Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Τα φισιγγια lambro series με αντιμονιο μπορούμε να πούμε όντως είναι καλύτερα,γρήγοροτερα απο τα απλά φισιγγια πχ 32-34 για κινηγι μικρων θηραμάτων???
Θελω απάντηση για:
δικαννο παλιό με αυλο 18.2
Αυτογεμες με αυλο 18.8
 
Last edited:
LAMBRO ΚΑΦΕ - No. 5 (αγορασμένο κάπου 2005-2006) - 33 γρ. - 255 σκάγια (7,7 σκ/γρ.)

IMG_20200824_195646_LAMBRO_KAFE.jpg

... στα 30 μέτρα, με την πάνω κάννη του δίκαννου, με τσοκ BRILEY INVx2 (extended) - LM, με πραγματική σύσφιξη επί του αυλού 4,5 δέκατα (0,45 - δηλ. περίπου 3***).
Η εσωτερική λαμαρίνα του πίνακα είναι 1 Χ 1 μέτρο. Αν δεν μου έφευγε η τουφεκιά λίγο δεξιά, ίσως να ήταν όλα τα σκάγια μέσα !!!
 
LAMBRO ΚΑΦΕ - No. 5 (αγορασμένο κάπου 2005-2006) - 33 γρ. - 255 σκάγια (7,7 σκ/γρ.)

View attachment 15405

... στα 30 μέτρα, με την πάνω κάννη του δίκαννου, με τσοκ BRILEY INVx2 (extended) - LM, με πραγματική σύσφιξη επί του αυλού 4,5 δέκατα (0,45 - δηλ. περίπου 3***).
Η εσωτερική λαμαρίνα του πίνακα είναι 1 Χ 1 μέτρο. Αν δεν μου έφευγε η τουφεκιά λίγο δεξιά, ίσως να ήταν όλα τα σκάγια μέσα !!!
Στέλιο το καφέ πόσο έχει μέσα sipe ;
 
Σημερινές δοκιμές μου έδωσαν τα εξής: c7 686 1,65x32 GT21 No 7n 58,00mm. 65%.
C7 cx2000 1,65x32 θωδης 22 Νο 7n 58,00mm. 61%
C7 686 1,65x32 SG22 No 7n 58,00. 63%
C7 cx2000 1,65x32 SG22 No 7n 58,00. 54%
Δοκίμασα και τη sipe 688 1,55x32 GT24 No 7n 58,00 με πολύ φτωχά αποτελέσματα όπως και cx2000 1,50x30spark 58,00 No 7n επίσης δεν μου άρεσε.......πρέπει να αλλάξω κάτι......κάψουλι,στροφείο δεν ξέρω........
 
Σημερινές δοκιμές μου έδωσαν τα εξής: c7 686 1,65x32 GT21 No 7n 58,00mm. 65%.
C7 cx2000 1,65x32 θωδης 22 Νο 7n 58,00mm. 61%
C7 686 1,65x32 SG22 No 7n 58,00. 63%
C7 cx2000 1,65x32 SG22 No 7n 58,00. 54%
Δοκίμασα και τη sipe 688 1,55x32 GT24 No 7n 58,00 με πολύ φτωχά αποτελέσματα όπως και cx2000 1,50x30spark 58,00 No 7n επίσης δεν μου άρεσε.......πρέπει να αλλάξω κάτι......κάψουλι,στροφείο δεν ξέρω........
Sipe ποιο λοτ έχεις;
 
Με λοτ 3/19 δούλεψα λίγο αυτές τις μέρες τα σεταπ που αναφέρεις και σε τρυγόνια και σε κουρουνες και μου φάνηκαν ικανοποιητικά. Όμως τα είχα στήσει ως εξής: 686, sipe1,55x32, gt24, n8 πάτημα 57,6 στα 2 στάδια, και cx2000, sipe 1,45x30, spark, n8 πάτημα 57,5. Επειδή έκλεισα στα 2 στάδια στον spark έβαλα χαρτάκι cal20.
 
Σημερινές δοκιμές μου έδωσαν τα εξής: c7 686 1,65x32 GT21 No 7n 58,00mm. 65%.
C7 cx2000 1,65x32 θωδης 22 Νο 7n 58,00mm. 61%
C7 686 1,65x32 SG22 No 7n 58,00. 63%
C7 cx2000 1,65x32 SG22 No 7n 58,00. 54%
Δοκίμασα και τη sipe 688 1,55x32 GT24 No 7n 58,00 με πολύ φτωχά αποτελέσματα όπως και cx2000 1,50x30spark 58,00 No 7n επίσης δεν μου άρεσε.......πρέπει να αλλάξω κάτι......κάψουλι,στροφείο δεν ξέρω........
Είπαμε οι πολεμικες το μισουν το 688 , κανόνας απαράβατος φίλε
 
Έχει δοκιμασει κάποιος τα φισιγγια b&p light 30γρ???
Βρες καποιον έμπειρο να σε βοηθήσει φίλε, να δει το οπλο πανω σου, να δει πως ρίχνεις, μην τρελενεσαι με τα φυσίγγια, το φυσιγγι ρίχνει τα σκάγια εκεί που το κοντακι δείχνει, βρες κάποιον να σε βοηθήσει
 
Για γράψε μια συνταγή με Gm3 με 688 Λάμπη
NSI GM3 FAST 688 1.55 X32 GT 24 εμπορικό
Όμως !!! Με lot 2016 688 1.60 Χ31 LB6 με νο.8 6* κτυπούσα απίστευτα ψηλά κ ακαριαία τσίχλες .
Επίσης στο πολύ κρύο πάλιν τσίχλα 688 1.55 Χ 32 ν.9 sg 19 σε 67άρι 8* θέριζε κ.α

υ.γ Το ''κλασσικό '' μενού της GM 3 είναι 1.55 Χ32 σε πολλές παραλλαγές καψυλιών & βυσμάτων
 
Last edited:
Σημερινές δοκιμές μου έδωσαν τα εξής: c7 686 1,65x32 GT21 No 7n 58,00mm. 65%.
C7 cx2000 1,65x32 θωδης 22 Νο 7n 58,00mm. 61%
C7 686 1,65x32 SG22 No 7n 58,00. 63%
C7 cx2000 1,65x32 SG22 No 7n 58,00. 54%
Δοκίμασα και τη sipe 688 1,55x32 GT24 No 7n 58,00 με πολύ φτωχά αποτελέσματα όπως και cx2000 1,50x30spark 58,00 No 7n επίσης δεν μου άρεσε.......πρέπει να αλλάξω κάτι......κάψουλι,στροφείο δεν ξέρω........

Βαγγελη στα ποσα μετρα και τι τσοκ οι δοκιμες σου φιλε ??
Μια γνωμη θα πω...δοκιμασε την C7 - CX2000 - 1,60X32.....το 1,65χ32 ειναι πολυ νομιζω για αυτην την
εποχη. 1,65Χ32 μετα τον Οκτωβρη .
 
Βαγγελη στα ποσα μετρα και τι τσοκ οι δοκιμες σου φιλε ??
Μια γνωμη θα πω...δοκιμασε την C7 - CX2000 - 1,60X32.....το 1,65χ32 ειναι πολυ νομιζω για αυτην την
εποχη. 1,65Χ32 μετα τον Οκτωβρη .
Είναι με 3* στα 36,5 μετρα! Πραγματικά είναι πολύ το 1,65 με cx 2000 και sg 22 παρατήρησα όμως ότι με συγκεντρωτηρα Θώδη είναι εντάξει.......ακόμη καλύτερα με 686 και gt......
 
NSI GM3 FAST 688 1.55 X32 GT 24 εμπορικό
Όμως !!! Με lot 2016 688 1.60 Χ31 LB6 με νο.8 6* κτυπούσα απίστευτα ψηλά κ ακαριαία τσίχλες .
Επίσης στο πολύ κρύο πάλιν τσίχλα 688 1.55 Χ 32 ν.9 sg 19 σε 67άρι 8* θέριζε κ.α

υ.γ Το ''κλασσικό '' μενού της GM 3 είναι 1.55 Χ32 σε πολλές παραλλαγές καψυλιών & βυσμάτων
Για εμπορικά δεν σχολιάζω κ δεν ξέρω, η συνταγή με Lb στα 31 κ με λoτ του 16 που ήταν το πιο προοδευτικο δεν λέει τίποτα, αν μετρήσεις σε κανονακι 688 x 1.60 με Gm3 μπορεί να δεις κ 1200 bar, υπήρχε λοτ πιο παλια που έδινε με 1.50 x 32 με 2000 περιπου 950 bar, ότι σε φωτίσει ο θεος κανε
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top