Επιτέλους σήμερα μετά απο αρκετό καιρό τελείωσε η ανακατασκευή της Beretta A302 που έχω στην κατοχή μου. Το όπλο το είχε δώσει στον πατέρα μου γνωστός του που δεν είχε τι να το κάνει και τελικά πέρασε στην κατοχή μου. Ήταν σε άσχημη κατάσταση όταν το είχαμε παραλάβει, μπορεί και να μην είχε καθαριστεί ποτε.Τελικά με λύσιμο και καθάρισμα έγινε ξανά λειτουργικό αν είχε ραγισμένο κλείστρο, συνηθισμένο πρόβλημα σε αυτά τα όπλα. Το κλείστρο φτιάχτηκε απο γνωστό οπλουργό στην Άμφισσα και έγινε και Magnum η κάννη του. Τρία χρόνια τώρα μου έχει προσφέρει αρκετές συγκινήσεις και απροβλημάτιστα κυνήγια.
Φέτος σκεφτόμουν να αγοράσω καινούργια καραμπίνα αλλά τελικά αντί γι αυτή ήρθαν τα νέα για τον ερχομό του γιού . Αρκετά τα έξοδα οπότε η αγορά αναβάλεται. Αντ αυτού αποφάσισα την ανακατασκευή της A302 όσο πιο οικονομικά γίνεται.
Βήμα πρώτο λοιπόν τα ξύλα. Ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και με πολλά χτυπήματα.
Λύσιμο του όπλου και Remover για αρχή. Μετά απο λίγο το παλιό βερνίκι φούσκωνε και με την βοήθεια μιας λάμας απο φαλτσέτα το αφαιρούσα. Ξανά remover και τρίψιμο μέχρι που έφυγε όλο.
Σιδέρωμα για να φύγουν οι πολού τσαμπουκέδες ελαφρύ γυαλοχαρτάρισμα και έτοιμο για επεξεργασία.
Υπάρχαν αρκετά βαθιά χτυπήματα που δεν επανήλθαν με το σίδερο, για αυτο αποφάσισα να τα στοκάρω. Είχα κρατήσει το πριονίδι απο το γυαλοχαρτάρισμα στο οποίο πρόσθεσα λίγη ατλακόλ και έφτιαξα στόκο. Στόκαρα έτριψα και το αποτέλεσμα χάλια. Φαινόταν έντονα η διαφορά οπότε αφαίρεσα το στόκο και αποφάσισα να συνεχίσω χωρίς να απαναφέρω τα σημάδια.
Τα ξύλα της 302 έχουν μια κιτρινοπή όψη που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Αποφάσισα να τα σκουρίνω λίγο και να τα κοκκινήσω. Αγόρασα υδρόχρωμα ξύλου καρυδιά και μετά απο 3-4 εφαρμογές είχα το αποτέλεσμα που ήθελα. Για να δώ πως θα ήταν με το τελικό φινίρισμα το χρώμα έριχνα πάνω στο ξύλο λίγο νερό.
Στη συνέχεια περάστηκε Sealer και αφού στέγνωσε γυαλοχαρτάρισμα. Αν είχα λίγο εμπειρία παραπάνω απο τέτοιες δουλειές αυτό το στάδιο δεν θα το έκανα μιας και είναι ανούσιο κατα τη γνώμη μου μιας και το True oil που χρησιμοποίησα για τελικό φινίρισμα προσφέρει σταγανοποίηση. Τσάμπα χρόνος και κόπος.
Τέλος πέρασμα με αρκετά χέρια True Oil με ενδιάμεσο τρίψιμο με ατσαλόμαλο.Περίπου 10 χέρια. Αφού στέγνωσε καλά πέρασμα με ψιλή αλοιφή για γρατζουνιές αυτοκινήτου για να γίνει ομοιόμορφη η επιφάνεια απο τις γραμμές που είχε αφήσει το πανάκι της εφαρμογής του trueoil, και για να φύγει η πολύ γυαλάδα που δεν μου άρεσε. Πέρασμα με σπιτική κεραλοιφή και έτοιμα τα ξύλα.
Φέτος σκεφτόμουν να αγοράσω καινούργια καραμπίνα αλλά τελικά αντί γι αυτή ήρθαν τα νέα για τον ερχομό του γιού . Αρκετά τα έξοδα οπότε η αγορά αναβάλεται. Αντ αυτού αποφάσισα την ανακατασκευή της A302 όσο πιο οικονομικά γίνεται.
Βήμα πρώτο λοιπόν τα ξύλα. Ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και με πολλά χτυπήματα.
Λύσιμο του όπλου και Remover για αρχή. Μετά απο λίγο το παλιό βερνίκι φούσκωνε και με την βοήθεια μιας λάμας απο φαλτσέτα το αφαιρούσα. Ξανά remover και τρίψιμο μέχρι που έφυγε όλο.
Σιδέρωμα για να φύγουν οι πολού τσαμπουκέδες ελαφρύ γυαλοχαρτάρισμα και έτοιμο για επεξεργασία.
Υπάρχαν αρκετά βαθιά χτυπήματα που δεν επανήλθαν με το σίδερο, για αυτο αποφάσισα να τα στοκάρω. Είχα κρατήσει το πριονίδι απο το γυαλοχαρτάρισμα στο οποίο πρόσθεσα λίγη ατλακόλ και έφτιαξα στόκο. Στόκαρα έτριψα και το αποτέλεσμα χάλια. Φαινόταν έντονα η διαφορά οπότε αφαίρεσα το στόκο και αποφάσισα να συνεχίσω χωρίς να απαναφέρω τα σημάδια.
Τα ξύλα της 302 έχουν μια κιτρινοπή όψη που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Αποφάσισα να τα σκουρίνω λίγο και να τα κοκκινήσω. Αγόρασα υδρόχρωμα ξύλου καρυδιά και μετά απο 3-4 εφαρμογές είχα το αποτέλεσμα που ήθελα. Για να δώ πως θα ήταν με το τελικό φινίρισμα το χρώμα έριχνα πάνω στο ξύλο λίγο νερό.
Στη συνέχεια περάστηκε Sealer και αφού στέγνωσε γυαλοχαρτάρισμα. Αν είχα λίγο εμπειρία παραπάνω απο τέτοιες δουλειές αυτό το στάδιο δεν θα το έκανα μιας και είναι ανούσιο κατα τη γνώμη μου μιας και το True oil που χρησιμοποίησα για τελικό φινίρισμα προσφέρει σταγανοποίηση. Τσάμπα χρόνος και κόπος.
Τέλος πέρασμα με αρκετά χέρια True Oil με ενδιάμεσο τρίψιμο με ατσαλόμαλο.Περίπου 10 χέρια. Αφού στέγνωσε καλά πέρασμα με ψιλή αλοιφή για γρατζουνιές αυτοκινήτου για να γίνει ομοιόμορφη η επιφάνεια απο τις γραμμές που είχε αφήσει το πανάκι της εφαρμογής του trueoil, και για να φύγει η πολύ γυαλάδα που δεν μου άρεσε. Πέρασμα με σπιτική κεραλοιφή και έτοιμα τα ξύλα.
Last edited: