Πρόβλημα στα συνθετικά μέρη σε Benelli Comfort

Είχα αναφέρει και πριν λίγο καιρό το πρόβλημα που αντιμετώπιζα με την Benelli Comfort του πατέρα μου,στο Προβλήματα και Αντιμετώπιση.Τα συνθετικά μέρη(κοντάκι,πάπια) και κυρίως η λαβή του κοντακιού κολλούσαν ελαφρώς και με τον καιρό όλο και περισσότερο.


free picture upload


Το πιο πιθανό είναι πως κάποιο σπρέι καθαρισμού επηρέασε το πλαστικό.Τότε μου είχε προτείνει ο Σπύρος(Ωρίωνας),αν δεν κάνω λαθος να πλύνω καλά με σαπουνάδα τα συνθετικά.
Πρόσφατα λοιπόν βρήκα χρόνο και ασχολήθηκα λίγο..
Παρατήρησα 2 πράγματα.
1) Η βαλιτσα μεταφοράς στο εσωτερικό της και όπου ήρθε σε επαφή με το όπλο κολλούσε ελάχιστα.
2) Το πλαστικό πέλμα και τα πλαστικά του συστήματος comfort στο κοντάκι είναι εντελώς ανεπηρέαστα.

Αρχικά έπλυνα καλά την βαλίτσα με σαπουνάδα και πραγματικά σταμάτησε να κολλάει..Στη συνέχεια την πάπια και την άφησα να στεγνώσει καλά.Ομως όταν την έπιασα κολλούσε περισσότερο.Την έπλυνα ξανά και την σκούπισα,αλλά πάλι το ίδιο.
Τότε με το σκληρό μέρος του σφουγγαριού έτριψα καλά ένα μικρό μέρος στην πάπια(όπως φαίνεται στη δευτερη από τις παρακάτω εικόνες).Πλεον στο μέρος αυτό δεν κολλάει πλέον!

Το συγκεκριμένο μοντέλο όπως και κάποια ακόμη,έχουν επικάλυψη στα συνθετικά μέρη,Soft Touch(πρώτη εικόνα παρακάτω).Προφανώς πρόκειται για κάποιο πολυμερές-ρητίνη,και επειδή το εχω δεί και παλιότερα,πιστεύω πως αυτό το soft touch κάπως έχει επηρεαστεί(ίσως και από απλό νερό) για αυτό και κολλάει,ενώ στην επιφάνεια που αφαιρέθηκε με το τρίψιμο δεν έχει πρόβλημα.

images hosting


Δεξία είναι το μέρος που έχω τρίψει και φαίνεται πιο λείο.

image hosting adult


Να προχωρίσω τρίβοντας καλά όλα τα συνθετικά ή έχετε να μου προτείνετε κατι άλλο;;
Σε περίπτωση που δεν πάει κάτι καλά,λέμε τωρα,μπορώ να βρώ εύκολα ανταλλακτικά;
 
Να προχωρίσω τρίβοντας καλά όλα τα συνθετικά ή έχετε να μου προτείνετε κατι άλλο;;
Σε περίπτωση που δεν πάει κάτι καλά,λέμε τωρα,μπορώ να βρώ εύκολα ανταλλακτικά;
Μην τριψεις μόνο τις ψαθες γιατί δεν επισκευαζονται.
Ανταλλακτικά υπάρχουν άλλα δεν συμφέρει.
 
Δεν μου εχει τυχει κατι τετοιο να σου πω την αληθεια, πιστευω κ εγω πως καποια αντιδραση συνεβει απο καποιο υλικο που ηρθε το οπλο σε επαφη...
Οντως στη φωτογραφια φαινεται πολυ πιο λεια η επιφανεια... Το θεμα ειναι αν θα μείνει ετσι η αν θα ξαναγίνει οπως πριν... Μπορεις να περιμενεις λιγο να δεις κ μετα να προχωρησεις στο επομενο...
Η Τιμη των πλαστικων μερων είναι αρκετα εως υπεβολικα στιμπημενη οποτε καλο θα ηταν να βγαλεις την ιδεα της αλλαγης απο το μυαλο σου...
Στη δικια μου εχει συμβει μερικες φορες κατι αντίστοιχο στον Εβρο μετα απο πολυ βροχη κ κρυο αλλα οχι στα πλαστικα μερη αλλα στα μαλακα, στη ραχη κ στο πελμα οπου δημιουργουνται μικρες φουσκαλιτσες απο λαδι που εχει πεσει σε αυτα τα μερη (μονο με το WD40 γινεται) αλλα μολις στεγνωσει το πλαστικο κ ξαναφυγει ολη του η υγρασια επανερχεται στη φυσιολογικη του κατασταση...
 
σε καποιες παρτηδες απο το συγκεκριμενο μοντελο αυτη η επιστροση οπου εχει βγεικαι ελατοματηκη και μετα απο καιρο οπος το ειπες αρχιζει και κολαει..
εαν το τριψεις με το νηχησου φευγει..
το θεμα ειναι οτη θα μπορεις να κανεις ετση ολλα τα μεροι;;
αλη ληση ειναι να παρεις καποιο χημηκο να ρωτησεις πρωτα και να το αληψεις απο πανω μπας και φηγει ποιο ευκολα..
 
Πιστεύω έκανες το καλύτερο που είχες να κάνεις, να δοκιμάσεις δηλαδή αυτό που σκέφτηκες (τρίψιμο) σε ένα μικρό σημείο. Αν το αποτέλεσμα σε αυτό το μικρό εμβαδόν σε ικανοποιεί, συνέχισε σε όλη την επιφάνεια. Εννοείται εκτός των ψαθών όπως σου είπε και ο Γιάννης.
 
Νομίζω το πρόβλημα είναι ένα εξωτερικό φιλμ που βάζει η benelli και το ονομάζει grip tight για πιο σταθερό κράτημα.


Μάλλον κάτι έχει γίνει και αποκολαται προσπαθώ να βρω κάτι αλλά για κάποια λύση αλλά δεν.
 
Last edited:
Ακριβώς το ίδιο πράγμα συμβαίνει με το κράνος μου (μηχανης) και τι δεν έχω βάλει. Από βενζίνη καθαρή aset on οινόπνευμα και ότι χημικό φαντάζεσαι ε δεν έφευγε μόνο με πολύ τρίψιμο
 
Ακριβώς το ίδιο πράγμα συμβαίνει με το κράνος μου (μηχανης) και τι δεν έχω βάλει. Από βενζίνη καθαρή aset on οινόπνευμα και ότι χημικό φαντάζεσαι ε δεν έφευγε μόνο με πολύ τρίψιμο
To έχω ακούσει και για αλλα συνθετικά αντικείμενα.Παλιότερα θυμάμαι το ίδιο είχε πάθει και μια φραπεδιέρα χειρός που είχα..Τωρα τι μπορεί να φταίει;;!
 
Μάλλον θα αρχίσω να τρίβω σιγά σιγά όλα τα μέρη..Εκτός φυσικά από τις ψάθες οπως είπατε,δεν θέλω να μου γλιστράει σαν χέλι το όπλο!:)

Κωνσταντίνε πιο λογικό μου ακούγεται αυτό για το grip tight! Αυτό είναι νομίζω που φαίνεται κ σαν ενσωματωμένη χρυσόσκονη,αν μπορω να το πω έτσι.Σε αυτό το υλικό νομίζω πως υπάρχει και το πρόβλημα.Απλά δεν βρίσκω πουθενά από τι αποτελείται μήπως μπορέσω να το απομακρύνω με χημικό τρόπο.
 
Πολυμερίζονται τα πλαστικά, δεν σας έχει τύχει με τιμόνι παλιού αυτοκινήτου; Να το πιάνετε και να κολλάει στα χέρια σας;
Εγω το επαθα σε χερουλι ψυγειου.
Καποια απο τα διαλυτικα που περιεχουν τα λαδια καθαρισμου μπορει να επιταχυνουν τη δουλεια.
 
Μάλλον θα αρχίσω να τρίβω σιγά σιγά όλα τα μέρη..Εκτός φυσικά από τις ψάθες οπως είπατε,δεν θέλω να μου γλιστράει σαν χέλι το όπλο!:)

Κωνσταντίνε πιο λογικό μου ακούγεται αυτό για το grip tight! Αυτό είναι νομίζω που φαίνεται κ σαν ενσωματωμένη χρυσόσκονη,αν μπορω να το πω έτσι.Σε αυτό το υλικό νομίζω πως υπάρχει και το πρόβλημα.Απλά δεν βρίσκω πουθενά από τι αποτελείται μήπως μπορέσω να το απομακρύνω με χημικό τρόπο.
Το μόνο που βρήκα είναι αυτό :

A good cleaning with a gray 3M scotch pad (available at auto body suply stores) and rubbing alcohol, then apply a coat of protectant. Meguiars makes a product for vinyl windows in convertables/jeeps.

Some types of plastic have silicones in them. If the stock is faded or dull, a heat gun can be used to bring those silicones back to the surface. This works well on the wheel flares of jeeps and the old chrysler Neon bumpers. It might work on your stock but be careful. you know what too much heat does.

If you decide to go with painting/coating, clean the stock as described in option 3 but do not put any protectant on it.

If it were up to me, I'd go with a gray scotch pad dry and leave it uncoated. That way, whenever you clean the rifle you can just hit the stock with the scotch pad, whipe it down and put it away. But then again, ugly works for me.

ΣΕ κάποιο κατάστημα με είδη καλοπισμου αυτοκινήτου μπορείς να βρεις κάποιες κρέμες καθαρισμού ρώτησε κάποιον που ξέρει πέντε πράγματα πεστου το πρόβλημα ίσως να ξέρει κάτι, δοκίμασε πρώτα σε κάποιο πλαστικό κομμάτι και μετά στο κοντάκι.
 
Μάλλον θα αρχίσω να τρίβω σιγά σιγά όλα τα μέρη..Εκτός φυσικά από τις ψάθες οπως είπατε,δεν θέλω να μου γλιστράει σαν χέλι το όπλο!:)

Κωνσταντίνε πιο λογικό μου ακούγεται αυτό για το grip tight! Αυτό είναι νομίζω που φαίνεται κ σαν ενσωματωμένη χρυσόσκονη,αν μπορω να το πω έτσι.Σε αυτό το υλικό νομίζω πως υπάρχει και το πρόβλημα.Απλά δεν βρίσκω πουθενά από τι αποτελείται μήπως μπορέσω να το απομακρύνω με χημικό τρόπο.
Δεν θα έχανες τίποτα αν ρωτούσες με ένα mail στην ίδια την benelli (στην Ιταλία) για το πρόβλημα και την λύση που προτείνουν
 
Ακριβώς το ίδιο πράγμα συμβαίνει με το κράνος μου (μηχανης) και τι δεν έχω βάλει. Από βενζίνη καθαρή aset on οινόπνευμα και ότι χημικό φαντάζεσαι ε δεν έφευγε μόνο με πολύ τρίψιμο

Ποτέ χημικά πάνω στο κράνος!!!
Επιταχύνεις τον πολυμερισμο του πλαστικού και μειώνεις αρδην την προστασία που σου προσφέρει. Καλο θα ήταν να το αλλάξεις αν έκανες ολα αυτά.
Κάποτε σκεφτόμουν να βάψω μια λωρίδα με σπρέι στο δικό μου και αμέσως με απέτρεψαν όλοι και μου το εξήγησαν.
Συγγνώμη για το.off topic.
 
μήπως να το πέρναγες με wd40 να το άφηνες να ποτίσει κι μετά πάλι καλό πλύσιμο με πράσινο σαπούνι και ξέβγαλμα? Το wd40 έχει την τάση να απομακρύνει οτιδήποτε κολόδες... αλλά με σιγουριά δεν ξέρω
 
Back
Top