαγές/προσθήκες είναι νόμιμες, άρα ασφαλείς, ή όχι. Παράδειγμα:
  • Οτι έχει σχέσει με την όραση του οδηγού αλλά και των ατόμων στο περιβάλλον του, δηλ. σκοτεινά/φιμε τζάμια ή φιμέ πινακίδες, επιπρόσθετα φώτα, π.χ. ομίχλης. Ιδιαίτερα τα φλας-lights που τα βάζουν πολλοί μοτοσυκλετιστές είναι άκρως επικίνδυνα για τους άλλους οδηγούς και τους πεζούς. Το ίδιο και με τα fake αστυνομικά φώτα. Εδώ έχει μερικές φορές μέχρι και φυλάκιση.
  • Οτι έχει σχέσει με φορτίο και ρυμούλκιση που εφαρμόζονται μόνιμα στο αυτικίνητο, π.χ. κοτσαδόροι, βαρούλκα, σχάρες οροφής ή ποδήλατα, κουτιά ζώων, κλπ.
  • Τροχοί / Λάστιχα με διαστάσεις διαφορετικές από τις εργοστασιακές.
  • Εξατμήσεις, ιδιαίτερα για τις ηχορυπαντικές υπάρχουν σκληρά πρόστιμα. Το παρακάτω (από την γερμανική λίστα προστίμων) λέει: Ακόμη και αν υπάρχει έγκυρη γνωμάτευση εμπειρογνώμονα και η τοποθέτηση είναι νόμιμη, ισχύουν τα εξής: Εάν δεν έχετε εγκρίνει και καταχωρήσει τις δομικές αλλαγές με αλλαγή της εξάτμισης, η άδεια κυκλοφορίαςκαι η ασφαλιστική κάλυψη ενδέχεται να ακυρωθούν.
  • View attachment 64370
  • Αναρτήσεις - τόκανες χαμηλότερο/ψηλότερο και σε έπιασε η τροχαία χωρίς να είναι περασμένη η αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας; Το όχημα ακινητοποιείται επί τόπου και με έξοδα του κατόχου μεταφέρεται σε συμβεβλημένο συνεργείο για τα περαιτέρω. Συν το πρόστιμο.
Πέστε μου ένα ΚΤΕΟ όπου ελέγχονται τα παραπάνω!

Η ταπεινή μου γνώμη: Το πρόβλημα δεν είναι το ΚΤΕΟ ή η λίστα ελέγχου, αλλά η ψευτομαγκιά του Έλληνα που σιγοντάρετε από τον ωχ-αδερφισμό των συμπολιτών του και την ανευθυνότητα του Ελληνικού κράτους. Ξέχασα, εδώ είναι Βαλκάνια;)

ΥΓ: φαντάζομαι έγινα πάλι κακός και γκρινιάρης:oops:

ΥΥΓ: για αυτό και η αγορά κινέζικων εξαρτημάτων είναι ποσοστιαία μικρότερη στην λεγομένη Δυτ. Ευρώπη σε σχέση με την Νοτιο-ανατολική.

topic.

Καλα και στην Γερμανια τα ΚΤΕΟ ειναι για κλωτσιες . Δινεις 200 ευρω και παιρνεις και το σημα του κτεο οτι περασε .
 
Και εδώ τεράστια διαφορά ανάμεσα Ελλάδα και Δυτική Ευρώπη, π.χ. Δανία, Γερμανία. Τα ΚΤΕΟ υποτίθεται έχουν ιδρυθεί με βάση κάποια ευρωπαϊκά πρότυπα, αλλά τα πρότυπα αυτά περιορίζονται στην οργάνωση και λειτουργία των ΚΤΕΟ. To ISO 9001 αφορά μόνο την χαρτούρα μιας επιχείρησης και το ISO 1702x που επικαλούνται τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αφορά τα όργανα μετρήσεων και δοκιμών.
Αλλά ο κατάλογος ελέγχου ενός οχήματος, ο οποίος κατάλογος προετοιμάζεται και εγκρίνεται από το Υπουργείο Μεταφορών, είναι - σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό - για γέλια! Τί εξετάζεται; Δες εδώ: Autofit - έλεγχος ΚΤΕΟ. Ποιά η διαφορά με Δυτ. Ευρώπη; Δες εδώ π.χ.: TÜV-Süd, Γερμανία

Ο στόχος του ελέγχου στο ΚΤΕΟ είναι να διασφαλισθεί η οδική ασφάλεια κατά την χρήση του αυτοκινήτου. Δυστυχώς το όλο σύστημα στην Ελλάδα έχει την γνωστή χροιά της τσαπατσουλιάς και εθελοτυφλίας. Στην Γερμανία, Αυστρία. Ελβετία, Δανία, Γαλλία κλπ. κάθε αλλαγή που κάνεις στο αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα, πρέπει να εγκριθεί από το εκεί ΚΤΕΟ και καταγράφεται στην άδεια του αυτοκινήτου, έτσι ώστε σε τυχαίο έλεγχο της τροχαίας να μπορεί να αποδεικνύεται αν οι αλλαγές/προσθήκες είναι νόμιμες, άρα ασφαλείς, ή όχι. Παράδειγμα:
  • Οτι έχει σχέσει με την όραση του οδηγού αλλά και των ατόμων στο περιβάλλον του, δηλ. σκοτεινά/φιμε τζάμια ή φιμέ πινακίδες, επιπρόσθετα φώτα, π.χ. ομίχλης. Ιδιαίτερα τα φλας-lights που τα βάζουν πολλοί μοτοσυκλετιστές είναι άκρως επικίνδυνα για τους άλλους οδηγούς και τους πεζούς. Το ίδιο και με τα fake αστυνομικά φώτα. Εδώ έχει μερικές φορές μέχρι και φυλάκιση.
  • Οτι έχει σχέσει με φορτίο και ρυμούλκιση που εφαρμόζονται μόνιμα στο αυτικίνητο, π.χ. κοτσαδόροι, βαρούλκα, σχάρες οροφής ή ποδήλατα, κουτιά ζώων, κλπ.
  • Τροχοί / Λάστιχα με διαστάσεις διαφορετικές από τις εργοστασιακές.
  • Εξατμήσεις, ιδιαίτερα για τις ηχορυπαντικές υπάρχουν σκληρά πρόστιμα. Το παρακάτω (από την γερμανική λίστα προστίμων) λέει: Ακόμη και αν υπάρχει έγκυρη γνωμάτευση εμπειρογνώμονα και η τοποθέτηση είναι νόμιμη, ισχύουν τα εξής: Εάν δεν έχετε εγκρίνει και καταχωρήσει τις δομικές αλλαγές με αλλαγή της εξάτμισης, η άδεια κυκλοφορίαςκαι η ασφαλιστική κάλυψη ενδέχεται να ακυρωθούν.
  • View attachment 64370
  • Αναρτήσεις - τόκανες χαμηλότερο/ψηλότερο και σε έπιασε η τροχαία χωρίς να είναι περασμένη η αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας; Το όχημα ακινητοποιείται επί τόπου και με έξοδα του κατόχου μεταφέρεται σε συμβεβλημένο συνεργείο για τα περαιτέρω. Συν το πρόστιμο.
Πέστε μου ένα ΚΤΕΟ όπου ελέγχονται τα παραπάνω!

Η ταπεινή μου γνώμη: Το πρόβλημα δεν είναι το ΚΤΕΟ ή η λίστα ελέγχου, αλλά η ψευτομαγκιά του Έλληνα που σιγοντάρετε από τον ωχ-αδερφισμό των συμπολιτών του και την ανευθυνότητα του Ελληνικού κράτους. Ξέχασα, εδώ είναι Βαλκάνια;)

ΥΓ: φαντάζομαι έγινα πάλι κακός και γκρινιάρης:oops:

ΥΥΓ: για αυτό και η αγορά κινέζικων εξαρτημάτων είναι ποσοστιαία μικρότερη στην λεγομένη Δυτ. Ευρώπη σε σχέση με την Νοτιο-ανατολική.

topic.
Όλα καλά μέχρι εδώ αλλά δεν νομίζω ότι τα κτεο στο German κάνουν και πολύ καλά την δουλειά τους τηρώντας κατά γράμμα τους νόμους
Πχ πως γίνεται να στέλνουν εδώ στην Ελλάδα για πώληση ότι σαπίλα υπάρχει και δεν μιλάμε για αυτοκίνητα δεκαπενταετιας και βάλε
μιλάμε κάτω της δεκαετίας το 90% έχουν αρπάξει σασί θόλους άξονες κτλ
Προσπαθούν τα Μαστορια να λύσουν βίδες και λύνουν μόνο με την ματσόλα
Αυτά τα ρημάδια δεν έχουν περάσει κτεο εκεί τόσα χρόνια ?
κάνεις τεχνικός δεν βλέπει τις φθορές?
Εκτός αν με δύο μπύρες και ένα λουκάνικο ξεχνιούνται όλα
 
Και εδώ τεράστια διαφορά ανάμεσα Ελλάδα και Δυτική Ευρώπη, π.χ. Δανία, Γερμανία. Τα ΚΤΕΟ υποτίθεται έχουν ιδρυθεί με βάση κάποια ευρωπαϊκά πρότυπα, αλλά τα πρότυπα αυτά περιορίζονται στην οργάνωση και λειτουργία των ΚΤΕΟ. To ISO 9001 αφορά μόνο την χαρτούρα μιας επιχείρησης και το ISO 1702x που επικαλούνται τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αφορά τα όργανα μετρήσεων και δοκιμών.
Αλλά ο κατάλογος ελέγχου ενός οχήματος, ο οποίος κατάλογος προετοιμάζεται και εγκρίνεται από το Υπουργείο Μεταφορών, είναι - σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό - για γέλια! Τί εξετάζεται; Δες εδώ: Autofit - έλεγχος ΚΤΕΟ. Ποιά η διαφορά με Δυτ. Ευρώπη; Δες εδώ π.χ.: TÜV-Süd, Γερμανία

Ο στόχος του ελέγχου στο ΚΤΕΟ είναι να διασφαλισθεί η οδική ασφάλεια κατά την χρήση του αυτοκινήτου. Δυστυχώς το όλο σύστημα στην Ελλάδα έχει την γνωστή χροιά της τσαπατσουλιάς και εθελοτυφλίας. Στην Γερμανία, Αυστρία. Ελβετία, Δανία, Γαλλία κλπ. κάθε αλλαγή που κάνεις στο αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα, πρέπει να εγκριθεί από το εκεί ΚΤΕΟ και καταγράφεται στην άδεια του αυτοκινήτου, έτσι ώστε σε τυχαίο έλεγχο της τροχαίας να μπορεί να αποδεικνύεται αν οι αλλαγές/προσθήκες είναι νόμιμες, άρα ασφαλείς, ή όχι. Παράδειγμα:
  • Οτι έχει σχέσει με την όραση του οδηγού αλλά και των ατόμων στο περιβάλλον του, δηλ. σκοτεινά/φιμε τζάμια ή φιμέ πινακίδες, επιπρόσθετα φώτα, π.χ. ομίχλης. Ιδιαίτερα τα φλας-lights που τα βάζουν πολλοί μοτοσυκλετιστές είναι άκρως επικίνδυνα για τους άλλους οδηγούς και τους πεζούς. Το ίδιο και με τα fake αστυνομικά φώτα. Εδώ έχει μερικές φορές μέχρι και φυλάκιση.
  • Οτι έχει σχέσει με φορτίο και ρυμούλκιση που εφαρμόζονται μόνιμα στο αυτικίνητο, π.χ. κοτσαδόροι, βαρούλκα, σχάρες οροφής ή ποδήλατα, κουτιά ζώων, κλπ.
  • Τροχοί / Λάστιχα με διαστάσεις διαφορετικές από τις εργοστασιακές.
  • Εξατμήσεις, ιδιαίτερα για τις ηχορυπαντικές υπάρχουν σκληρά πρόστιμα. Το παρακάτω (από την γερμανική λίστα προστίμων) λέει: Ακόμη και αν υπάρχει έγκυρη γνωμάτευση εμπειρογνώμονα και η τοποθέτηση είναι νόμιμη, ισχύουν τα εξής: Εάν δεν έχετε εγκρίνει και καταχωρήσει τις δομικές αλλαγές με αλλαγή της εξάτμισης, η άδεια κυκλοφορίαςκαι η ασφαλιστική κάλυψη ενδέχεται να ακυρωθούν.
  • View attachment 64370
  • Αναρτήσεις - τόκανες χαμηλότερο/ψηλότερο και σε έπιασε η τροχαία χωρίς να είναι περασμένη η αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας; Το όχημα ακινητοποιείται επί τόπου και με έξοδα του κατόχου μεταφέρεται σε συμβεβλημένο συνεργείο για τα περαιτέρω. Συν το πρόστιμο.
Πέστε μου ένα ΚΤΕΟ όπου ελέγχονται τα παραπάνω!

Η ταπεινή μου γνώμη: Το πρόβλημα δεν είναι το ΚΤΕΟ ή η λίστα ελέγχου, αλλά η ψευτομαγκιά του Έλληνα που σιγοντάρετε από τον ωχ-αδερφισμό των συμπολιτών του και την ανευθυνότητα του Ελληνικού κράτους. Ξέχασα, εδώ είναι Βαλκάνια;)

ΥΓ: φαντάζομαι έγινα πάλι κακός και γκρινιάρης:oops:

ΥΥΓ: για αυτό και η αγορά κινέζικων εξαρτημάτων είναι ποσοστιαία μικρότερη στην λεγομένη Δυτ. Ευρώπη σε σχέση με την Νοτιο-ανατολική.

topic.
Από τη στιγμή που ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ανταλλακτικών που μπορούμε να πάρουμε για διάφορες μάρκες έχει έγκριση TUV θα μπορούσαμε να λειτουργούμε σαν την Γερμανία. Αλλά βάλε ρε την τάδε ανάρτηση χωρίς πιστοποίηση έχει 150ε κάτω σιγά. Βλέπεις βελτιωμένα αυτοκίνητα στη Γερμανία και τα χαίρεσαι. Γι' αυτό πουλάει και το εμπόριο τους. Εδώ φιμε τζάμια θέλω να βάλω στο αμάξι λόγο του προβλήματος που έχω με τα μάτια (ίσα ίσα να κόβει το πολύ φως όχι θεοσκότεινα) και απαγορεύεται ακόμα και γνωμάτευση γιατρού.
 
Όλα καλά μέχρι εδώ αλλά δεν νομίζω ότι τα κτεο στο German κάνουν και πολύ καλά την δουλειά τους τηρώντας κατά γράμμα τους νόμους
Πχ πως γίνεται να στέλνουν εδώ στην Ελλάδα για πώληση ότι σαπίλα υπάρχει και δεν μιλάμε για αυτοκίνητα δεκαπενταετιας και βάλε
μιλάμε κάτω της δεκαετίας το 90% έχουν αρπάξει σασί θόλους άξονες κτλ
Προσπαθούν τα Μαστορια να λύσουν βίδες και λύνουν μόνο με την ματσόλα
Αυτά τα ρημάδια δεν έχουν περάσει κτεο εκεί τόσα χρόνια ?
κάνεις τεχνικός δεν βλέπει τις φθορές?
Εκτός αν με δύο μπύρες και ένα λουκάνικο ξεχνιούνται όλα
Τα περισσότερα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό είναι σε μάντρες πεταμένα φίλε. Τι κτεο θες να περάσουν. Το παίρνει ο δικός μας καουμπόης μαντράς και στο πουλάει για λουλούδι. Άλλο ένα παράδειγμα είναι πολλά βενζινοκίνητα αγροτικά δεκαετίας 70-80-90 (πχ datsun) που πήγαιναν για διαγραφή στην ανακύκλωση και το 90% εξ αυτών έχουν φύγει προς Αφρική μεριά. Μη ψάχνεις πολλά.
 
Καλα και στην Γερμανια τα ΚΤΕΟ ειναι για κλωτσιες . Δινεις 200 ευρω και παιρνεις και το σημα του κτεο οτι περασε .
Λάθος φίλτατε. Στην Γερμανία υπάρχουν μόνο 4 οργανισμοί (DEKRA, TÜV, GTÜ, KÜS) για τεχνικό έλεγχο και όχι χιλιάδες μικρο-ιδιωτικά ΚΤΕΟ που είναι επιρρεπή ή αντιστέκονται λιγότερο στην διαφθορά. Γιατί στην Γερμανία ισχύει για τους επιχειρηματίες το "κάλλιο να σου βγει το μάτι παρά τ'όνομα" - σε αντίθεση με την Ελλάδα που ισχύει δυστυχώς ακόμα το "όσα φάμε, όσα πιούμε κι όσα αρπάξει ο κ@λος μας". Εκεί δεν θα δεις στο δρόμο σαπάκια ή παράνομα "pimp my car". Mπορεί βέβαια να πάρει κάποιος πλακέτα ακόμα και με "ελαττωματικό" αυτοκίνητο π.χ. για τρείς μήνες, μόνο και μόνο για να το επισκευάσει ή να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση αν το έχει "πιμ-πάρει".

Οσο για τα σαπάκια που έρχονται στην Ελλάδα, απάντησε παραπάνω ο @lazos96gr. Μεταχειρισμένα προς εξαγωγή δεν χρειάζονται ΚΤΕΟ από την χώρα που τα εξάγει. Το τί κάνει ο έμπορος/αγοραστής στην χώρα που τα εισάγει, δεν ενδιαφέρει τον εξαγωγέα.

Ο πατέρας μου ήταν συνέταιρος σε μάντρα μεταχειρισμένων, όπου τα σαράβαλα από αποσύρση που στην ουσία προορίζονταν ή για σφάξιμο ή για την πρέσα, - τους χρέωνε τότε μάλιστα και 50DM-200DM για κάθε αποσυρόμενο που έμπαινε στην μάντρα - τα έπερναν κάποιοι έμποροι από Μπανανίες με σκοπό να τα πουλήσουν στις χώρες τους σαν λειτουργικά. Συνήθως είχαν και κάποια συνεργαζόμενα συνεργεία στις Μπανανίες για μικρο-μεγάλες επισκευές,. Αυτά τα σαράβαλα μπορεί να στέκονταν και 2-3 χρόνια στην μάντρα. Αυτό δυστυχώς γίνεται και σήμερα. Για αυτό προσοχή στην αγορά μεταχειρισμένου εισαγωγής!
 
Last edited:
Λάθος φίλτατε. Στην Γερμανία υπάρχουν μόνο 4 οργανισμοί (DEKRA, TÜV, GTÜ, KÜS) για τεχνικό έλεγχο και όχι χιλιάδες μικρο-ιδιωτικά ΚΤΕΟ που είναι επιρρεπή ή αντιστέκονται λιγότερο στην διαφθορά. Γιατί στην Γερμανία ισχύει για τους επιχειρηματίες το "κάλλιο να σου βγει το μάτι παρά τ'όνομα" - σε αντίθεση με την Ελλάδα που ισχύει δυστυχώς ακόμα το "όσα φάμε, όσα πιούμε κι όσα αρπάξει ο κ@λος μας". Εκεί δεν θα δεις στο δρόμο σαπάκια ή παράνομα "pimp my car". Mπορεί βέβαια να πάρει κάποιος πλακέτα ακόμα και με "ελαττωματικό" αυτοκίνητο π.χ. για τρείς μήνες, μόνο και μόνο για να το επισκευάσει ή να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση αν το έχει "πιμ-πάρει".

Οσο για τα σαπάκια που έρχονται στην Ελλάδα, απάντησε παραπάνω ο @lazos96gr. Μεταχειρισμένα προς εξαγωγή δεν χρειάζονται ΚΤΕΟ από την χώρα που τα εξάγει. Το τί κάνει ο έμπορος/αγοραστής στην χώρα που τα εισάγει, δεν ενδιαφέρει τον εξαγωγέα.

Ο πατέρας μου ήταν συνέταιρος σε μάντρα μεταχειρισμένων, όπου τα σαράβαλα από αποσύρση που στην ουσία προορίζονταν ή για σφάξιμο ή για την πρέσα, - τους χρέωνε τότε μάλιστα και 50DM-200DM για κάθε αποσυρόμενο που έμπαινε στην μάντρα - τα έπερναν κάποιοι έμποροι από Μπανανίες με σκοπό να τα πουλήσουν στις χώρες τους σαν λειτουργικά. Συνήθως είχαν και κάποια συνεργαζόμενα συνεργεία στις Μπανανίες για μικρο-μεγάλες επισκευές,. Αυτά τα σαράβαλα μπορεί να στέκονταν και 2-3 χρόνια στην μάντρα. Αυτό δυστυχώς γίνεται και σήμερα. Για αυτό προσοχή στην αγορά μεταχειρισμένου εισαγωγής!

Εσυ μου λες τα νομιμα , οπως και στην ελλαδα υπαρχουν οργανισμοι και δεν λειτουργουν . Και σου αναφερω πως και στην Γερμανια βρισκεις τον τροπο να περασεις το σαπιο απο ΚΤΕΟ . Και εμεις καναμε Γερμανια και ειδαμε πολλα πραγματα με τα ματια μας , Θες να σου πω για το εστιατοριο που εκανε Στορνο αποδειξεις το βραδυ για να δηλωνει λιγοτερο τζιρο? Α εκει ξεχασα ειναι γουακα μακα και ολα νόμιμα .

Δεν ειναι η γη της επαγγελιας η Γερμανια , απλα δινει να τρωνε στους πολιτες και δεν μιλανε . Τελος παντων . Το δικο μου οπελακι που ειχα παντως σε κτεο δεν πατησε στην γερμανια και μια χαρα ειχα το σημα για το τουφ :)
 
Back
Top