Ηλεκτροκίνηση και Ηλεκτρικά Οχήματα (Ποδήλατο/Μοτό/Αυτοκίνητο)

Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν ήδη αρχίσει να μπαίνουν στην καθημερινότητά μας, τουλάχιστον στον μεγαλοαστικό ιστό της χώρας. Σύντομα θα τα δούμε να κυκλοφορούν και σαν αγροτικά ή φορτηγά. Ποιά ηλεκτρικά οχήματα θα είναι τα κατάλληλα για να μας πάνε στους κυνηγότοπους τον χειμώνα με τα χιόνια και τους πάγους ή μέσα στον καύσωνα του Αυγούστου; Πώς και πού θα τα φορτίζουμε; Ποιοί είναι οι κίνδυνοι που ελωχεύουν στα ηλεκτρικά και θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε (π.χ. χαμηλά τοποθετημένες μπαταρίες, ηλεκτρικοί κινητήρες σε λασπόδρομους και γούβες με νερά, υγρασία, ψύχος, καύσωνας κλπ.); Ποιά ανταλλακτικά θα χρειαζόμαστε και ποιά θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε από τα "παλιά" αυτοκίνητα εσωτερικής καύσεως;
Και ότι άλλο συναφές προκύψει.
 
Σκοπιανοί θα φτιάξουν εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Και σε ποιά περιοχή σκέφτονται να το φτιάξουν:

Η Next.e.Go Mobile που προτίθεται να κατασκευάσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτροκινουμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, προέρχεται από την πτωχευτική μάζα της εταιρείας e.Go AG, η οποία ιδρύθηκε το 2015 σαν spin-off του Πανεπιστημίου του Ααχεν (RWTH Aachen, ένα από τα καλύτερα τεχνικά Πανεπιστήμια της Ευρώπης!) αλλά το 2020 πτώχευσε. Την ίδια χρονιά αγόρασε την πτωχευτική μάζα της e.Go ο Nasif Destani και μαζί με χρηματοδότες από αραβικές χώρες δημιούργησε την Next.e.Go Mobile. Παρόλο που η σημερινή ελληνική κυβέρνηση θεωρεί δεδομένη την κατασκευή του εργοστασίου παραγωγής των οχημάτων της Next.e.Go στην Ελλάδα, η εταιρεία ψαρεύει για τις μεγαλύτερες επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές σε τρείς ακόμα χώρες, π.χ. στην Βουλγαρία, η οποία έχει αυτοκινητοβιομηχανία και τις αντίστοιχες υποδομές.
Μιά τελική απόφαση δεν έχει λειφθεί ακόμα, ασχέτως με το τί γράφουν μερικές εφημερίδες.
 
Off-topic:
Αξιζει να το ξέρουμε, Kerrabos, μικρής σειράς παραγωγής Μ.Ο.Ι.Κ. (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής), αμιγώς ελληνικής σχεδίασης και παραγωγής. Χειροποίητο, κατόπιν παραγγελίας.
Πηγή: www.newsauto.gr
topic.
 
Last edited:
Και πού να δεις τι αλήθεια κρύβεται στο παρασκήνιο του... traction.gr!... hippo

traction1.JPG

traction2.JPG

Κατα τ' άλλα, «Πράσινη ανάπτυξη» είναι αυτό που λέει ο Βασίλης:
- δεν θέλω εργοστάσιο δίπλα μου γιατί μολύνει, να πάνε στο διπλανό χωριό
 
Και πού να δεις τι αλήθεια κρύβεται στο παρασκήνιο του... traction.gr!... hippo

traction1.JPG


traction2.JPG
Περνάει το μήνυμα ότι όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό δεν το γλυτώνει το γ@....σι
Πανάκριβα χωρίς την απαραίτητη υποστήριξη και σου βγάζουν και την πίστη......
 
Αστο να παει στο διάολο το ρημαδι για ηλεκτροκίνητο. Ακόμη ειναι πολυ νωρις ως προς τα θέματα αυτονομίας - φόρτισης και είναι πολύ μακριά για την τσέπη του μέσου Έλληνα .
Αυτό που τελικά βλέπουμε είναι ότι αυτή τη στιγμή δουλεύονται μόνο από εταιρείες και από άτομα πολύ καλής οικονομικής κατάστασης οι οποίοι το χρησιμοποιούν μέσα στην πόλη και για μικρές αποστάσεις.

.
 
Last edited:
Ειδικα ο Ελληνας θα τρεξει να παρει ηλεκτροκινητο...
Ο μαστορας στο συνεργειο μου λεει οτι ολοι τα εχουν αφησει τα αυτοκινητα τους και εχουν γινει σαραβαλα!
Συντηρηση μηδεν!
Εδώ φίλος σήμερα μου έστειλε στην εθνική να πάει η άλλη χωρίς την αριστερή μπροστινή ρόδα....
 
Αυτό που τελικά βλέπουμε είναι ότι αυτή τη στιγμή δουλεύονται μόνο από εταιρείες και από άτομα πολύ καλής οικονομικής κατάστασης οι οποίοι το χρησιμοποιούν μέσα στην πόλη και για μικρές αποστάσεις.
'Ο,τι έγινε και με τα κινητά αλλά και άλλα προϊόντα τεχνολογίας. Η ίδια πετυχημένη πρακτική φετιχοποίησης της τεχνολογίας που ακυρώνει τη χρήση για χάρη της κτήσης, δημιουργεί αισθήματα κοινωνικής υστέρησης και οδηγεί σε καταναλωτική βουλιμία. Είναι παλιό το έργο.
 
'Ο,τι έγινε και με τα κινητά αλλά και άλλα προϊόντα τεχνολογίας. Η ίδια πετυχημένη πρακτική φετιχοποίησης της τεχνολογίας που ακυρώνει τη χρήση για χάρη της κτήσης, δημιουργεί αισθήματα κοινωνικής υστέρησης και οδηγεί σε καταναλωτική βουλιμία. Είναι παλιό το έργο.
Ναι, μονο που τωρα δεν υπαρχει σαλιο για να ικανοποιησουμε την καταναλωτικη βουλιμια!
Εδω καποιοι απο εμας δεν θα εχουν ουτε μαντηλι για να κλαψουν...
 
Back
Top