Επαγγελματίες - θετικές & αρνητικές εμπειρίες

Το πρόβλημα με τα κυνηγετικά μαγαζιά θα είναι μεγάλο. Αγοράζουν σε ακριβές τιμές και δεν μπορούν να τα πουλήσουν διότι οι κυνηγοί δεν έχουν να αγοράσουν και πηγαίνουν όλοι μαζικά σε αυτόν που κάνει κάποιο τρικ και τα βγάζει 1 ευρώ λιγότερο.
Σε λίγο αν συνεχίσουμε έτσι θα κλείσουν πολλά καταστήματα, ήδη πολλά φυτοζωούνε.
Υπομονή 3-4 χρόνια που θα φτιαχτεί ο East Med και θα τσακωνόμαστε με τους καταστηματάρχες διότι οι κούτες με τα φυσίγγια που θα αγοράζουμε δεν θα χωράνε στο πορτ μπαγκαζ της φεράρη μας και θα μας λέει ο έμπορας γιατί δεν ήρθες με το wrangler να τα πάρεις και θα του λέμε διότι ήμουν στη δουλειά και εκεί πάω μόνο με το φεράρι ρε φίλε.
 
Λοιπόν σήμερα είπα να ασχοληθώ με την εγγύηση της μπενελι που πήρα αρχές του μήνα. Πήρα τηλέφωνο στον Κύργια και μου εξήγησε το παλικάρι που ήταν υπεύθυνος για τις εγγυήσεις αλλά μάλλον τα έκανα θάλασσα ( δεν τα πάω καλά με την τεχνολογία γενικά) οπότε ξανά πήρα τηλέφωνο και έκανε τη διαδικασία ο άνθρωπος. Με εξυπηρέτησαν με ευγένεια, άμεσα και τους ευχαριστώ πολύ. Έτοιμη η εγγύηση σε μηδέν χρόνο.
 
Λοιπόν σήμερα είπα να ασχοληθώ με την εγγύηση της μπενελι που πήρα αρχές του μήνα. Πήρα τηλέφωνο στον Κύργια και μου εξήγησε το παλικάρι που ήταν υπεύθυνος για τις εγγυήσεις αλλά μάλλον τα έκανα θάλασσα ( δεν τα πάω καλά με την τεχνολογία γενικά) οπότε ξανά πήρα τηλέφωνο και έκανε τη διαδικασία ο άνθρωπος. Με εξυπηρέτησαν με ευγένεια, άμεσα και τους ευχαριστώ πολύ. Έτοιμη η εγγύηση σε μηδέν χρόνο.
Ναι πρέπει να καταχωρίσεις την αγορά ηλεκτρονικά στο site της Benelli για να ξεκινήσει να μετράει. Βέβαια θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε ο καταναώτής να μπαίνει σε αυτή την διαδικασία αλλά θα μπροούσε να το κάνει ο καταστηματάρχης με το που πουλάει το όπλο. Τουλάχιστον η ελληνική αντιπροσωπεία γενικά βοηθάει.
 
Ναι πρέπει να καταχωρίσεις την αγορά ηλεκτρονικά στο site της Benelli για να ξεκινήσει να μετράει. Βέβαια θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε ο καταναώτής να μπαίνει σε αυτή την διαδικασία αλλά θα μπροούσε να το κάνει ο καταστηματάρχης με το που πουλάει το όπλο. Τουλάχιστον η ελληνική αντιπροσωπεία γενικά βοηθάει.
Όντως, δεν βρίσκω κι εγώ το λόγο που θα πρέπει ο αγοραστής να κάνει τη διαδικασία και όχι το κατάστημα που αγοράζεις το όπλο. Όμως στην αντιπροσωπεία η εξυπηρέτηση άριστα δέκα, έμεινα πολύ ευχαριστημένος.
 
Ναι πρέπει να καταχωρίσεις την αγορά ηλεκτρονικά στο site της Benelli για να ξεκινήσει να μετράει. Βέβαια θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε ο καταναώτής να μπαίνει σε αυτή την διαδικασία αλλά θα μπροούσε να το κάνει ο καταστηματάρχης με το που πουλάει το όπλο. Τουλάχιστον η ελληνική αντιπροσωπεία γενικά βοηθάει.
Καλημέρα σας. Συμφωνώ με τα παραπάνω αλλά θα μπορούσε αν ήθελα και η Benelli (όμιλος beretta) αφού «πουλάει» στην εγγύηση θα το έκανε περισσότερο αυτοματοποιημένο και για τον έμπορο.
Πάντως είναι ένα καλό παράδειγμα wow που λένε και οι μαρκετιστες. Μπράβο στο υπάλληλο και στο ΚΥΡΓΙΑΣ.
 
Καλημέρα σας. Συμφωνώ με τα παραπάνω αλλά θα μπορούσε αν ήθελα και η Benelli (όμιλος beretta) αφού «πουλάει» στην εγγύηση θα το έκανε περισσότερο αυτοματοποιημένο και για τον έμπορο.
Πάντως είναι ένα καλό παράδειγμα wow που λένε και οι μαρκετιστες. Μπράβο στο υπάλληλο και στο ΚΥΡΓΙΑΣ.
Σε άλλους κλάδους (πχ προϊόντα τεχνολογίας) το κατάστημα όταν πουλάει καταχωρεί την εγγύηση στο σύστημ ατης εταιρείας. Ο πελάτης δεν κάνει τίποτα. Δεν ξέρω τι εξυπηρετεί την benelli το σύστημα αυτό. Απ' ότι βλέπω και η beretta έχει παρόμοια διαδικασία. Εγώ πάντως κρατάω τις αποδείξεις για να είμαι καλυμμένος.
 
Εγώ πριν χρόνια όταν αγόρασα το Μπενέλλι μου από τον Καλκατζάκο δεν έκανα καμία διαδικασία και δεν ήξερα ότι έπρεπε να κάνω διότι κανένας δε μου είπε στο μαγαζί τίποτα.
Η οπλάρα μου τόσα χρόνια δεν χρειάστηκε τίποτα. Αυτονόητη εξαίρεση είναι τα ελατήρια τα οποία χρειάστηκε να αντικαταστήσω (επανατατικό και αποθήκης) μετά από χιλιάδες φυσίγγια διότι τα ελατήρια είναι αναλώσιμα.
 
Μου έφτασε χθες επιτέλους ένα ελατήριο που είχα παραγγείλει από το κωλοχανίο του Brownells της γερμανίας. Το είχα παραγγείλει μέσα στο καλοκαίρι πάνω από ένα μήνα πριν. Μου είχα στείλει ένα ημειλ που έλεγε μεταφράζοντας από τα γερμανικά ότι όταν μας έρθει το πράγμα από την Αμερική θα στο στείλουμε και θα το παραλάβεις το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου περίπου. Σεπτέμβριος έφτασε και τίποτα δεν είχα παραλάβει και έστελνα μηνύματα απλά ρωτώντας αν μου το έχουν στείλει. Καμία απάντηση, απαξιούν. Ίσως γιατί τα μηνύματα μου ήταν στα αγγλικά και όχι στα γερμανικά. Έστειλα από 20 Αυγούστου 4 μηνύματα και με αγνόησαν και στα τέσσερα.

Το Brownells της Αμερικής είναι άψογο, έχω παραγγείλει πολλές φορές παλιά, δυστυχώς όμως τώρα στην Ευρώπη στέλνουν μόνο από τα καινούργια ευρωπαϊκά τους καταστήματα. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει και πρέπει να το παραγγείλουμε από το γερμανικό κωλοχανίο.
 
Μου έφτασε χθες επιτέλους ένα ελατήριο που είχα παραγγείλει από το κωλοχανίο του Brownells της γερμανίας. Το είχα παραγγείλει μέσα στο καλοκαίρι πάνω από ένα μήνα πριν. Μου είχα στείλει ένα ημειλ που έλεγε μεταφράζοντας από τα γερμανικά ότι όταν μας έρθει το πράγμα από την Αμερική θα στο στείλουμε και θα το παραλάβεις το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου περίπου. Σεπτέμβριος έφτασε και τίποτα δεν είχα παραλάβει και έστελνα μηνύματα απλά ρωτώντας αν μου το έχουν στείλει. Καμία απάντηση, απαξιούν. Ίσως γιατί τα μηνύματα μου ήταν στα αγγλικά και όχι στα γερμανικά. Έστειλα από 20 Αυγούστου 4 μηνύματα και με αγνόησαν και στα τέσσερα.

Το Brownells της Αμερικής είναι άψογο, έχω παραγγείλει πολλές φορές παλιά, δυστυχώς όμως τώρα στην Ευρώπη στέλνουν μόνο από τα καινούργια ευρωπαϊκά τους καταστήματα. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει και πρέπει να το παραγγείλουμε από το γερμανικό κωλοχανίο.
Στείλε μήνυμα στην brownells Αμερικής με παράπονο.
 
Καλησπερα παιδες! Να αναφερω τον οπλουργο Αλεξιου στα Ιωαννινα.....ενας φιλος μου εχει μεταξυ αλλων οπλων ενα αγγλικο πλαγιοκαννο BSA το οποιο ειχε παροπλισμενο....σε σχετικη μας κουβεντα του λεω γιατι δεν το δουλευεις.....λεει εχει σπασει το ελατηριο της σφυρας του ενος επικρουστηρα και ειναι τυπου "V" και μου ειπανε ειναι δυσκολο να βρεθει κλπ.....του λεω....ειναι ενας στα Γιαννενα ....ο Αλεξιου...να τον ρωτησουμε....τον παιρνω τηλεφωνο του λεω το θεμα....μου λεει στειλτο θα το φτιαξω.....! Το εφτιαξε και ο φιλος απο σημερα κυνηγαει με το αγαπημενο πλαγιοκαννο του!
 
Επειδή είμαστε στην Ελλάδα, καλό είναι να επικροτούμε τις επαγγελματικές συμπεριφορές εταιρειών, παρότι στο εξωτερικό θεωρούνται λίγο πολύ αυτονόητες.
Στην έκθεση κυνηγιού αγόρασα μία διπλή φυσιγγιοθηκη "αετός" από το περίπτερο της εταιρείας "Iraklis outdoor".
Όταν έφθασα αργά το βράδυ σπίτι συνειδητοποίησα ότι το κούμπωμα απ'τη μία πλευρά έλειπε.
Επικοινώνησα με την εταιρεία μέσω messenger και μου απάντησε πως πράγματι καθώς συγυριζαν το βράδυ το περίπτερο τους το βρήκαν πεσμένο και μου το έστειλαν δωρεάν την αμέσως επόμενη ημέρα. .shake hands.
 
Επειδή είμαστε στην Ελλάδα, καλό είναι να επικροτούμε τις επαγγελματικές συμπεριφορές εταιρειών, παρότι στο εξωτερικό θεωρούνται λίγο πολύ αυτονόητες.
Στην έκθεση κυνηγιού αγόρασα μία διπλή φυσιγγιοθηκη "αετός" από το περίπτερο της εταιρείας "Iraklis outdoor".
Όταν έφθασα αργά το βράδυ σπίτι συνειδητοποίησα ότι το κούμπωμα απ'τη μία πλευρά έλειπε.
Επικοινώνησα με την εταιρεία μέσω messenger και μου απάντησε πως πράγματι καθώς συγυριζαν το βράδυ το περίπτερο τους το βρήκαν πεσμένο και μου το έστειλαν δωρεάν την αμέσως επόμενη ημέρα. .shake hands.
πως φαινεται ο τυχερος ανθρωπος!
 
Επειδή είμαστε στην Ελλάδα, καλό είναι να επικροτούμε τις επαγγελματικές συμπεριφορές εταιρειών, παρότι στο εξωτερικό θεωρούνται λίγο πολύ αυτονόητες.
Στην έκθεση κυνηγιού αγόρασα μία διπλή φυσιγγιοθηκη "αετός" από το περίπτερο της εταιρείας "Iraklis outdoor".
Όταν έφθασα αργά το βράδυ σπίτι συνειδητοποίησα ότι το κούμπωμα απ'τη μία πλευρά έλειπε.
Επικοινώνησα με την εταιρεία μέσω messenger και μου απάντησε πως πράγματι καθώς συγυριζαν το βράδυ το περίπτερο τους το βρήκαν πεσμένο και μου το έστειλαν δωρεάν την αμέσως επόμενη ημέρα. .shake hands.
Εδώ παλεύουμε ακόμη για τα αυτονόητα γι αυτο ειμαστε στάσιμοι σαν το νερο του βούρκου.
Μπράβο πάντως στην εταιρεία.
 
Back
Top