Αλυσοπρίονα - Τσεκούρια

Εγω πλεον με την κατασταση που βλεπω τα πριονια που μου φερνουν για συντηρηση( απο μερακι καθαρα- δεν ειναι το επαγγελμα μου) και τις ελειπης γνωσεις των ιδιοκτητων τους εχω αχηματισει την αποψη οτι τα εργαλεια απο τις επωνυμες εταρειες επι το πληστον σπανε απο δικη μας αγνοια και παραμεληση και οχι απο μειωμενη ποιοτητα η προβληματα κατασκευης

Φετος εβαλα και τον μικρο μου στο μερακκι με το πρωτο του ´´εργαλειό´´
 

Attachments

  • A60CC958-C40E-40AE-AEA0-6E19B7E8B2AC.jpeg
    A60CC958-C40E-40AE-AEA0-6E19B7E8B2AC.jpeg
    206,2 KB · Προβολές: 40
Ενα πολυ συχνο προβλημα που συναντω ειναι το ´´πνιξιμό´´ του αλυσοπριονου
Ειτε λογο μη εμπειριας τους χρηστη ειτε καταλαθος κινηση του μοχλου του ´αερά´´ κατα την κοπη
Επισης ειναι συνηθες μετα απο ενα γενικο καθαρισμα ειδικα με την χρηση πεπιεσμενου αερα (σημεια μετα το φιλτρο αερα και κυλινδρου)

Οι εμπειροι ξερετε ηδη

Για τους υπολοιπους
Αφου σογουρευτουμε οτι δινει σπινθηρα το μπουζι
Και αφου εχουμε ενργοποιησει το στοπ της αλυσιδας
Βαζουμε τον μοχλο στην θεση εργασιας
Και αφου εχουμε πατημενο το γκαζι τραβαμε το σχοινι εκκινησης
Το πριονι θα παρει μπρος μετα απο μερικες προσπαθειες
Το αφηνουμε στο ρελαντι να ζεσταθει
Και ειμαστε ετοιμοι για δουλεια και παλι
 
Έπεσε στα χέρια μου ένα homelite παλιό (καρακινεζικο μοιάζει) χωρίς λάμα και αλυσίδα...
Έχω λάμες....
Να ασχολειθω μαζί του η να μην....
Όπως έχω πει, έχω 2 πριόνια δεν μου είναι απαραίτητο...
Δεν το ξερω Παναγιωτη
Ειναι σε λειτουργησιμη κατασταση και λειπει μονο η λαμα
Εαν ναι ελεξε για διαρροες και για φρενο οτι ειναι οκ
Ειναι θεμα ασφαλειας
Εαν οχι και πρεπει να αλλαξεις τσιμουχες λαστιχακια κλπ τοτε εξαρτατε καθαρα απο εσενα
 
Έπεσε στα χέρια μου ένα homelite παλιό (καρακινεζικο μοιάζει)
Αν είναι είναι(τόσο) παλιο, την δεκαετία του '80,90 κυκλοφορούσαν αρκετά στην χώρα μας, κατασκευάζονταν στην Αμερική(Νεα Υόρκη)...
Είχα ένα τέτοιο κ το χάρισα σε φίλο, έπειτα από ένα καλό καθαρισμα κλπ κατάφερε να το λειτουργήσει....
Συχνά- πυκνα συναντούνται παρατημενα κ ξεχασμένα σε καμία αποθήκη.........

Μάλιστα ηταν η πρωτη εταιρία που το 1949 εφηυρε κ κατασκευασε αλυσοπρίονο που για δουλέψει απαιτουσε ένα χειριστή...


Kατι σημερινά homelite δεν ξέρω που ακριβώς φτιάχνονται.........
 
Last edited:
Το ειχαν με βενζινη μεσα που ειχε γινει σαν νερο.
Την αδειασα και εβαλα νεα και πηρε αμεσως !
Το φρενο δουλευει.


IMG_20220107_181331.jpg

Στα αρνητικα τωρα...πηρε μεν μπρος αμεσως αλλα το καρμπιρατερ θελει καθαρισμα ρυθμισμα γιατι δεν δουλευει σωστα.
Ο διακοπτης του stop ειναι χαλαρος και πεφτει απο τους κραδασμους στο off.

IMG_20220107_181410.jpg

Η ποιοτητα του μηχανηματος φαινεται οτι ειναι χαμηλη και απο την αισθηση της χειρομιζας και απο τις ταπες λαδιου και βενζινης.
IMG_20220107_181353.jpg

Ολα αυτα ειναι ευκολα επισκευασιμα για μενα, αλλα, αν ειναι να μου βγαζει νεα την ωρα της δουλειας, να μην ασχοληθω...
IMG_20220107_181339.jpg
 
Last edited:
Ολα αυτα ειναι ευκολα επισκευασιμα για μενα, αλλα, αν ειναι να μου βγαζει νεα την ωρα της δουλειας, να μην ασχοληθω...

Εγώ θα σου έλεγα αφου ειναι στις δυνατότητες σου να προσπαθησεις να του δώσεις....πνοή.......
Μόνο τοτε θα μπορέσεις να δεις με σιγουριά αν άξιζε ο κόπος σου η όχι......

Και στην τελική το κρατάς για ψιλοδουλειες,και έχεις τα αλλά δυο πριονια σου για τα δυσκολα.....
 
Ελεγα μηπως το εχει κανεις και μπορει να μου πει αν αξιζει να ασχοληθω η θα το κανω βολτες να παρει τον αερα του?:cool:
Ειχες αποφασισει να ασχοληθεις μαζι του απο την πρωτη στιγμη που ηρθε στα χερια σου;)
 
Όταν πριν μερικά χρόνια πήρα για δεύτερο πριόνι το Husgsvarna 236 πίστευα ότι αγοράζοντας απο αυτήν την εταιρία η ποιότητα είναι δεδομένη!
Διαβάζω τώρα, τα χειρότερα από αυτούς που αγόρασαν το συγκεκριμένο!
Εμένα δεν μου έχει κάνει κιχ....
Μάλλον είμαι τυχερός στις αγορές μου..
Ετυχε να δουλεψω σε βενζιναδικο το οποιο αναλαμβανε και επισκευες (αλισοπριονα, μισινεζες, φρεζακια κλπ). Πραγματι ενα μοντελο της husqvarna ηταν ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ εχει κυκλοφορησει (το 236 πρεπει να ειναι αλλα δεν ειμαι σιγουρος). Ειχαμε μια αποθηκη γεματη απο αυτα για ανταλλακτικα. Αν και τα περισσοτερα πηγαιναν για πεταμα μετα απο 2 3 επισκευες. Αν ειναι αυτο πρεπει οντως να εισαι απο τους λιγους τυχερους.

Ελεγα μηπως το εχει κανεις και μπορει να μου πει αν αξιζει να ασχοληθω η θα το κανω βολτες να παρει τον αερα του?:cool:
Αν πιανουν τα χερια σου πιστευω αξιζει να ασχοληθεις. Μοιαζει αρκετα με τα κινεζικα τυπου stihl τα οποια βγηκαν πολυ σκυλια. Φαινεται να ειναι και μεγαλο σε δυναμη. Πιστευω θα βρεις και ανταλλακτικα αν χρειαστεις.
 
Εγω πλεον με την κατασταση που βλεπω τα πριονια που μου φερνουν για συντηρηση( απο μερακι καθαρα- δεν ειναι το επαγγελμα μου) και τις ελειπης γνωσεις των ιδιοκτητων τους εχω αχηματισει την αποψη οτι τα εργαλεια απο τις επωνυμες εταρειες επι το πληστον σπανε απο δικη μας αγνοια και παραμεληση και οχι απο μειωμενη ποιοτητα η προβληματα κατασκευης

Φετος εβαλα και τον μικρο μου στο μερακκι με το πρωτο του ´´εργαλειό´´
Saber
 
Το ειχαν με βενζινη μεσα που ειχε γινει σαν νερο.
Την αδειασα και εβαλα νεα και πηρε αμεσως !
Το φρενο δουλευει.


View attachment 39377

Στα αρνητικα τωρα...πηρε μεν μπρος αμεσως αλλα το καρμπιρατερ θελει καθαρισμα ρυθμισμα γιατι δεν δουλευει σωστα.
Ο διακοπτης του stop ειναι χαλαρος και πεφτει απο τους κραδασμους στο off.

View attachment 39378

Η ποιοτητα του μηχανηματος φαινεται οτι ειναι χαμηλη και απο την αισθηση της χειρομιζας και απο τις ταπες λαδιου και βενζινης.
View attachment 39379

Ολα αυτα ειναι ευκολα επισκευασιμα για μενα, αλλα, αν ειναι να μου βγαζει νεα την ωρα της δουλειας, να μην ασχοληθω...
View attachment 39381
Αυτο ειναι το αλυσοπριονο των 50€ απο πλανοδιους Παν/τη...
 
Back
Top