Τα πάντα για τα τσοκ

καλοί οι πίνακες αλλά σαν τις ζωγραφιές δεν έχει!!
1 inch=2.54 cm & 1 yard =0.91 m
ελπίζω να ταιριάζει σε αυτό το θέμα...
tsok.jpg
 
Last edited by a moderator:
Δν ξέρω αν είναι το κατάλληλο τοπικ αλλά μήπως υπάρχει κάποιος που να έχει μετρήσει τα δέκατα του εργοστασιακου φουλ τσοκ της 391 με 18.3 αυλο?
 
Δν ξέρω αν είναι το κατάλληλο τοπικ αλλά μήπως υπάρχει κάποιος που να έχει μετρήσει τα δέκατα του εργοστασιακου φουλ τσοκ της 391 με 18.3 αυλο?
Τα μέτρησε πρόσφατα φίλος (με μηχανικό και με ηλεκτρονικό παχύμετρο) και μου έδωσε αναλυτικά τις μετρήσεις, το Full είναι 17.55mm και βγαίνει καθαρό δυάρι στον 18.3 αυλό
 
Επειδή προσωπικά με τα όπλα είμαι τελείως άσχετος, μου αρέσει να βρίσκω την βασική γνώση και να παίρω τα πράγματα βήμα βήμα (μαθηματικός γαρ). Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Τσοκ ονομάζεται η στένωση στο στόμιο της κάννης. Η στένωση αυτή ρυθμίζει το άνοιγμα του κύκλου των σκαγιών.
Στον πίνακα παρακάτω θα βρούμε τις διάφορες στενώσεις και τις συνήθεις ονομασίες τους. Προσέξτε ότι ανάμεσα στις κύριες ονομασίες υπάρχουν και ενδιάμεσες οι οποίες δεν αναφέρονται για λόγους απλοποίησης.
ΟνομασίαΤσόκΑγγλικάInchMMΕύρος(mm)Συμβολισμός
Σύσφιξη
ΚύλινδροςCYLCylinder0,0000,000,00-0,03* * * * * ή CYL
Βελτιωμένος ΚύλινδροςICImproved Cylinder0,0050,120,05-0,15* * * * *
Ενα τέταρτο1/4Light Modified0,0100,250,20-0,30* * * *
Μισό1/2Modified0,0200,500,40-0,60* * *
Τρία τέταρτα3/4Improved Modified0,0300,750,70-0,80* *
Πλήρες τσόκ (φούλ)FullFull0,0401,000,90-1,20*