<<Ψήλωμα>> αυτοκινήτου

Μου έχει μπει η ιδέα να ψηλώσω το αυτοκίνητο για τα εκτός δρόμου μονοπάτια και έχω βρει κάτι τέτοιο....έχει κανένας ανάλογη εμπειρία από την τοποθέτηση τέτοιου συστήματος;

https://risingtuning.com/lift-kits/product-829
Πολύ είναι γιαυτό το αυτοκίνητο.
Βάλε τα spacers αλλά μέχρι 3 πόντους.
Ψαλίδια μπρός πίσω έχεις.
Δεν είναι σωστό να χάσεις κρέμαση από την ανάρτηση κ να τερματίζει.
Αρα πάρε το κιτ και φτιάχτο στον τόρνο στην μία inch (2.5)cm κ ρίχτο επάνω.
Αυτό θ έκανα εγώ.
Εχω σηκώσει αρκετά..
 
Άρα κιτ μέχρι 3 πόντους λες Άρη....
Ναι.
Είχα ένα touareg με αερανάρηση του 2005. Στο τέρμα σηκωμένο +8cm~ήταν για κανένα νεράκι..άχρηστο..
Δεν δούλευε καθόλου.
Τα ψαλίδια τερματίζουν και δεν είναι ότι καλύτερο.
Ενα gr cherokee το είχα σηκώσει με spacers +5 cm και όλα ok αλλά έχει άκαμπτους άξονες.
Το ίδιο κ το cherokee xj που έχω κ το έπαιζα σε αγώνες trail με ολοκληρωμένη 3.5in ανάρτηση είναι μια χαρά λόγω άκαμπτων αξόνων.
Το pagero δεν το έχω πειράξει γιατί δεν το χώνω..
Το z71 το έχω σηκώσει 3 cm μπρος πίσω αν και υπάρχει κιτ για πολύ παραπάνω αλλά ξεφεύγει γενικά η μετατροπή.
Να θυμάσαι ότι το ψήλωμα εξυπηρετει τους θόλους για να φιλοξενήσουν μεγαλύτερη διάσταση ελάστικών.Αυτά φέρνουν το αποτέλεσμα.Αυτά καταπίνουν τα εμπόδια.Οσο ποιο μεγάλα τόσο ποιό αποτελεσματικά .
 
Μου έχει μπει η ιδέα να ψηλώσω το αυτοκίνητο για τα εκτός δρόμου μονοπάτια και έχω βρει κάτι τέτοιο....έχει κανένας ανάλογη εμπειρία από την τοποθέτηση τέτοιου συστήματος;

https://risingtuning.com/lift-kits/product-829
Τι ύψος έχει τώρα ; Δεν θα αλλάξει το κέντρο βάρους;Ότι και αν κερδίσεις εκτός δρόμου θα το χάσεις εντός, οπότε μπορεί να ξεχάσεις το πώς συμπεριφερόταν το αυτοκίνητο μέχρι τώρα .Τι λάστιχα έχεις πάνω ,μήπως εκεί είναι η λύση.
 
Μου έχει μπει η ιδέα να ψηλώσω το αυτοκίνητο για τα εκτός δρόμου μονοπάτια και έχω βρει κάτι τέτοιο....έχει κανένας ανάλογη εμπειρία από την τοποθέτηση τέτοιου συστήματος;

https://risingtuning.com/lift-kits/product-829
Οταν ηταν να αλλάξω τα αμορτισέρ πριν 2 χρόνια ειχα πάρει ενα σετ απο εδω για σηκωμα στους 2 ή 3 πόντους ,δεν θυμάμαι. Ομως πολύ πιο φθηνά απο αυτή την τιμή ,ουτε τα μισά. Όμως ο μάλαξ του συνεργείου ξέχασε να τα βάλει κι εγώ έλειπα τότε ταξίδι στο Αμύνταιο για δουλειά οπότε και μου έμειναν στο ράφι. Την επόμενη ίσως .Πάντως ειχα τις αμφιβολίες μου αν ειναι σωστό αυτο που θα έκανα .
Αν θέλεις να ψάξω μήπως βρω την εταιρεία να σου στείλω το λινκ να κοιτάξεις για το αυτοκινητό σου .
 
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε εθνική και με ταχύτητα μην το κάνεις ,αν το αυτοκίνητο το οδηγεί και η γυναίκα σου με τα παιδιά, σίγουρα δεν πρέπει να το κάνεις.Τα Audi ,bmw 4x4 μπορούν άνετα να κινηθούν σε χωματόδρομους ,σε χιονοδρομικά κέντρα αλλά μην περιμένεις πολλά περισσότερα.Μια μεταλλική ποδιά από κάτω , λάστιχα 80/20 η 70/30 ,κανένα ιμάντα,φτυαρι-τσαπα για κανένα νεροφαγωμα, ένα πριονακι ,ποτέ μόνο ένα αυτοκίνητο αν το μέρος έχει δυσκολίες.Και να να υπάρχει πάντα στο μυαλό ότι η μάνα του φεύγα δεν έκλαψε ποτέ.
 
Ναι.
Είχα ένα touareg με αερανάρηση του 2005. Στο τέρμα σηκωμένο +8cm~ήταν για κανένα νεράκι..άχρηστο..
Δεν δούλευε καθόλου.
Τα ψαλίδια τερματίζουν και δεν είναι ότι καλύτερο.
Ενα gr cherokee το είχα σηκώσει με spacers +5 cm και όλα ok αλλά έχει άκαμπτους άξονες.
Το ίδιο κ το cherokee xj που έχω κ το έπαιζα σε αγώνες trail με ολοκληρωμένη 3.5in ανάρτηση είναι μια χαρά λόγω άκαμπτων αξόνων.
Το pagero δεν το έχω πειράξει γιατί δεν το χώνω..
Το z71 το έχω σηκώσει 3 cm μπρος πίσω αν και υπάρχει κιτ για πολύ παραπάνω αλλά ξεφεύγει γενικά η μετατροπή.
Να θυμάσαι ότι το ψήλωμα εξυπηρετει τους θόλους για να φιλοξενήσουν μεγαλύτερη διάσταση ελάστικών.Αυτά φέρνουν το αποτέλεσμα.Αυτά καταπίνουν τα εμπόδια.Οσο ποιο μεγάλα τόσο ποιό αποτελεσματικά .
Τι ύψος έχει τώρα ; Δεν θα αλλάξει το κέντρο βάρους;Ότι και αν κερδίσεις εκτός δρόμου θα το χάσεις εντός, οπότε μπορεί να ξεχάσεις το πώς συμπεριφερόταν το αυτοκίνητο μέχρι τώρα .Τι λάστιχα έχεις πάνω ,μήπως εκεί είναι η λύση.
Οταν ηταν να αλλάξω τα αμορτισέρ πριν 2 χρόνια ειχα πάρει ενα σετ απο εδω για σηκωμα στους 2 ή 3 πόντους ,δεν θυμάμαι. Ομως πολύ πιο φθηνά απο αυτή την τιμή ,ουτε τα μισά. Όμως ο μάλαξ του συνεργείου ξέχασε να τα βάλει κι εγώ έλειπα τότε ταξίδι στο Αμύνταιο για δουλειά οπότε και μου έμειναν στο ράφι. Την επόμενη ίσως .Πάντως ειχα τις αμφιβολίες μου αν ειναι σωστό αυτο που θα έκανα .
Αν θέλεις να ψάξω μήπως βρω την εταιρεία να σου στείλω το λινκ να κοιτάξεις για το αυτοκινητό σου .
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε εθνική και με ταχύτητα μην το κάνεις ,αν το αυτοκίνητο το οδηγεί και η γυναίκα σου με τα παιδιά, σίγουρα δεν πρέπει να το κάνεις.Τα Audi ,bmw 4x4 μπορούν άνετα να κινηθούν σε χωματόδρομους ,σε χιονοδρομικά κέντρα αλλά μην περιμένεις πολλά περισσότερα.Μια μεταλλική ποδιά από κάτω , λάστιχα 80/20 η 70/30 ,κανένα ιμάντα,φτυαρι-τσαπα για κανένα νεροφαγωμα, ένα πριονακι ,ποτέ μόνο ένα αυτοκίνητο αν το μέρος έχει δυσκολίες.Και να να υπάρχει πάντα στο μυαλό ότι η μάνα του φεύγα δεν έκλαψε ποτέ.

Το αυτοκίνητο έχει 18 εκ. ύψος από έδαφος. Σκέφτηκα να το πάω στα 20 εκ. Σκέφτηκα για ελατήρια αλλά φοβάμαι μηπως αλλάξει η συμπεριφορά του απ'ότι είναι τώρα (εργοστασιακό) που είναι μια χαρά. Επίσης σκέφτηκα οτι μπορεί να αλλάξει η συνπεριφορά του και στον δρόμο μια και τώρα όταν ταξιδεύω εθνική δεν μπορώ να πω οτι είμαι και ο <<ήσυχος>> οδηγός μιας και το αυτοκίνητο έχει δύναμη και ικανότητα να ταξιδεύει με ταχύτητες <<απαγορευμένες>>. Ελαστικά ο κατασκευαστής δίνει μόνο 235/55/17 χωρίς να μπορείς να αλλάξεις την διάσταση αυτή σύμφωνα με το εργοστάσιο. Για το ύψος το σκέφτηκα μόνο για κανένα πιο <<δύσκολο>> σημείο.. δεν πρόκειται να κάνω trial με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τετρακίνηση έχει αρκετά καλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό δοκιμασμένο στην πράξη όταν 3 άλλα suv πανάκριβα έμειναν στον τόπο περιμένοντας το ...εκχιονιστικό και εγώ απλά έφυγα κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα....Όπως ανέφεραν και φίλοι και εγώ σκέφτομαι πως με τα ηλεκτρονικά που έχει πάνω θα επηρεαστεί η γεωμετρία του αυτοκινήτου ίσως και θα αλλάξουν όλα...μπορεί και όχι βέβαια εάν γίνει μέχρι 2-3 πόντους....σκέψη θέλει
 
Νομίζω για 2 με 3 πόντους με ελατήρια αποστάτες αμορτισέρ καμπεροβιδες κλπ μπορεί να βγάλεις άκρη. Όταν το έψαχνα έχω είχα βρει στο Γαλάτσι αλλά δεν θυμάμαι την εταιρία η οποία ήταν εξειδικευμένη στο ψήλωμα του αυτοκινήτου χωρίς παρατράγουδα. Το όριο των 2 με 3 πόντων πάντως προσωπικά είναι περισσότερο ψυχολογικό πάρα ουσιαστικό
 
Κωστα καλησπέρα, ψάξε στο διαδίκτυο: 4wheelershouse, είναι στο Γαλάτσι. Δες την σελίδα τους έχει προτάσεις ανά : μάρκα/τύπο/ μοντέλο αλλά και custom. Μίλα στο τηλέφωνο και ζητά τον Νίκο, έχω φτιάξει στο vitara 5d/ 2008 ποδιές. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
 
Πάντως για ψηλωμα, εγώ που το σκεφτόμουν, είδα μεγάλη διαφορά με την τελευταία αλλαγή ελαστικών: από yokohama 50/50 σε bfgoodrich 50/50. Με το τακούνι που έχουν και την απόδοση νομίζω ότι οδηγώ άρμα. Άλλο αμάξι εκτός δρόμου. Βέβαια τα καθημερινά μου γίνονται με το εταιρικό.
 
Last edited:
Για εκεί πάει Λάμπρο μου φαίνεται...
Πριν κάνεις οτιδήποτε θα σου έλεγα να πήγαινες από την πίστα 4χ4 του Στέφανου Ατταρτ στη Κερατέα.Να μιλήσεις μαζί του και αν θέλεις να δοκιμάσεις τις δυνατότητες-ικανοτητες τού αυτοκινήτου σου και προπάντων τις δικές σου .
 
Last edited:
Το αυτοκίνητο έχει 18 εκ. ύψος από έδαφος. Σκέφτηκα να το πάω στα 20 εκ. Σκέφτηκα για ελατήρια αλλά φοβάμαι μηπως αλλάξει η συμπεριφορά του απ'ότι είναι τώρα (εργοστασιακό) που είναι μια χαρά. Επίσης σκέφτηκα οτι μπορεί να αλλάξει η συνπεριφορά του και στον δρόμο μια και τώρα όταν ταξιδεύω εθνική δεν μπορώ να πω οτι είμαι και ο <<ήσυχος>> οδηγός μιας και το αυτοκίνητο έχει δύναμη και ικανότητα να ταξιδεύει με ταχύτητες <<απαγορευμένες>>. Ελαστικά ο κατασκευαστής δίνει μόνο 235/55/17 χωρίς να μπορείς να αλλάξεις την διάσταση αυτή σύμφωνα με το εργοστάσιο. Για το ύψος το σκέφτηκα μόνο για κανένα πιο <<δύσκολο>> σημείο.. δεν πρόκειται να κάνω trial με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τετρακίνηση έχει αρκετά καλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό δοκιμασμένο στην πράξη όταν 3 άλλα suv πανάκριβα έμειναν στον τόπο περιμένοντας το ...εκχιονιστικό και εγώ απλά έφυγα κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα....Όπως ανέφεραν και φίλοι και εγώ σκέφτομαι πως με τα ηλεκτρονικά που έχει πάνω θα επηρεαστεί η γεωμετρία του αυτοκινήτου ίσως και θα αλλάξουν όλα...μπορεί και όχι βέβαια εάν γίνει μέχρι 2-3 πόντους....σκέψη θέλει
Σε τρώει η τσέπη ...
Τι θα κερδίσεις με 2 πόντους ;;;;

Αν βρει σε πέτρα, ... βρήκε :)
 
Ελατήρια για ψηλωμα και μετα θα απογειώνεσαι σε κάθε σαμαρακι καθώς θα τερματίζουν σε έκταση τα αμορτισέρ. Μην παίζεις με αυτά φίλε και έχεις κανα ατύχημα.
Έχεις δίκιο όταν σηκώνεις με ελατήρια το αυτοκίνητο αλλάζεις και τα αμορτισέρ με ποιό μακριά, είναι ο ποιό σίγουρος τρόπος ασφαλούς ψηλωματος έως 2με 3 πόντους
 
Back
Top