Κυνηγετική Γωνιά - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα Γιάννη, διαφωνώ πως το κύριο χαρακτηριστικό του λαθροθήρα είναι μόνο η απληστία. Υπάρχουν και άλλες αιτίες όπως η κουτοπονηριά, η ζηλοφθονία, η ηδονή της παρανομίας ( ο λαθροθήρας επιβεβαιώνει την κυριαρχία του ) ειδικά όταν υπάρχει ατιμωρησία, η επιδειξιομανία, το κέρδος, την άγνοια (μη κυνηγοί που πατάνε τον λαγό με το αμάξι και το λένε για κατόρθωμα!) και γενικά διάφορα ψυχικά και υλικά "ελλείμματα" . Ανεξάρτητα την αιτία του κάθε χαρακτηριστικού, ο κυνηγός που αγαπά τη φύση ελέγχει τον εαυτό του και συνειδητά δεν παρανομεί.
Αν ήταν όπως τα λέει ο Σπύρος θα ήμαστε όλοι λαθροθήρες γεγονός που δεν ισχύει. Ελπίζω τα παιδάκια που περιγράφει να φορούν πάνες γιατί δεν νομίζω να έμαθαν να πηγαίνουν τουαλέτα!
Η παιδεία επίσης στους περισσότερους μπορεί να επιδράσει, στο ψάρεμα σε πολλούς έχει επιδράσει.
Σκέψου πόσο μειώθηκαν αυτοί που κάνουν ψαροντούφεκο νυχτερινό ή με μπουκάλες. Αυτό έγινε όταν έμαθαν πολλοί να κάνουν σωστά και χαλαρά ελεύθερο και να πιάνουν ψάρια , επίσης σήμερα αρκετοί ελευθερώνουν ψάρια που έπιασαν με το καλάμι τους. Λίγοι είναι οι εκ πεποιθήσεως λαθροθήρες που όταν μάθουν να κυνηγούν σωστά με την όποια απόδοση, πολλοί δεν θα παρανομούν.
Φυσικά υπάρχουν και αυτοί με τα ελαττώματα που έγραψα, που φέρονται με τον ίδιο τρόπο στη δουλειά τους, στο οδήγημα, στη γυναίκα τους, κ.λ.π. και οι οποίοι κατά την άποψή μου δεν θα έπρεπε να έχουν το δικαίωμα να κρατούν όπλο!
Αυτά τα λίγα ... :)
Και βέβαια Γιώργο πρέπει να εξετάσουμε την ανθρώπινη φύση όταν φοράει πάνα γιατί όταν αρχίσει η εκπαίδευση της τουαλέτας τότε αρχίζει και ο πολιτισ μός, η καταπίεση δηλαδή των ενστίκτων που είναι απαραίτητη για την κοινωνική συμβίωση.Εκπαίδευση, παιδεία ναί αλλά να ξέρεις με ποιόν τα βάζεις. Είναι εύκολο να λες καλη μέρα καλησπέρα, ευχαριστώ παρακαλώ όταν όλα κυλάνε ήρεμα και κανενας δεν νιώθεις να σε απειλεί.Έφτασαν όμως 12 χρόνια οικονομικής κυρίως κρίσης για να αναδυθούν φαινόμενα και συμπεριφορές που δεν ταιριάζουν σε πολιτισμένους ανθρώπους και δε μιλάμε για πολέ μους κατοχές και προσφυγιές.Αυτά επι της ουσίαςγια την ανθρώπινη φύση και την επιδερμικότητα του πολιτισ μού.
 
Και βέβαια Γιώργο πρέπει να εξετάσουμε την ανθρώπινη φύση όταν φοράει πάνα γιατί όταν αρχίσει η εκπαίδευση της τουαλέτας τότε αρχίζει και ο πολιτισ μός, η καταπίεση δηλαδή των ενστίκτων που είναι απαραίτητη για την κοινωνική συμβίωση.
Καλησπέρα Σπύρο, ακριβώς έτσι, βέβαια οι σωματικές ανάγκες δεν είναι ένστικτα! ... είναι ακόμα ποιο επιτακτικές, αλλά και πάλι αν θέλουμε να συμβιώνουμε χωρίς να ενοχλούμε ο ένας τον άλλο, πρέπει να "καταπιεζόμαστε" και να πηγαίνουμε στην τουαλέτα! (αλλιώς πάνες :) ) δεν είναι δα και τόσο μεγάλη καταπίεση !

Εκπαίδευση, παιδεία ναί αλλά να ξέρεις με ποιόν τα βάζεις. Είναι εύκολο να λες καλη μέρα καλησπέρα, ευχαριστώ παρακαλώ όταν όλα κυλάνε ήρεμα και κανενας δεν νιώθεις να σε απειλεί.Έφτασαν όμως 12 χρόνια οικονομικής κυρίως κρίσης για να αναδυθούν φαινόμενα και συμπεριφορές που δεν ταιριάζουν σε πολιτισμένους ανθρώπους και δε μιλάμε για πολέ μους κατοχές και προσφυγιές.Αυτά επι της ουσίαςγια την ανθρώπινη φύση και την επιδερμικότητα του πολιτισ μού.

Αυτό δεν το πιάνω! ...
Ελπίζω να μην νομίζεις πως σε έθιξα! επειδή βλέπεις ότι ίσως έχουμε διαφορετική άποψη, μπέσα δεν έχω τέτοια πρόθεση.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω καταλάβει τι πιστεύεις, υπάρχει τρόπος να μειωθεί η λαθροθηρία ; ... και γενικά οι συναφείς λαθροδραστηριότητες; λαθροαλειία, λαθροϋλοτομία, κ.λ.π. πρέπει να μειωθούν; πρέπει να μας ενδιαφέρει ; ή να πούμε είναι οι ανθρώπινες αδυναμίες τέτοιες που αυτά έτσι όπως είναι η κοινωνία πάντα θα υπάρχουν και θα αυξάνονται ότι και να λέμε ότι και να κάνουμε! ...
 
Καλησπέρα Σπύρο, ακριβώς έτσι, βέβαια οι σωματικές ανάγκες δεν είναι ένστικτα! ... είναι ακόμα ποιο επιτακτικές, αλλά και πάλι αν θέλουμε να συμβιώνουμε χωρίς να ενοχλούμε ο ένας τον άλλο, πρέπει να "καταπιεζόμαστε" και να πηγαίνουμε στην τουαλέτα! (αλλιώς πάνες :) ) δεν είναι δα και τόσο μεγάλη καταπίεση !



Αυτό δεν το πιάνω! ...
Ελπίζω να μην νομίζεις πως σε έθιξα! επειδή βλέπεις ότι ίσως έχουμε διαφορετική άποψη, μπέσα δεν έχω τέτοια πρόθεση.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω καταλάβει τι πιστεύεις, υπάρχει τρόπος να μειωθεί η λαθροθηρία ; ... και γενικά οι συναφείς λαθροδραστηριότητες; λαθροαλειία, λαθροϋλοτομία, κ.λ.π. πρέπει να μειωθούν; πρέπει να μας ενδιαφέρει ; ή να πούμε είναι οι ανθρώπινες αδυναμίες τέτοιες που αυτά έτσι όπως είναι η κοινωνία πάντα θα υπάρχουν και θα αυξάνονται ότι και να λέμε ότι και να κάνουμε! ...
Γιώργο, αυτά στα οποία αναφέρεσαι είναι απλά πράγματα και ένας ευσυνείδητος άνθρωπος θα έπρεπε να τα εφαρμόζει από μόνος του.Για όποιον δεν συμπεριφέρεται πολιτισμένα υπάρχουν ή θα έπρεπε να υπάρχουν οι νόμοι της πολιτείας.Η δική μου όμως τοποθέτηση αφορά την αληθινή επίδραση του πολιτισμού στον άνθρωπο,αν είναι ουσιαστική ή επιδερ μική για μένα το δεύτερο και αυτό φαίνεται όταν διακυβεύεται ή νομίζει ότι διακυβεύεται η ίδια του η ύπαρξη.
 
Γιώργο, αυτά στα οποία αναφέρεσαι είναι απλά πράγματα και ένας ευσυνείδητος άνθρωπος θα έπρεπε να τα εφαρμόζει από μόνος του.Για όποιον δεν συμπεριφέρεται πολιτισμένα υπάρχουν ή θα έπρεπε να υπάρχουν οι νόμοι της πολιτείας.Η δική μου όμως τοποθέτηση αφορά την αληθινή επίδραση του πολιτισμού στον άνθρωπο,αν είναι ουσιαστική ή επιδερ μική για μένα το δεύτερο και αυτό φαίνεται όταν διακυβεύεται ή νομίζει ότι διακυβεύεται η ίδια του η ύπαρξη.
Τα ένστικτα μοιάζουν αρκετά με τις σωματικές ανάγκες. Αν τα καταπιέσεις και αναβάλεις την ικανοποίησή τους... Χέσε μέσα!... Αυτά που αντιμετωπίζουμε ως διαστροφές και εθισμούς, στην πραγματικότητα είναι καταπιεσμένα ένστικτα και ανικανοποίητες ανάγκες.
Οι νόμοι όμως μοιάζει να έχουν μεγαλύτερη εφαρμογή στους οικονομικά ασθενέστερους και η ατιμωρησία είναι ανάλογη της οικονομικής ισχύος. Η αυστηροποίηση των νόμων και η αύξηση της αστυνόμευσης, ως αποτέλεσμα έχουν μεγαλύτερα, σοβαρότερα και στυγνότερα εγκλήματα (και μεγαλύτερα ΑΕΠ). Κι αυτό γιατί η επιρροή του συγκεκριμένου πολιτισμού, ο οποίος έχει ως ηθική βάση την κυριαρχία και όχι τη συμβίωση, δεν είναι επιδερμική αλλά φτάνει στο μεδούλι κάθε μέλους της κοινωνίας πριν αυτό αρθρώσει λέξη, και το συμφέρον του είναι να μην ξεφύγει ποτέ ο άνθρωπος από την ενστικτώδη συμπεριφορά του πιθήκου. Γι’ αυτό και δικαιολογείται με κοινοτοπίες του τύπου: «το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό». Άρα, η αιτία μάλλον είναι αλλού, κι όχι εκεί που ψάχνουμε. Για το δεδομένο όμως οικονομικό σύστημα, η αντιμετώπιση των αποτελεσμάτων είναι πιο αποδοτική από την εξάλειψη των αιτιών, διότι ικανοποιεί το βασικό κριτήριό του: το ποσοτικό.

@yorgos
Κύριο κίνητρο της παρανομίας είναι το χρήμα, είτε πρόκειται για τον "προβολάκια" του χωριού είτε για τον καραβοκύρη της Κορινθίας. Η διαφορά είναι στην δυνατότητα λαδώματος, άρα και ατιμωρησίας. Κι εγώ αρχικά νόμιζα πως μια δική μου περίπτωση είναι απλά προς αντιμετώπιση της ανίας αλλά τελικά είναι ολόκληρη μπίζνα, εις γνώση όλων των αρχών, σε επίπεδο Περιφέρειας. Τη μεγαλύτερη ηδονή παρανομίας όμως την προσφέρει το "κέρατο". ;-)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top