Επαγγελματικά οχήματα










Το ανανεωμένο Lada 4×4 (Niva) παρουσιάζεται σε επαγγελματική έκδοση με πλατφόρμα, όπου μπορεί να τοποθετηθεί καρότσα και να μεταμορφωθεί το ρωσικό όχημα σε pickup με αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Στο χώρο φόρτωσης χωράνε έως δύο ευρωπαλέτες και το ωφέλιμο βάρος φτάνει έως τα 580 κιλά.


Ανάλογα τις ανάγκες, προσφέρεται σε έκδοση με διθέσια καμπίνα και την στάνταρ καρότσα ή σε 5θέσια έκδοση με το μικρότερο χώρο φόρτωσης. Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4.440 χλστ. και το πλάτος έως τα 1.710 χλστ. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης κουβουκλίου το οποίο είναι κατασκευασμένο από φάιμπεργκλας και διαθέτει πόρτα που ανοιγοκλείνει με αμορτισέρ. Σε αυτή την περίπτωση το ωφέλιμο φορτίο μειώνεται στα 490 κιλά. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα τοποθέτηση και κουβούκλιου – ψυγείου.

Lada-4x4-Niva-pickup-6.jpg


Για πιο απαιτητικές διαδρομές, η Lada προσφέρει το πακέτο off road. Αυτό περιλαμβάνει ενισχυμένο πίσω άξονα, ενισχυμένα εμπρός ελατήρια, αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 240 χλστ., ελαστικά 235/75 R15, μπλοκέ διαφορικά εμπρός – πίσω, αμορτισέρ με αυξημένες διαδρομές και κοντές σχέσεις μετάδοσης.


Οι τιμές για το Lada 4×4 με την καρότσα ξεκινούν από 799.000 ρούβλια (σημερινή ισοτιμία 8.700 ευρώ) και με το van κοστίζει από 856.000 ρούβλια (9.324 ευρώ). Για την κίνηση του επαγγελματικού Lada 4×4 φροντίζει ο γνωστός κινητήρας των 1.7 λτ. με την ισχύ των 83 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και με ροπή 129 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Με το μηχανικό κιβώτιο των 5 ταχυτήτων η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 110 χλμ./ώρα, ενώ η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 12,0-13,0 λτ./100 χλμ.
 
Πολύ καλή η εμπειρία να τσουλάς στην εθνική με ένα niva!

Προχθες που γυριζαμε απο Εβρο "αναπολούσαν" τα παιδια τα πρωτα χρονια που ανεβαιναν απο τη μια ακρη της χωρας στο Δελτα με ενα Niva απο την παλια εθνικη που περναγε μεσα απο ολες τις πολεις και τα χωρια... Μια μερα ταξιδι... Δεν ξερω αν θα ηθελα να το ζησω, αλλα οντως σε μεταφερει σε αλλες εποχες αυτη η εικονα....
 
Προχθες που γυριζαμε απο Εβρο "αναπολούσαν" τα παιδια τα πρωτα χρονια που ανεβαιναν απο τη μια ακρη της χωρας στο Δελτα με ενα Niva απο την παλια εθνικη που περναγε μεσα απο ολες τις πολεις και τα χωρια... Μια μερα ταξιδι... Δεν ξερω αν θα ηθελα να το ζησω, αλλα οντως σε μεταφερει σε αλλες εποχες αυτη η εικονα....
Το εχω κανει στο παρελθον το 2009 απο Αθηνα -Αλεξπολη χειμωνα με φουλ βροχη τυπου χαλαζι και αερα απο Κατερινη μεχρι επανω και νυχτα
Εκανα τρεις στασεις δεκαλεπτες
Μια στην Λαμια φουλαρισμα στον Κορινο φουλαρισμα και στην Ξανθη το ιδιο
Το μονο σιγουρο ειναι οτι κατα την διαρκεια του ταξιδιου γυρω στις εντεκα ωρες
δεν ενοιωσα ουτε ενα ενα λεπτο νυστας ή κουρασης
αφου ο θορυβος του μοτερ και του διαφορικου με κραταγαν σε εγρήγορση :p :D
 
Το εχω κανει στο παρελθον το 2009 απο Αθηνα -Αλεξπολη χειμωνα με φουλ βροχη τυπου χαλαζι και αερα απο Κατερινη μεχρι επανω και νυχτα
Εκανα τρεις στασεις δεκαλεπτες
Μια στην Λαμια φουλαρισμα στον Κορινο φουλαρισμα και στην Ξανθη το ιδιο
Το μονο σιγουρο ειναι οτι κατα την διαρκεια του ταξιδιου γυρω στις εντεκα ωρες
δεν ενοιωσα ουτε ενα ενα λεπτο νυστας ή κουρασης
αφου ο θορυβος του μοτερ και του διαφορικου με κραταγαν σε εγρήγορση :p :D
Το μόνο αυτοκίνητο που δεν μασαγε πουθενά όμως. Έχω δει με τα μάτια μου niva να τραβάει-σέρνει κυριολεκτικά άλλο μεγάλο τζιπ που είχε κολλήσει άσχημα.
 
Το μόνο αυτοκίνητο που δεν μασαγε πουθενά όμως. Έχω δει με τα μάτια μου niva να τραβάει-σέρνει κυριολεκτικά άλλο μεγάλο τζιπ που είχε κολλήσει άσχημα.
Μυθος.Καλουτσικο είναι.Ευτυχώς που βρέθηκε ο Αμοργιανός το 2005? και τους έβαλε κατεπιλογή 100% μπρός πίσω μπλοκέ..(ιδιοκατασκευή)
Ουτε οι Ρώσσοι δεν είχαν διαθέσιμη τότε αυτήν την αναβάθμιση.
 
Back
Top