Μηχανοκίνητος Αθλητισμός

Βρε το νερο εκει θα μεινει .. απ'το "εργαλειο" δεν ξερω τι θα μεινει!!!....
....λες να κανει για πεταχτο ρε φιλε?????.xm.
Μου έχει υποσχεθεί ο Ρουβας να με πάει στην παλιομαριτσα για πεταχτο αλλά με την βάρκα του Κουνου φοβάται να πάει....730 βάρεσε μια μέρα.....hair..very funny..very funny..very funny.
 
Μου έχει υποσχεθεί ο Ρουβας να με πάει στην παλιομαριτσα για πεταχτο αλλά με την βάρκα του Κουνου φοβάται να πάει....730 βάρεσε μια μέρα.....hair..very funny..very funny..very funny.
Το μεγαλυτερο γουστο στο Δ ειναι η καλυβα.Παστες τσιχλες,μπεκατσινια και λοιπα ορεκτικα συνοδια σοβαρης ροης τσιπουρου-κρασιου και ολα μετα ειναι εφικτα.Δηλαδη υπο αυτες τις συνθηκες 730 σου φαινονται πολλα???????????.very funny.Που να πας με του Κουνου ρε Καραμητρο!!!!!!!!!!!!!!!!!.off topic..off topic.
 
1-3 Ιουνίου λαμβάνει χώρα το Ράλλυ Ακροπολις 2018. Για πέμπτη χρονιά είναι αγώνας που προσμετρα στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ραλλυ και όχι στο παγκόσμιο όπως ήταν για αρκετές δεκαετίες. Ακόμα και έτσι συνεχίζει να είναι ένας αγώνας που συναρπάζει τους φίλους του μηχανοκινητου αθλητισμού.
Την Παρασκευή 1/6 θα γίνει η εκκίνηση στις 11 κάτω από την Ακρόπολη. Η πρώτη χρονομετρημενη διαδρομή θα είναι μια υπερειδικη ειδικά φτιαγμένη στον ιππόδρομο του Μαρκόπουλου όπου τα αγωνιζομενα πληρώματα θα τρέχουν ανά δύο σε παράλληλες διαδρομές. Η μέρα θα κλείσει με την ειδική διαδρομή Θήβα, την μεγαλύτερη του αγώνα, όπου το γνωστό σημείο του πεδίου βολής δίνει αρκετό θέαμα στους θεατές.
Το Σάββατο 2/6 το πρόγραμμα αποτελείται από 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές από τις κλασσικοτερες και πιο όμορφες του αγώνα. Η πρωτη είναι η νέα Άμφισσα. Κλασσική διαδρομή που την έχουμε δει σε διάφορες παραλλαγές σε παλιότερους αγωνες, με εκκίνηση λίγο πάνω από την Αγία Ευθυμία και τερματισμό λίγο πριν το προσηλιο. Ανηφορικά και τεχνική διαδρομη. Επόμενη είναι η ειδική Δροσοχωρι. Μια από τις ομορφότερες για παρακολουθηση διαδρομές μέσα στα έλατα του Παρνασσού. Τρίτη ειδική, είναι παραλλαγή μιας από τις αγαπημένες μου, η Παλαιοχωρι-Μενδενιτσα. Ανάβαση με συνεχείς φουρκέτες από το Παλαιοχωρι, ωραίο σημείο με υψηλές ταχύτητες το κομμάτι μετά τη λιμνη νευροπολης του Ελευθεροχωριου πάνω στο καλλιδρομο και κατηφορικο κομμάτι μέχρι τη Μενδενιτσα.
Την Κυριακή 3/6 ο αγώνας μεταφέρεται πάνω από τη Λαμία με δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Πρώτη η Ε.Δ. ΕΚΟ Γραμμενη εκκινεί λίγο πάνω από το χωριό Γραμμενη, ανηφορικη μέχρι τη Μοσχοκαρυα και μετά ακολουθωντας την κορυφογραμμη τερματίζει στο χωριό Καλαμακι.
Δεύτερη η Ε.Δ. Διβρη. Πιο αγνωστες για εμένα οι συγκεκριμένες δύο αναμένω να είναι χαρακτηριστικά της συγκεκριμένη περιοχής.
Έφτασε λοιπον η ώρα να σκονιστουμε και φετος. Ραντεβού στα βουνά...
http://www.acropolisrally.gr/2018/index.php/gr/gr-menu-agonas/gr-menu-agonas-xartes-spo
 
Πήγα πριν λίγο καιρό το corollaki στο συνεργείο για μια επισκευή και βλέπω σε μια γωνιά αυτό.....:eek:
free image hosting
Αναμνήσεις μιας άλλης εποχής που τα rallye είχαν αξία τ αυτοκίνητα τα οδηγούσαν πραγματικα οι οδηγοί οι εταιρείες έριχναν φράγκα το ακρόπολις ήτανε νουμερο ενα και η Μισέλ Μουτόν οδηγούσε audi quattro και πανω απ ολα τ αυτοκίνητα ξεχώριζαν το ενα απ το αλλο.ωραίες εποχές
.RESPECT.
 
Δυστυχώς τα χαμηλά στάνταρ ασφάλειας για οδηγούς και θεατές εκείνη την εποχή στέρησαν από εμάς τους νεότερους την ευκαιρία να απολαύσουμε θηρία σαν εκείνα του group b. Ατυχήματα όπως του Bettega και του Toivonen έφεραν το τέλος της κατηγορίας. Ήταν ανατριχιαστικό να βλέπεις το πλήθος να ανοίγει καθώς περνάει το αγωνιστικό με εξωφρενικές ταχύτητες χωρίς να φαίνεται ο δρόμος από τον κόσμο. Οδηγοί με πολλά κιλά @@ με πλήρως μηχανικά αγωνιστικά χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα.
Σήμερα βέβαια η ασφάλεια είναι το πρωταρχικό ζητούμενο στους αγώνες. Χρειάζεται συνεργασία των θεατών με τους κριτές για την ασφαλή και απρόσκοπτη τέλεση της κάθε ειδικής.
 
Δυστυχώς τα χαμηλά στάνταρ ασφάλειας για οδηγούς και θεατές εκείνη την εποχή στέρησαν από εμάς τους νεότερους την ευκαιρία να απολαύσουμε θηρία σαν εκείνα του group b. Ατυχήματα όπως του Bettega και του Toivonen έφεραν το τέλος της κατηγορίας. Ήταν ανατριχιαστικό να βλέπεις το πλήθος να ανοίγει καθώς περνάει το αγωνιστικό με εξωφρενικές ταχύτητες χωρίς να φαίνεται ο δρόμος από τον κόσμο. Οδηγοί με πολλά κιλά @@ με πλήρως μηχανικά αγωνιστικά χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα.
Σήμερα βέβαια η ασφάλεια είναι το πρωταρχικό ζητούμενο στους αγώνες. Χρειάζεται συνεργασία των θεατών με τους κριτές για την ασφαλή και απρόσκοπτη τέλεση της κάθε ειδικής.
Δυστυχώς ετσι ειναι.το θέαμα θυσιάστηκε προς χαρην της ασφαλειας οδηγών και θεατών και ως ενα σημείο ίσως οχι και άδικα.το ίδιο συνέβη και στη φόρμουλα 1 με τόσους κανονισμους ασφαλείας την κατάργηση του ανεφοδιασμού την ωρα του αγώνα που έδινε αλλο ενδιαφέρον και ουσιαστικά πλεον την οδήγηση του αυτοκινήτου απ τη χαρτογράφηση του υπολογιστη όπως επίσης και με μια μονο εταιρεία να προμηθεύει ελαστικα.ποτέ δεν θα ξεχάσω την κινηση του τεράστιου σένα να ξεκλειδωνει την τοτε χειροκίνητη όπισθεν για να βγει απο την πίστα ώστε να μην δημιουργήσει ατύχημα.πλεον ο οδηγός κατευθύνεται απ τον υπολογιστη.μονη εξαίρεση αποτελεί ακόμα το moto gp κι ας έχουν βοηθήματα οι μηχανες.όταν βλέπεις οδηγούς να πλαγιάζουν στις στροφές στις 90+μοίρες η αδρεναλίνη ειναι στα υψη
 
Back
Top