Γνώμες Φυσιγγίων Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Μια ερωτηση για τα τσακαλια του φορουμ!
Ενα νο6 36γρ εχει την ιδια δυναμη με ενα νο6 34γρ?
Αναφερομαι στο percorso και στο speed που επαθα πλακα προχθες μ'αυτα που ειδα...
Το percorso γραφει οτι εχει 422 ταχυτητα και το speed 410 η 415

Στις τελικές ταχύτητες, στο στόχο, βασικό ρόλο παίζει και το μέγεθος του σκαγιού.
 
Η λογική και η φυσική λέει ότι πχ ένα 6αρι σκαγι μπορεί να έχει μια μέγιστη μενουσα Χ που δεν μεγαλωνει ότι προωθηση και να του δωσεις από ένα σημειο και μετά .
Άρα ένα εξαρι ιδιας ποιοτητας είτε φυγει με άλλα 200 μαζι είτε με 100 ιδια δύναμη θα έχει (από την στιγμή που οι v1 είναι ίδιες. Εκεί που υπερτερουν τα 36 από τα 34 Είναι η πυκνότητα της κατανομης που σε κάποιες βολές θα κάνει την διαφορα.

Και αυτό φαίνεται στα χοντρα σκαγια που μειωνετε ο αριθμός των σκαγιων .
 
Η λογική και η φυσική λέει ότι πχ ένα 6αρι σκαγι μπορεί να έχει μια μέγιστη μενουσα Χ που δεν μεγαλωνει ότι προωθηση και να του δωσεις από ένα σημειο και μετά .
Άρα ένα εξαρι ιδιας ποιοτητας είτε φυγει με άλλα 200 μαζι είτε με 100 ιδια δύναμη θα έχει (από την στιγμή που οι v1 είναι ίδιες. Εκεί που υπερτερουν τα 36 από τα 34 Είναι η πυκνότητα της κατανομης που σε κάποιες βολές θα κάνει την διαφορα.

Και αυτό φαίνεται στα χοντρα σκαγια που μειωνετε ο αριθμός των σκαγιων .
Οχι ακριβως Νικο...:)
 
Παιζει βασικο,βασικοτατο ρολο,η κατασταση του σκαγιου !
Δεν ειναι μονο θεμα αρχικων ταχυτήτων.
Ενα σφαιρικο σκαγι,εχει καλυτερη πτητικη ικανοτητα και πιο ευθυγραμμη πορεια,από ενα παραμορφωμενο.
Θα υπερτερει παντα το σκληρο σκαγι,το οποιο θα διαθετει και μεγαλο ειδικο βαρος.
Τα περισσοτερα σκαγια,δεν ειναι σιγουρο πως θα δωσουν πυκνοτερη κατανομη...
Ειναι θεμα στησιματος του φυσιγγιου και ισορροπιας!
Οι πιο φορτωμενες γομωσεις,εχουν περισσοτερες αναπτυσσομενες πιεσεις αν θελουμε ιδιες αρχικες μ'ενα "ελαφρυτερο".
Στο χοντρο σκαγι,οι διαφορες ειναι μικροτερες!
 
Μην μπερδευετε της μενουσες με της ταχυτητες...
Ενα διασπορας και ενα κανονικο φυσσιγγη μεσα στην κανη εχωντας ακρηβως τα ιδια χαραχτηριστικα εχουν και της ιδιες ταχυτητες και ιδιες μενουσες......μεσα στην κανη.....
Βγαινωντας απο την κανη το καθε ενα αποκτα διαφορετικες ταχυτητες και διαφορετηκες μενουσες οσο διαχωρηζωντε τα σκαγια μεταξη τους.
Το μονο σηγουρο ειναι οτι οσο αργουν τα σκαγια να διαχωρηστουν μεταξη τους τοσο καλητερες μενουσες εχουν.....
Μια μικρη αποδειξη ειναι το μονοβολο που κρατα πολλη περησσοτερη ταχυτητα στο v20 απο ενα φυσιγγι με σκαγια
Και κατι αλλο....
Δυο ιδια σημπαγη σωματα αλλα με διαφορετικη ταχύτητα στο v1,5 ...οταν μετρηθουν στο v20 η στο v40 θα δωσουν και εκη διαφορετικη μενουσα.....η οποια θα ειναι ΠΑΝΤΑ μεγαλητερη αυτουνου που ξεκηνησε και γρηγοροτερα.....
Στα σκαγια ομως που διαχωρηζωντε μπαινουν και αλλοι παραγοντες οπως η διατηρηση για περισσοτερο χρονο της μαζα τους ( αυτο που αναφερα ποιο πανω ) και η παραμορφωση που υπεστησαν μεσα στην κανη.....

Οσο για της ταχυτητες που αναφερε ο Αλεξ πηστευω πως ειναι τοσο μηκρη η διαφορα που τη θεωρω αμελητεα...
Μιας και στα εμπορικα μας εχουν σηνηθηση αυτη η διαφορα να υπαρχει και αναμεσα σε φυσιγγια του ιδιου κουτιου......
 
Ε μα για αυτο έγραψα ίδιας ποιότητας. (το ίδιο λεμε) εξετάζουμε την πτήση ίδια σκαγια ιδιο όπλο σε σύγκριση 34 με 36 γραμμάρια .

τώρα τι στησιμο θελει για να πιάσεις τις ταχύτητες το ξέρετε εσεις που γεμιζετε.
 
Αν τα 36 γρ ειναι (υποθετικα παντα ) στα 900 bar και τα 34 στα 700 .....μπορεις και μονος σου να καταλαβεις πως αυτα τα 15-20 παραπανω σκαγια που εχει το 36αρη ας εχει μεγαλητερη ταχυτητα....... τη κατανομη θα δωσουν......και πως θα σκωτωνουν......
Και παντα μα παντα ενα φυσιγγι το "μετραμε " αν σκωτωνει μετα τα 35- 40 μετρα.......(προσωπικη μου αποψη).
 
Μια ερωτηση για τα τσακαλια του φορουμ!
Ενα νο6 36γρ εχει την ιδια δυναμη με ενα νο6 34γρ?
Αναφερομαι στο percorso και στο speed που επαθα πλακα προχθες μ'αυτα που ειδα...
Το percorso γραφει οτι εχει 422 ταχυτητα και το speed 410 η 415
Άλεξ, εγώ από τις δοκιμές που έκανες στο αντίστοιχο θέμα, δεν περίμενα ρε φίλε τέτοιο αποτέλεσμα αν δεν έγραφες ότι είναι από το NSI speed 34gr και μάλιστα με Νο6.
 
Λοιπον οι δοκιμες εγιναν στα 40 μετρα σε τενεκε σημερα και εχουν ακριβως ιδιο αποτυπωμα τα σκαγια απο speed και percorso, ουτε καταλαβα καμια διαφορα στην ταχυτητα.
Ιδια δυναμη καταλαβα οτι εχουν και τα δυο, εκτος και αν επρεπε να δοκιμασω στα 50 και 60 για να δω αν εχουν διαφορες αλλα δεν εχω αλλο percorso
 
καλα το πατε ολοι στο brain storming , ολα αυτα λιγο πολυ ισχυουν.
μια και συζηταμε για δυο πολυ αγαπημενα μου φυσιγγια, να πω πως το σετ απ ολπου τσοκ παιζουν τεραστιο ρολο. υποθετω ο,τι ο Αλεξ μιλαει για χρηση με το goose tsok .νομιζω πως ο συνδυασμος ανοιχτου αυλου και goose τσοκ καταπονει τη στηλη σκαγιων , ετσι παιρνει καλυτερο αποτελεσμα με λιγοτερα γραμμαρια.(διατρηση και κατανομη)
τα goose τσοκ διαφερουν απο τα εχτρα φουλ, στο οτι ειναι μελετημενα για πολυ χοντρα σκαγια 2,1 και ΒΒ. αν ριξει τα δυο φυσιγγια speed kai percorso σε ν 4 πχ θα δει λιγοτερες διαφορες
εγω με 18,3 ,3&2 αστρα δεν ειδα διαφορα διατρησης στα 40 μετρα με ν6,με τα παλια και τα δυο φυσιγγια ...αλλα δεν εχω και balistc gel
.......τα εγραψα και τωρα ειδα το τελευταιο μυνημα του ΑΛΕΞ
 
Last edited:
καλα το πατε ολοι στο brain storming , ολα αυτα λιγο πολυ ισχυουν.
μια και συζηταμε για δυο πολυ αγαπημενα μου φυσιγγια, να πω πως το σετ απ ολπου τσοκ παιζουν τεραστιο ρολο. υποθετω ο,τι ο Αλεξ μιλαει για χρηση με το goose tsok .νομιζω πως ο συνδυασμος ανοιχτου αυλου και goose τσοκ καταπονει τη στηλη σκαγιων , ετσι παιρνει καλυτερο αποτελεσμα με λιγοτερα γραμμαρια.(διατρηση και κατανομη)
τα goose τσοκ διαφερουν απο τα εχτρα φουλ, στο οτι ειναι μελετημενα για πολυ χοντρα σκαγια 2,1 και ΒΒ. αν ριξει τα δυο φυσιγγια speed kai percorso σε ν 4 πχ θα δει λιγοτερες διαφορες
εγω με 18,3 ,3&2 αστρα δεν ειδα διαφορα διατρησης στα 40 μετρα με ν6,με τα παλια και τα δυο φυσιγγια ...αλλα δεν εχω και balistc gel
.......τα εγραψα και τωρα ειδα το τελευταιο μυνημα του ΑΛΕΞ
φίλε Κώστα, να κάνω μια ερώτηση.....αν έριχνε με το goose τσοκ και με λιγότερα γραμμάρια , ας πούμε το NSI Classica 32gr No6, θα είχε παρόμοια αποτελέσματα ?
 
φαινεται πως το καημενο το percorso ξεπερναει και το στριμωγμα του τσοκ και στεκεται ΣΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ
Το goose ειναι αρκετα ανοιχτο σαν συσφιξη
Πιο ανοιχτο και απο το Kicks LF που εχω αλλα σαν αποδοση ειναι xfull λογω εντονου φρεναρισματος, δεν πιστευω δηλαδη οτι κατοπονειται η στηλη σκαγιων οσο σε ενα full η xfull

φίλε Κώστα, να κάνω μια ερώτηση.....αν έριχνε με το goose τσοκ και με λιγότερα γραμμάρια , ας πούμε το NSI Classica 32gr No6, θα είχε παρόμοια αποτελέσματα ?
Βαλε φωτιες εσυ Κωστα, θα δοκιμαστει και αυτο σε νο 7.5
 
φίλε Κώστα, να κάνω μια ερώτηση.....αν έριχνε με το goose τσοκ και με λιγότερα γραμμάρια , ας πούμε το NSI Classica 32gr No6, θα είχε παρόμοια αποτελέσματα ?
Οπως σωστα ειπε καποιος παραπανω εξαρτάται πλεον μονο απο την αρχικη ταχύτητα , αφου ολα τα αλλα ειναι ίδια , και ναι θα ειχε τα ίδια ως προς τη διάτρηση. (το δοκίμασα μονο σε 7,5 και το χρησιμοποιω στα τδιχλοπερασματα . Ειναι εξαιρετικό για τρυγόνια αλλα εκει που παω εγω γλύφουν τις ελιες και δεν τα πετυχαίνω με αυτο)
Παιδια λάβετε υπόψη πως ολη η συζητηση και σύγκριση αφορα τα 2/3 των κεντρικών σκαγιών της τουφεκιας (αυτα που βλεπουμε στις δοκιμές γιατι ειμαστε 100% κεντρο λεμε τωρα χαχα) αυτα λοιπον θα εχουν τα ίδια αποτελέσματα στα δυο φυσίγγια . Να ανοιξω τωρα θεμα με τα υπολοιπα 1/3 ;;;;; Αργοτερα παω να φαω
 
Το goose ειναι αρκετα ανοιχτο σαν συσφιξη
Πιο ανοιχτο και απο το Kicks LF που εχω αλλα σαν αποδοση ειναι xfull λογω εντονου φρεναρισματος, δεν πιστευω δηλαδη οτι κατοπονειται η στηλη σκαγιων οσο σε ενα full η xfull


Βαλε φωτιες εσυ Κωστα, θα δοκιμαστει και αυτο σε νο 7.5
Απο τσοκ , γεωμετρίες φρένα κλπ δεν ξερω , μια ζωη μαμισια . Γι αυτο σας παρακολουθω με ενδιαφέρον.
Μια παρατηρηςη εκανα γιατι ειχα διαβαςειγια την κατασκευή εξειδικευμένων τσοκ. αλλα μαλλον εχεις δικιο γιατι ετσι κι αλλιως η διαφορα στήλης 34 με 36 ειναι ασήμαντη και σε τοσο ποιοτικά φυσίγγια τι καταπόνηση να εχει.
Επειδη ειμαι πεπεισμένος οτι το goose εχει μελετηθεί για χοντρά (οχι οτι δεν αναμένονται καλα στα υπολοιπα) θα ειχε ενδιαφέρον μια δοκιμή με σφαιρίδια , αλλα τα 0buck , το μεγεθος που εχουν τα απλα δωδεκαβολα
 
Απο τσοκ , γεωμετρίες φρένα κλπ δεν ξερω , μια ζωη μαμισια . Γι αυτο σας παρακολουθω με ενδιαφέρον.
Μια παρατηρηςη εκανα γιατι ειχα διαβαςειγια την κατασκευή εξειδικευμένων τσοκ. αλλα μαλλον εχεις δικιο γιατι ετσι κι αλλιως η διαφορα στήλης 34 με 36 ειναι ασήμαντη και σε τοσο ποιοτικά φυσίγγια τι καταπόνηση να εχει.
Επειδη ειμαι πεπεισμένος οτι το goose εχει μελετηθεί για χοντρά (οχι οτι δεν αναμένονται καλα στα υπολοιπα) θα ειχε ενδιαφέρον μια δοκιμή με σφαιρίδια , αλλα τα 0buck , το μεγεθος που εχουν τα απλα δωδεκαβολα
12βολα δεν εχω φιλε μου, εχω ομως αν θυμαμαι καλα 2 15βολα φεντεραλ, μπορει καποια στιγμη να κανω μια δοκιμη,.
Τα Αμερικανακια παντως με τα BB τις πανε γαζι τις χηνες με το goose οπως διαβασα.
 
12βολα δεν εχω φιλε μου, εχω ομως αν θυμαμαι καλα 2 15βολα φεντεραλ, μπορει καποια στιγμη να κανω μια δοκιμη,.
Τα Αμερικανακια παντως με τα BB τις πανε γαζι τις χηνες με το goose οπως διαβασα.
Τελεια ειναι και τα 15βολα . Με αυτο το τσοκ δε μενει παρα βολή σε μεγαλο κοπάδι φαςες στα 120 μετρα με BB
Τοτε θα τα εχουμε δει ολααααααα χαχαχαχαχα
Εκει εκτος απο προσκόπευση θελει και ανωσκόπευση
 
Καλο ειναι να θυμομαστε,πως η γομωση παει ψηλα,καποια στιγμη ομως γυριζει στο εδαφος....
Μπορουμε να φανταστουμε ΤΙ κάνει σ'ενα κεφαλι,για να μην πουμε σ'ενα ματι,ενα 12βολο ή 15βολο?
Μονο με την επιταχυνση απο την βαρυτητα.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top