Fabarm Team

Ετσι κ ετσι για μενα... Την καλυτερη του αποδοση ο antigelo την εχει με συμβατικα τσοκ ανοιχτης συσφιξης... Δεν θελει ζορισμα στην εξοδο του απο την κανη...
Σωστός !!!! .shake hands..shake hands. Δεν είχα λάβει υπόψιν ότι το φυσίγγι των δοκιμών (Percorso) έχει αυτό τον τύπο συγκεντρωτήρα !!!! :oops:
 
Μία πιο πλήρης αποτύπωση της τουφεκιάς με την L4S ,Full τσοκ και Percosco No5. Πάλι την έκανα την μ@λ@κι@. Με το σκεπτικό ότι μου φεύγει πάνω αριστερά σημάδεψα κάτω δεξιά. Εν τω μεταξύ το είχα ψιλοφέρει το κοντάκι και να τα αποτελέσματα. Τέλος πάντων με 218 σκάγια από τα 220 - 240 πιστεύω απεικονίζεται καλύτερα η ντουφεκιά για να έχετε μία άποψη. Το χαρτόνι είναι περίπου 70Χ70.

where is the closest gas station from my location
 
Την έχεις δει από κοντά Σταύρο;;
Γιατί εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει. Τη χαλάει αυτή η digital παραλλαγή....έχει τέλεια ρίγα όμως....
Αποφεύγω να τη δω από κοντά γιατί ξέρω την κατάληξη.Ειμαι κλασικός τύπος (ξυλο-μεταλλο) δεν είμαι φαν των συνθετικων αλλά αυτή είναι φωτια
 
Αποφεύγω να τη δω από κοντά γιατί ξέρω την κατάληξη.Ειμαι κλασικός τύπος (ξυλο-μεταλλο) δεν είμαι φαν των συνθετικων αλλά αυτή είναι φωτια
Είπαμε είναι fabarm..... ;) Έχει ωραία κοψήματα αλλά με χαλάειη παραλλαγή η συγκεκριμμένη......Πήγαινε κοίταξέ τη από κοντά....και στις 20 αυγούστου θα τουφεκάς με αυτήν....sarcastic..sarcastic.
 
Κύριοι χρωστάω μια ανάρτηση για την L4S που κατά καιρούς γράφω και σ' αυτό και σε άλλα τόπικ ότι με έχει ταλαιπωρήσει για να την φέρω στα μέτρα μου. Επίσης με ρώτησαν με πμ και 2-3 συνάδελφοι οπότε θεωρώ πρέπον να τους ενημερώσω. Το ζήτημα ήταν οτι το όπλο μου έφευγε σε Churchill test πάνω και αριστερά. Τελικά το "έφερα" μετά κόπων και βασάνων όπως θα δείτε παρακάτω.

Ανακεφαλαιώνοντας αναφέρω το ιστορικό για να καλύψω και παλαιότερες αναρτήσεις μου για το συγκεκριμένο θέμα. Λοιπόν για να μην μακρηγορώ - πολύ - λέω οτι το όπλο εκτός από την κάννη του, που ήταν ο κυρίως λόγος που το πήρα, με ενθουσίασε - οπτικά- το κοντάκι του και όλη γενικά η σχεδιαστική του γραμμή - α ρε ιταλοί , στο σχέδιο design δεν παίζονται -.

Επίσης παραπλανήθηκα και από το γεγονός ότι το όπλο συνοδευόταν από φλάντζες αλλαγής κλίσεων . Θεώρησα ότι όπως και νάχει το πράγμα με τις φλάντζες θα το φέρω στα μέτρα μου. Αμ δε...

Λοιπόν το κοντάκι ήταν μακρύ. Το κόντυνα και ήταν οκ. Αντε τώρα να διορθώσω το drop και το cast off. Δοκίμασα χωρίς φλάντζα: έφευγε πάνω αριστερά. Από εκεί και πέρα ότι φλάντζα ή συνδυασμό φλαντζών και να έκανα - σημειωτέον οτι έκανα ακόμα και δικές μου φλάντζες - το όπλο δεν ερχόταν . Το καλύτερο αποτέλεσμα με έφερνε 7 - 8 cm αριστερά και άλλο τόσο επάνω. Οτι φλάντζα και να έβαζα δεν είχα καλή επαφή βάσης με κοντάκι - άφηνε κενό από δεξιά - και δεν είχα ούτε αποτέλεσμα.

Ηταν πλέον φανερό ότι θα έπρεπε να λιμάρω το κοντάκι. Δεν ήθελα όμως να χαλάσω το εργοστασιακό κοντάκι σκεπτόμενος ότι το εξατομικεύω τόσο πολύ που σε ενδεχόμενη μεταπώληση θα έχανε πολύ από την αξία του. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι ο Γιάννης. Μου έκανε ένα κοντάκι ακριβώς ίδιο με το μαμά. Κράτησα λοιπόν ανέπαφο το μαμά και το κοντάκι του Γιάννη το έφαγα - με την ράσπα - μέχρι που στο τέλος ήρθε.

Να σημειώσω δύο πράγματα . 1ο:Αυτό που αναφέρω παραπάνω σε μιά γραμμή είναι αποτέλεσμα τουλάχιστον 10 επισκέψεων στο σκοπευτήριο και πολλών ωρών λιμαρίσματος - μερικές φορές λιμάριζα και στο σκοπευτήριο - και πολλών μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων και ανταλλαγής φωτογραφιών με τον Γιάννη. Βλέπετε αυτός Αθήνα εγώ Θεσσαλονίκη. 2ο: τελικά αποδείχτηκε ότι το κοντάκι ήθελε τόσο πολύ φάγωμα που όταν "ήρθε" είχε την μορφή μπανάνας που φαίνεται στην φωτογραφία. Τελικά το έφερα στο ίσιο αλλά το βάζω έτσι για να γινει κατανοητό το πόσο πολύ φάγωμα ήθελε.

Το μάθημα που πήρα είναι ότι με τις φλάντζες δεν διορθώνονται όλα. Παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα που δεν φαίνονται με την πρώτη. Πχ πόσο φαρδιά είναι η τρύπα της τζαβέτας και τι χώρο αφήνει στην βίδα για να πάρει γωνίες, πόσο κοντά στα τοιχώματα του κοντακιού είναι το μπουλόνι που φιξάρει την τζαβέτα, η ιδιομορφία της επαφής βάσης (μέταλλο) με κοντάκι (ξύλο) κ.α. Επίσης ότι οι εταιρείες βασιζόμενες σε κάποιους μέσους όρους σωματότυπων δεν καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις. Τέλος να πώ ότι με άλλα μου όπλα (και δεν είναι και λίγα) δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα. Σε τέτοιο βαθμό επέμβασης χρειάστηκε να φτάσω μόνο με το κοντάκι μιάς 155 κι εκεί δεν είχα φλάντζες. Με μία sx3 που μου βγήκε παρόμοιο πρόβλημα το διόρθωσα με μία φλάντζα. Με όλα τα άλλα δεν βγήκε τέτοιου βαθμού πρόβλημα. Φαίνεται οι Ιταλοί έχουν άλλα στάνταρτ.

umpqua bank locations hours




Η μικρή απόκλιση προς τα αριστερά που φαίνεται στην πρώτη φωτο, αν και άνευ σημασίας, μηδενίστηκε με λίγο ακόμα φάγωμα όταν το έτριψα με το γυαλόχαρτο να το αρχίσω τα λάδια. ( δεν ξέρω που έβαλα την καινούρια φωτό).
 
Last edited:
Κύριοι χρωστάω μια ανάρτηση για την L4S που κατά καιρούς γράφω και σ' αυτό και σε άλλα τόπικ ότι με έχει ταλαιπωρήσει για να την φέρω στα μέτρα μου. Επίσης με ρώτησαν με πμ και 2-3 συνάδελφοι οπότε θεωρώ πρέπον να τους ενημερώσω. Το ζήτημα ήταν οτι το όπλο μου έφευγε σε Churchill test πάνω και αριστερά. Τελικά το "έφερα" μετά κόπων και βασάνων όπως θα δείτε παρακάτω.

Ανακεφαλαιώνοντας αναφέρω το ιστορικό για να καλύψω και παλαιότερες αναρτήσεις μου για το συγκεκριμένο θέμα. Λοιπόν για να μην μακρηγορώ - πολύ - λέω οτι το όπλο εκτός από την κάννη του, που ήταν ο κυρίως λόγος που το πήρα, με ενθουσίασε - οπτικά- το κοντάκι του και όλη γενικά η σχεδιαστική του γραμμή - α ρε ιταλοί , στο σχέδιο design δεν παίζονται -.

Επίσης παραπλανήθηκα και από το γεγονός ότι το όπλο συνοδευόταν από φλάντζες αλλαγής κλίσεων . Θεώρησα ότι όπως και νάχει το πράγμα με τις φλάντζες θα το φέρω στα μέτρα μου. Αμ δε...

Λοιπόν το κοντάκι ήταν μακρύ. Το κόντυνα και ήταν οκ. Αντε τώρα να διορθώσω το drop και το cast off. Δοκίμασα χωρίς φλάντζα: έφευγε πάνω αριστερά. Από εκεί και πέρα ότι φλάντζα ή συνδυασμό φλαντζών και να έκανα - σημειωτέον οτι έκανα ακόμα και δικές μου φλάντζες - το όπλο δεν ερχόταν . Το καλύτερο αποτέλεσμα με έφερνε 7 - 8 cm αριστερά και άλλο τόσο επάνω. Οτι φλάντζα και να έβαζα δεν είχα καλή επαφή βάσης με κοντάκι - άφηνε κενό από δεξιά - και δεν είχα ούτε αποτέλεσμα.

Ηταν πλέον φανερό ότι θα έπρεπε να λιμάρω το κοντάκι. Δεν ήθελα όμως να χαλάσω το εργοστασιακό κοντάκι σκεπτόμενος ότι το εξατομικεύω τόσο πολύ που σε ενδεχόμενη μεταπώληση θα έχανε πολύ από την αξία του. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι ο Γιάννης. Μου έκανε ένα κοντάκι ακριβώς ίδιο με το μαμά. Κράτησα λοιπόν ανέπαφο το μαμά και το κοντάκι του Γιάννη το έφαγα - με την ράσπα - μέχρι που στο τέλος ήρθε.

Να σημειώσω δύο πράγματα . 1ο:Αυτό που αναφέρω παραπάνω σε μιά γραμμή είναι αποτέλεσμα τουλάχιστον 10 επισκέψεων στο σκοπευτήριο και πολλών ωρών λιμαρίσματος - μερικές φορές λιμάριζα και στο σκοπευτήριο - και πολλών μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων και ανταλλαγής φωτογραφιών με τον Γιάννη. Βλέπετε αυτός Αθήνα εγώ Θεσσαλονίκη. 2ο: τελικά αποδείχτηκε ότι το κοντάκι ήθελε τόσο πολύ φάγωμα που όταν "ήρθε" είχε την μορφή μπανάνας που φαίνεται στην φωτογραφία. Τελικά το έφερα στο ίσιο αλλά το βάζω έτσι για να γινει κατανοητό το πόσο πολύ φάγωμα ήθελε.

Το μάθημα που πήρα είναι ότι με τις φλάντζες δεν διορθώνονται όλα. Παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα που δεν φαίνονται με την πρώτη. Πχ πόσο φαρδιά είναι η τρύπα της τζαβέτας και τι χώρο αφήνει στην βίδα για να πάρει γωνίες, πόσο κοντά στα τοιχώματα του κοντακιού είναι το μπουλόνι που φιξάρει την τζαβέτα, η ιδιομορφία της επαφής βάσης (μέταλλο) με κοντάκι (ξύλο) κ.α. Επίσης ότι οι εταιρείες βασιζόμενες σε κάποιους μέσους όρους σωματότυπων δεν καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις. Τέλος να πώ ότι με άλλα μου όπλα (και δεν είναι και λίγα) δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα. Σε τέτοιο βαθμό επέμβασης χρειάστηκε να φτάσω μόνο με το κοντάκι μιάς 155 κι εκεί δεν είχα φλάντζες. Με μία sx3 που μου βγήκε παρόμοιο πρόβλημα το διόρθωσα με μία φλάντζα. Με όλα τα άλλα δεν βγήκε τέτοιου βαθμού πρόβλημα. Φαίνεται οι Ιταλοί έχουν άλλα στάνταρτ.

umpqua bank locations hours




Η μικρή απόκλιση προς τα αριστερά που φαίνεται στην πρώτη φωτο, αν και άνευ σημασίας, μηδενίστηκε με λίγο ακόμα φάγωμα όταν το έτριψα με το γυαλόχαρτο να το αρχίσω τα λάδια. ( δεν ξέρω που έβαλα τ!!!ην καινούρια φωτό).
Καλοριζικο!!! Πολυ ευχαριστο που εφτασες στο επιθυμητό αποτελεσμα!
Θυμαμαι που ειχες αναφερει οτι το οπλο το αγορασες απο λαθος τους με αριστερο κοντακι. Τελικα δεν αντικατασταθηκε απο την αντιπροσωπια; Όταν λες οτι ζητησες απο τον μαστρο-Γιαννη να σου φτιαξει πανομοιότυπο κοντακι, δηλαδη ζητησες να σου φτιαξει παλι αριστερο;
 
Καλοριζικο!!! Πολυ ευχαριστο που εφτασες στο επιθυμητό αποτελεσμα!
Θυμαμαι που ειχες αναφερει οτι το οπλο το αγορασες απο λαθος τους με αριστερο κοντακι. Τελικα δεν αντικατασταθηκε απο την αντιπροσωπια; Όταν λες οτι ζητησες απο τον μαστρο-Γιαννη να σου φτιαξει πανομοιότυπο κοντακι, δηλαδη ζητησες να σου φτιαξει παλι αριστερο;
Όχι τελικά το κοντάκι ήταν κανονικό. Την ιδέα ότι ήταν αριστερό μου την έβαλε ο Μηνάς ο Ιορδάνογλου από τις "πρωινές ιχνηλασίες" γιατί είχε ακούσει ότι η fabarm για την L4S έκανε γερή παραγωγή από αριστερά κοντάκια και θεώρησε πολύ πιθανό να έγινε λάθος. Για να λέμε και το σωστό τον παρέσυρα κι εγώ λίγο, γιατί του είχα πεί - και είναι αλήθεια -, ότι το πιο κοντινό αποτέλεσμα στο κέντρο του στόχου σε Churchill test το είχα πάρει με έναν συνδυασμό φλαντζών που μου είχανε βγάλει cast on !!! (Τώρα πως έγινε ούτε που θυμάμαι , αλλά όντως είχε γίνει)

Τελικά το κοντάκι ήταν κανονικό και ο μαστρο- Γιάννης μου αντέγραψε κανονικό δεξιό κοντάκι. Εν τω μεταξύ και αυτό περί μεγάλης αριστερής παραγωγής δεν στέκει. Κάποιος φίλος, από εδώ μέσα νομίζω, έψαχνε αριστερό κοντάκι και του είπαν ότι θα καθυστερήσει πολύ λόγω μη ύπαρξης αποθέματος .
 
Last edited:
καλησπερα μια ερωτιση δεν μπωρο να δημοσιευσο πολιση οπλου εδω ,γιατι εκανα μι διμοσιευση χθεσ και δεν την βλεπο
 
καλησπερα μια ερωτιση δεν μπωρο να δημοσιευσο πολιση οπλου εδω ,γιατι εκανα μι διμοσιευση χθεσ και δεν την βλεπο
Για να μπορέσεις να βάλεις αγγελία θα πρέπει να έχεις γράψει από 100 μηνύματα και πάνω...και ήσουν κ σε λάθος θέμα...
 
επιστροφή πριν λίγο από Ασπρόπυργο,πήγα να ρίξω 2 πούλες με την L4S,,,εκεί που ρίχνω θέλω να βγάλω το 2ο φυσίγγι από μέσα και κάνω έτσι να ανοίξω το κλείστρο και λείπει η γλώσσα ( η κόκκινη αφτερ που είχα βάλει από την sporting ) ευτυχώς την βρήκα μπροστά από τον βατήρα στα 2 μέτρα

μπαινοβγαίνει σχετικά εύκολα σε σχέση με την μαμίσια που πρέπει να ζοριστείς πολύ για να την βγάλεις,,,καμία ιδέα αν λύνεται το πρόβλημα ή να την στείλω περίπατο ;

@ συνέβη στην 2η πούλα ,,,στην 1η δεν ξεκούμπωσε,,,διαστολή συστολή από θερμοκρασίες περιβάλλοντος και από το τουφεκίδι ώστε με τους κραδασμούς να φύγει ;

1826
 
επιστροφή πριν λίγο από Ασπρόπυργο,πήγα να ρίξω 2 πούλες με την L4S,,,εκεί που ρίχνω θέλω να βγάλω το 2ο φυσίγγι από μέσα και κάνω έτσι να ανοίξω το κλείστρο και λείπει η γλώσσα ( η κόκκινη αφτερ που είχα βάλει από την sporting ) ευτυχώς την βρήκα μπροστά από τον βατήρα στα 2 μέτρα

μπαινοβγαίνει σχετικά εύκολα σε σχέση με την μαμίσια που πρέπει να ζοριστείς πολύ για να την βγάλεις,,,καμία ιδέα αν λύνεται το πρόβλημα ή να την στείλω περίπατο ;

@ συνέβη στην 2η πούλα ,,,στην 1η δεν ξεκούμπωσε,,,διαστολή συστολή από θερμοκρασίες περιβάλλοντος και από το τουφεκίδι ώστε με τους κραδασμούς να φύγει ;

View attachment 1826
Σύγκρινε την εγκοπή που την ασφαλίζει μέσα στο κλείστρο, αν είναι ίδια ακριβώς και στις δυο (τη μαμίσια και την άφτερ) ίδιο σχήμα και ίδιες διαστάσεις. Μήπως είναι πιο μικρή ή λοξή ή πιο στρογγυλεμένη και γι'αυτό γλυστράει πιο εύκολα και βγαίνει ...
Αλλιώς, δες το βάρος, μήπως το εξωτερικό τμήμα (λαβή) της αφτερ είναι πιο βαρύ και έτσι η μεγαλύτερη αδράνεια την πετάει έξω ;;;
Δε νομίζω πάντως να είναι θέμα θερμοκρασίας, δε μπορεί να είναι τόση η διαστολή που να δημιουργεί το πρόβλημα.
Κοίταξε επίσης αν γίνεται να αλλαχτεί το ελατηριάκι που την ασφαλίζει στο σώμα του κλείστρου, με κάποιο πιο σκληρό ...
 
επιστροφή πριν λίγο από Ασπρόπυργο,πήγα να ρίξω 2 πούλες με την L4S,,,εκεί που ρίχνω θέλω να βγάλω το 2ο φυσίγγι από μέσα και κάνω έτσι να ανοίξω το κλείστρο και λείπει η γλώσσα ( η κόκκινη αφτερ που είχα βάλει από την sporting ) ευτυχώς την βρήκα μπροστά από τον βατήρα στα 2 μέτρα

μπαινοβγαίνει σχετικά εύκολα σε σχέση με την μαμίσια που πρέπει να ζοριστείς πολύ για να την βγάλεις,,,καμία ιδέα αν λύνεται το πρόβλημα ή να την στείλω περίπατο ;

@ συνέβη στην 2η πούλα ,,,στην 1η δεν ξεκούμπωσε,,,διαστολή συστολή από θερμοκρασίες περιβάλλοντος και από το τουφεκίδι ώστε με τους κραδασμούς να φύγει ;

View attachment 1826
Αν συγκρατειται μεσω εγκοπης με μπιλια (στο κλειστρο) τοτε να τσεκαρεις αν η εγκοπη ειναι στις ιδιες διαστασεις με της μανας του! Μου εχει τυχει σε rem 1100 φιλου του οποιου μετα απο απανωτες βολες του εφευγε και ηθελε απλα λιγο λιμαρισμα γιατι η εγκοπη απο τον καινουριο μοχλο ηταν πιο μικρη απο την μαμα, με αποτελεσμα να μην πιανει καλα!
 
επιστροφή πριν λίγο από Ασπρόπυργο,πήγα να ρίξω 2 πούλες με την L4S,,,εκεί που ρίχνω θέλω να βγάλω το 2ο φυσίγγι από μέσα και κάνω έτσι να ανοίξω το κλείστρο και λείπει η γλώσσα ( η κόκκινη αφτερ που είχα βάλει από την sporting ) ευτυχώς την βρήκα μπροστά από τον βατήρα στα 2 μέτρα

μπαινοβγαίνει σχετικά εύκολα σε σχέση με την μαμίσια που πρέπει να ζοριστείς πολύ για να την βγάλεις,,,καμία ιδέα αν λύνεται το πρόβλημα ή να την στείλω περίπατο ;

@ συνέβη στην 2η πούλα ,,,στην 1η δεν ξεκούμπωσε,,,διαστολή συστολή από θερμοκρασίες περιβάλλοντος και από το τουφεκίδι ώστε με τους κραδασμούς να φύγει ;

View attachment 1826
Οντως η μαμίσια βγαίνει δύσκολα. Κρίμα κι όσο σκέφτομαι οτι την ζαχάρωνα. .think. . Και είναι και ακριβούτσικια . 70€ αν θυμάμαι καλά. Ε κουβάλα μαζί σου και την μανίσια καλού κακού...
 
η εγκοπή πάνω αριστερά φαίνεται να είναι πιο μεγάλη στην μαμά όπως επίσης και το κάτω κόψιμο που έχει,,,θα πέσει ντρέμελ σήμερα μήπως και το φτιάξω
View attachment 1834
Παύλε με πιό μεγάλες τις εγκοπές στο μανίσιο , θεωρητικά θα έπρεπε να βγαίνει πιο δύσκολα το κόκκινο. Μήπως ρε φίλε , λόγω μικρών εγκοπών , δεν κάθεται σωστά και δεν κουμπώνει καλά το κόκκινο, γι αυτό βγαίνει και εύκολα; Και η κάτω η εγκοπή βλέπω στο κόκκινο δεν είναι παράλληλη, οι μικρές οι πλευρές έχουν κάποια γωνία ( ή έτσι μου φαίνεται). Επίσης στην στρογγυλή τρύπα, που εκεί μπαίνει η μπίλια νομίζω , μου φαίνεται κι εκεί μια μικροδιαφορά. Κι άμα δεν κουμπώνει η μπίλια λογικό είναι να φεύγει.
Αποψή μου, για τα ίσια, χρησιμοποίησε λίμα και σιγά σιγά. Είναι πιο ελεγχόμενη η δουλειά. Με το Dremel μπορεί να σου ξεφύγει και να το φας παραπάνω, γι την τρύπα οκ. Αλλωστε δεν μιλάμε και για πολύ φάγωμα με δυό - τρείς λιμαρισιές θα το φέρεις.
 
Last edited:
Back
Top