Αν σκεφτούμε λίγο τη γεωμετρία της κάννης σε αυτό το σημείο, φαίνεται ότι πράγματι μπορεί να ρίξει χωρίς να γίνει ζημιά. Η διάμετρος της υποδοχής του τσοκ είναι αρκετά μεγαλύτερη από του αυλού. Αν μάλιστα το σπείρωμα είναι πίσω (όπως στα Invector κλπ.) πιθανότατα η γόμωση βγαίνοντας από τον κυρίως αυλό, και εξαιτίας του σκαλοπατιού που κάνει εκεί, να προσπεράσει το σπείρωμα χωρίς να το αγγίξει. Αν το σπείρωμα είναι μπροστά (Beretta - Benelli) σίγουρα θα το αγγίξει, γιατί η στήλη των σκαγιών θα έχει ήδη διογκωθεί. Το θέμα είναι τι και πόση ζημιά μπορεί να κάνει. Αν είναι συγκεντρωτήρας, από την τριβή στις βόλτες πιθανόν να αφήσει λίγο πλαστικό. Αν είναι με μισόταπα ή μάλλινη, θα τριφτούν και τα περιφερειακά σκάγια, οπότε μπορεί να μείνει και λίγο μολύβι στις βόλτες. Ούτως ή άλλως είναι υλικά πολύ πιο μαλακά από το ατσάλι της κάννης, άρα η πιθανότητα να κάνουν ζημιά είναι μάλλον μικρή. Όσο για το μειωμένο πάχος της κάννης σε αυτό το σημείο, πιθανόν ούτε αυτό να δημιουργεί θέμα, γιατί και οι πιέσεις όταν φτάνει η γόμωση εκεί έχουν πέσει πολύ χαμηλά ...
Αλλά ... δεν υπάρχει κανείς λόγος να ρίχνουμε (σκοπίμως) χωρίς τσοκ. Δεν πιστεύω ότι κερδίζουμε τίποτα. Η τουφεκιά μάλλον θα είναι λίγο πιο ανοιχτή από του απλού κυλίνδρου. Αν αυτό είναι που θέλουμε, υπάρχουν τσοκάκια τύπου "καμπάνας" πιο ανοιχτά από κύλινδρο, για αυτή τη δουλειά.
Ακόμη κι αν δεχτούμε ότι η πιθανότητα ζημιάς είναι κάτω από 1% εγώ προσωπικά δεν θα το ρίσκαρα.
Αλλά και ζημιά να μη γίνει, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μαζεύει πολλή κάπνα και βρώμα αυτό σημείο ...