Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Οι ανεμβολίαστοι απλά απειλούν τη δημόσια υγεία,
Εννοείς στατιστικά;
Αυτός που θα νοσήσει και δεν θα πεθάνει από τον COVID-19, δεν θα αποκτήσει ανοσία;

Επαναλαμβάνω: Δεν είμαι κατά των εμβολιασμών - γενικά.
 
Στις αρχές του 2ου κύματος της πανδημίας, στο περιθώριο ζωντανής συζήτησης, είχε ξεφύγει του Πατριάρχη της Δημοσιογραφίας το ότι σε περιόδους πανδημίας οι ασφαλιστικές δεν πληρώνουν για ασφάλειες ζωής. Είναι αλήθεια κάτι τέτοιο;
 
Δεν έχει τόσο σημασία. Ακόμα και να δουλεύει στην ίδια δουλειά με έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου, την οικονομική τρικλοποδιά την έχει βάλει με τον τρόπο του στο σύστημα...
Ναι, καλά!...

Ο ιδανικός κι ανάξιος ποδηλάτης, στο υπάρχον σύστημα, δεν υπάρχει· ζει σε κάποιες φυλακές. Ο Έλληνας life style ποδηλάτης, όχι μόνο δεν βάζει τρικλοποδιά στο κυρίαρχο οικονομικό σύστημα, αλλά, βαράει και πετάλι για την "πράσινη" ανάπτυξή του.

Ένας κολλητός μου, εν μέσω κρίσης, έχωσε τριάμισι χιλιάρικα για να πάρει ένα ποδήλατο και με έναν άλλο καυλωμένο life style ποδηλάτη συζητούσαν με θαυμασμό για έναν γνωστό που έχωσε δώδεκα χιλιάρικα για το σούπερ ποδήλατό του. Και οι δυο τους τελικά συμφώνησαν ότι το ποδήλατο πλέον (στην Ελλάδα της κρίσης), είναι τρόπος ζωής(!) («βορειοευρωπαϊκός» συμπλήρωσα εγώ). Όλη μέρα έχει στο μυαλό του σχετικές γκατζετιές, ρουχαλάκια, το επόμενο μοντέλο με το λίγο μεγαλύτερο δισκόφρενο και το μονό ψαλίδι κτλ και ποδηλατικές δραστηριότητες που πριν δεν είχε στη ζωή του. Το καταναλωτικό του ενδιαφέρον από το αυτοκίνητο πέρασε στο ποδήλατο, το οποίο, πριν τη μαρκετίστικη προώθησή του στην ελληνική αγορά, για τον Έλληνα ιππότη της ασφάλτου, αποτελούσε το όχημα των παιδιών και των κοινωνικοοικονομικά αποκλεισμένων. Ο συνομιλητής του κολλητού μου, μετά από λίγο καιρό, αντικατέστησε το συμβατικό με το υβριδικό HONDA ώστε να πηγαίνει για ποδήλατο – οικογενειακά και οικολογικά.

Έτσι φετιχιστικά όπως εισήχθη το ποδήλατο στην Ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια (ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο με τα προηγούμενα καταναλωτικά αγαθά), με τα φράγκα που χώνονται, από εξοπλισμό και ρουχισμό μέχρι δημόσια έργα ανάπλασης των πόλεων στα πρότυπα των κάτω χωρών και "πράσινες" επενδύσεις στις βουνοκορφές, μια χαρά βοηθάει το σύστημα να απλώσει τα πλοκάμια του και σε τομείς που μέχρι πριν του είχανε ξεφύγει.

Ας μην ξεχνάμε πως, και ο σημερινός τυπικός κυνηγός, δίχως την τζιπούρα, το καθαρόαιμο σκυλί/εργαλείο με τα τσιπάκια και τις πινακίδες κυκλοφορίας, τα GPS, τα beeper, τα τσοκάκια, τα κοντάκια, τα πολλαπλά οπλάκια, τις κούτες τα κουτάκια, τα ορειβατικά μποτάκια, τα επώνυμα κυνηγετικά κοστούμια και τον κυνηγετικό του τουρισμό (όπως ήταν δηλαδή πριν το ’90), όχι απλά θέτει σε κίνδυνο αυτό το υπέροχο οικονομικό δόγμα του πλανήτη, αλλά, δεν είναι καν κυνηγός και απειλεί με την οικονομία του το ίδιο το κυνήγι.

[…]

Είναι εξ αρχής γνωστή η ανορθόλογη ορθολογικότητα αυτού του οικονομικού δόγματος (αποφεύγω να το αποκαλώ Καπιταλισμό διότι πια δεν είναι) που συμπεριφέρεται ως παράσιτο πάνω στον πλανήτη. Κατάφερε να εδραιωθεί στον κόσμο δια της βίας, με την πειθώ του σπαθιού και το δίκαιο της πυρίτιδας, και πλέον επιστρατεύει προς τους στόχους του με άνεση τα τρομαγμένα και διαμορφωμένα από την ιδεολογία του μυαλά, αντικαθιστώντας τις φυσικές αξίες με τις λογιστικές του και τις λογικές έννοιες με τις τεχνοκρατικές του, παραγκωνίζοντας και εξαλείφοντας εκείνες που ζημιώνουνε τους δείκτες του. Κάποτε είχαμε Υπουργείο Οικονομίας. Στην συνέχεια έγινε Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών. Σε ανύποπτο χρόνο καταλήξαμε με μόνο Υπουργείο Οικονομικών. Κάποτε είχαμε Πολιτική Οικονομία, τώρα έχουμε Οικονομική Πολιτική και ο κατάλογος των εννοιολογικών αντικαταστάσεων είναι αρκετά μεγάλος.

Οικονομία και Οικονομικά είναι αντιστρόφως ανάλογοι όροι. Οικονομία σημαίνει εξοικονόμηση των διαθέσιμων [φυσικών] πόρων, τα Οικονομικά προϋποθέτουν τη μετατροπή τους σε λογιστικές τιμές, και μάλιστα, λαμβάνοντας υπόψη μόνο ό,τι μπορεί να μετρηθεί – θετικά. Υπό το κυρίαρχο δόγμα, οι τιμές εκτιμώνται περισσότερο από τις αξίες τους και την οποιαδήποτε αρνητικότητα τη χρεώνονται οι αρνητές του.

Και θέτω το ερώτημα: Γιατί οι οικονομολόγοι σπουδάζουν Οικονομικά και όχι "Οικονομολογία";

Ο ποδηλάτης λοιπόν, όσο κι αν [δεν] δουλεύει, για το ίδιο σύστημα ξενοδουλεύει, κι ας νομίζει ότι δουλεύει για να ζει. Τότε θα λέγαμε ότι εργάζεται. ;)
 
Ναι, καλά!...

Ο ιδανικός κι ανάξιος ποδηλάτης, στο υπάρχον σύστημα, δεν υπάρχει· ζει σε κάποιες φυλακές. Ο Έλληνας life style ποδηλάτης, όχι μόνο δεν βάζει τρικλοποδιά στο κυρίαρχο οικονομικό σύστημα, αλλά, βαράει και πετάλι για την "πράσινη" ανάπτυξή του.

Ένας κολλητός μου, εν μέσω κρίσης, έχωσε τριάμισι χιλιάρικα για να πάρει ένα ποδήλατο και με έναν άλλο καυλωμένο life style ποδηλάτη συζητούσαν με θαυμασμό για έναν γνωστό που έχωσε δώδεκα χιλιάρικα για το σούπερ ποδήλατό του. Και οι δυο τους τελικά συμφώνησαν ότι το ποδήλατο πλέον (στην Ελλάδα της κρίσης), είναι τρόπος ζωής(!) («βορειοευρωπαϊκός» συμπλήρωσα εγώ). Όλη μέρα έχει στο μυαλό του σχετικές γκατζετιές, ρουχαλάκια, το επόμενο μοντέλο με το λίγο μεγαλύτερο δισκόφρενο και το μονό ψαλίδι κτλ και ποδηλατικές δραστηριότητες που πριν δεν είχε στη ζωή του. Το καταναλωτικό του ενδιαφέρον από το αυτοκίνητο πέρασε στο ποδήλατο, το οποίο, πριν τη μαρκετίστικη προώθησή του στην ελληνική αγορά, για τον Έλληνα ιππότη της ασφάλτου, αποτελούσε το όχημα των παιδιών και των κοινωνικοοικονομικά αποκλεισμένων. Ο συνομιλητής του κολλητού μου, μετά από λίγο καιρό, αντικατέστησε το συμβατικό με το υβριδικό HONDA ώστε να πηγαίνει για ποδήλατο – οικογενειακά και οικολογικά.

Έτσι φετιχιστικά όπως εισήχθη το ποδήλατο στην Ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια (ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο με τα προηγούμενα καταναλωτικά αγαθά), με τα φράγκα που χώνονται, από εξοπλισμό και ρουχισμό μέχρι δημόσια έργα ανάπλασης των πόλεων στα πρότυπα των κάτω χωρών και "πράσινες" επενδύσεις στις βουνοκορφές, μια χαρά βοηθάει το σύστημα να απλώσει τα πλοκάμια του και σε τομείς που μέχρι πριν του είχανε ξεφύγει.

Ας μην ξεχνάμε πως, και ο σημερινός τυπικός κυνηγός, δίχως την τζιπούρα, το καθαρόαιμο σκυλί/εργαλείο με τα τσιπάκια και τις πινακίδες κυκλοφορίας, τα GPS, τα beeper, τα τσοκάκια, τα κοντάκια, τα πολλαπλά οπλάκια, τις κούτες τα κουτάκια, τα ορειβατικά μποτάκια, τα επώνυμα κυνηγετικά κοστούμια και τον κυνηγετικό του τουρισμό (όπως ήταν δηλαδή πριν το ’90), όχι απλά θέτει σε κίνδυνο αυτό το υπέροχο οικονομικό δόγμα του πλανήτη, αλλά, δεν είναι καν κυνηγός και απειλεί με την οικονομία του το ίδιο το κυνήγι.

[…]

Είναι εξ αρχής γνωστή η ανορθόλογη ορθολογικότητα αυτού του οικονομικού δόγματος (αποφεύγω να το αποκαλώ Καπιταλισμό διότι πια δεν είναι) που συμπεριφέρεται ως παράσιτο πάνω στον πλανήτη. Κατάφερε να εδραιωθεί στον κόσμο δια της βίας, με την πειθώ του σπαθιού και το δίκαιο της πυρίτιδας, και πλέον επιστρατεύει προς τους στόχους του με άνεση τα τρομαγμένα και διαμορφωμένα από την ιδεολογία του μυαλά, αντικαθιστώντας τις φυσικές αξίες με τις λογιστικές του και τις λογικές έννοιες με τις τεχνοκρατικές του, παραγκωνίζοντας και εξαλείφοντας εκείνες που ζημιώνουνε τους δείκτες του. Κάποτε είχαμε Υπουργείο Οικονομίας. Στην συνέχεια έγινε Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών. Σε ανύποπτο χρόνο καταλήξαμε με μόνο Υπουργείο Οικονομικών. Κάποτε είχαμε Πολιτική Οικονομία, τώρα έχουμε Οικονομική Πολιτική και ο κατάλογος των εννοιολογικών αντικαταστάσεων είναι αρκετά μεγάλος.

Οικονομία και Οικονομικά είναι αντιστρόφως ανάλογοι όροι. Οικονομία σημαίνει εξοικονόμηση των διαθέσιμων [φυσικών] πόρων, τα Οικονομικά προϋποθέτουν τη μετατροπή τους σε λογιστικές τιμές, και μάλιστα, λαμβάνοντας υπόψη μόνο ό,τι μπορεί να μετρηθεί – θετικά. Υπό το κυρίαρχο δόγμα, οι τιμές εκτιμώνται περισσότερο από τις αξίες τους και την οποιαδήποτε αρνητικότητα τη χρεώνονται οι αρνητές του.

Και θέτω το ερώτημα: Γιατί οι οικονομολόγοι σπουδάζουν Οικονομικά και όχι "Οικονομολογία";

Ο ποδηλάτης λοιπόν, όσο κι αν [δεν] δουλεύει, για το ίδιο σύστημα ξενοδουλεύει, κι ας νομίζει ότι δουλεύει για να ζει. Τότε θα λέγαμε ότι εργάζεται. ;)
Σωστός αγαπητέ .
 
Στις αρχές του 2ου κύματος της πανδημίας, στο περιθώριο ζωντανής συζήτησης, είχε ξεφύγει του Πατριάρχη της Δημοσιογραφίας το ότι σε περιόδους πανδημίας οι ασφαλιστικές δεν πληρώνουν για ασφάλειες ζωής. Είναι αλήθεια κάτι τέτοιο;
Όλες οι ασφαλιστικές όσον αφορά την ασφάλιση ζωής και υγείας είχαν πάντα έναν όρο μη ασφάλισης σε περίπτωσης πανδημίας. Πλέον όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές βγάζουν νέα αντίστοιχα προϊόντα που δίνουν στον ασφαλισμένο την δυνατότητα να διαλέξει αν θα έχει κάλυψη σε περίπτωση πανδημίας με αντίστοιχο κόστος φυσικά. Αντίστοιχοι όροι πάντως υπάρχουν και σε άλλες σπάνιες περιπτώσεις όπως πόλεμος.
 
Ναι, καλά!...

Ο ιδανικός κι ανάξιος ποδηλάτης, στο υπάρχον σύστημα, δεν υπάρχει· ζει σε κάποιες φυλακές. Ο Έλληνας life style ποδηλάτης, όχι μόνο δεν βάζει τρικλοποδιά στο κυρίαρχο οικονομικό σύστημα, αλλά, βαράει και πετάλι για την "πράσινη" ανάπτυξή του.

Ένας κολλητός μου, εν μέσω κρίσης, έχωσε τριάμισι χιλιάρικα για να πάρει ένα ποδήλατο και με έναν άλλο καυλωμένο life style ποδηλάτη συζητούσαν με θαυμασμό για έναν γνωστό που έχωσε δώδεκα χιλιάρικα για το σούπερ ποδήλατό του. Και οι δυο τους τελικά συμφώνησαν ότι το ποδήλατο πλέον (στην Ελλάδα της κρίσης), είναι τρόπος ζωής(!) («βορειοευρωπαϊκός» συμπλήρωσα εγώ). Όλη μέρα έχει στο μυαλό του σχετικές γκατζετιές, ρουχαλάκια, το επόμενο μοντέλο με το λίγο μεγαλύτερο δισκόφρενο και το μονό ψαλίδι κτλ και ποδηλατικές δραστηριότητες που πριν δεν είχε στη ζωή του. Το καταναλωτικό του ενδιαφέρον από το αυτοκίνητο πέρασε στο ποδήλατο, το οποίο, πριν τη μαρκετίστικη προώθησή του στην ελληνική αγορά, για τον Έλληνα ιππότη της ασφάλτου, αποτελούσε το όχημα των παιδιών και των κοινωνικοοικονομικά αποκλεισμένων. Ο συνομιλητής του κολλητού μου, μετά από λίγο καιρό, αντικατέστησε το συμβατικό με το υβριδικό HONDA ώστε να πηγαίνει για ποδήλατο – οικογενειακά και οικολογικά.

Έτσι φετιχιστικά όπως εισήχθη το ποδήλατο στην Ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια (ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο με τα προηγούμενα καταναλωτικά αγαθά), με τα φράγκα που χώνονται, από εξοπλισμό και ρουχισμό μέχρι δημόσια έργα ανάπλασης των πόλεων στα πρότυπα των κάτω χωρών και "πράσινες" επενδύσεις στις βουνοκορφές, μια χαρά βοηθάει το σύστημα να απλώσει τα πλοκάμια του και σε τομείς που μέχρι πριν του είχανε ξεφύγει.

Ας μην ξεχνάμε πως, και ο σημερινός τυπικός κυνηγός, δίχως την τζιπούρα, το καθαρόαιμο σκυλί/εργαλείο με τα τσιπάκια και τις πινακίδες κυκλοφορίας, τα GPS, τα beeper, τα τσοκάκια, τα κοντάκια, τα πολλαπλά οπλάκια, τις κούτες τα κουτάκια, τα ορειβατικά μποτάκια, τα επώνυμα κυνηγετικά κοστούμια και τον κυνηγετικό του τουρισμό (όπως ήταν δηλαδή πριν το ’90), όχι απλά θέτει σε κίνδυνο αυτό το υπέροχο οικονομικό δόγμα του πλανήτη, αλλά, δεν είναι καν κυνηγός και απειλεί με την οικονομία του το ίδιο το κυνήγι.

[…]

Είναι εξ αρχής γνωστή η ανορθόλογη ορθολογικότητα αυτού του οικονομικού δόγματος (αποφεύγω να το αποκαλώ Καπιταλισμό διότι πια δεν είναι) που συμπεριφέρεται ως παράσιτο πάνω στον πλανήτη. Κατάφερε να εδραιωθεί στον κόσμο δια της βίας, με την πειθώ του σπαθιού και το δίκαιο της πυρίτιδας, και πλέον επιστρατεύει προς τους στόχους του με άνεση τα τρομαγμένα και διαμορφωμένα από την ιδεολογία του μυαλά, αντικαθιστώντας τις φυσικές αξίες με τις λογιστικές του και τις λογικές έννοιες με τις τεχνοκρατικές του, παραγκωνίζοντας και εξαλείφοντας εκείνες που ζημιώνουνε τους δείκτες του. Κάποτε είχαμε Υπουργείο Οικονομίας. Στην συνέχεια έγινε Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών. Σε ανύποπτο χρόνο καταλήξαμε με μόνο Υπουργείο Οικονομικών. Κάποτε είχαμε Πολιτική Οικονομία, τώρα έχουμε Οικονομική Πολιτική και ο κατάλογος των εννοιολογικών αντικαταστάσεων είναι αρκετά μεγάλος.

Οικονομία και Οικονομικά είναι αντιστρόφως ανάλογοι όροι. Οικονομία σημαίνει εξοικονόμηση των διαθέσιμων [φυσικών] πόρων, τα Οικονομικά προϋποθέτουν τη μετατροπή τους σε λογιστικές τιμές, και μάλιστα, λαμβάνοντας υπόψη μόνο ό,τι μπορεί να μετρηθεί – θετικά. Υπό το κυρίαρχο δόγμα, οι τιμές εκτιμώνται περισσότερο από τις αξίες τους και την οποιαδήποτε αρνητικότητα τη χρεώνονται οι αρνητές του.

Και θέτω το ερώτημα: Γιατί οι οικονομολόγοι σπουδάζουν Οικονομικά και όχι "Οικονομολογία";

Ο ποδηλάτης λοιπόν, όσο κι αν [δεν] δουλεύει, για το ίδιο σύστημα ξενοδουλεύει, κι ας νομίζει ότι δουλεύει για να ζει. Τότε θα λέγαμε ότι εργάζεται. ;)
Λίγο άσχετο με το θέμα αλλά όταν είχα μετακομίσει Σλοβακία μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση οι τιμές των ποδηλάτων. Κοστίζουν τουλάχιστον τριπλάσια απ'ότι στην Ελλάδα. Και είναι πολύ δημοφιλές όχημα, περισσότερο από τις μηχανές σίγουρα που είναι σχεδόν σπάνιες!
 
Last edited:
πολλοί είναι οπαδοί της αποανάπτυξης
δε διαφωνώ μαζί τους, αρκεί να μη δέχονται και τα πλεονεκτήματα της ανάπτυξης(φάρμακα, εμβόλια, τεχνολογικά επιτεύγματα κτλ)
Ένας από αυτούς είμαι κι εγώ αλλά όχι όπως εννοείς την υποανάπτυξη, δηλαδή στην επιστροφή στα σπήλαια. Θα πρέπει κάποια στιγμή να τη φτύσουμε αυτή την πικρόχολη καραμέλα.

Τα ανθρώπινα επιτεύγματα δεν είναι ιδιοκτησία κάποιου επενδυτή ούτε και κάποιας συγκεκριμένης οικονομικής και κοινωνικής κατάστασης. Είναι επιτεύγματα της ανθρώπινης διάνοιας την οποία ο άνθρωπος αξιοποιεί σε κάθε περίσταση για να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής του ώστε να επιβιώσει, να διαβιώσει και να εξελιχθεί, προς όλες τις κατευθύνσεις της ύπαρξής του. Της ίδιας διάνοιας τέκνο είναι και η κριτική την οποία ασκεί ο άνθρωπος στον ίδιο του τον εαυτό και την κατάστασή του, όταν αντιλαμβάνεται ότι το μονοπάτι που ακολούθησε και η αφέλειά του τον οδήγησε στην παγίδα της αυτοεκμετάλλευσης και της αυτοκαταστροφής.
Η "ανάπτυξη" ως αέναη διόγκωση (growth στα αγγλικά), το είδος δηλαδή εκείνο της ανάπτυξης για το οποίο όλοι μας δουλεύουμε ασυνείδητα, δεν είναι εκείνο που θα βοηθούσε τον άνθρωπο στην πρόοδό του παρέχοντάς του τα απαραίτητα της επιβίωσης και της εξέλιξής του εντός της φύσης του. Στην πορεία της αρχικής προσπάθειας, ο άνθρωπος είτε ξεχάστηκε είτε δεν πληροφορήθηκε σχετικά με τον αρχικό σκοπό αυτής της ανθρώπινης κοινωνίας, με αποτέλεσμα, το διογκωμένο περίσσευμα της εργασίας του πια να χρησιμοποιείται για την κυριαρχία του, η οποία κυριαρχία τον εμποδίζει και τον αποπροσανατολίζει από το στόχο του, κλέβοντας και σπαταλώντας τα έργα του κάθε φορά για ιδιοτελείς σκοπούς, διατηρώντας την πλάνη ότι της ανήκουν. Ακριβώς δηλαδή αυτό που προσπάθησε ο Όργουελ να περιγράψει με το παράδειγμα της ανεμογεννήτριας (αν θυμάμαι καλά) στη "Φάρμα των ζώων".

Συνήθως, στο συγκεκριμένο θέμα, φέρνω ως παράδειγμα το "γεφύρι", όπου, η ανθρωπότητα, στην όχθη του ποταμιού που την εμποδίζει στο να προχωρήσει στην ιστορική πορεία της, κρίνει αναγκαίο και αποφασίζει το χτίσιμό του, το οποίο όμως διαρκεί περισσότερο από δυο γενιές. Η γενιά λοιπόν που το αποπερατώνει, μη γνωρίζοντας τον αρχικό σκοπό της δημιουργίας του, ανιστόρητη και ιστορικά στάσιμη στην απέναντι όχθη, πέφτει στην κατάθλιψη της ύφεσης και της ανεργίας ζητώντας το χτίσιμο νέων γεφυριών ώστε να διασφαλίσει το κολατσιό της. Και το χειρότερο απ΄όλα: δεν έχει καν πρόσβαση στο αποπερατωμένο πια γεφύρι.
 
Όλες οι ασφαλιστικές όσον αφορά την ασφάλιση ζωής και υγείας είχαν πάντα έναν όρο μη ασφάλισης σε περίπτωσης πανδημίας. Πλέον όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές βγάζουν νέα αντίστοιχα προϊόντα που δίνουν στον ασφαλισμένο την δυνατότητα να διαλέξει αν θα έχει κάλυψη σε περίπτωση πανδημίας με αντίστοιχο κόστος φυσικά. Αντίστοιχοι όροι πάντως υπάρχουν και σε άλλες σπάνιες περιπτώσεις όπως πόλεμος.
Σαφέστατα, αλλά, φαντάζομαι πως στα συμβόλαια προ πανδημίας κανείς δεν θα προέβλεπε αυτόν τον όρο αποφεύγοντας το ανάλογο κόστος, έστω κι αν ήταν ενήμερος για την ύπαρξή του.
Αν δηλαδή οι ασφαλιστικές, δεν πληρώνουν λόγω πανδημίας όσα θα πλήρωναν υπό κανονικές συνθήκες, λουφάρουνε πολλά λεφτά. Αυτό ρωτάω αν ισχύει.
 
Σαφέστατα, αλλά, φαντάζομαι πως στα συμβόλαια προ πανδημίας κανείς δεν θα προέβλεπε αυτόν τον όρο αποφεύγοντας το ανάλογο κόστος, έστω κι αν ήταν ενήμερος για την ύπαρξή του.
Αν δηλαδή οι ασφαλιστικές, δεν πληρώνουν λόγω πανδημίας όσα θα πλήρωναν υπό κανονικές συνθήκες, λουφάρουνε πολλά λεφτά. Αυτό ρωτάω αν ισχύει.
Σε γενικές γραμμές δεν ισχύει. Οι περισσότερες εταιρείες αν και είχαν το δικαίωμα να μην πληρώσουν, πλήρωσαν κανονικά τις ζημιές. Κάποιες θα το εκμεταλλεύτηκαν φαντάζομαι αλλά δεν είναι πολλές και σίγουρα όχι από τις μεγάλες. Ο κίνδυνος φήμης είναι μεγαλύτερος!
 
........... μια ομάδα που φοβάται ένα πειραματικό εμβόλιο.
έχει αλλάξει ο τρόπος που παρασκευάζονται τα εμβόλια
δεν φτιάχνουν διαφορα και τα δοκιμάζουν. Οι υπολογιστές προσομοιώνουν και προβλέπουν. Υπάρχουν και διάφορα άλλα που έχουν ξεμείνει από παλιότερες μελέτες και δοκιμάζονται πρωτα πρώτα. Απειρα φάρμακα ξεκίνησαν για κάτι έχουν καταλήξει να καταπολεμούν με επιτυχία κάτι άσχετο.
 
Αλλη μια ρατσιστικη εξαρση προς των πυλων ..απο το ασπρο μαυρο παμε στο εμβολιασμενος η ανεμβολιαστος...ζητω η δημοκρατια...η ελλαδα δεν εβαλε την υπογραφη της σε ψυφησμα στην ευρωπη οτι ο εμβολιασμος δεν θα ειναι υποχρεωτικος ...πανε περιπατο ολλα αυτα
υποχρεωτικός εμβολιασμός δεν πρόκειται να γίνει σε καμία χώρα της δύσης
δηλαδή να σε κρατάνε 2-3 και κάποιος να σου χώσει την ένεση
συνέπειες στους μη εμβολιασμένους ναι θα υπάρξουν
αλλά με το ζόρι εμβόλιο δε γίνεται
 
Εγω δεν μπωρο να καταλαβο αφου εμβολιαστης τη θα σε πηραξει ο ανεμβολιαστος το πολυ πολυ θα σου κολιση μια απλη γρηπουλα απο οτι λενε
...
μια γριπούλα σε ένα νοσοκομείο ή σε ένα γηροκομείο έχει και θύματα, ακόμα και εμβολιασμένοι να είναι οι ασθενείς ή οι παππούδες/γιαγιάδες
και δεν είναι απλή γριπούλα
είναι μια αρρώστια που ακόμα δεν ξέρουμε όλα της τα αποτελέσματα και όλες της τις συνέπειες
ακόμα και ψυχιατρικές διαταραχές κάνει
και όταν λέμε ότι ένα εμβόλιο έχει 90% ή 95% ασφάλεια, σημαίνει ότι κάποιους λίγους τους αφήνει ακάλυπτους
και όσο περισσότεροι είναι οι εμβολιασμένοι τόσο λιγότεροι είναι αυτοί οι ελάχιστοι που μένουν ακάλυπτοι
 
Και μια ερώτηση
Έχετε πάει καμιά φορά να αφήσετε τα σκυλιά σας σε ξενοδοχείο σκύλων?
Εμένα μου ζήτησαν το βιβλιάριο του σκύλου που να φαίνεται ότι έχει κάνει όλα τα εμβόλια και να είναι υπογεγραμμένο από κτηνίατρο για να δεχτούν να τον φιλοξενήσουν. Και το βιβλιάριο το κράτησαν για όσες μέρες έμεινε εκεί ο σκύλος. Δίπλα είχαν και τα βιβλιάρια υγείας των άλλων σκύλων που φιλοξενούσαν.
Ναι ξέρω ξέρω πολλοί δεν κάνετε τα εμβόλια στα σκυλιά σας.
 
Δηλαδη ρε παιδια ατομα που δεν πρεπει να κανουν το εμβολιο λογο υγειας τι θα κανουν θα τους κλησουμε σπητι η θα τους πεταξουμε στην θαλασσα..κατι μαιντανη σαν τον βασιλακοπουλο που βγενει στο σκαι εργολαβια το μονο που δεν εχει πει ειναι να τρονε και ξυλο οσοι δρν εμβολιαζονται και αυτος ο ανθρωπος ειναι και γιατρος καταπατοντας καθε ιατρικη δεοντολογια να τον χαιρεστε τον φασηστα ...
 
Δηλαδη ρε παιδια ατομα που δεν πρεπει να κανουν το εμβολιο λογο υγειας τι θα κανουν θα τους κλησουμε σπητι η θα τους πεταξουμε στην θαλασσα..κατι μαιντανη σαν τον βασιλακοπουλο που βγενει στο σκαι εργολαβια το μονο που δεν εχει πει ειναι να τρονε και ξυλο οσοι δρν εμβολιαζονται και αυτος ο ανθρωπος ειναι και γιατρος καταπατοντας καθε ιατρικη δεοντολογια να τον χαιρεστε τον φασηστα ...
οχι ετσι , αλλα δημοκρατικα. Πχ απο τελος Οκτ που θα εχουμε προβλημα, οι εμβολιασμενοι κυνηγοι χωρις κανεναν περιορισμο, οι ανεμβολιαστοι μονο εντος νομου, ανεξαρτητως τυπου αδειας κυνηγιου. Να μην μπορει να παει ο ανεμβολιαστος στο χωριο να κολλησει τους 10 γερους (που ειναι και αυτοι ανεμβολιαστοι)
 
Δηλαδη ρε παιδια ατομα που δεν πρεπει να κανουν το εμβολιο λογο υγειας τι θα κανουν θα τους κλησουμε σπητι η θα τους πεταξουμε στην θαλασσα..κατι μαιντανη σαν τον βασιλακοπουλο που βγενει στο σκαι εργολαβια το μονο που δεν εχει πει ειναι να τρονε και ξυλο οσοι δρν εμβολιαζονται και αυτος ο ανθρωπος ειναι και γιατρος καταπατοντας καθε ιατρικη δεοντολογια να τον χαιρεστε τον φασηστα ...
ποιοί είναι αυτοί που έχουν αντένδειξη για το εμβόλιο?
 
οχι ετσι , αλλα δημοκρατικα. Πχ απο τελος Οκτ που θα εχουμε προβλημα, οι εμβολιασμενοι κυνηγοι χωρις κανεναν περιορισμο, οι ανεμβολιαστοι μονο εντος νομου, ανεξαρτητως τυπου αδειας κυνηγιου. Να μην μπορει να παει ο ανεμβολιαστος στο χωριο να κολλησει τους 10 γερους (που ειναι και αυτοι ανεμβολιαστοι)
για το κυνήγι δεν το βλέπω
αλλά για φαγητό, σινεμά, ταξίδι, εκπαίδευση, νοσηλεία κτλ το βλέπω μια χαρά
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top