Παρουσίαση Φυσιγγίων

Ο ελικοειδης ανεβαζει πιεσεις...... ο καλυκας βγαινει σχεδον παντα σιδερομενος οπως τα λεει ο Στελιος ειναι
Εγώ έχω άλλη απορία Σάκη.
Όσες φορές έχω σετάρει ελικοειδή γιατί έχω διαφηγή πυρίτιδας;;;
(με B&P γεμίζω κυρίως)
 
Εγώ έχω άλλη απορία Σάκη.
Όσες φορές έχω σετάρει ελικοειδή γιατί έχω διαφηγή πυρίτιδας;;;
(με B&P γεμίζω κυρίως)
Κωστα πολλοί λενε οτι τα βύσματα του θωδη δεν σφραγιζουν καλα στην κάννη και γιαυτο βγαίνουν μαύρα...Αν φταίει αυτό δεν ξέρω βεβαια.
 
Εγώ έχω άλλη απορία Σάκη.
Όσες φορές έχω σετάρει ελικοειδή γιατί έχω διαφηγή πυρίτιδας;;;
(με B&P γεμίζω κυρίως)
Ολα τα βυσματα του Θωδη όλα εχουν θεμα στις φουστες, δεν κανουν καλη εμφραξη. Καλυτερα να τους δουλευεις με πυριτιδες μεγαλου ογκου . Ο ελικοειδης του κ
ο σουπερ 16 ακοπος τα καλυτερα του
 
Παιδιά, σχετικά με το σχίσιμο των καλύκων από την πυροδότηση, που γίνεται θέμα στην προηγούμενη σελίδα, φταίει μόνο και μόνο ότι το κλείσιμο/ρέλιασμα των συγκεκριμένων φυσιγγίων ήτανε υπερβολικά σφιχτό, τόσο σφιχτό που άντεχε ιδιαιτέρως στις πιέσεις της πυροδότησης και δεν μπορούσε να ανοίξει φυσιολογικά και κανονικά με την πυροδότηση, με συνέπεια το βίαιο σχίσιμο του κάλυκα...!
Όταν το κλείσιμο/ρέλιασμα του φυσιγγίου είναι πάρα πολύ σφιχτό, τότε με την πυροδότηση οι πιέσεις του φυσιγγίου στο συγκεκριμένο σημείο ανεβαίνουν επικίνδυνα...!
Μάλλον η μηχανή του ρελιάσματος χρειαζότανε ρεγουλάρισμα...
 
Last edited:
Μήπως το εκανε επιτηδες για να βγει η αποδοση που επιθυμουσε;
Δεν νομίζω, πιθανότατα επρόκειτο για μια προσωρινή ή στιγμιαία "αστοχία" κατά την διαδικασία της παραγωγής τους... Μια τεχνική "αστοχία"...
Εάν, ωστόσο, το έκανε επίτηδες (που δεν πιστεύω), το θεωρώ ακόμη πιο σοβαρό, διότι... ιδού τα αποτελέσματα...! Ξεσκισμένοι κάλυκες...!

Τέλος πάντων, τέτοια τεχνικά μικροπροβληματάκια συμβαίνουν καμιά φορά και στις "καλύτερες οικογένειες", αλλά θα πρέπει να μας κάνουν πιο προσεκτικούς όλους μας: και τους παραγωγούς και τους καταναλωτές...

Κατά τα άλλα, τη συγκεκριμένη εταιρεία φυσιγγίων εγώ προσωπικά συνεχίζω να την εκτιμώ (είμαι και πελάτης της) και τη θεωρώ αρκετά τίμια και αξιοπρεπή ως προς τα προϊόντα της... Τουλάχιστον, εγώ δεν έχω κάποιο παράπονο... Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από τα φυσίγγια τους που έχω ρίξει (και ρίχνω) κατά καιρούς...
 
Last edited:
Τα τελευταία χρόνια έχουν κυκλοφορήσει φυσίγγια με ανάμεικτα σκάγια. Είτε 2 διαφορετικά νούμερα σκαγίων(σε κάνα δυο εταιρείες και 3) είτε διαφορετικά υλικά, π.χ. μολύβδινα και επινικελωμένα, μολύβδινα και επιχαλκωμένα κτλ. Ακούω και ιδιογομωτές να λένε ότι γεμίζουν με ανάμεικτα. Τι πλεονεκτήματα έχει κατά τη γνώμη σας αυτός ο τρόπος γόμωσης?
 
Σηγκετροση και ταχητιτητα καλητερη.λογο οτη τα χονδρα σκαγια οπου ειναι πανο.ανηγουν διδρομους ακολοθουν τα ψιλα με ληγια αντισταση στον αερα αποτελεμα.μενουσες καλητερη διατριση.και ληγοτερη παραμορφοση.η γνομημου παντα να πεζωντε 3 νουμερα διαφορα οχη ληγοτερο.πχ 2χ5 3χ6 4χ7 εκει βλεπεις την διαφορα
 
Σηγκετροση και ταχητιτητα καλητερη.λογο οτη τα χονδρα σκαγια οπου ειναι πανο.ανηγουν διδρομους ακολοθουν τα ψιλα με ληγια αντισταση στον αερα αποτελεμα.μενουσες καλητερη διατριση.και ληγοτερη παραμορφοση.η γνομημου παντα να πεζωντε 3 νουμερα διαφορα οχη ληγοτερο.πχ 2χ5 3χ6 4χ7 εκει βλεπεις την διαφορα
Kαί το 4-6 δουλεύει πολύ καλά Γιάννη
 
Παιδιά, σχετικά με το σχίσιμο των καλύκων από την πυροδότηση, που γίνεται θέμα στην προηγούμενη σελίδα, φταίει μόνο και μόνο ότι το κλείσιμο/ρέλιασμα των συγκεκριμένων φυσιγγίων ήτανε υπερβολικά σφιχτό, τόσο σφιχτό που άντεχε ιδιαιτέρως στις πιέσεις της πυροδότησης και δεν μπορούσε να ανοίξει φυσιολογικά και κανονικά με την πυροδότηση, με συνέπεια το βίαιο σχίσιμο του κάλυκα...!
Όταν το κλείσιμο/ρέλιασμα του φυσιγγίου είναι πάρα πολύ σφιχτό, τότε με την πυροδότηση οι πιέσεις του φυσιγγίου στο συγκεκριμένο σημείο ανεβαίνουν επικίνδυνα...!
Μάλλον η μηχανή του ρελιάσματος χρειαζότανε ρεγουλάρισμα...
Εγώ το φταίξιμο το ρίχνω στην κακή ποιότητα και στο λεπτό πάχος πλαστικού του κάλυκα.
 
Σηγκετροση και ταχητιτητα καλητερη.λογο οτη τα χονδρα σκαγια οπου ειναι πανο.ανηγουν διδρομους ακολοθουν τα ψιλα με ληγια αντισταση στον αερα αποτελεμα.μενουσες καλητερη διατριση.και ληγοτερη παραμορφοση.η γνομημου παντα να πεζωντε 3 νουμερα διαφορα οχη ληγοτερο.πχ 2χ5 3χ6 4χ7 εκει βλεπεις την διαφορα
+ μεγαλύτερη άτρακτος.
 
Εγώ το φταίξιμο το ρίχνω στην κακή ποιότητα και στο λεπτό πάχος πλαστικού του κάλυκα.
Μπορεί να ευθύνεται και αυτό, σε συνδυασμό με το άλλο που έγραψα εγώ...
Πάντως, θα πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά υπόψιν, ώστε να μην επαναληφθεί επ' ουδενί...
 
Τα τελευταία χρόνια έχουν κυκλοφορήσει φυσίγγια με ανάμεικτα σκάγια. Είτε 2 διαφορετικά νούμερα σκαγίων(σε κάνα δυο εταιρείες και 3) είτε διαφορετικά υλικά, π.χ. μολύβδινα και επινικελωμένα, μολύβδινα και επιχαλκωμένα κτλ. Ακούω και ιδιογομωτές να λένε ότι γεμίζουν με ανάμεικτα. Τι πλεονεκτήματα έχει κατά τη γνώμη σας αυτός ο τρόπος γόμωσης?
Αυτά τα φυσέκια προσφέρουν μακρύτερη άτρακτο, καθώς προπορεύονται τα πιο χονδρά και ακολουθούν τα πιο ψιλά, ή αντίστοιχα προπορεύονται τα επιμεταλλωμένα και ακολουθούν τα κλασικά, συμβατικά μολύβδινα...

Αυτό ωστόσο το χαρακτηριστικό από μόνο του, δηλαδή η επιμήκυνση της ατράκτου των σκαγιών, δεν θεωρείται απαραίτητα και ποιοτικό στοιχείο της ντουφεκιάς, δεδομένου του ότι τα σκάγια έχουν μεγάλα κενά ανάμεσά τους καθώς "ταξιδεύουν" προς τον στόχο...

Επομένως, οι κοντές και πιο πυκνές σε σκάγια άτρακτοι από ένα και μόνο νούμερο σκαγιών, μάλλον είναι πιο αποδοτικές και πιο επιθυμητές, τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου...

Μια άλλη άποψη, αναφέρει ότι τα πιο μεγάλα (και άρα πιο βαριά) σκάγια, εκτοπίζουν τα πιο ψιλά, προξενώντας έναν "αχταρμά" στην γόμωση που κατευθύνεται επί του στόχου... Αντιστοίχως, το ίδιο φημολογείται και για τα επιμεταλλωμένα σκάγια, όταν αναμειγνύονται στην ίδια γόμωση με τα απλά, συμβατικά...
 
Last edited:
Μπορεί να ευθύνεται και αυτό, σε συνδυασμό με το άλλο που έγραψα εγώ...
Πάντως, θα πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά υπόψιν, ώστε να μην επαναληφθεί επ' ουδενί...
Το φαινομενο του σχισιματος του καλυκα η με πολυ σιδερωμενο ρελι , οφειλεται αποκλειστικα στον ελικοειδη διασπορεα κ πουθενα αλλου , ειναι ο τροπος που ξεκιναει στο μπαμ η στηλη των σκαγιων που σχιζει τον καλυκα , δεν ειναι θεμα πιεσεων , ειναι θεμα τουρμπινας κ νιτρο , θεμα ατσαλης εκκινησης δηλαδη
 
Έχει δοκιμάσει κάποιος συνάδελφος τα παρακάτω φυσίγγια;
Εμένα το φθινόπωρο που μας πέρασε παραλίγο να μου χαρίσουν .........όμορφες στιγμές! .sarcastic. .sarcastic..sarcastic.
(κάννη γαρίφαλο, κλείστρο κολλημένο στο κούτελο κλπ.)
Ευτυχώς, από το κουτί έριξα μόνο αυτά τα δυο (τα υπόλοιπα καταλάβατε που πήγαν).
Ηπερβαση πιεσεων το εχω ξαναδει και πηραμε στη cheditte και λεει βαλατε ελικοειδει και περνατε τις 900 bar Πιεση
 
Για αλλη μια φορα τσαλακωμενος ο συγγεντροτηρας ξερει κανεις με τι τι γεμιζε πριν 10 χρονια τωρα βρηκα gm3View attachment 14432
Τολι σχετικά με ένα Beretta 34gr που έκοψα αυτό είναι καλό , εκεί να δεις γύρισμα ο συγγεντροτηρας
 
Back
Top