Fiat Panda 4×4 Βενζίνη ή Diesel 2×4

Παίδες σκέφτομαι να κάνω μια ανανέωση στο αυτοκίνητο....η αλήθεια είναι πως έχω βρει 2 καλές περιπτώσεις σε σχέση τιμών κ χιλιομέτρων αυτών των αυτοκινήτων...
Αν υπάρχουν άτομα τα οποία τυχαίνει να έχουν ή είχαν στην κατοχή τους,κάποιο από τις παραπάνω εκδόσεις,θα ήθελα όσο πιο πολλές λεπτομέριες
(Σύνηθες βλάβες κτλ) για να μπορέσω να πάρω κ καλύτερες κ πιό ασφαλές αποφάσεις....
Σας ευχαριστώ...!!
 
Παίδες σκέφτομαι να κάνω μια ανανέωση στο αυτοκίνητο....η αλήθεια είναι πως έχω βρει 2 καλές περιπτώσεις σε σχέση τιμών κ χιλιομέτρων αυτών των αυτοκινήτων...
Αν υπάρχουν άτομα τα οποία τυχαίνει να έχουν ή είχαν στην κατοχή τους,κάποιο από τις παραπάνω εκδόσεις,θα ήθελα όσο πιο πολλές λεπτομέριες
(Σύνηθες βλάβες κτλ) για να μπορέσω να πάρω κ καλύτερες κ πιό ασφαλές αποφάσεις....
Σας ευχαριστώ...!!
Βενζίνη έχει ένας φίλος μου και είναι πολύ καλό.Αν βέβαια το βρεις σε καλή κατάσταση μεταχειρισμένο.Γιατι καινούργιο οι Ιταλοί είναι τρελοι.Θελουν πιο πολλά λεφτά από ένα VITARA.
 
Βενζίνη έχει ένας φίλος μου και είναι πολύ καλό.Αν βέβαια το βρεις σε καλή κατάσταση μεταχειρισμένο.Γιατι καινούργιο οι Ιταλοί είναι τρελοι.Θελουν πιο πολλά λεφτά από ένα VITARA.
Από αξιοπιστία τη ακούς Γιώργο;;
 
Αν ειναι να κανεις χιλ πολλα μην το σκευτεσαι καν πας σε ντιζελ εγω εχω το πουντο 1300 ντιζελ γεμηζεις ρεζερβουαρ και πας απο την μια ακρη της ελλαδας στην αλλη και δηναμη και ροπη πολυ καλη και ειναι με τα 75 αλογα ,τωρα απο προβληματα οπως ολλα τα φιατ θα εχεις με τα ηλεκτρικα του μικρο προβληματα ,δεν θα πατανε καλα οι φυσες και τετοια !!! Εγω περιμενα να εχω και τριξιματα στα πλαστικα αλλα με εξεπληξαν ευχαριστα οι ιταλοι δεν τριζει τιποτα ,στο ντιζελ τα σερβις ειναι λαδια ,φιλτρα το μονο που πρεπει να προσεχεις ειναι ο ιμαντας χρονισμου που θελει αλαγη καθε 100000 χιλ. Και εχει καποιο κοστος σοβαρο
 
Αν ειναι να κανεις χιλ πολλα μην το σκευτεσαι καν πας σε ντιζελ εγω εχω το πουντο 1300 ντιζελ γεμηζεις ρεζερβουαρ και πας απο την μια ακρη της ελλαδας στην αλλη και δηναμη και ροπη πολυ καλη και ειναι με τα 75 αλογα ,τωρα απο προβληματα οπως ολλα τα φιατ θα εχεις με τα ηλεκτρικα του μικρο προβληματα ,δεν θα πατανε καλα οι φυσες και τετοια !!! Εγω περιμενα να εχω και τριξιματα στα πλαστικα αλλα με εξεπληξαν ευχαριστα οι ιταλοι δεν τριζει τιποτα ,στο ντιζελ τα σερβις ειναι λαδια ,φιλτρα το μονο που πρεπει να προσεχεις ειναι ο ιμαντας χρονισμου που θελει αλαγη καθε 100000 χιλ. Και εχει καποιο κοστος σοβαρο
Ταξίδια κ αλλαγή νομού,δν κάνω εύκολα...τα πιο πολλά χιλιόμετρα τα κάνω εντός νομού κυρίως κ κυρίως το διάστημα (Οκτώβρη ως Απρίλη)....

Δημήτρη το 1300cc με τα 75ps είναι turdo diesel ή το απλό (ατμοσφαιρικό)...;;;;
Νομίζω πως έχουν κ τα 2 τν ίδιο περίπου τύπο κινητήρα....

Έχω βρει ένα εδώ στην πόλη μου, 1300 diesel 75ps του 2012 με 175.000χιλ σε πολύ καλή τιμή κ το αμάξι φένεται χαρτί μέσα κ έξω...από θέμα "νεύρου" όμως, τα 1300 με 75ps αξίζει;;; Η θα κάνω το σταυρό μου για να κάνω προσπέραση;; :p
 
Ταξίδια κ αλλαγή νομού,δν κάνω εύκολα...τα πιο πολλά χιλιόμετρα τα κάνω εντός νομού κυρίως κ κυρίως το διάστημα (Οκτώβρη ως Απρίλη)....

Δημήτρη το 1300cc με τα 75ps είναι turdo diesel ή το απλό (ατμοσφαιρικό)...;;;;
Νομίζω πως έχουν κ τα 2 τν ίδιο περίπου τύπο κινητήρα....

Έχω βρει ένα εδώ στην πόλη μου, 1300 diesel 75ps του 2012 με 175.000χιλ σε πολύ καλή τιμή κ το αμάξι φένεται χαρτί μέσα κ έξω...από θέμα "νεύρου" όμως, τα 1300 με 75ps αξίζει;;; Η θα κάνω το σταυρό μου για να κάνω προσπέραση;; :p
Το 1300 εχει τουρμπο αλιως θα βγαζανε 25 αλογα :p:p:p αν δεν ειχες ποτε ντιζελ παρτο και κανε μια βολτα και θα ξεχασεις οτι ηξερες απο θεμα ροπης , βαζεις την 5η και αλλαζεις ταχυτητα μονο σε φαναρι αν κανεις ταξιδι ο κηνητηρας της φιατ αυτη την στιγμη ειναι κορυφη στο ντιζελ ειναι ιδιος βεβαια με της οπελ αφου τον αναπτηξανε μαζι ,ειναι οι ιδιοι που φορανε και τα μαν τα φορτηγα οι κομον ρειλ στο μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι ο ιμαντας που ειπα και πιο πανω ρχει ενα κοστος γυρω στα 300€ αλλα ειναι καθε 100000 χιλ τα βγαζεις απο την οικονομια καυσημου οταν εχεις 4,5 λιτρα στα 100 με 1,35 το λιτρο !!!
 
Το 1300 εχει τουρμπο αλιως θα βγαζανε 25 αλογα :p:p:p αν δεν ειχες ποτε ντιζελ παρτο και κανε μια βολτα και θα ξεχασεις οτι ηξερες απο θεμα ροπης , βαζεις την 5η και αλλαζεις ταχυτητα μονο σε φαναρι αν κανεις ταξιδι ο κηνητηρας της φιατ αυτη την στιγμη ειναι κορυφη στο ντιζελ ειναι ιδιος βεβαια με της οπελ αφου τον αναπτηξανε μαζι ,ειναι οι ιδιοι που φορανε και τα μαν τα φορτηγα οι κομον ρειλ στο μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι ο ιμαντας που ειπα και πιο πανω ρχει ενα κοστος γυρω στα 300€ αλλα ειναι καθε 100000 χιλ τα βγαζεις απο την οικονομια καυσημου οταν εχεις 4,5 λιτρα στα 100 με 1,35 το λιτρο !!!
Δεν έχει ιμάντα.
Καδενα έχει κ θέλει αλλαγή κάθε 250.000χλμ.
Βγαίνει μάλλον έβγαινε σε 69 75 και 95 hp.
Ειχα corsa με τους 69.
Μηδεν πρόβλημα.
Οι 75 είναι ιδανικοι ιπποι.και με τους 95 είναι αρκετα πιεμένο το μοτερ.Πολύ καλός κινητήρας κ αν δεν κάνω λάθος είχε βγεί το 2006 κινητήρας της χρονιάς.Τον δανείστηκε κ η suzuki για ορισμένα μοντέλα της.1.3multijet.
Ψιλοκαπνίζουν βέβαια.
 
Ταξίδια κ αλλαγή νομού,δν κάνω εύκολα...τα πιο πολλά χιλιόμετρα τα κάνω εντός νομού κυρίως κ κυρίως το διάστημα (Οκτώβρη ως Απρίλη)....

Δημήτρη το 1300cc με τα 75ps είναι turdo diesel ή το απλό (ατμοσφαιρικό)...;;;;
Νομίζω πως έχουν κ τα 2 τν ίδιο περίπου τύπο κινητήρα....

Έχω βρει ένα εδώ στην πόλη μου, 1300 diesel 75ps του 2012 με 175.000χιλ σε πολύ καλή τιμή κ το αμάξι φένεται χαρτί μέσα κ έξω...από θέμα "νεύρου" όμως, τα 1300 με 75ps αξίζει;;; Η θα κάνω το σταυρό μου για να κάνω προσπέραση;; :p
Αν οδηγησεις diesel μου ελεγαν δεν θα θες να κ ξαναπας σε βενζινη ειδικα σε επαρχιακους δρομους κ μετα απο ενα χρονο με πετρελαιο καταλαβαινω τι εννοουν... Πραγματικα οδηγω τωρα βενιζινες αντιστοιχων επιδοσεων κ θελω να βγαλω το ποδι απο την πορτα να σπρωξω...
Ειναι τοσο χαμηλα η ροπη στα diesel που οδηγεις με μια η δυο σχεσεις ψηλοτερες και δεν εχεις λογο για κατεβασματα, πατας το γκαζι κ φευγεις...
Απο εκει κ περα ομως, αν οι διαδρομες σου ειναι μικρές και δεν κανεις πανω απο 15.000 χιλιομετρα το χρονο, εγω μαλλον θα πηγαινα σε βενζινη... Εσυ βεβαια βαζεις κ τετρακινηση vs εμπρος κινηση στο παιχνιδι οποτε το πραγμα δυσκολευει... Πρωτα πρεπει να δεις ρεαλιστικα την χρηση που του κανεις...
 
Κώστα έχουμε ένα panda diesel επαγγελματικό στη δουλειά.... Είναι ωραίο αυτοκίνητό.... Μέσα στη πόλη χωνεσε παντού και παρκάρεις εύκολα. Στην εθνική οδό (θεός να την κάνει εθνική..) πάει μια χαρά και προσπεράσεις κάνει και σε ανηφορα...απλά από τα 120 και πάνω δε σου εμπνέει και πολλή εμπιστοσύνη γιατί είναι ελαφρύ.. Είναι και λίγο ψηλό σε σχέση με ενα aygo ή yaris οπότε και σε ένα χωματόδρομο μπορείς να μπεις.
Από άποψη βλαβών δεν έχει βγάλει κάτι αν και το είχαν πάρει ελαφρώς μεταχειρισμένο...
Όντως η ροπή του πετρελαιοκινητήρα σε εκπλήσσει...
 
Δεν έχει ιμάντα.
Καδενα έχει κ
Σωστος δικο μου λαθος, αλλα οχι 250 χιλιαδες στα φιατ δηλ, για τα οπελ δεν ξερω τι δινει η εταιρια,αν και θα ηταν προτιμοτερο να εχει ιμαντα τιν εχεις δει την καδενουλα που εχει λες και ειναι παιδικου ποδηλατου
 
Last edited:
Παίδες σκέφτομαι να κάνω μια ανανέωση στο αυτοκίνητο....η αλήθεια είναι πως έχω βρει 2 καλές περιπτώσεις σε σχέση τιμών κ χιλιομέτρων αυτών των αυτοκινήτων...
Αν υπάρχουν άτομα τα οποία τυχαίνει να έχουν ή είχαν στην κατοχή τους,κάποιο από τις παραπάνω εκδόσεις,θα ήθελα όσο πιο πολλές λεπτομέριες
(Σύνηθες βλάβες κτλ) για να μπορέσω να πάρω κ καλύτερες κ πιό ασφαλές αποφάσεις....
Σας ευχαριστώ...!!
Φίλε για αυτό που το θες εγώ θα πήγαινα σε ντιζελ μόνο και μόνο για την ροπή του. Καλή αγορά εύχομαι!
 
Σωστος δικο μου λαθος, αλλα οχι 250 χιλιαδες στα φιατ δηλ, για τα οπελ δεν ξερω τι δινει η εταιρια,αν και θα ηταν προτιμοτερο να εχει ιμαντα τιν εχεις δει την καδενουλα που εχει λες και ειναι παιδικου ποδηλατου
Μου έχει κοπεί καδενα από opel combo γυρίζοντας από κυνήγι πάνω σε προσπέραση νταλίκας και σε στενό δρόμο έφτασε το σκατο στην κάλτσα
 
Παίδες σκέφτομαι να κάνω μια ανανέωση στο αυτοκίνητο....η αλήθεια είναι πως έχω βρει 2 καλές περιπτώσεις σε σχέση τιμών κ χιλιομέτρων αυτών των αυτοκινήτων...
Αν υπάρχουν άτομα τα οποία τυχαίνει να έχουν ή είχαν στην κατοχή τους,κάποιο από τις παραπάνω εκδόσεις,θα ήθελα όσο πιο πολλές λεπτομέριες
(Σύνηθες βλάβες κτλ) για να μπορέσω να πάρω κ καλύτερες κ πιό ασφαλές αποφάσεις....
Σας ευχαριστώ...!!
Έχει η μάνα μου το απλό το πήρε μεταχειρισμένο δεν έχει βγάλει τίποτα αλλά είναι λίγος ο καιρός ένα ενάμιση χρόνο το έχει
Το 4χ4 το έχει γνωστός μου με αρκετά χιλιόμετρα και σε ορεινές διαδρομές γιατί έχει τρέλα κανένα πρόβλημα και όπως μου έχει πει και λεφτά πολλά να πιάσω το panda δεν το δίνω φουλ ευχαριστημένος
 
Παίδες σκέφτομαι να κάνω μια ανανέωση στο αυτοκίνητο....η αλήθεια είναι πως έχω βρει 2 καλές περιπτώσεις σε σχέση τιμών κ χιλιομέτρων αυτών των αυτοκινήτων...
Αν υπάρχουν άτομα τα οποία τυχαίνει να έχουν ή είχαν στην κατοχή τους,κάποιο από τις παραπάνω εκδόσεις,θα ήθελα όσο πιο πολλές λεπτομέριες
(Σύνηθες βλάβες κτλ) για να μπορέσω να πάρω κ καλύτερες κ πιό ασφαλές αποφάσεις....
Σας ευχαριστώ...!!
Να κάνεις λίγο υπομονή,να ψάξεις καλύτερα και να βρεις ένα fiat panda 4x4 diesel και θα σαι "πρώτος μάγκας"............!!!!!!!!
 
Βλέποντας τα σχόλια όλων θα σας τα πω ΟΠΩΣ σκέφτομαι τη χρήση του αυτοκινήτου....
Αρχικά στη δουλειά χρησιμοποιό ένα Fiat Doblo turbo diesel (επαγγελματικό)....η ταχύτητα 2ρα & 3η δν παίζονται......φορτομένο το αμάξι κ πάει ωραία...
ΤΩΡΑ: ΕΓΩ ταξίδια δν κάνω παράμόνο εντός νομού....τις βόλτες μου,τα κυνήγια μου ΚΑΙ να βάζω κ τρέϊλερ για κανά κουβάλιμα αντικειμένων ΟΤΑΝ χρειαστεί ΕΞΟΥ κ κοιτάζω κ το 4×4 βενζίνη που έχω δει...
Από την άλλη δν θα με πείραζε κ το πετρέλαιο για θέμα οικονομίας καυσίμου.
Η αλήθεια είναι πως με κερδίζει το 4×4 βενζίνη λόγο του ότι είναι στην πένα το αμάξι με 90.000χιλ κ είναι του 2008 μοντέλο.
Το diesel έχει 175.000 κ είναι μοντέλο 2012....είμαι σε δήλημμα η αλήθεια είναι.
απλά από τα 120 και πάνω δε σου εμπνέει και πολλή εμπιστοσύνη γιατί είναι ελαφρύ..
Σπάνια να πάω 120km/h....
Φίλε για αυτό που το θες εγώ θα πήγαινα σε ντιζελ μόνο και μόνο για την ροπή του. Καλή αγορά εύχομαι!
Σε ευχαριστώ Bill...
Το 1300 εχει τουρμπο
Οπότε όλα τα 1300 diesel έχουν turdo να υποθέσω Δημήτρη;;
 
Έχω βρει κ από αυτό κ αλλά έχει 200.000 κ κάτι χιλιόμετρα.... .think.
Αν είναι σε καλή κατάσταση με τα σερβίς του,δεν είναι παραμελημένο δηλαδή δεν είναι πολλά τα χιλιόμετρα για diesel, αλλά μπορείς να περιμένεις λίγο να βρεις ένα με λιγότερα χλμ.......... Επίσης καλή επιλογή σε μεγαλύτερο όμως αυτοκίνητο είναι το DATCIA DUSTER 1500 diesel.........
 
Back
Top