Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Δεν εχει τη γνωση που χρειαζεται για να μπορει να μιλαει για οδικη ασφαλεια, το κλισε -50χλμ εσυ 50χλμ ο αλλος σε μετωπικη σκοτωθηκες- το λεει και το ξαναλεει γιατι δεν ξερει και τιποτα αλλο, επισης με ποιο δικαιωμα λεει οτι οι Ελληνες ειναι οι χειροτεροι οδηγοι στο κοσμο,Και δεν μας λεει που σπουδασε και τι για να θεωρειται ειδικος.....
Ο Ιαβέρης έχει απλά δίκιο, μας κρατά τον καθρέφτη μπροστά από το πρόσωπό μας.

Σύμφωνα με πολλές πηγές - και μία από αυτές είμαι και εγώ ο ίδιος με οδηγική εμπειρία δεκαετιών σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και ΗΠΑ, - οι οδηγοί στην Ελλάδα (δεν γράφω Ελληνες, και το εξηγώ πιο κάτω) είναι οι χειρότεροι:(. Πρίν αρκετά χρόνια, όταν μετά από απουσία 20 σχεδόν χρόνων ήλθα πάλι στην Ελλάδα, φρικάρισα με αρκετά πράγματα, αλλά περισσότερο με τους/τις οδηγούς! Τους έλεγα τότε τα 5Α:
  • Ανίκανοι, π.χ. οδηγούν παριστάνοντας τον Ιαβέρη στο Τατόϊ με το NSU TT ενώ δεν μπορούν να κρατησουν πορεία σε στροφές με πολλές λωρίδες, όπως πχ. στην Αθηνών-Κορίνθου και ασφαλώς υπερεκτιμούν τις σχεδόν ανύπαρκτες οδηγητικές ικανότητές τους -
  • Ανεύθυνοι. Από πού ν'αρχίσω, από τις μαμάδες που κάθονται δίπλα στον/στην οδηγό και κρατούν τα μωρά στην αγκαλιά τους, από τις ανύπαρκτες στοιχειώδεις γνώσεις πρώτων βοηθειών, την επιθετικότητα κατά την οδήγηση, οδήγηση στην ΛΕΑ, αγνόηση σηματοδότη - κόκκινο ή στοπ -, γρα ...
  • Ανάγωγοι. Ουδέν σχόλιον εδώ.
  • ...
  • ...
Δυστυχώς αυτά ισχύουν ακόμα, σε λιγότερο ίσως βαθμό απο πριν 20 χρόνια, αλλά ισχύουν ακόμα. Και ο κύριος παράγοντας που χαρακτηρίζει τον τρόπο που οδηγεί κάποιος/α ένα αυτοκίνητο, δεν είναι το αυτοκίνητο ή ο δρόμος, αλλά αυτό που λέει ο Ιαβέρης: η οδική παιδεία! Και η παιδεία αρχίζει από το σπίτι, την οικογένεια.

Γιατί κανω διάκριση ανάμεσα σε "Ελληνες οδηγούς¨ και "οδηγούς εν Ελλάδι"; Απλούστατα, έχω παρατηρήσει πως ακόμα και καφροειδείς οδηγοί εντός Ελλάδος, συμπεριφέρονται και οδηγούν σχετικά σωστά όταν είναι εκτός Ελλάδας, τουλάχιστον προσπαθούν να εφαρμόσουν όσους κανόνες πιστεύουν οτι υπάρχουν. Από την άλλη, όταν είμαι Ελλάδα, καφροποιούμαι και εγώ ολίγον τι - πάω με το ρεύμα, για να είναι ποιό ασφαλείς οι τριγύρω μου και εγώ, παρόλο που μέσα μου κάτι αντιστέκεται. Παρόλα αυτά η περιστασιακή καφροποίησή μου δεν με προφύλαξε όταν σταματούσα τελευταίος σε μποτiλίαρισμα στον Κηφισο από το να πέσει πάνω μου αφρενάριστος, κάποιος που μίλαγε στο κινητό και στον συνοδηγό του. Μετά έλεγε πως δεν έπιασαν τα φρένα του:mad:

Μία εξαίρεση είναι η σωστή συμπεριφορά των οδηγών - ακόμα και των ταξιτζήδων παλαιάς κοπής - στις διαβασεις πεζών στο αεροδρόμιο Αθηνών. Αλλά εκεί υπάρχει και ισχυρή αστυνόμευση. Μόλις βέβαια απομακρυνθούν από το αεροδρόμιο, γίνονται πάλι Έλληνες οδηγοί:(

Πηγές και άλλα:
Ιαβέρης - έχει δει τουλάχιστον την Φυσικομαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών από μέσα και προσπαθεί με σεμινάρια να ευαισθητοποιήσει την νεολαία
Eurobarometer & VINCI Autoroutes Report 2019,
5e édition du Baromètre européen de la conduite responsable, 2018
Ελλάδα, πρωταθλήτρια στα οδικά ατυχήματα, Ελληνικό Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, 2021
Η Ελλάδα έχει τους πιο επικίνδυνους οδηγους - στα γερμανικά, αναφέρεται στα ρεπόρτ της γαλλικής εταιρίας VINCI-Autoroutes με το Eurobarometer.

ΥΓ: για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η Ελλάδα έχει κάνει κάποια προόδο στην οδική ασφάλεια, δες εδώ.
ΥΥΓ: 50χλμ εσυ 50χλμ ο αλλος σε μετωπικη = 100χλμ, δηλ. θανατηφόρα σύγκρουση.
 
Last edited:
Ο Ιαβέρης έχει απλά δίκιο, μας κρατά τον καθρέφτη μπροστά από το πρόσωπό μας.

Σύμφωνα με πολλές πηγές - και μία από αυτές είμαι και εγώ ο ίδιος με οδηγική εμπειρία δεκαετιών σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και ΗΠΑ, - οι οδηγοί στην Ελλάδα (δεν γράφω Ελληνες, και το εξηγώ πιο κάτω) είναι οι χειρότεροι:(. Πρίν αρκετά χρόνια, όταν μετά από απουσία 20 σχεδόν χρόνων ήλθα πάλι στην Ελλάδα, φρικάρισα με αρκετά πράγματα, αλλά περισσότερο με τους/τις οδηγούς! Τους έλεγα τότε τα 5Α:
  • Ανίκανοι, π.χ. οδηγούν παριστάνοντας τον Ιαβέρη στο Τατόϊ με το NSU TT ενώ δεν μπορούν να κρατησουν πορεία σε στροφές με πολλές λωρίδες, όπως πχ. στην Αθηνών-Κορίνθου και ασφαλώς υπερεκτιμούν τις σχεδόν ανύπαρκτες οδηγητικές ικανότητές τους -
  • Ανεύθυνοι. Από πού ν'αρχίσω, από τις μαμάδες που κάθονται δίπλα στον/στην οδηγό και κρατούν τα μωρά στην αγκαλιά τους, από τις ανύπαρκτες στοιχειώδεις γνώσεις πρώτων βοηθειών, την επιθετικότητα κατά την οδήγηση, οδήγηση στην ΛΕΑ, αγνόηση σηματοδότη - κόκκινο ή στοπ -, γρα ...
  • Ανάγωγοι. Ουδέν σχόλιον εδώ.
  • ...
  • ...
Δυστυχώς αυτά ισχύουν ακόμα, σε λιγότερο ίσως βαθμό απο πριν 20 χρόνια, αλλά ισχύουν ακόμα. Και ο κύριος παράγοντας που χαρακτηρίζει τον τρόπο που οδηγεί κάποιος/α ένα αυτοκίνητο, δεν είναι το αυτοκίνητο ή ο δρόμος, αλλά αυτό που λέει ο Ιαβέρης: η οδική παιδεία! Και η παιδεία αρχίζει από το σπίτι, την οικογένεια.

Γιατί κανω διάκριση ανάμεσα σε "Ελληνες οδηγούς¨ και "οδηγούς εν Ελλάδι"; Απλούστατα, έχω παρατηρήσει πως ακόμα και καφροειδείς οδηγοί εντός Ελλάδος, συμπεριφέρονται και οδηγούν σχετικά σωστά όταν είναι εκτός Ελλάδας, τουλάχιστον προσπαθούν να εφαρμόσουν όσους κανόνες πιστεύουν οτι υπάρχουν. Από την άλλη, όταν είμαι Ελλάδα, καφροποιούμαι και εγώ ολίγον τι - πάω με το ρεύμα, για να είναι ποιό ασφαλείς οι τριγύρω μου και εγώ, παρόλο που μέσα μου κάτι αντιστέκεται. Παρόλα αυτά η περιστασιακή καφροποίησή μου δεν με προφύλαξε όταν σταματούσα τελευταίος σε μποτiλίαρισμα στον Κηφισο από το να πέσει πάνω μου αφρενάριστος, κάποιος που μίλαγε στο κινητό και στον συνοδηγό του. Μετά έλεγε πως δεν έπιασαν τα φρένα του:mad:

Μία εξαίρεση είναι η σωστή συμπεριφορά των οδηγών - ακόμα και των ταξιτζήδων παλαιάς κοπής - στις διαβασεις πεζών στο αεροδρόμιο Αθηνών. Αλλά εκεί υπάρχει και ισχυρή αστυνόμευση. Μόλις βέβαια απομακρυνθούν από το αεροδρόμιο, γίνονται πάλι Έλληνες οδηγοί:(

Πηγές και άλλα:
Ιαβέρης - έχει δει τουλάχιστον την Φυσικομαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών από μέσα και προσπαθεί με σεμινάρια να ευαισθητοποιήσει την νεολαία
Eurobarometer & VINCI Autoroutes Report 2019,
5e édition du Baromètre européen de la conduite responsable, 2018
Ελλάδα, πρωταθλήτρια στα οδικά ατυχήματα, Ελληνικό Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, 2021
Η Ελλάδα έχει τους πιο επικίνδυνους οδηγους - στα γερμανικά, αναφέρεται στα ρεπόρτ της γαλλικής εταιρίας VINCI-Autoroutes με το Eurobarometer.

ΥΓ: για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η Ελλάδα έχει κάνει κάποια προόδο στην οδική ασφάλεια, δες εδώ.
ΥΥΓ: 50χλμ εσυ 50χλμ ο αλλος σε μετωπικη = 100χλμ, δηλ. θανατηφόρα σύγκρουση.
Επειδη και 'γω εχω παει εξωτερικο και εχω δει διαφορα, αυτα που γινονται στην Ελλαδα γινονται παντου εκτος απο το οτι εδω εχουμε ''ευπαθεις ομαδες'' που εκτος απο επιντοματα μπορουν να παρανομουν ελευθερα, την κλειδα ενας μ@λ@κας Ελβετος με νοικιασμενο αυτοκινητο μου την εσπασε.Και ΟΧΙ οι Ελληνες δεν ειναι οι χειροτεροι οδηγοι. η ηλιθιοτητα δεν ειναι χαρακτηριστικο ολων των Ελληνων και μονο των Ελληνων, δεν το δεχομαι.Και το ευκολο για καποιον με ελλιπεις γνωση και μορφωση ειναι το βρισιμο......
 
Επειδη και 'γω εχω παει εξωτερικο και εχω δει διαφορα, αυτα που γινονται στην Ελλαδα γινονται παντου εκτος απο το οτι εδω εχουμε ''ευπαθεις ομαδες'' που εκτος απο επιντοματα μπορουν να παρανομουν ελευθερα, την κλειδα ενας μ@λ@κας Ελβετος με νοικιασμενο αυτοκινητο μου την εσπασε.Και ΟΧΙ οι Ελληνες δεν ειναι οι χειροτεροι οδηγοι. η ηλιθιοτητα δεν ειναι χαρακτηριστικο ολων των Ελληνων και μονο των Ελληνων, δεν το δεχομαι.Και το ευκολο για καποιον με ελλιπεις γνωση και μορφωση ειναι το βρισιμο......
  1. Το αν οι Έλληνες είναι καλοί ή κακοί οδηγοί δεν είναι μιά γνώμη ενός ατόμου, αλλά αποτέλεσμα σύγκρισης με οδηγούς σε άλλα κράτη.
  2. Κανείς δεν είπε ότι η ηλιθιότητα είναι χαρακτηριστικό όλων των Ελλήνων και μόνο των Ελλήνων. Νομίζω πως σε όλα τα κείμενα εδώ στο τόπικ αλλά και στα του Ιαβέρη δεν υπάρχει η λέξη ηλιθιότητα ή χαρακτηρισμός ηλίθιος/α/ο.
  3. Αν εννοείς τις εκφράσεις μου "καφροειδής" και "καφροποίηση" οτι αποτελούν γεγονός εξύβρισης μπορείς να το πεις κατευθείαν, αναφέροντας και ποιός είναι ο/η εξυβρισθείς (εξυβρισμένος) για να επανορθώσω.
  4. Τώρα τα της ελλιπούς μορφώσης και γνώσης τα βλέπω σαν γενικευμένο σχόλιο, παρόλο που δεν συντελούν νομοτελειακό κανόνα.
Φιλικά & FIN & topic.
 
  1. Το αν οι Έλληνες είναι καλοί ή κακοί οδηγοί δεν είναι μιά γνώμη ενός ατόμου, αλλά αποτέλεσμα σύγκρισης με οδηγούς σε άλλα κράτη.
  2. Κανείς δεν είπε ότι η ηλιθιότητα είναι χαρακτηριστικό όλων των Ελλήνων και μόνο των Ελλήνων. Νομίζω πως σε όλα τα κείμενα εδώ στο τόπικ αλλά και στα του Ιαβέρη δεν υπάρχει η λέξη ηλιθιότητα ή χαρακτηρισμός ηλίθιος/α/ο.
  3. Αν εννοείς τις εκφράσεις μου "καφροειδής" και "καφροποίηση" οτι αποτελούν γεγονός εξύβρισης μπορείς να το πεις κατευθείαν, αναφέροντας και ποιός είναι ο/η εξυβρισθείς (εξυβρισμένος) για να επανορθώσω.
  4. Τώρα τα της ελλιπούς μορφώσης και γνώσης τα βλέπω σαν γενικευμένο σχόλιο, παρόλο που δεν συντελούν νομοτελειακό κανόνα.
Φιλικά & FIN & topic.
Οταν ο ''ειδικος'' σε θεματα οδηγησης λεει οτι οι χειροτεροι οδηγοι ειναι οι Ελληνες(δεν ειπε ηλιθιοι) και ριχνει ολο το φταιξιμο στους οδηγους αυτο και μονο φτανει, οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει, και επαναλαμβανω απο που και ως που ειδικος, επειδη καποτε ετρεχε σε αγωνες?Εχω κοινο φιλο που και αυτος ετρεχε σε αγωνες και εχει δουλεψει στα νιατα του σε δυο αυτοκινητοβιομηχανιες Αγγλια και Ισπανια και εγραφε και σε περιοδικο κανοντας τεστ αυτοκινητων, πλεον δεν του μιλαει.Και μιας και μιλαμε για εξωτερικο, στην Ιταλια π.χ. αν στη συγκρουση δεν ειναι καμια 40ρια αυτοκινητα δεν το λενε καραμπολα και λογικο ειναι να εχουν τετοια ατυχηματα οταν πανε με ομιχλη τεζα, αλλα δεν ειναι οι χειροτεροι,οι Ελληνες ειναι....Στην Ελβετια σε καθε εξοδο διακοπων με αυτοκινητο οι μισοι γυριζουν μετα απο ατυχημα, αλλα δεν το γραφουν τα στατιστικα των ειδηκων, μαλλον δεν εχουν παιδεια και αυτοι...
Υ.Γ. Και η μανα μου πρεπει να ειναι ειδηκος γιατι μου λεει ''παιδακι μου μην τρεχεις''
 
Last edited:
Παιδιά παντού συμβαίνουν και θα συμβαίνουν ατυχήματα .Το θέμα είναι να κατανοεί ο κάθε ένας το λογο που συμβαίνουν και να διορθώνεται .Σίγουρα ένας οδηγός αγώνων έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από έμας ,σίγουρα τα στανταρ ασφαλείας δεν τα τηρούν οι περισσότεροι ,σίγουρα τα αυτοκίνητα λίγο οικονομικής δυσχέρειας δεν συντηρούνται και το χειρότερο είναι το θέμα ελαστικού που είναι αυτό που σε κρατάει στο δρόμο ,σίγουρο είναι ότι δεν γίνονται σωστά μαθήματα οδηγήσης στην χώρα και οι περισσότεροι δεν έχουν μάθει να οδηγούν κοιτώντας συνεχώς τους καθρέπτες προσπαθώντας να έχουν όσο γίνεται αυξημένη όραση περιφερειακά ,σίγουρα δεν έχουμε σωστούς δρόμους σε τάπητα ,σίγουρα οι περισσότεροι οδηγοί δεν γνωρίζουν τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου τους δηλ το πότε θα αρχίσει να ολισθαίνει και πως να τα μάθουν να μου πεις αυτό ανήκει σα μαθήματα οδηγήσεις που ανέφερα πιο πανω,και το σιγουροτερο είναι ότι επειδή έχουμε την δυνατότητα να αγοράσουμε κάτι δεν εξετάζει κανείς αν μπορούμε και να το οδηγήσουμε.Ενα αυτοκίνητο 400/500/600 ιπων όταν αποφασίζεις να το τρέξεις θέλει ικανότητες γνώσεις και επιδεξιότητα που μπορεί κάποιοι οσο και να τους εκπαιδεύσεις να μην τις αποκτήσουν,Τώρα ότι εχουμε τους χειρότερους οδηγούς στην Ελλάδα παρόλο του ότι είμαι στο δρόμο όλη μέρα και βλέπω αμέτρητες μαλακίες είναι κάτι που έχει πολλές παραμέτρους για να το πεις.Ενα είναι το σίγουρο ότι εάν συντηρείς σωστά το αυτοκίνητό σου ,κρατάς αποστάσεις ασφαλείας και δεν τρέχεις μες στην πόλη είναι ένα τρίπτυχο που μπορεί να το τηρήσει ο κάθε ένας χωρίς καμία ιδιαίτερη εκπαίδευση και να βρίσκεται τουλάχιστον στην κατηγορία του οδηγώ με ασφάλεια για μένα και τους άλλους .Η ταχύτητα είναι πάθος ,το γκάζι είναι γλυκό απλά αυτό το δίπτυχο δεν συνχωρει λάθη οσο πιο σύντομα το αντιληφθεί κάποιος τόσο καλύτερα για όλους ειδικά για μέσα στις πόλεις.
 
Και αν ο Τράγκας είχε μπει στη Βουλή;
Δεν είμαι των ταξί. Ωστόσο, από τις ελάχιστες φορές που στα ξαφνικά χρειάστηκα, η ατμόσφαιρα χαράχτηκε μέσα μου. Σχεδόν ολοκληρωτικά αφορούσε ταξιτζήδες που δεν είχαν συνεργασία με κάποια κεντρική εταιρεία, τα αυτοκίνητά τους ήταν λιώμα και το ραδιόφωνο στη διαπασών. Ελεγες τον προορισμό σου, ούτε που σου απαντούσαν. Σου φύλαγαν τσαντίλα που τους αποσπούσες την προσοχή. Ακουγαν δοξολογία Τράγκα. Φύσαγαν, ξεφύσαγαν για κάθε γαμιόλη που έτρωγε τα λεφτά του κοσμάκη. Ηταν διαποτισμένοι από δηλητήριο, πύον, θυμό, μίσος, ακραία βεβαιότητα και πίστη σε ό,τι κατήγγειλε ο Μεγάλος Αρχηγός τους. Ο Μητσοτάκης ήταν Κούλης και είχε πολλααά λεφτά. Η Μαρέβα «κάτι με» το σπίτι κάποιου Βολταίρου και «πολλααά λεφτά». Πάντα έβρεχε «κάτι με», δεν υπήρχε σαφήνεια, ήταν σαν δυο σινιάλα που ο ένας κλείνει το μάτι στον άλλον και του σινιαλίζει: «Το ’πιασες, ρε μαλάκα;» (το «μαλάκα» του φίλου), «Το ’πιασα!», μην και φανεί ότι δεν το έπιασε.
Ατμόσφαιρα σηψαιμίας, μπόχας, κατά συρροή απατεώνων κόλλαγε στο μυαλό όπως τσίχλα σε παπούτσι. Ολοι! ΟΛΟΙ! Πλην του Μεγάλου Αρχηγού. Που δεν τον ακούμπαγες, δεν τον έβαζες στα ανθρώπινα, ήταν θεός! Ο κορονοϊός και το εμβόλιο παρουσιάστηκαν ως το νέο, απόλυτο πεδίο «δόξης λαμπρόν». Ηταν «Η στιγμή Του»! Εκεί τα έδωσε όλα! Ετοιμαζόταν και το κόμμα. Αν δεν έκανε αυτός κόμμα, ποιος θα το έκανε; Να βγάλει στο φόρα τα αίσχη των κλεφταράδων. Το ’πιασες; Το ’πιασα! Αυτομάτως τάχθηκε εναντίον των εμβολίων, γιατί «Πολλααά τα λεφτά!». (Λες κι ακούω τη φωνή του μακαρίτη). «Το ’πιασες;», «Το ’πιασα».
Μα, κακή μοίρα, ο φορολογικός κάτοικος του Πριγκιπάτου του Μονακό, χτυπημένος από τον κορονοϊό, μας άφησε χρόνους. Πάει και το κόμμα; Πώς αφήνεις τέτοιο περιουσιακό στοιχείο; Και φτάσαμε στη διαθήκη. Εκπλήξεις επιφύλασσε. Και ένα και δύο και τρία και τέσσερα και πέντε και έξι… Θα του ανάβουν κερί και τα τετρασέγγονά του από δέκα σημεία του πλανήτη! «Πολλά τα λεφτααά!». Ήξερε τι έλεγε. Επάγγελμα; Βαριά ασέλγεια διαπράττω και τρέμω μη με μπουμπουνίσει αστραπή. Ρώτησε ποτέ άνθρωπος τον Θεό τι επαγγέλλεται; Πάντως, ποιος Μπιλ και ποιος Ζάκερμπεργκ και ποιος Αλβέρτος; Κλεφταράδες! Συγκινητική η ένωση όλων των γυναικών του στην κηδεία του. Χρυσός άνθρωπος, ο μακαρίτης.
Και τώρα, φιλαράκο; Συμμερίζομαι το δράμα σου. Ζόρικο πράγμα τέτοια ορφάνια. Σαν να σε βλέπω να κουνάς σημαίες, να ζητωκραυγάζεις με κόρνες, να του φωνάζεις «Γάμα τους», να χαμογελάει σαρδόνια από τη θέση του στη Βουλή… Τι χάσαμε, ρε μεγάλε! Επείγεσαι αρχηγού. Αν ανατράφηκες στη διαστροφή, σπάνια παίρνεις τη στροφή. Λες να τον έφαγαν τον Τράγκα; Λες όλα αυτά τα ακίνητα να είναι της Μαρέβας και να τα πάσαρε στον Τράγκα; Το ’πιασες; Ξέρω, το ’πιασες!
ΥΓ. Τόσο κοινή και προβλέψιμη η πρακτική. Ρίχνεις τον φακό σου σε κάποιο «πιασάρικο» πρόσωπο και στα σκοτάδια του «τακτοποιείς» τον εαυτό σου.
ΥΓ. 2 Οσο εντυπωσιάζει ο πλούτος, άλλο τόσο η σιωπή των πάντων.
 
Και αν ο Τράγκας είχε μπει στη Βουλή;
Δεν είμαι των ταξί. Ωστόσο, από τις ελάχιστες φορές που στα ξαφνικά χρειάστηκα, η ατμόσφαιρα χαράχτηκε μέσα μου. Σχεδόν ολοκληρωτικά αφορούσε ταξιτζήδες που δεν είχαν συνεργασία με κάποια κεντρική εταιρεία, τα αυτοκίνητά τους ήταν λιώμα και το ραδιόφωνο στη διαπασών. Ελεγες τον προορισμό σου, ούτε που σου απαντούσαν. Σου φύλαγαν τσαντίλα που τους αποσπούσες την προσοχή. Ακουγαν δοξολογία Τράγκα. Φύσαγαν, ξεφύσαγαν για κάθε γαμιόλη που έτρωγε τα λεφτά του κοσμάκη. Ηταν διαποτισμένοι από δηλητήριο, πύον, θυμό, μίσος, ακραία βεβαιότητα και πίστη σε ό,τι κατήγγειλε ο Μεγάλος Αρχηγός τους. Ο Μητσοτάκης ήταν Κούλης και είχε πολλααά λεφτά. Η Μαρέβα «κάτι με» το σπίτι κάποιου Βολταίρου και «πολλααά λεφτά». Πάντα έβρεχε «κάτι με», δεν υπήρχε σαφήνεια, ήταν σαν δυο σινιάλα που ο ένας κλείνει το μάτι στον άλλον και του σινιαλίζει: «Το ’πιασες, ρε μαλάκα;» (το «μαλάκα» του φίλου), «Το ’πιασα!», μην και φανεί ότι δεν το έπιασε.
Ατμόσφαιρα σηψαιμίας, μπόχας, κατά συρροή απατεώνων κόλλαγε στο μυαλό όπως τσίχλα σε παπούτσι. Ολοι! ΟΛΟΙ! Πλην του Μεγάλου Αρχηγού. Που δεν τον ακούμπαγες, δεν τον έβαζες στα ανθρώπινα, ήταν θεός! Ο κορονοϊός και το εμβόλιο παρουσιάστηκαν ως το νέο, απόλυτο πεδίο «δόξης λαμπρόν». Ηταν «Η στιγμή Του»! Εκεί τα έδωσε όλα! Ετοιμαζόταν και το κόμμα. Αν δεν έκανε αυτός κόμμα, ποιος θα το έκανε; Να βγάλει στο φόρα τα αίσχη των κλεφταράδων. Το ’πιασες; Το ’πιασα! Αυτομάτως τάχθηκε εναντίον των εμβολίων, γιατί «Πολλααά τα λεφτά!». (Λες κι ακούω τη φωνή του μακαρίτη). «Το ’πιασες;», «Το ’πιασα».
Μα, κακή μοίρα, ο φορολογικός κάτοικος του Πριγκιπάτου του Μονακό, χτυπημένος από τον κορονοϊό, μας άφησε χρόνους. Πάει και το κόμμα; Πώς αφήνεις τέτοιο περιουσιακό στοιχείο; Και φτάσαμε στη διαθήκη. Εκπλήξεις επιφύλασσε. Και ένα και δύο και τρία και τέσσερα και πέντε και έξι… Θα του ανάβουν κερί και τα τετρασέγγονά του από δέκα σημεία του πλανήτη! «Πολλά τα λεφτααά!». Ήξερε τι έλεγε. Επάγγελμα; Βαριά ασέλγεια διαπράττω και τρέμω μη με μπουμπουνίσει αστραπή. Ρώτησε ποτέ άνθρωπος τον Θεό τι επαγγέλλεται; Πάντως, ποιος Μπιλ και ποιος Ζάκερμπεργκ και ποιος Αλβέρτος; Κλεφταράδες! Συγκινητική η ένωση όλων των γυναικών του στην κηδεία του. Χρυσός άνθρωπος, ο μακαρίτης.
Και τώρα, φιλαράκο; Συμμερίζομαι το δράμα σου. Ζόρικο πράγμα τέτοια ορφάνια. Σαν να σε βλέπω να κουνάς σημαίες, να ζητωκραυγάζεις με κόρνες, να του φωνάζεις «Γάμα τους», να χαμογελάει σαρδόνια από τη θέση του στη Βουλή… Τι χάσαμε, ρε μεγάλε! Επείγεσαι αρχηγού. Αν ανατράφηκες στη διαστροφή, σπάνια παίρνεις τη στροφή. Λες να τον έφαγαν τον Τράγκα; Λες όλα αυτά τα ακίνητα να είναι της Μαρέβας και να τα πάσαρε στον Τράγκα; Το ’πιασες; Ξέρω, το ’πιασες!
ΥΓ. Τόσο κοινή και προβλέψιμη η πρακτική. Ρίχνεις τον φακό σου σε κάποιο «πιασάρικο» πρόσωπο και στα σκοτάδια του «τακτοποιείς» τον εαυτό σου.
ΥΓ. 2 Οσο εντυπωσιάζει ο πλούτος, άλλο τόσο η σιωπή των πάντων.
Eπειδή σε νεαρή ηλικία ασχολήθηκα με τον ιππόδρομο μέσα γνωρίζω όλα τα απαραίτητα εργαλεία που πρέπει νάχει κάθε σωστός προπονητής .
Στον τομέα των παρωπίδων υπάρχουν οι ανοικτού καί οι κλειστού τύπου .
Για να βλέπεις όλα αυτά που έγραψες για τον μ.Γ.Τράγκα χλευάζοντας καί αποδομώντας όλους αυτούς που τον άκουγαν αφήνωντας μάλιστα υπονοούμενα (χωρίς αποδείξεις -τεκμήρια ) για χρηματισμούς κλπ καί να μήν σ'ενοχλούν οι κατά τεκμήριον μιζαδόροι της SIEMENS ,NOVARTIS καί οι κονδυλοφόροι που τους καλύπτουν (όχι αφιλοκερδώς ) πρέπει να φέρεις κλειστού τύπου παρωπίδες .
 
Όποιον ενδιαφέρει και τον παίρνει η ηλικία. .yel.:cool:.my man.View attachment 40184
Και ο χρόνος με το ΑΦΜ που λήγει σε 8 και αύριο 9.Σήμερα το έμαθα τυχαία μπήκα το έκανα χωρίς να έχω δεξ αυτό με το ΑΦΜ και έτυχε να λήγει σε 8....Τυχερός....sarcastic.
Gov κινητη τηλεφωνία για όποιον θέλει!
 
Eπειδή σε νεαρή ηλικία ασχολήθηκα με τον ιππόδρομο μέσα γνωρίζω όλα τα απαραίτητα εργαλεία που πρέπει νάχει κάθε σωστός προπονητής .
Στον τομέα των παρωπίδων υπάρχουν οι ανοικτού καί οι κλειστού τύπου .
Για να βλέπεις όλα αυτά που έγραψες για τον μ.Γ.Τράγκα χλευάζοντας καί αποδομώντας όλους αυτούς που τον άκουγαν αφήνωντας μάλιστα υπονοούμενα (χωρίς αποδείξεις -τεκμήρια ) για χρηματισμούς κλπ καί να μήν σ'ενοχλούν οι κατά τεκμήριον μιζαδόροι της SIEMENS ,NOVARTIS καί οι κονδυλοφόροι που τους καλύπτουν (όχι αφιλοκερδώς ) πρέπει να φέρεις κλειστού τύπου παρωπίδες .
αγάπη μόνο :)
 
Και ο χρόνος με το ΑΦΜ που λήγει σε 8 και αύριο 9.Σήμερα το έμαθα τυχαία μπήκα το έκανα χωρίς να έχω δεξ αυτό με το ΑΦΜ και έτυχε να λήγει σε 8....Τυχερός....sarcastic.
Gov κινητη τηλεφωνία για όποιον θέλει!
Θα ξαναριξουμε δαγκωτο Κυριάκο άμα το συνεχίσει έτσι!!!!

Ωχ ξαναριξουμε είπα;;; Μου ξέφυγε, ρίξουμε ήθελα να πω
 
αγάπη μόνο :)
Nαί ,μόνο για την Πατρίδα όχι για το κόμμα .
Ειρήνη...όλοι καλές προθέσεις έχουν...

Να πω κατι μόνο...(χωρίς ίχνος κομματισμού, το λέω...)

Λένε ότι το έλεγε ο 'Αρης...

"Όχι ρε παιδιά η Πατρίδα για το Κόμα , το Κόμα για την Πατρίδα!!!"

Ξέρουμε πως κατέληξε...:(
 
Τελικώς οποίος δεν έχει αντιληφθεί ότι το σημαντικότερο πράγμα είναι να ψηφίζεις και να προσέχεις ποιον είναι τουλάχιστον απερίσκεπτος και δεν πρέπει να μιλά.Καθως θα τολμήσω να πω οποίος ξαναψηφίσει αυτά τα 300 λαγωνικό που κατοικοεδρεύουν στη Βουλή αυτή τη στιγμή που μάλλον όλοι κάτι έχουν κερδίσει ή κάτι δεν θέλουν να χάσουν για να βρισκόμαστε σε αυτήν την κατσσταση να συμβαίνουν τόσα ευτράπελα να γίνεται πλύση εγκεφάλου καθημερινά και να ψάχνεις να βρεις λογική στο παράλογο .Και το ποιόν να ψηφίσω με 20κομματα σε κάθε εκλογές που κατεβαίνουν είναι μια δικαιολογία που μου θυμίζει τον πατέρα μου που έλεγε κοροϊδεύοντας βαρατε με και ας κλαίω τα θέλει ο κωλος μου .
 
Ειρήνη...όλοι καλές προθέσεις έχουν...

Να πω κατι μόνο...(χωρίς ίχνος κομματισμού, το λέω...)

Λένε ότι το έλεγε ο 'Αρης...

"Όχι ρε παιδιά η Πατρίδα για το Κόμα , το Κόμα για την Πατρίδα!!!"

Ξέρουμε πως κατέληξε...:(
'Όχι όλοι , αλλοιώς θα ζούσαμε σε μια χώρα παράδεισο . Καταληστεύουν τους κόπους του ελληνικού λαού .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top