Διόφθαλμη Σκόπευση, πόσο σημαντική είναι;

Ολο το μυστικο ειναι στην απολυτη εστιαση στον στοχο , ολοι οι κορυφαιοι αυτο λενε , ειναι τεχνη το να εστιαζουμε την κεντρικη οραση στον στοχο , ολοι κοιταμε δεν εστιαζουμε
Yπάρχει και η ''σχολή'' της εστίασης συνεχώς μπροστά απο τον στόχο
 
Yπάρχει και η ''σχολή'' της εστίασης συνεχώς μπροστά απο τον στόχο

Λάμπη πώς γίνεται αυτό; Επίσης μήπως έχει κάποιος να προτείνει άσκηση για βελτίωση της συγκέντρωση στο στόχο; Ειδικά αν μπορώ να την κάνω τώρα που βρίσκομαι σε καραντίνα.
 
Ναι παιδιά συμφωνούμε. Εγώ διόφθαλμη κάνω γτ δεν μου βγήκε ποτέ η μονόφθαλμη. Φυσικά μιλάω για κυνήγι και όσον αφορά το σκοπευτήριο sporting. Skeet και trap δεν γνωρίζω αλλά βλέποντας τις ταχύτητες το θεωρώ δύσκολο να κλείσεις μάτι.

Δημήτρη αυτό με το κυρίαρχο μάτι είναι όντως μεγάλη αλήθεια και όπως λες κι εσυ αφού πάρουμε την πληροφορία με τα 2 μάτια τότε πριν ρίξουμε κλείνουμε το ένα. Το πιο κοντικό που έχω κάνει σε μονόφθαλμη σκόπευση είναι ενα ελαφρύ κλείσιμο κι αυτό γτ με διευκολύνει στην συγκέντρωση στο στόχο, κάτι με το οποίο έχω γενικά θέμα όσο μπορώ να καταλάβω.
Μάνο αυτό που αναφέρεις το ελαφρύ κλείσιμο το κάνεις πάντα ;
 
Λάμπη πώς γίνεται αυτό; Επίσης μήπως έχει κάποιος να προτείνει άσκηση για βελτίωση της συγκέντρωση στο στόχο; Ειδικά αν μπορώ να την κάνω τώρα που βρίσκομαι σε καραντίνα.
Αυτό που αναφέρουν τα παιδιά στην εστίαση του στόχου -δίσκου με μια πιο διευρυμένη οπτική . Επίκεντρο εστίασης αντί του δίσκου το πεδίο ακριβώς μπροστά του .Το στοιχείο δίσκος συνυπάρχει σ'αυτή την εικόνα -εστίαση .
Μάνο αυτό στο σπίτι μόνο με ένα εκκρεμές μπορείς να το δουλέψεις πιστεύω .
Οι υπόλοιποι ίσως έχουν κι'άλλες ιδέες .
 
Είχα δει μια άσκηση από τον Ben Husthwaite με ένα σταθερό μαύρο μπαλάκι και από πίσω να παίζει σαν εκκρεμές ένα λευκό. Η άσκηση ήταν να έχεις αρχικά συγκέντρωση μόνο στο μαύρο και έπειτα στο λευκό. Δεν μπορώ να το βρω τώρα γτ το ανέφερε σε ένα βίντεο του και είναι πολλά, θα προσπαθήσω να το βρω.

Λευτέρη στις κοντινές και γρήγορες δεν τον κάνω μιλάω για πιο μακρινές τουφεκιές που έχω μεγάλο πεδίο και μου τραβάει την προσοχή το περιβάλλον.
 
Λευτέρη στις κοντινές και γρήγορες δεν τον κάνω μιλάω για πιο μακρινές τουφεκιές που έχω μεγάλο πεδίο και μου τραβάει την προσοχή το περιβάλλον.

Οταν περιμένω μακρινές τροχιές πχ 30+μ εστιάζω πριν κάτι ποιό μακριά πχ 60+μ και όταν έρθει η ώρα ..είναι όλα ποιό ευκολα και ποιό καθαρά.
Δοκίμασέ το.

Και εγώ τσακίζω και οριμένες φορές κλείνω μάτι στα απολύτως εισερχόμενα και σε ελάχιστα εξερχόμενα μόνο.(τα σημαδεύω κανονικά με απόλυτη επιτυχία μπορω να πω).
Ελάττωμα το οποίο σιγά σιγά διορθώνω.
 
Νομίζω ότι ένας λόγος του κλεισίματος του ματιου είναι η μη εμπιστοσύνη στην επωμιση και στα μέτρα του κοντακιου ,οπότε κλείνουμε το μάτι για διορθώσεις και.επιβεβαιωση του ορθού .
 
Νομίζω ότι ένας λόγος του κλεισίματος του ματιου είναι η μη εμπιστοσύνη στην επωμιση και στα μέτρα του κοντακιου ,οπότε κλείνουμε το μάτι για διορθώσεις και.επιβεβαιωση του ορθού .
Δεν τσεκαρεται τιποτα ουτε επιβεβαιωνεται , παντα τα ματια στον στοχο κ πριν πατησεις σκανδαλη κλεινεις το αντιθετα δυνατο ματι , σε μερικα αργα πιατα στο σπορτιγκ ειδικα το κανουν κ πολλοι κ φημισμενοι σκοπευτες οι οποιοι δεν εχουν κ θεμα αντιθετης κυριαρχιας
 
Δεν τσεκαρεται τιποτα ουτε επιβεβαιωνεται , παντα τα ματια στον στοχο κ πριν πατησεις σκανδαλη κλεινεις το αντιθετα δυνατο ματι , σε μερικα αργα πιατα στο σπορτιγκ ειδικα το κανουν κ πολλοι κ φημισμενοι σκοπευτες οι οποιοι δεν εχουν κ θεμα αντιθετης κυριαρχιας
Δημήτρη ποιος ο λόγος που το κάνουν αυτό ;στο μόνο που πάει η λογική μου είναι στο ότι κλείνουν το μάτι χάνουν το 50% της όρασης τους ,χάνουν τεράστιο μέρος της περιφερειακής και πιθανόν μέσω αυτού να επικεντρώνεται η εστίαση στον δίσκο και να δημιουργείτε η ψευδαισθηση ότι το πιάτο είναι πιο κοντά .Δεν πάει κάπου αλλού το μυαλό μου .
 
Νομίζω ότι ένας λόγος του κλεισίματος του ματιου είναι η μη εμπιστοσύνη στην επωμιση και στα μέτρα του κοντακιου ,οπότε κλείνουμε το μάτι για διορθώσεις και.επιβεβαιωση του ορθού .
Όχι .Σ'αυτούς που το κλείνουν λειτουργεί ως μια επιβεβαίωση εικόνας πρίν τραβήξουν .
 
Μερικές φορές είναι αναγκαία να κληνεις το μάτι όπως όταν τουφέκιας κόντρα στον ήλιο και τυφλωνεσε εκεί δουλεύει καλά
 
Στο πιο πάνω βίντεο φαίνεται ότι τα μάτια είναι στο στόχο και το όπλο πιο μπροστά.

Καμία ευθυγράμμιση σε κανένα σημείο.

Οπότε υποθέτω πως το στόχαστρο οπτικής ινας σου δείχνει καλύτερα την απόσταση που χρειάζεται πριν πατήσεις την σκανδάλη χωρίς να σε αποσπαει από το στόχο.

Και έτσι ακριβώς έχω αντιληφθεί τη βοήθεια του στόχαστρου οπτικής ινας.

Απλά εγώ στο μυαλό μου έχω πολύ πιο μικρή την εικόνα της προσκοπευσης και του κενού στοχαστρου με θήραμα.

Αυτή είναι η δική μου εικόνα και άποψη για το θέμα.
 
Last edited:
Μου ζητάς να αναλύσω την προσκοπευση ενός γραφικού που δημιουργήθηκε για να δείχνει το πώς πρέπει να γίνεται η διαδικασία μιας βολης;
Άμα είναι έτσι τι απόσταση έχει ο στοχος;

Τι ταχυτητα;

Τι ταχυτητα είχαν τα σκάγια;

Τι γραμμάρια ηταν;
 
Άμα είναι έτσι τι απόσταση έχει ο στοχος;

Τι ταχυτητα;

Τι ταχυτητα είχαν τα σκάγια;

Τι γραμμάρια ηταν;
Λοιπόν πέρα απ την πλάκα.

Ανέβασα αυτό το γραφικό για το στόχαστρο και για τις ευθυγραμισεις που διάβασα σε προηγούμενες γνώμες.
Και για να πω τη δική μου άποψη επ αυτού.

Όχι για να αναλύσω το παραπάνω που Ρωτάς ούτε τα άλλα που ρώτησα εγώ μετέπειτα.
 
Μου ζητάς να αναλύσω την προσκοπευση ενός γραφικού που δημιουργήθηκε για να δείχνει το πώς πρέπει να γίνεται η διαδικασία μιας βολης;
Δέν έτσι ακριβώς όπως τα λέει .
Στον μέν μακρυνό δίσκο που έχεις την ευχέρεια κίνησης πρίν να κουμπώσεις ,το στόμιο κινείται ακριβώς κάτω απο τον δίσκο έχοντας ο σκοπευτής έλεγχο στόχου -όπλου .
Στον κοντινό γρήγορο τραβέρσα με την κίνηση επώμισης -κούμπωμα -πάτημα η εστίαση προηγείται της κάνης στο μεγαλύτερο διάστημα μέχρι που φτάνει το στόμιο (κάνη )στο σημείο εστίασης μπροστά απο τον δίσκο που θα τραβήξουμε .
 
Last edited:
Back
Top