Σχετικά με Αορτήρες

Ετοιμάζοντας το Baikal για την άλλη βδομάδα , βάζω το αορτηρα του και δοκιμάζοντας την αντοχή του μου έμεινε η αγκραφα στο χέρι .Είναι του Τοξότη και τις έχω αρκετά χρόνια . Αυτές που έχουν πρόβλημα είναι από κάποιο κράμα ,ενώ οι γερές είναι από χοντρό σύρμα και έχουν σωληνάκι στη κορυφή IMG_20230930_195823.jpg
 
Εδώ και χρόνια έχω φτιάξει δύο αορτηρες..... πήρα δύο σετ αορτηριουχους της benelli και ιμάντα cordura στο μήκος που ήθελα και τους έχω ράψει με κερωμενη κλωστή που χρησιμοποιείται από τσαγκάρηδες..... είναι αθάνατοι..... παναλαφροι και τοποθετούνται στο όπλο όποτε χρειάζεται..... έχω πάντα ένα μαζί μου σε μια τσέπη του γιλέκου. Ταιριάζουν σε όλα τα όπλα μου.... benelli, Baikal και Beretta....
 
Εάν σπάσει η αγκράφα και χαλάσει ο αορτήρας, θα κυνηγήσω χωρίς αορτήρα και την επόμενη μέρα θα αγοράσω καινούργιο.
Σιγά μην εκπυρσοκροτήσει το όπλο επειδή θα πέσει. Μια στο τρισεκατομμύριο. Να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι πολύ πιο επικίνδυνο.
 
Εάν σπάσει η αγκράφα και χαλάσει ο αορτήρας, θα κυνηγήσω χωρίς αορτήρα και την επόμενη μέρα θα αγοράσω καινούργιο.
Σιγά μην εκπυρσοκροτήσει το όπλο επειδή θα πέσει. Μια στο τρισεκατομμύριο. Να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι πολύ πιο επικίνδυνο.
Το θέμα είναι αν κοπεί όταν το έχεις κρεμασμένο στον ώμο..... μία χαρά μπορεί να εκπυρσοκροτησει....αν είναι και κάποιος πίσω σου..... σκέψου τι ζημιά μπορεί να γίνει....
 
Το θέμα είναι αν κοπεί όταν το έχεις κρεμασμένο στον ώμο..... μία χαρά μπορεί να εκπυρσοκροτησει....αν είναι και κάποιος πίσω σου..... σκέψου τι ζημιά μπορεί να γίνει.....
Δεν θα εκπυρσοκροτήσει.
Αν εκπυρσοκροτούσαν τα όπλα κάθε φορά που έπεφταν κάτω θα είχαμε καμιά δεκαριά τέτοια ατυχήματα κάθε χρόνο.
 
Πάλι καλά που με φώτησε ο Θεός και πήρα δερμάτινο με τα σωληνάκια όπως αναφέρεις. Τους ελαστικούς δε τους πάω μία γιατί μετά από καιρό ξεχειλώνονται σα βρακί. Οι δε συνθετικοί γεμίζουν κλωστές σα σκοινί που έχει φθαρεί.
 
Εάν σπάσει η αγκράφα και χαλάσει ο αορτήρας, θα κυνηγήσω χωρίς αορτήρα και την επόμενη μέρα θα αγοράσω καινούργιο.
Σιγά μην εκπυρσοκροτήσει το όπλο επειδή θα πέσει. Μια στο τρισεκατομμύριο. Να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι πολύ πιο επικίνδυνο.
Αν σπάσει της κάννης θα διαγράψει ένα τόξο και θα σκάσει με δύναμη κάτω .Αν αδειάζεις το όπλο όταν το βάζεις στον ώμο ΟΚ.Φαντασου να ανηφορίζεις ένα πετρωτό πέρασμα και πίσω σου να έρχεται ο γιος σου ,ο αδερφός σου η ο φίλος σου .
 
Δεν θα εκπυρσοκροτήσει.
Αν εκπυρσοκροτούσαν τα όπλα κάθε φορά που έπεφταν κάτω θα είχαμε καμιά δεκαριά τέτοια ατυχήματα κάθε χρόνο.
Το ρισκάρεις; Εμένα πριν χρόνια μου έπεσε το Baikal από τα χέρια ..... χωρίς αορτηρα.... κάπου σκονταψα σε περπατητο τσίχλας.... και έριξε κανονικά..... ευτυχώς δεν υπήρχε άλλος κοντά μου..... έριξε μόνο τη μία κάνη.....
 
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι ο αορτήρας χρειάζεται μόνο στην διαδρομή από το αυτοκίνητο στον κυνηγότοπο και πάντα με ΑΔΕΙΟ όπλο. Μετά είναι άχρηστος και κάποιες φορες επικίνδυνος. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια πηγαίνοντας στο μέρος που θα κυνηγήσω μεταφέρω το όπλο στην θήκη του.
 
Δεν θα εκπυρσοκροτήσει.
Αν εκπυρσοκροτούσαν τα όπλα κάθε φορά που έπεφταν κάτω θα είχαμε καμιά δεκαριά τέτοια ατυχήματα κάθε χρόνο.
Δεν είναι για να το ρισκάρεις
Δεν είναι σίγουρο ότι θα κάνει μπάμ αλλά δεν είναι και απίθανο, έχει συμβεί
Κάλλιο γαϊδουρόδενε.....
 
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι ο αορτήρας χρειάζεται μόνο στην διαδρομή από το αυτοκίνητο στον κυνηγότοπο και πάντα με ΑΔΕΙΟ όπλο. Μετά είναι άχρηστος και κάποιες φορες επικίνδυνος. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια πηγαίνοντας στο μέρος που θα κυνηγήσω μεταφέρω το όπλο στην θήκη του.
Εγώ τον έχω στο γιλέκο και όπου και αν χρειαστεί τον βάζω
Και πάντα παίρνω με ιμάντα, τους ελαστικούς δεν θέλω να τους βλέπω
 
Το δεύτερο σημείο που θέλει έλεγχο για να μην μας τύχει η "στραβή" είναι η κατάσταση των αορτηριούχων του όπλου μας.
Ειδικά σε δίκαννα που ο εμπρός αορτηριούχος βιδώνει στην ρίγα της κάννης και δεν είναι κολλημένος μασσίφ στη βάση του με αυτή.

Μιάς και το 'φερε η κουβέντα και μιλάμε για αορτήρες υπήρχαν κάποτε κάποιοι ελαστικοί με μεταλλικά κλίπ στην άκρη τους αντί για αγκράφες - δερματάκια κλπ που "κούμπωναν" ταχύτατα στους αορτηριούχους - κάτι σαν τα κλίπ του αορτήρα του G3 περίπου.
Ξέρουμε άν κυκλοφορούν ακόμα τέτοιοι;
 
Back
Top