Beretta Team-Αρχείο

Status
Not open for further replies.

Σε πολύ λίγες κάννες beretta υπάρχει αυτό το S σταμπαρισμένο.Ξέρει κανείς τι σημαίνει? Υπάρχει περίπτωση να είναι θερμής σφυρηλάτησης σαν τις breda με το R ? ή κάτι άλλο?
Για να μην αφήνουμε μερεμέτια...

BROWNING B80

Γειά σας κύριε Νικήτα.Ειναι η πρώτη φορά που σας γράφω αν και σας διαβάζω προσεκτικά και με ενδιαφέρον πολύ καιρό.
Μεταξύ άλλων έχω στην κατοχή μου και μία Β-80 αλουμινίου από το 1990 με 71 πόντους καννη και invector chokes.
Μέσα σε όλα τα «γνωστά» σύμβολα και σφραγίδες που έχει πχ(psf**)κλπ έχει και το γράμμα»S»όπως φαίνεται στην φωτό.Είχα και μία ατσάλινη την οποία πούλησα (76άρα) και στο ίδιο σημείο είχε το γράμμα «U».Τό S το είδα και πρόσφατα σε ατσαλινη 76άρα καθώς και σε μία 301 με 71 πόντους καννη.Οπου και να έψαξα δεν μπορώ να μάθω τι σημαίνει το «S».Σε άλλες κάννες πχ 302-303κλπ στο σημείο αυτό έχουν νούμερα.
Αλλοι λένε για σουηδικό ανώτερης ποιότητας ατσάλι, και άλλοι για δοκιμή magnum..Μήπως γνωρίζεται τι σημαίνει αυτό?
Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια
γισ τις γνώσεις που μοιράζεστε μαζί μας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το κεφαλαίο S δεν είναι μέρος των σφραγίδων δοκιμής, είναι κάποια εργοστασιακή ένδειξη. Η μέχρι τώρα έρευνα μου τείνει να δείξει ότι πρόκειται για κάννες που συνόδευαν το μοντέλο Extra Light με την βάση Εργκάλ.

Επίσης είναι απίθανο να αφορά την ποιότητα του ατσαλιού καθώς οι κάννες κατασκευάζονταν σε μηχανές ψυχρής σφυρηλάτησης από ποιοτικό ατσάλι. Η σφυρηλάτηση απαιτεί καλό ατσάλι λόγω της φύσης της κατασκευής. Δεν μπορεί να γίνει με δεύτερης ποιότητας ατσάλια.
 
Καλησπέρα στην παρέα, μόλις με πήρε το φιλαράκι τηλέφωνο είναι έτοιμος να κλείσει μια Α300 Outlander του 2013 με 61εκ κάννη, δύο πέλματα, τις φλάντζες της και δύο τσοκ μαμά (2*,4*) στα 450€. Μου είπε το όπλο είναι σε άριστη κατάσταση στη βαλίτσα του, θα πάει να το τουφεκισει σε λίγη ώρα.
Τι πρέπει να προσέξει στο συγκεκριμένο όπλο; Επίσης πως αφαιρείται ο μειωτηρας της;
 
Καλησπέρα στην παρέα, μόλις με πήρε το φιλαράκι τηλέφωνο είναι έτοιμος να κλείσει μια Α300 Outlander του 2013 με 61εκ κάννη, δύο πέλματα, τις φλάντζες της και δύο τσοκ μαμά (2*,4*) στα 450€. Μου είπε το όπλο είναι σε άριστη κατάσταση στη βαλίτσα του, θα πάει να το τουφεκισει σε λίγη ώρα.
Τι πρέπει να προσέξει στο συγκεκριμένο όπλο; Επίσης πως αφαιρείται ο μειωτηρας της;
Ο μειωτηρας πρέπει να βγαίνει αν δε κάνω λάθος όπως στη 391.πρεπει λογικά πάνω πάνω στην αποθήκη να υπάρχει μια μικρή τρυπιτσα και να έχει κάτι σαν έλασμα.πιεζεις αυτό το πράμα μ ένα κατσαβίδι με μικρή μύτη κι αρχίζεις και ξεβιδωνεις με προσοχή από τη μεταλλική πάνω βέργα για να μη σου έρθει το ελατήριο στα μούτρα.συνηθως ο μειωτηρας έχει ασφάλεια από κάτω και είναι μονοκόμματος όπως θα βγει.αν θέλει να βγαίνει ο μειωτηρας θα πρέπει να σπάσει την ασφάλεια.θα βαλω φωτο όταν πάω σπίτι
 
Καλησπέρα στην παρέα, μόλις με πήρε το φιλαράκι τηλέφωνο είναι έτοιμος να κλείσει μια Α300 Outlander του 2013 με 61εκ κάννη, δύο πέλματα, τις φλάντζες της και δύο τσοκ μαμά (2*,4*) στα 450€. Μου είπε το όπλο είναι σε άριστη κατάσταση στη βαλίτσα του, θα πάει να το τουφεκισει σε λίγη ώρα.
Τι πρέπει να προσέξει στο συγκεκριμένο όπλο; Επίσης πως αφαιρείται ο μειωτηρας της;
Να προσέξει γιατρέ να μην κάνει εμπλοκές!!!ας ρίξει 2-3 κουτάκια φυσίγγια!!!
 
Όσον αφορά το πώς βγαίνει ο μειωτηρας λογικά πατάς εκεί και συγχρόνως ξεβιδωνεις με πολύ προσοχή.πρεπει να βγει μονοκόμματα μαζί με τη βέργα που κινείται το πιστόνι
QFDbxZu.jpg

Τώρα όπως είπε και παραπάνω ο Τάκης καλό θα είναι να ρίξει 5-6 κουτιά φυσιγγια γιατί η α300 παρουσίασε αρκετά προβλήματα εμπλοκών για αυτό η πρεμουρα της Μπερέτα να διαφημίζει τόσο πολύ την καινούργια α300.οχι όλες αλλά αρκετές.ξαναλεω πολύ προσοχή στο ξεβιδωμα για να μη βγάλει κανένα μάτι με το ελατηριο.sarcastic.
 
ξεβιδωνεις την βιδα της παπιας το γυρνας προς τα κατω και πεφτει ο μειωτηρας.στο βαλιτσακι πρεπει να εχει 2 ,εναν για κυνηγι και εναν για σκοπευτηριο.
Μου είπε ότι δεν γίνεται έτσι, όπως στα Μπενελι. Ναι δύο μειωτηρες έχει, όπως και δύο αποστάτες.
να προσεξει μονο το πιστονι να ειναι καθαρο και η τρυπες στην κανη.
Ευχαριστώ!
 
Καλορίζικη φιλαράκι, να την χαρείς!!!!
Πότε θα τις βγάλουμε τσάρκα να την κεράσω ένα τσάι? :p
Πήγαινε ρε σαχλα να ρουφήξεις τ αβγό σου που θες να κεράσεις και τσάι με το στυλο περίφραξης που έχεις στη κατοχή σου .yel. .yel. .yel. .yel.
 
Για να μην αφήνουμε μερεμέτια...

BROWNING B80

Γειά σας κύριε Νικήτα.Ειναι η πρώτη φορά που σας γράφω αν και σας διαβάζω προσεκτικά και με ενδιαφέρον πολύ καιρό.
Μεταξύ άλλων έχω στην κατοχή μου και μία Β-80 αλουμινίου από το 1990 με 71 πόντους καννη και invector chokes.
Μέσα σε όλα τα «γνωστά» σύμβολα και σφραγίδες που έχει πχ(psf**)κλπ έχει και το γράμμα»S»όπως φαίνεται στην φωτό.Είχα και μία ατσάλινη την οποία πούλησα (76άρα) και στο ίδιο σημείο είχε το γράμμα «U».Τό S το είδα και πρόσφατα σε ατσαλινη 76άρα καθώς και σε μία 301 με 71 πόντους καννη.Οπου και να έψαξα δεν μπορώ να μάθω τι σημαίνει το «S».Σε άλλες κάννες πχ 302-303κλπ στο σημείο αυτό έχουν νούμερα.
Αλλοι λένε για σουηδικό ανώτερης ποιότητας ατσάλι, και άλλοι για δοκιμή magnum..Μήπως γνωρίζεται τι σημαίνει αυτό?
Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια
γισ τις γνώσεις που μοιράζεστε μαζί μας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το κεφαλαίο S δεν είναι μέρος των σφραγίδων δοκιμής, είναι κάποια εργοστασιακή ένδειξη. Η μέχρι τώρα έρευνα μου τείνει να δείξει ότι πρόκειται για κάννες που συνόδευαν το μοντέλο Extra Light με την βάση Εργκάλ.

Επίσης είναι απίθανο να αφορά την ποιότητα του ατσαλιού καθώς οι κάννες κατασκευάζονταν σε μηχανές ψυχρής σφυρηλάτησης από ποιοτικό ατσάλι. Η σφυρηλάτηση απαιτεί καλό ατσάλι λόγω της φύσης της κατασκευής. Δεν μπορεί να γίνει με δεύτερης ποιότητας ατσάλια.
Ωραιος!! Ευχαριστουμε για τις αποριες που μας λυθηκαν....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top