Dimitris benelli
Banned
Στέλιο το έπιασες , είσαι γάτα με πέταλαΑλέξανδρε τι ακριβώς έκανες με το δράπανο ;;; Μήπως μεγάλωσες τις τρύπες ;;;
Στέλιο το έπιασες , είσαι γάτα με πέταλαΑλέξανδρε τι ακριβώς έκανες με το δράπανο ;;; Μήπως μεγάλωσες τις τρύπες ;;;
Στην επιτάχυνση στον αυλο τα σκάγια πάντα είναι πιο μπροστά από το βυσμα λόγω βάρους, μόνο τα αέρια είναι πισω μαζί τους, εκεί είναι όλο το μυστικό, να μην σκορπισουν την στηλη τα αέριαΜαγικά δεν υπάρχουν στην βλητική.
Μόνο στατιστική και φυσική.
Για εμένα και οι οπές παίζουν τον ρόλο τους και τα "γρέζια".
Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ποιο παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο.
Και τα 2, έχουν σκοπό να μειώσουν την επιτάχυνση του κυαθίου θυσιάζοντας περιφερειακά σκάγια (εκτός κυαθίου) ώστε τα υπόλοιπα να συνεχίσουν να κινούνται με την αδράνειά τους και κατά την έξοδο από την κάνη να αποσπαστούν πιο γρήγορα από το κυάθιο.
Εγώ ρωτάω το εξής ,ο συγκεντρωτηρα ,τάπα ,φούστα όπως θέτε πείτε το όταν θα βγει από το τσοκ έχει τάση να εμβολίσει να σπρώξει να κλωτσισει τα σκάγια ; Εάν όχι τότε δεν υπάρχει κατά την άποψη μου λόγως ύπαρξης των φρενατων .Όσο για το φρενάρισμα, ναι στο paternmaster τα εσωτερικά δαχτυλίδια σε συνδυασμό με τις οπές στοχεύουν στο φρενάρισμα της φουστας του βύσματος που λόγω της πίεσης που δέχεται από τα αέρια υποτίθεται πως τα χείλη της φούστας θα διαστελλονται και λόγω τριβής θα σκαλωνουν στα δαχτυλίδια. Αυτό θα συνέβαινε αν το σκάλωμα ήταν τόσο ανθεκτικό που να φρενάρει και να κρατήσει τα αέρια μέσα στην κάνη, κάτι που φυσικά είναι αδύνατον να συμβαίνει. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα σε όλα τα τσοκ φρενου είναι αυξημένες τριβες και στρες του βύσματος που μεταφέρονται στην στήλη των σκαγιων συμπιεζοντας τα και κλωτσωντας τα προς τα εμπρός όπου και η μόνη διέξοδος. Ότι δηλαδή κάνει ο κώνος του τσοκ.
Λευτερη την γνωμη μου την εγραψα και πιο πανω για τα συγκεκριμενα τσοκ και τον τροπο που αποδιδουν, ειναι μια συνεργασια εκτονωσης αεριων και κοφτεροτητας των οπων., Αλεξ, οι οπές στην φώτο που έβαλες είναι στο κυλινδρικό τμήμα του τσοκ και συναντούν το βύσμα σε οξεία γωνία. Όσο πιο κοφτερό είναι το περίγραμμα τους τόσο περισσότερο θα ξυρίζουν ή ακόμα και θα κοματιαζουν το βύσμα, . Δεν φτιάχτηκαν για να καταστρέφουν βύσματα αλλά για να μειώσουν την πίεση στο στόμιο . Πραγματι το βύσμα βεντουζαρει ελαφρά στις οπές και σε συνδυασμό με την τριβή εμποδίζει την προώθηση του βύσματος, την ίδια επίδραση,παλι με τριβή αλλά λιγότερο βίαιη έχει και ο κώνος του τσοκ.
Οκ Λευτερη το πιασαAlex αυτό που λες συμβαίνει, δεν διαφωνώ μαζί σου, λέω μόνο πως το porting δεν φτιάχτηκε για αυτό, τους προέκυψε. Είναι στην ουσία ένας ανορθοδοξος τρόπος να πυκνώσει το κέντρο. Το μακρύ παράλληλο τμήμα μετά το κωνικο, αν δεν είχε τις οπές, όσο πιο μακρύ είναι τόσο ακυρώνει το τσοκ. Αν δηλαδή είναι 1 εκατοστο και δίνει 70%, αν είναι 5 εκατοστά μπορεί να δίνει 50% ή 60 %.
Σχεδόν πάντα τα αέρια επιταχύνουν το βύσμα για λίγο μετά την έξοδο από το στόμιο της κάνης,άρα έχουν την τάση να εμβολισουν τα σκάγια, κάτι που συμβαίνει όταν το βύσμα δεν έχει ποτηράκι.Εγώ ρωτάω το εξής ,ο συγκεντρωτηρα ,τάπα ,φούστα όπως θέτε πείτε το όταν θα βγει από το τσοκ έχει τάση να εμβολίσει να σπρώξει να κλωτσισει τα σκάγια ; Εάν όχι τότε δεν υπάρχει κατά την άποψη μου λόγως ύπαρξης των φρενατων .
Πες τα ρε χρυσοστομεΣχεδόν πάντα τα αέρια επιταχύνουν το βύσμα για λίγο μετά την έξοδο από το στόμιο της κάνης,άρα έχουν την τάση να εμβολισουν τα σκάγια, κάτι που συμβαίνει όταν το βύσμα δεν έχει ποτηράκι.
Ναι.Εγώ ρωτάω το εξής ,ο συγκεντρωτηρα ,τάπα ,φούστα όπως θέτε πείτε το όταν θα βγει από το τσοκ έχει τάση να εμβολίσει να σπρώξει να κλωτσισει τα σκάγια ; Εάν όχι τότε δεν υπάρχει κατά την άποψη μου λόγως ύπαρξης των φρενατων .
Γι'αυτό οι Άγγλοι που είναι πρωτομάστορες στα όπλα που σε πολλά δεδομένα τους πριν χρόνια πατάνε ακόμη οι εταιρίες τα τσοκ τους έχουν μέχρι 1.5εκ παράλληλο στο τέλος η μάλλον τόσο είναι σχεδόν πάντα .Alex αυτό που λες συμβαίνει, δεν διαφωνώ μαζί σου, λέω μόνο πως το porting δεν φτιάχτηκε για αυτό, τους προέκυψε. Είναι στην ουσία ένας ανορθοδοξος τρόπος να πυκνώσει το κέντρο. Το μακρύ παράλληλο τμήμα μετά το κωνικο, αν δεν είχε τις οπές, όσο πιο μακρύ είναι τόσο ακυρώνει το τσοκ. Αν δηλαδή είναι 1 εκατοστο και δίνει 70%, αν είναι 5 εκατοστά μπορεί να δίνει 50% ή 60 %.
Λευτέρη στα φρενάτα ο εμβολισμός μειώνεται ή παραμένει ο ίδιος ?Όσο για το φρενάρισμα, ναι στο paternmaster τα εσωτερικά δαχτυλίδια σε συνδυασμό με τις οπές στοχεύουν στο φρενάρισμα της φουστας του βύσματος που λόγω της πίεσης που δέχεται από τα αέρια υποτίθεται πως τα χείλη της φούστας θα διαστελλονται και λόγω τριβής θα σκαλωνουν στα δαχτυλίδια. Αυτό θα συνέβαινε αν το σκάλωμα ήταν τόσο ανθεκτικό που να φρενάρει και να κρατήσει τα αέρια μέσα στην κάνη, κάτι που φυσικά είναι αδύνατον να συμβαίνει. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα σε όλα τα τσοκ φρενου είναι αυξημένες τριβες και στρες του βύσματος που μεταφέρονται στην στήλη των σκαγιων συμπιεζοντας τα και κλωτσωντας τα προς τα εμπρός όπου και η μόνη διέξοδος. Ότι δηλαδή κάνει ο κώνος του τσοκ.
Κανείς?Άποψη κάνεις για τα teague;
Σε beretta optima hp...