Θέματα Συνεργείου

Σιγουρα μπαταρια ειναι και δεξου την λυπητερη απο 250-300 ευρω για μπαταρια start stop και προγραμματισμο.
Αυτο το συστημα ειναι αχρηστο.

Και επειδη εχανε νερα το ψυγειο δεν πηγαινε πανω απο 80?
Για όσους κινούνται σε πολη ειναι απαραιτητο νομιζω, εγω δεν εχω και ειναι από τα λιγα που ζηλευω στα καινουργια αυτοκινητα.

Εχω δει αυτοκινητο να πεφτει στις 4000στροφες σε σταση όσο και αν προσπαθούσε ο οδηγος να μαρσαρει, νομιζε οτι ειχε χαλασει και το φόρτωσε για το συνεργειο. Η διαγνωση τα εβγαλε ολα οκ και οταν ο μηχανικός τον ρωτησε τι πήγαινε στραβα ο ιδιοκτητης του ειπε τι παρατηρησε. Του χρεωσε μόνο την διαγνωση και του ειπε οτι προστατευει τον ευατό του από τυπους που μαρσαρουν σταματημενοι!! :)
 
Για όσους κινούνται σε πολη ειναι απαραιτητο νομιζω, εγω δεν εχω και ειναι από τα λιγα που ζηλευω στα καινουργια αυτοκινητα.

Εχω δει αυτοκινητο να πεφτει στις 4000στροφες σε σταση όσο και αν προσπαθούσε ο οδηγος να μαρσαρει, νομιζε οτι ειχε χαλασει και το φόρτωσε για το συνεργειο. Η διαγνωση τα εβγαλε ολα οκ και οταν ο μηχανικός τον ρωτησε τι πήγαινε στραβα ο ιδιοκτητης του ειπε τι παρατηρησε. Του χρεωσε μόνο την διαγνωση και του ειπε οτι προστατευει τον ευατό του από τυπους που μαρσαρουν σταματημενοι!! :)
400 εννοείς;
 
Επειδή έχω πάθει το ίδιο, μιας και έχω ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Το λαμπάκι άναψε σαν ένδειξη για το πρόβλημα που σου δημιουργήθηκε με το start/stop. Το θέμα σου είναι η μπαταρία, η nissan την είχε το καλοκαίρι 140 ευρώ. Το start stop στο φτιάχνουν όταν το συνδέσουν σε 1 λεπτό και εμένα προσωπικά δεν μου πήραν χρήματα γιαυτό. Θα κάνεις ρουτίνα σου όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο, ζώνη, κλείδωμα αυτοκινήτου και αποσύνδεση start stop γτ δεν μπορείς να δίνεις 140 ευρώ για μπαταρία κάθε χρόνο.
 
Επειδή έχω πάθει το ίδιο, μιας και έχω ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Το λαμπάκι άναψε σαν ένδειξη για το πρόβλημα που σου δημιουργήθηκε με το start/stop. Το θέμα σου είναι η μπαταρία, η nissan την είχε το καλοκαίρι 140 ευρώ. Το start stop στο φτιάχνουν όταν το συνδέσουν σε 1 λεπτό και εμένα προσωπικά δεν μου πήραν χρήματα γιαυτό. Θα κάνεις ρουτίνα σου όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο, ζώνη, κλείδωμα αυτοκινήτου και αποσύνδεση start stop γτ δεν μπορείς να δίνεις 140 ευρώ για μπαταρία κάθε χρόνο.
Mπλεξαμε.....χαμηλη ταση μπαταριας μου λεει(bosch s5 τεχνολογιας AGM 3 ετων ακριβως:mad:).....αλλαζω μπαταρια 135 ευρω, μου σβηνει τα λαμπακια με το διαγνωστικο και φευγω ησυχος οτι "παει στα κομματια τουλαχιστον ξεμπερδαψαμε".....αμ δε.....στη πορεια μου αναβει το start stop fault και τ απογευμα δηλ πριν λιγο στην εκκινηση αναψε και το check μηχανης μαζι με το start stop fault.....τωρα τι γινεται....προφανως δε φταιει η μπαταρια,μπορει να ταν προς τα τελευταια της αλλα κατι αλλο φταιει.....στο check μου ειπε "δειχνει προβλημα στη βαλβιδα egr αλλα οχι η μπαταρια ειναι".....κι αν ειναι η βαλβιδα egr τι σχεση εχει με το start stop......τη τρελλα μου μεσα....
 
Δεν νομίζω ότι είναι κάτι σοβαρό. Προφανώς η βαλβίδα είναι ηλεκτρονική και με την αλλαγή της μπαταρίας έπαθε κάποιο ζαβλαντάμ η cpu και δεν δίνει εντολή να ανοιγοκλείσει η βαλβίδα. Πιστεύω ότι με κάποιο reset θα στανιάρει !!!
 
Δεν νομίζω ότι είναι κάτι σοβαρό. Προφανώς η βαλβίδα είναι ηλεκτρονική και με την αλλαγή της μπαταρίας έπαθε κάποιο ζαβλαντάμ η cpu και δεν δίνει εντολή να ανοιγοκλείσει η βαλβίδα. Πιστεύω ότι με κάποιο reset θα στανιάρει !!!
Μαλλον τη Παρασκευή πίσω στο συνεργείο.... να δούμε τι μέλλει γενέσθαι. Μακάρι να ναι κάτι απλό και να μη πληρώνουμε τζερεμεδες:mad:.... κι έχω ένα κάρο έξοδα με τα παιδια(πανεπιστήμιο ο μεγάλος και φροντιστήρια ο μικρός).
 
File monte carlo απορω τι ζηλευεις σε αυτο το συστημα.
Οτι διαλυει την μπαταρια και θες καθε 2 χρονια 200+ ευρω αντι 80 καθε 4 χρονια?
Οτι θα διαλυσει μιζα και βολαν στην δεκαετια?
Επιπροσθετα μελετες εχουν δειξει πως ειναι οικονομικοτερο σε καυσιμο να δουλευει ρελαντι στο φαναρι το αμαξι για 30 δευτερα απο το να σβυσεις και να βαλει μπροστα.

Οπως λεει ο Μανωλης ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ οταν μπαινεις ειναι το βελτιστο.
 
File monte carlo απορω τι ζηλευεις σε αυτο το συστημα.
Οτι διαλυει την μπαταρια και θες καθε 2 χρονια 200+ ευρω αντι 80 καθε 4 χρονια?
Οτι θα διαλυσει μιζα και βολαν στην δεκαετια?
Επιπροσθετα μελετες εχουν δειξει πως ειναι οικονομικοτερο σε καυσιμο να δουλευει ρελαντι στο φαναρι το αμαξι για 30 δευτερα απο το να σβυσεις και να βαλει μπροστα.

Οπως λεει ο Μανωλης ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ οταν μπαινεις ειναι το βελτιστο.
Εγώ πάντως με το που μπω μέσα το απενεργοποιώ!
 
Στο qashqai το start stop ποτε αναβει το system fault και ποτε σβηνει.....με καινουργια μπαταρια.Το πρωι αναψε και το check μηχανης και το μεσημερι ξεπεισμωσε κι εσβησε.Θα το παρακολουθησω λιγες μερες και μετα θα παω αντιπροσωπεια.....αυτο με τα ηλεκτρονικα ειναι να μην πω....
 
Στο qashqai το start stop ποτε αναβει το system fault και ποτε σβηνει.....με καινουργια μπαταρια.Το πρωι αναψε και το check μηχανης και το μεσημερι ξεπεισμωσε κι εσβησε.Θα το παρακολουθησω λιγες μερες και μετα θα παω αντιπροσωπεια.....αυτο με τα ηλεκτρονικα ειναι να μην πω....
Πριν πας στην αντιπροσωπεία και χρυσοπληρωσεις τους γραβατακιδες
η Nissan αν δεν κάνω λάθος
έχει club https://qashqaij11greekclub.com/
με πολλά μέλη εγγεγραμμένα
Μπες μέσα και ρώτα τα παιδιά να σε καθοδηγήσουν για κανέναν μάστορα της προκοπής άσε που σίγουρα κάποιος θα έχει βιώσει την ίδια βλάβη οπότε μπορεί να σου λύσει την απορία
Παθών και μαθων ;)
 
Παιδιά θα ηθελα την γνωμη όσων γνωρίζουν. Εχω πάρει μια φλάντζα για ψευτοκάπακο( καπάκι βαλβιδων) πλαστικό γιατι πλεον δεν εφαρμόζει καλα και εχει διαρροη λαδιού μεσα στον θαλαμο καυσης. Ειναι για ford focus 2006. Η καινουρια φλάντζα είναι corteco. Η ερωτηση ειναι η εξής. Μου ειπε γνωστός μου μηχανικός πριν κλεισω το καπάκι με την καινούρια φλάντζα να στάξω και λιγη φλαντζοκολλα στις γωνίες γιατι απο εκει συνήθως χανουν το λάδι. Τι λετε;
 
Παιδιά θα ηθελα την γνωμη όσων γνωρίζουν. Εχω πάρει μια φλάντζα για ψευτοκάπακο( καπάκι βαλβιδων) πλαστικό γιατι πλεον δεν εφαρμόζει καλα και εχει διαρροη λαδιού μεσα στον θαλαμο καυσης. Ειναι για ford focus 2006. Η καινουρια φλάντζα είναι corteco. Η ερωτηση ειναι η εξής. Μου ειπε γνωστός μου μηχανικός πριν κλεισω το καπάκι με την καινούρια φλάντζα να στάξω και λιγη φλαντζοκολλα στις γωνίες γιατι απο εκει συνήθως χανουν το λάδι. Τι λετε;
Καλή η φλατζοκολλα αλλά χωρίς υπερβολές στην ποσότητα που θα βάλεις.
 
Λοιπον...νομιζω οτι πλεον μπορω να μιλησω με σιγουριά.Οπως εγραψα πιο πανω στο qashqai αλλαξα μπαταρια και παρολαυτα αναξε παλι το start stop system fault και το check μηχανης,τα οποια αργοτερα εσβησαν,το απογευμα αναψαν παλι και την επομένη το πρωι ξαναεσβησαν και εκτοτε δε ξαναναψαν.Το πορισμα λοιπον μετα απο τοσες μερες(4-5) ηταν το εξης....η καινουργια μπαταρια ηταν κατασκευασμενη προ διμηνου και φορτισμενη απ το εργοστασιο οχι πληρες,περιπου στο 70%...εκτοτε και μεχρι την τοποθετηση της προφανως δεν ξαναφορτιστηκε με αποτελεσμα κατα τη τοποθετηση της να εχει αποφορτιστει εν μερει και να μην ειναι μεσα στα αποδεκτα ορια λειτουργιας του start stop...Oταν αρχισε να φορτιζεται απ το δυναμο του αυτοκινητου πλεον "δυναμωσε" και δεν ξαναναψε κανενα λαμπακι.Τωρα.... γιατι το check μηχανης εδειχνε "και καλα" βλαβη στη βαλβιδα EGR,ενω μετα εξαφανιστηκε η υποτιθεμενη ζημια.....αβυσσος τα ηλεκτρονικα.Παντως οσοι εχετε qashqai και αντιμετωπισετε το ιδιο προβλημα να ζητησετε απ τον ηλεκτολογο πρωτα να φορτισει πληρως τη μπαταρια και μετα να τη τοποθετησει.....δε ξερω μονο, εαν αφηνα λιγο καιρο ακομη τη παλια μπαταρια( κι ας αναβαν τα λαμπακια)εαν θα ειχα καποιο προβλημα....τ αυτοκινητο επαιρνε μπροστα κανονικα. Καλου κακου της εριξα και μια πληρη φορτιση στο σπιτι μ ενα φορτιστη που εχω.....
 
Παιδιά θα ηθελα την γνωμη όσων γνωρίζουν. Εχω πάρει μια φλάντζα για ψευτοκάπακο( καπάκι βαλβιδων) πλαστικό γιατι πλεον δεν εφαρμόζει καλα και εχει διαρροη λαδιού μεσα στον θαλαμο καυσης. Ειναι για ford focus 2006. Η καινουρια φλάντζα είναι corteco. Η ερωτηση ειναι η εξής. Μου ειπε γνωστός μου μηχανικός πριν κλεισω το καπάκι με την καινούρια φλάντζα να στάξω και λιγη φλαντζοκολλα στις γωνίες γιατι απο εκει συνήθως χανουν το λάδι. Τι λετε;

Καλα πως απο το ψευτοκαπακο παει στον θαλαμο καυσης????
Η φλατζα αυτη εξασφαλιζει την στεγανωση του ψευτοκαπακου , που μεσα υπαρχει λιπαντικο, με τον εξω κοσμο.
 
Back
Top