Πάλι κουβά πήγαμε

Status
Not open for further replies.
Κανόνι - Βαρύ πυροβόλο όπλο
Βαράω κανόνι - φαλιμέντο
Το μωρό είναι κανόνι - Εντυπωσιακή γυναίκα
Κανονάκι (1) - Αγροτικό εργαλείο παραγωγής ήχου για απομάκρυνση πτηνών
Κανονάκι (2)- Ποτιστικό εργαλείο
Θα είσαι κανόνι - Θα έχεις καλή υγεία
....think
 
Κανόνι - Βαρύ πυροβόλο όπλο
Βαράω κανόνι - φαλιμέντο
Το μωρό είναι κανόνι - Εντυπωσιακή γυναίκα
Κανονάκι (1) - Αγροτικό εργαλείο παραγωγής ήχου για απομάκρυνση πτηνών
Κανονάκι (2)- Ποτιστικό εργαλείο
Θα είσαι κανόνι - Θα έχεις καλή υγεία
....think
Κανονακι (3) - μουσικο οργανο
 
Ένα πραμα δεν καταλαβαίνω. Έστω ότι πηρανε ιδέες από τη Μπενελλι, δουλέψανε στις ελλείψεις και φέρνουν στην αγορά αυτό που ζητάει ο πελάτης. Η Μπενελλι δεν μπορούσε να δουλέψει πάνω στιις Ελλείψεις που έχει και να προσφέρει κάτι ανάλογο; Γιατί άφησαν κερκόπορτα ανοιχτή στον ανταγωνισμό;
Γιατί θα μπαίνουν φρένα απ την μητρική
 
Γιατί άφησαν κερκόπορτα ανοιχτή στον ανταγωνισμό;
Γιατί δεν τους ενδιαφέρει. Κάποτε είχαμε μια συνάντηση με ανώτατο στέλεχος της εταιρίας που δούλευα. Όταν του είπα....1....2....3.....πράγματα για να "απογειωθεί" το προϊόν, χωρίς μάλιστα κόστος, μου απάντησε με την αποστομοτική απάντηση, σας ευχαριστούμε για το πάθος σας και τις προτάσεις σας αλλά, πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε το ενδεχόμενο να μην θέλουμε να ανέβουμε άλλο από την 3η θέση που κατέχουμε στην αγορά. Αυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα που δεν είναι του παρόντος αλλά κρατήστε αυτό που σας λέω.
Από εκεί και πέρα, τι να πεις Παύλο;
Μόνο στα πάρε δώσε...."κάτω από το τραπέζι" πάει ο νους μου.
 
Γιατί δεν τους ενδιαφέρει. Κάποτε είχαμε μια συνάντηση με ανώτατο στέλεχος της εταιρίας που δούλευα. Όταν του είπα....1....2....3.....πράγματα για να "απογειωθεί" το προϊόν, χωρίς μάλιστα κόστος, μου απάντησε με την αποστομοτική απάντηση, σας ευχαριστούμε για το πάθος σας και τις προτάσεις σας αλλά, πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε το ενδεχόμενο να μην θέλουμε να ανέβουμε άλλο από την 3η θέση που κατέχουμε στην αγορά. Αυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα που δεν είναι του παρόντος αλλά κρατήστε αυτό που σας λέω.
Από εκεί και πέρα, τι να πεις Παύλο;
Μόνο στα πάρε δώσε...."κάτω από το τραπέζι" πάει ο νους μου.
Σε στημένο παιγνίδι πάει ο νους μου κι εμενα. Αν η εταιρεία που δούλευες ήταν αμερικανική τον τύπο θα τον διώχναμε την άλλη μέρα με τις κλωτσιές
 
Νομιζω πως εμεις τρώμε πολυ σανο οσον αφορα τις επωνυμιες και τους κατασκευαστες. Μας αρεσεις λιγο και η επίδειξη και μαςπάρα εκμεταλλεύονται λιγο.
Για να ειμαι ομως και ειλικρινής δεν θα αγοραζα τουρκικο και ας ηταν καλυτερο απο αλλες επιλογες.
Ειμαι λιγο ανάποδος με τούτους.
Δεν μου φταινε οι ανθρωποι. Την δουλεια τους κανουν απλα δεν εχω ήσυχη συνείδηση.
Ανάποδος οπως προειπα.
 
Ζηλεύω που βγάζουν προϊόντα που συζητούνται σε όλον τον πλανήτη και κοντράρονται με τα αντίστοιχα top απ' τους κορυφαίους κατασκευαστές.
Ζηλέυω που τόσοι μηχανολόγοι, φυσικοί, προγραμματιστές, τεχνίτες, μεταλλουργοί, μαρκετίστες, διαφημιστές και χίλιες δύο ειδικότητες θα βρούν δουλειά και θα βελτιώνονται στον ελεύθερο ανταγωνισμό.
Ζηλεύω τις διπλωματικές, τα μάστερ, τα διδακτορικά που θα εκπονούνται στα πανεπιστήμιά τους τόσο σε θεωρητικό όσο και σε εφαρμοσμένο επιπεδο και θα αθροίζουν προστιθέμενη αξία και γνώση.
Ζηλεύω που όλα αυτά γίνονται και σε άλλους παραγωγικούς τομείς.

Θλίβομαι όταν κάνω την αναπόφευκτη σύγκριση με μας...
 
Εγώ βλέπω ότι πλέων την τεχνογνωσία την έχουν Εργοστάσια νέας τεχνολογίας πρώτες υλες. Γενικός φθινο κόστος λειτουργίας. Όλα τα έχουν για να παράξουν ότι θέλουν. Εξάλλου δεν θα φτιάξουν και κανένα διστημοπλοιο
 
Γιατί δεν τους ενδιαφέρει. Κάποτε είχαμε μια συνάντηση με ανώτατο στέλεχος της εταιρίας που δούλευα. Όταν του είπα....1....2....3.....πράγματα για να "απογειωθεί" το προϊόν, χωρίς μάλιστα κόστος, μου απάντησε με την αποστομοτική απάντηση, σας ευχαριστούμε για το πάθος σας και τις προτάσεις σας αλλά, πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε το ενδεχόμενο να μην θέλουμε να ανέβουμε άλλο από την 3η θέση που κατέχουμε στην αγορά. Αυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα που δεν είναι του παρόντος αλλά κρατήστε αυτό που σας λέω.
Από εκεί και πέρα, τι να πεις Παύλο;
Μόνο στα πάρε δώσε...."κάτω από το τραπέζι" πάει ο νους μου.

το να "ανεβάσεις" ένα προιόν σε πωλήσεις έχει να κάνει με πολλά θέματα με κυριότερο την κερδοφορία.
1ο π.χ. αν πουλάς 1000 τεμ. και έχεις μία γραμμή παραγωγής που τα καλύπτει και έχεις και το προσδοκόμενο κέρδος είσαι εντάξει.
αν για να πουλήσεις 1300 τεμ. χρειάζεσαι καινούργια γραμμή παραγωγής ( γιατί η παλιά δεν σε καλύπτει ) , θα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος απόσβεσης οπότε η κερδοφορία μειώνεται αρκετά.
2ο π.χ πιθανόν αν πουλήσεις 1300 αντί για 1000 , ίσως επηρεάσει το brand name του προιόντος σου στην αγορά με απρόβλεπτες μακροπρόθεσμες συνέπειες και κυριότερη την "δικαιη" τιμή. ( δίκαιη τιμή θεωρείται η τιμή που ο καταναλωτής πιστεύει ότι αξίζει το προιόν και δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση με το κόστος παραγωγής και την κερδοφορία ). Αν λοιπόν ο πελάτης θεωρήσει ότι το προιόν δεν αξίζει τα χρήματα που πουλιέται ( γιατί ξαφνικά το βλέπει παντού ενώ πριν το έβλεπε λιγώτερο = είναι κανόνας ότι όσο πιο "φτηνό" ένα προιόν τοσο πιό πολλά πουλάει ) , τότε θα αναγκαστείς να κατεβάσεις την τιμή και η κερδοφορία άντε γειά.

είπα δύο μόνο περιπτώσεις , υπάρχουν άπειρες ακόμα που τα τμήματα marketing των εταιρειών αναλύουν καθημερινά .

..... μην τα κάνουμε όλα ίσωμα , δεν είναι όλα συναλλαγές κάτω από το τραπέζι.
 
Αποσπασμα απο καποιο αρθρο

Πώς να στοχεύσετε το αγοραστικό κοινό που σας αποφέρει τα μεγαλύτερα κέρδη



Έχοντας ήδη λύσει κάποια συγκεκριμένα προβλήματα, το επόμενο, προφανές βήμα είναι να στοχεύσετε όσο το δυνατόν καλύτερα το αγοραστικό σας κοινό. Αυτό πάντως αποτελεί το αδύνατο σημείο πολλών ανθρώπων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ, οι οποίοι προσπαθούν, χωρίς επιτυχία, να ικανοποιήσουν τους πάντες και να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε όλους ανεξαιρέτως τους πελάτες. Αντί γι’ αυτό, προσπαθήστε να μάθετε τα δημογραφικά και τα ψυχογραφικά στοιχεία του μεριδίου αγοράς το οποίο στοχεύετε --του μεριδίου μερίδας δηλαδή που αποτελεί το συγκεκριμένο (ή το μεγαλύτερο) αγοραστικό σας κοινό. Στη συνέχεια, προωθείστε τα προϊόντα σας ως επί το πλείστον σε αυτό το αγοραστικό κοινό και με τη μεγαλύτερη δυνατή συχνότητα.


Τα δημογραφικά στοιχεία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του αγοραστικού σας κοινού. Περιλαμβάνουν την ηλικία, το φύλο, τον πολιτισμό, το επάγγελμα, τον κλάδο εργασίας, το επίπεδο μισθού, το εάν κάποιος είναι έγγαμος ή άγαμος, τον τόπο κατοικίας κ.ο.κ. Μήπως το προϊόν σας απευθύνεται αποκλειστικά σε γυναίκες; Μήπως είναι πιο ελκυστικό για κάποιο συγκεκριμένο κλάδο εργασίας; Μήπως συμπληρώνει κάποιο άλλο προϊόν;


Με άλλα λόγια, ποιος αγοράζει συγκεκριμένα από εσάς; Εάν απαντήσετε «όλοι», τότε πέφτετε στην παγίδα που αναφέραμε προηγουμένως. Αυτό θα πρέπει να το αποφεύγετε όσο περισσότερο μπορείτε. Προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο επικεντρωμένοι σε μία μερίδα αγοράς. Παρ’ όλ’ αυτά, εάν προμηθεύετε ανομοιογενείς αγορές, μάθετε ποιος αγοράζει τα περισσότερα προϊόντα ή ποιος αγοράζει πιο συχνά.


Από την άλλη, τα ψυχογραφικά στοιχεία αφορούν το συναισθηματικό κόσμο και τη συμπεριφορά του αγοραστικού σας κοινού. Περιλαμβάνουν τα συναισθήματα, τη λογική, το παρελθόν, την ψυχολογία και τις νοητικές διεργασίες που κρύβονται πίσω από την απόφαση των ανθρώπων να αγοράσουν το προϊόν σας. Για παράδειγμα, περιλαμβάνουν τα ενδιαφέροντα και τα χόμπι τους, τους οργανισμούς στους οποίους είναι μέλη, προηγούμενες αγορές τους και άλλα συναφή προϊόντα που έχουν καταναλώσει, καθώς και το χρονικό διάστημα συνεργασίας τους με κάποια συγκεκριμένη εταιρεία.
 
μόνοι τους γίναν...χαμος στο ιισιωμα!2000 χηνες το εθος 1 το μασαει...που...δεν μασαει....κλικ σε σχεδόν όλα τα μοντέλα εκτος εθος κ σβε 3 ....poi 30 cm ...ε...για να βλιεψ του πλι σι λιεει...μια φορα κ έναν καιρό η μπενε
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top