Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Περιμενα αλλη απαντηση , μηπως ξερεις το πανελληνιο ρεκορ στο κομπακ κ το παγκυπριο ρεκορ στο κομπακ με τι φυσιγγι εχουν γινει ;
Όχι ... να υποθέσω με φυσίγγια που είχαν μέσα τον piston skeet ?
Και αν ναι, τι σημασία έχει αυτό ?

Βασικά δεν καταλαβαίνω που θες να καταλήξεις ...
 
@Dimitris benelli
αν θες να καταλήξεις σε αυτό που έγραψες αρχικά ότι δηλαδή
"τα κλειστα τσοκ λοιπον λογω πυκνοτητας της στηλης δινουν πολυ κοντες ατρακτους , σε αντιθεση τα ανοιχτα τσοκ λογω αραιης στηλης δινουν μεγαλες ουρες , ισως να ειναι αυτος κ ο λογος των πολλων αστοχιων με τα κλειστα τσοκ , η μικρη ατρακτος "
καταλαβαίνω ότι χρησιμοποιώντας το "ίσως" αμφιταλαντεύεσαι και εσύ.
Εγώ θα έλεγα ότι ο λόγος των αστοχιών με τα κλειστά στοκ είναι η μεγαλύτερη ακρίβεια σκόπευσης που χρειάζεται με αυτά παρά με ένα ανοιχτό.
Γράφεις μετά
"Αφου λοιπον δεν ειναι σημαντικο το μηκος ατρακτου για ποιο λογο ο Gualandi εφτιαξε τον piston skeet που στην ουσια δινει διπλη ατρακτο "
πάμε να διαβάσουμε λοιπόν για το piston skeet (Plastic Wad for short distance)
http://www.gualandi.it/en/products_plastic_wads/piston_skeet.html
1.gif

αλλά να διαβάσουμε όμως και για τον vzero (Plastic Wad for hunting and shooting)
http://www.gualandi.it/en/products_plastic_wads/vzero.html
2.gif

Ερώτηση ... γιατί τον vzero (Plastic Wad for hunting and shooting) δεν τον κατασκευάζει έτσι ώστε να δίνει διπλή άτρακτο ?
Δεν θέλουμε τα ωφέλη της μεγάλης ατράκτου στο κυνήγι ?

ps
Πέρα από την όποια διαφωνία σε σέβομαι απόλυτα όπως και κάθε άλλον εδώ μέσα ... απλά έχω ένα μεγάλο κουσούρι που θέλω να το σεβαστείς και εσύ.
Αν δεν καταλάβω κάτι και αν δεν δω αριθμούς δεν πιστεύω τίποτα.
Φιλικά πάντα ...
Όπως συνήθως λέω ... δεν διεκδικώ το αλάθητο, ίσως να κάνω τερατώδη λάθη σε αυτά που γράφω αλλά προσπαθώ να βρω την αλήθεια μέσα από την πληθώρα των πληροφοριών που μας σερβίρονται.
 
Last edited:
Piston skeet (Plastic Wad for short distance) vs vzero (Plastic Wad for hunting and shooting)

όποιος δε, καταφέρει να εξηγήσει ΠΩΣ ο πρώτος δίνει διπλή άτρακτο και ο δεύτερος όχι ... τον παραδέχομαι.

View attachment 13452
Δε τον εχω πιασει στα χερια μου ποτε αλλα πιστευω οτι επειδη τα μεγαλα πεταλα ανοιγουν τερμα μετα την εξοδο τους απο τη κανη αφηνουν καποια σκαγια πιο νωρις ενω τα μικρα αυτα με το νευρο κρατανε καποια σκαγια λιγο περισσοτερο μεσα στο ποτηρι....
 
@Dimitris benelli
αν θες να καταλήξεις σε αυτό που έγραψες αρχικά ότι δηλαδή
"τα κλειστα τσοκ λοιπον λογω πυκνοτητας της στηλης δινουν πολυ κοντες ατρακτους , σε αντιθεση τα ανοιχτα τσοκ λογω αραιης στηλης δινουν μεγαλες ουρες , ισως να ειναι αυτος κ ο λογος των πολλων αστοχιων με τα κλειστα τσοκ , η μικρη ατρακτος "
καταλαβαίνω ότι χρησιμοποιώντας το "ίσως" αμφιταλαντεύεσαι και εσύ.
Εγώ θα έλεγα ότι ο λόγος των αστοχιών με τα κλειστά στοκ είναι η μεγαλύτερη ακρίβεια σκόπευσης που χρειάζεται με αυτά παρά με ένα ανοιχτό.
Γράφεις μετά
"Αφου λοιπον δεν ειναι σημαντικο το μηκος ατρακτου για ποιο λογο ο Gualandi εφτιαξε τον piston skeet που στην ουσια δινει διπλη ατρακτο "
πάμε να διαβάσουμε λοιπόν για το piston skeet (Plastic Wad for short distance)
http://www.gualandi.it/en/products_plastic_wads/piston_skeet.html
View attachment 13450

αλλά να διαβάσουμε όμως και για τον vzero (Plastic Wad for hunting and shooting)
http://www.gualandi.it/en/products_plastic_wads/vzero.html
View attachment 13451

Ερώτηση ... γιατί τον vzero (Plastic Wad for hunting and shooting) δεν τον κατασκευάζει έτσι ώστε να δίνει διπλή άτρακτο ?
Δεν θέλουμε τα ωφέλη της μεγάλης ατράκτου στο κυνήγι ?

ps
Πέρα από την όποια διαφωνία σε σέβομαι απόλυτα όπως και κάθε άλλον εδώ μέσα ... απλά έχω ένα μεγάλο κουσούρι που θέλω να το σεβαστείς και εσύ.
Αν δεν καταλάβω κάτι και αν δεν δω αριθμούς δεν πιστεύω τίποτα.
Φιλικά πάντα ...
Όπως συνήθως λέω ... δεν διεκδικώ το αλάθητο, ίσως να κάνω τερατώδη λάθη σε αυτά που γράφω αλλά προσπαθώ να βρω την αλήθεια μέσα από την πληθώρα των πληροφοριών που μας σερβίρονται.
Δεν σε μαλωσα , κουβεντα κανουμε , προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ο piston skeet δινει καποιο μικρο σκοπευτικο πλεονεκτημα , ειδικα σε τραβερσες , παντα προηγειται η τεχνικη φυσικα αλλα θεωρω οτι τελικα η μεγαλη ατρακτος βοηθαει , σε εναν βαθμο φυσικα , πληροφοριακα τα ρεκορ εχουν γινει με φυσιγγια με piston skeet
 
Μήκος δέσμης και σύσφιγξη

Οι ερευνητικές ομάδες της WINCHESTER στο Ιλλινόις και της FEDERAL στη Μινεσότα των Ηνωμένων Πολιτειών, έχουν ασχοληθεί εκτεταμένα με το θέμα του μήκους της δέσμης και ήταν από τους πρώτους που παρουσίασαν φωτογραφίες σε μια απόσταση 2 μέτρων από το στόμιο της κάννης του όπλου στις οποίες έδειχναν, από τα πρώτα κιόλας μέτρα της πτήσης των σκαγίων, την ύπαρξη του προβλήματος του μεγάλου μήκους.
Από τις πρώτες αναλύσεις που είχαν γίνει από τους ερευνητές, είχε αποδοθεί το μεγάλο μήκος της δέσμης της τουφεκιάς στην ύπαρξη υψηλής σύσφιγξης της κάννης (φουλ τσοκ). Η στήλη των σκαγίων που έφευγε από την κάννη με φουλ τσοκ έμοιαζε με το μήκος που έχει ένα ρολό από καραμέλες… λάιφσεϊβερς.
Σε αντίθεση με τον τελείως κύλινδρο που έδινε ένα εύρος στα σκάγια σαν να ήταν ένα… στρογγυλό μπισκότο. Μπορεί να ακούγονται αστείες αυτές οι παρομοιώσεις, όμως είναι οι μόνες που μου έρχονται αυτή τη στιγμή στο μυαλό και αντιπροσωπεύουν το φαινόμενο του μήκους.

“Αθέατοι” αλλά σημαντικοί παράγοντες

Όμως πρόσφατες και πιο εξελιγμένες αναλύσεις σε αποστάσεις μακρύτερες των 5 μέτρων από το στόμιο της κάννης, έδειξαν ότι το μήκος της δέσμης των σκαγίων της γόμωσης που φεύγει από μια κυλινδρική κάννη και από μια φουλ τσοκ κάννη είναι σχεδόν το ίδιο και παραμένει το ίδιο κατά την πτήση προς το στόχο.
Βέβαια, το μέτωπο των σκαγίων έχει περισσότερο εύρος όταν βγαίνει από μια κυλινδρική κάννη, αλλά το μήκος που έχει η δέσμη στο σύνολό της είναι σχεδόν όμοια. Η εξήγηση του μυστηρίου απαιτεί γνώση και σκέψη σε βαθύτερα πλαίσια για να γίνει κατανοητή.
Όταν, λοιπόν, η δέσμη των σκαγίων αφήνει πίσω της το στόμιο της κάννης, όλα τα σκάγια έχουν τα ίδια βλητικά χαρακτηριστικά, ανεξαρτήτως του βαθμού τσοκαρίσματος.
Συνεπώς, έχοντας στον αέρα, το καθένα ξεχωριστά τα σκάγια, μια ελεύθερη πτήση, η διαδρομή τους εξαρτάται περισσότερο από άλλους σημαντικούς αλλά «αθέατους» παράγοντες, παρά από το βαθμό της σύσφιγξης. Αυτοί οι παράγοντες είναι το μέγεθος των σκαγίων, ο τύπος των σκαγίων, το βάρος τους, η σφαιρικότητα, η ταχύτητα κ.λπ. Στοιχεία που αφορούν το κάθε σκάγι ξεχωριστά και θα διαπιστωθεί στην πράξη το πόσο σημαντικά είναι για την έκβαση της επιτυχίας της βολής μας.
 
Αφου λοιπον δεν ειναι σημαντικο το μηκος ατρακτου για ποιο λογο ο Gualandi εφτιαξε τον piston skeet που στην ουσια δινει διπλη ατρακτο ;
Για να κονομαει αχαχαχαχαχα αν θες να λεμε ολη την αληθεια χωριατικα το λεω οτι ειναι ενα σκοπευτικο διασπορας
 
Για να κονομαει αχαχαχαχαχα αν θες να λεμε ολη την αληθεια χωριατικα το λεω οτι ειναι ενα σκοπευτικο διασπορας
Τολη ο piston skeet ακολουθει τον βαθμο τσοκαρισματος πολυ καλα..σε ανοιχτα τσοκ ανοιγει καλα αλλα αν τον ριξεις με φουλ εχει πολλα μετρα
 
Τολη ο piston skeet ακολουθει τον βαθμο τσοκαρισματος πολυ καλα..σε ανοιχτα τσοκ ανοιγει καλα αλλα αν τον ριξεις με φουλ εχει πολλα μετρα
Ακριβως ετσι , καμμια σχεση με διασπορα , με ατρακτο ομως μεγαλη
 
Μήκος δέσμης και σύσφιγξη

Οι ερευνητικές ομάδες της WINCHESTER στο Ιλλινόις και της FEDERAL στη Μινεσότα των Ηνωμένων Πολιτειών, έχουν ασχοληθεί εκτεταμένα με το θέμα του μήκους της δέσμης και ήταν από τους πρώτους που παρουσίασαν φωτογραφίες σε μια απόσταση 2 μέτρων από το στόμιο της κάννης του όπλου στις οποίες έδειχναν, από τα πρώτα κιόλας μέτρα της πτήσης των σκαγίων, την ύπαρξη του προβλήματος του μεγάλου μήκους.
Από τις πρώτες αναλύσεις που είχαν γίνει από τους ερευνητές, είχε αποδοθεί το μεγάλο μήκος της δέσμης της τουφεκιάς στην ύπαρξη υψηλής σύσφιγξης της κάννης (φουλ τσοκ). Η στήλη των σκαγίων που έφευγε από την κάννη με φουλ τσοκ έμοιαζε με το μήκος που έχει ένα ρολό από καραμέλες… λάιφσεϊβερς.
Σε αντίθεση με τον τελείως κύλινδρο που έδινε ένα εύρος στα σκάγια σαν να ήταν ένα… στρογγυλό μπισκότο. Μπορεί να ακούγονται αστείες αυτές οι παρομοιώσεις, όμως είναι οι μόνες που μου έρχονται αυτή τη στιγμή στο μυαλό και αντιπροσωπεύουν το φαινόμενο του μήκους.

“Αθέατοι” αλλά σημαντικοί παράγοντες

Όμως πρόσφατες και πιο εξελιγμένες αναλύσεις σε αποστάσεις μακρύτερες των 5 μέτρων από το στόμιο της κάννης, έδειξαν ότι το μήκος της δέσμης των σκαγίων της γόμωσης που φεύγει από μια κυλινδρική κάννη και από μια φουλ τσοκ κάννη είναι σχεδόν το ίδιο και παραμένει το ίδιο κατά την πτήση προς το στόχο.
Βέβαια, το μέτωπο των σκαγίων έχει περισσότερο εύρος όταν βγαίνει από μια κυλινδρική κάννη, αλλά το μήκος που έχει η δέσμη στο σύνολό της είναι σχεδόν όμοια. Η εξήγηση του μυστηρίου απαιτεί γνώση και σκέψη σε βαθύτερα πλαίσια για να γίνει κατανοητή.
Όταν, λοιπόν, η δέσμη των σκαγίων αφήνει πίσω της το στόμιο της κάννης, όλα τα σκάγια έχουν τα ίδια βλητικά χαρακτηριστικά, ανεξαρτήτως του βαθμού τσοκαρίσματος.
Συνεπώς, έχοντας στον αέρα, το καθένα ξεχωριστά τα σκάγια, μια ελεύθερη πτήση, η διαδρομή τους εξαρτάται περισσότερο από άλλους σημαντικούς αλλά «αθέατους» παράγοντες, παρά από το βαθμό της σύσφιγξης. Αυτοί οι παράγοντες είναι το μέγεθος των σκαγίων, ο τύπος των σκαγίων, το βάρος τους, η σφαιρικότητα, η ταχύτητα κ.λπ. Στοιχεία που αφορούν το κάθε σκάγι ξεχωριστά και θα διαπιστωθεί στην πράξη το πόσο σημαντικά είναι για την έκβαση της επιτυχίας της βολής μας.
Αν ριξεις με φουλ κ μετα με κυλυνδρο στα 30 μετρα πχ , σε νερο , θα δεις ποσο πιο μεγαλη ουρα θα κανει ο κυλυνδρος κ ποσο μπαλα θα παει το φουλ
 
Αν ριξεις με φουλ κ μετα με κυλυνδρο στα 30 μετρα πχ , σε νερο , θα δεις ποσο πιο μεγαλη ουρα θα κανει ο κυλυνδρος κ ποσο μπαλα θα παει το φουλ
Αυτο ακριβως ειναι το συμπερασμα τελικα Δημητρη...
 
Ακριβως ετσι , καμμια σχεση με διασπορα , με ατρακτο ομως μεγαλη
Δημήτρη υποθέτω λόγω κατασκευής αυτού του βυσματος, χωρίζει την γομωση στα δύο μερικές στιβαδες εκτός κυαθιου και το υπόλοιπο μέσα ?
upload photos in fb
 
Δημήτρη υποθέτω λόγω κατασκευής αυτού του βυσματος, χωρίζει την γομωση στα δύο μερικές στιβαδες εκτός κυαθιου και το υπόλοιπο μέσα ?
upload photos in fb
Οχι Κωστα , το κολπο ειναι με τα διαγωνια χαραγμενα πτερυγια
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top