Συμβατικά

Λοιπόν Τζεράκο ξεκίνησα και εγω το diesel το πιο καθαρό και ακριβό για το C 3
Αυτο που κατάλαβα είναι ότι στη Αττική ή στην ΕΟ με πέμπτη και μεχρι 100 χλμ ειναι πολύ οικονομικό..
Μέσα στην Αθήνα που πηγαινοερχόμαστε σταμάτα ξεκίνα τσιμπάει πιο πολύ...
Πάντως καμία σχέση με την βενζίνη...
 
Τα αυτοκίνητά σας έχουν την επιλογή να σβήνουν όταν σταματάνε;
 
άκουσα χθες από φίλο ότι σε συγγενή του βγήκε ζημιά τρόμπα πετρελαίου σε c3
τιμή αυτής 1800 ευρωπουλάκια .fff..fff..fff..very shoked.
έφυγε γρήγορα ο φίλος και δεν είπαμε λεπτομέρειες
 
Πάντως παρατηρώ ότι το C3 diesel έχει πουλήσει πολύ και σε πόλη και σε επαρχία...
 
Τα αυτοκίνητά σας έχουν την επιλογή να σβήνουν όταν σταματάνε;
Οχι Γιώργο δεν έχει start and stop το δικό μου...
Μάκη για τα σμαρτ και τι δεν έλεγαν.. εγω το κράτησα 5 μισι χρόνια με 120.000 χλμ και δεν έκανε κίχ... όλα είναι σχετικά... αλλά και τυχερά.
Βασίλη όντως έχει και συνεχίζει να πουλάει πολύ ..
 
Η μόνη ζημιά που πονάει στα diesel είναι η τρόμπα........κάποιοι το σχετίζουν με τη κακή ποιότητα του Ελλ καυσίμου....
Απ ότι φαίνεται είναι πλέον η ώρα που θα ανέβει ο ΕΦΚ στο κίνησης (και στο υγραέριο κίνησης ταυτόχρονα)....ο ανταγωνισμός λοιπόν μεταφέρεται στην οικονομία κατανάλωσης καυσίμου....όλα πλέον σχετίζονται με το πόσο "βαρύ" πόδι έχουμε
 
Ούτε εμένα έχει auto start stop..Εγω βάζω το πιο ακριβό Πανούτσο γιατί κάνει καλή καύση στον κινητήρα..Και σου πα κάθε Πέμπτη την έχει προσφορά η shell στην τιμή του απλού diesel
 
άκουσα χθες από φίλο ότι σε συγγενή του βγήκε ζημιά τρόμπα πετρελαίου σε c3
τιμή αυτής 1800 ευρωπουλάκια .fff..fff..fff..very shoked.
έφυγε γρήγορα ο φίλος και δεν είπαμε λεπτομέρειες
Αν η ζημια ειναι απο καυσιμο....sex hard.... Δεν καλυπτεται.... Δυστυχως...
 
Αν η ζημια ειναι απο καυσιμο....sex hard.... Δεν καλυπτεται.... Δυστυχως...
Ετσι ακριβως εκτος αν εχει κρατησει την αποδειξη του πρατηριου καυσιμων που εφοδιαστηκε την τελευταια φορα και παει δειγμα στο χημειο και διαπιστωθει οτι το καυσιμο ηταν νοθευμενο και στην συνεχεια φτιαξει το αυτοκινητο και κανει μυνηση στο πρατηριο καυσιμων και παρει κανενα φραγκο για την ζημια μετα απο κανενα χρονο και αν
 
Ετσι ακριβως εκτος αν εχει κρατησει την αποδειξη του πρατηριου καυσιμων που εφοδιαστηκε την τελευταια φορα και παει δειγμα στο χημειο και διαπιστωθει οτι το καυσιμο ηταν νοθευμενο και στην συνεχεια φτιαξει το αυτοκινητο και κανει μυνηση στο πρατηριο καυσιμων και παρει κανενα φραγκο για την ζημια μετα απο κανενα χρονο και αν
Τρεχαγυρευόπουλος Κώστα... μην μπλέξεις με δικηγόρους και δικαστήρια... περισσότερη χασούρα θα έχει παρά κέρδος...
 
Ετσι ακριβως εκτος αν εχει κρατησει την αποδειξη του πρατηριου καυσιμων που εφοδιαστηκε την τελευταια φορα και παει δειγμα στο χημειο και διαπιστωθει οτι το καυσιμο ηταν νοθευμενο και στην συνεχεια φτιαξει το αυτοκινητο και κανει μυνηση στο πρατηριο καυσιμων και παρει κανενα φραγκο για την ζημια μετα απο κανενα χρονο και αν
Καλυτερα να το φτιαξεις παρα να μπλεξεις.....xm.
 
Κάτοχος corsa opc μοντέλο του 2010 με 51.000 χλμ χωρίς βλάβες ευτυχώς!το ευχαριστιέμαι τα μάλα αλλά για κυνήγι ούτε σε καλοστρωμένο χωματόδρομο δεν πάει η σαύρα!.no.
 
Κάτοχος corsa opc μοντέλο του 2010 με 51.000 χλμ χωρίς βλάβες ευτυχώς!το ευχαριστιέμαι τα μάλα αλλά για κυνήγι ούτε σε καλοστρωμένο χωματόδρομο δεν πάει η σαύρα!.no.
Ναι αλλά είναι ωραίο ¨βρωμόγκαζο":)
 
Κάτοχος corsa opc μοντέλο του 2010 με 51.000 χλμ χωρίς βλάβες ευτυχώς!το ευχαριστιέμαι τα μάλα αλλά για κυνήγι ούτε σε καλοστρωμένο χωματόδρομο δεν πάει η σαύρα!.no.
Εκαστος στο είδος του φίλε μου!
 
Back
Top