Άδεια κυνηγιού 2021-2022

Τι θα κάνετε με την φετινή άδεια κυνηγιού;

  • Θα βγάλω κανονικά τον Αύγουστο

    Votes: 78 71,6%
  • Δεν θα βγάλω φέτος άδεια

    Votes: 5 4,6%
  • Θα περιμένω να έρθει Οκτώβρης-Νοέμβρης και αν κλείσει το κυνήγι λόγω κορονοϊού δεν θα βγάλω άδεια

    Votes: 18 16,5%
  • Άλλο

    Votes: 8 7,3%

  • Total voters
    109
  • Poll closed .

Όνομα
Τολης
Εγώ ερώτηση έκανα ,αν σκοτώνονται η τα ξύνουν δεν ξέρω ,οι σύλλογοι είμαστε εμείς ,πάμε στις συνελεύσεις,εκλογες, γίνεται ανάλυση εσόδων -εξοδων , προτάσεις ,η στο σύλλογο εμφανιζομαστε μια φορά το χρόνο για την άδεια και μετά κάνουμε κριτική.
Καλε μου φιλε με ξερεις τουλαχιστον εδω μεσα και ξερεις τη ειμαι εαν δεν ενημερωνουν πως να παμε γι αυτο και η κριτηκη εδω δε ζητανε εθελοντες για σπορα και εργασιες βελτιωσης οικοτοπων τι να λεμε
 
Όνομα
Παναγιώτης
Καλε μου φιλε με ξερεις τουλαχιστον εδω μεσα και ξερεις τη ειμαι εαν δεν ενημερωνουν πως να παμε γι αυτο και η κριτηκη εδω δε ζητανε εθελοντες για σπορα και εργασιες βελτιωσης οικοτοπων τι να λεμε
Τόλη , συζήτηση κάνουμε σαν να καθόμαστε όλοι μια παρέα για καφέ ,τις απόψεις μας λέμε και ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό.Για το θέμα της ειδοποίησης ο σύλλογος Αχαρνών στέλνει sms στα μελη για τις δράσεις, καθαρισμούς περιοχών αιμοδοσίες , συνελεύσεις, εκλογές.
 
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
ΣΤΑΥΡΟΣ
Τύφλα να έχει ο Ράμπο....
Που να τον δεις εν δράσει, να προσπαθεί να φτάσει αμύγδαλα πετώντας πέτρες στη μυδαλια.
Πέρσι πρώτη μέρα.... βίντεο έχει ο ξάδερφος ;)
Όχι ρε φίλε αυτό να το στείλεις στους Αρβύλα να παιχτεί αμονταριστο χαχα.ενταξει παιδιά ΙQ ορισμένοι όχι όλοι ραδικιού αλλά κρεμομαστε από αυτούς ορισμένες φορές.
 
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
ΣΤΑΥΡΟΣ
Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω....
Παλιά ο κυνηγός ήταν το καμάρι του χωριού και τον σεβόταν όλοι.

Τώρα πως γίνεται να μη μας υπολογίζει κάνεις και όλοι να τα χουν μαζί μας δεν ξέρω.

Μυστήριο πράγμα.
Άλλαξαν οι καιροί Στέλιο άστα να πάνε..
 
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
ΣΤΑΥΡΟΣ
Δεν είναι το θέμα στη διαφορά ψαριού και πουλιού ... αν και υπάρχει κι εκεί κάτι: το πουλί είναι συνήθως όμορφο ενώ το ψάρι άσχημο ... ;)
Αλλά το βασικό "πρόβλημα" (της πλειοψηφίας δυστυχώς της κοινωνίας σήμερα) είναι άλλο ... η ΟΠΛΟΦΟΒΙΑ !!! Ο κυνηγός φέρει όπλο, πυροβόλο όπλο, κι αυτό τους φέρνει τρόμο, τους σοκάρει !!! Γιατί στο υποσυνείδητό τους το βλέπουν σαν κάτι με "μαγικές" και δαιμονικές ιδιότητες...
Όπως οι ιθαγενείς της Αμερικής όταν πρωτοείδαν τα ... "χλωμά πρόσωπα" με το "μακρύ-καλάμι-που-βροντά" .... :rolleyes::)
Πες τά και εσύ το φωνάζω "είμαστε" ΟΠΛΟΦΟΒΙΚΟΙ το έχω γράψει και τις προάλλες όχι μόνο εμείς όλοι οι ΕΕ τέλος ορισμένες χώρες μόνο και κάτω από αυστηρά μέτρα κυνηγάς ας πει καλύτερα και κάποιος που έχει κυνηγιση η ζεί στο εξωτερικό πάντα για ΕΕ μιλάω οκ.
 
Όνομα
Δημητρης
Όχι ρε φίλε αυτό να το στείλεις στους Αρβύλα να παιχτεί αμονταριστο χαχα.ενταξει παιδιά ΙQ ορισμένοι όχι όλοι ραδικιού αλλά κρεμομαστε από αυτούς ορισμένες φορές.
Αυτός ο τύπος κυριοι σε έλεγχο ήθελε να βγάλει με smartphone φωτογραφία την άδεια μου. Του την άρπαξα από τα χέρια και πηγε να αγριέψει αλλά επειδή κατάλαβε ότι στα κυβικά δεν τον έπαιρνε άρχισε να λέει ένα σωρό μαλακιες. Μόλις του είπα οτι θα καλέσω την αστυνομία να μας λύσει την διαφορά μπήκε στο όχημα του και πήρε τον πουλο. Σας εχει τυχει κατι αναλογο? Οι άλλοι δύο που είναι στην περιοχή είναι τυπικοί και με συνεχή παρουσία θα ελεγα.
 
Όνομα
ΒΑΣΊΛΗΣ
Αυτός ο τύπος κυριοι σε έλεγχο ήθελε να βγάλει με smartphone φωτογραφία την άδεια μου. Του την άρπαξα από τα χέρια και πηγε να αγριέψει αλλά επειδή κατάλαβε ότι στα κυβικά δεν τον έπαιρνε άρχισε να λέει ένα σωρό μαλακιες. Μόλις του είπα οτι θα καλέσω την αστυνομία να μας λύσει την διαφορά μπήκε στο όχημα του και πήρε τον πουλο. Σας εχει τυχει κατι αναλογο? Οι άλλοι δύο που είναι στην περιοχή είναι τυπικοί και με συνεχή παρουσία θα ελεγα.
Έπρεπε να κάνεις μια γραπτή αναφορά στον σύλλογο για το περιστατικό, γράφοντας στο τέλος "επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου" να δεις πως θα μαζευτεί.
 

Kostas ContraDosi

Moderator
Περιοχή
Αμαλιάδα Ν.Ηλείας
Όνομα
Kώστας
Αυτός ο τύπος κυριοι σε έλεγχο ήθελε να βγάλει με smartphone φωτογραφία την άδεια μου. Του την άρπαξα από τα χέρια και πηγε να αγριέψει αλλά επειδή κατάλαβε ότι στα κυβικά δεν τον έπαιρνε άρχισε να λέει ένα σωρό μαλακιες. Μόλις του είπα οτι θα καλέσω την αστυνομία να μας λύσει την διαφορά μπήκε στο όχημα του και πήρε τον πουλο. Σας εχει τυχει κατι αναλογο? Οι άλλοι δύο που είναι στην περιοχή είναι τυπικοί και με συνεχή παρουσία θα ελεγα.
Καταρχάς η άδεια κυνηγίου,είναι δημόσιο έγγραφο...με πιο δικαίωμα να βγάλει φωτό την άδειά σου,δν καταλαβαίνω.......ότι τι δηλαδή....;;;;;
Μερικοί νομίζουν πως με 1 μηνιάτικο,γίνονται πλανητάρχες.......
 
Περιοχή
ΑΡΓΟΛΙΔΑ
Όνομα
Γιώργος
Πες τά και εσύ το φωνάζω "είμαστε" ΟΠΛΟΦΟΒΙΚΟΙ το έχω γράψει και τις προάλλες όχι μόνο εμείς όλοι οι ΕΕ τέλος ορισμένες χώρες μόνο και κάτω από αυστηρά μέτρα κυνηγάς ας πει καλύτερα και κάποιος που έχει κυνηγιση η ζεί στο εξωτερικό πάντα για ΕΕ μιλάω οκ.
πριν μερικές ημέρες είχα βρεθεί τυχαία σε ένα οπλομάγαζο με έναν δημοσιογράφο που ασχολείται με τα κυνηγετικά και σχετικά με τα όπλα θέματα.
Είναι αυτός ο κύριος που είναι λίγο ευτραφής ( όνομα δεν θυμάμαι ).
Και επάνω στην κουβέντα γενικά για τα όπλα και ακριβώς αυτό το θέμα της οπλοφοβίας της κοινωνίας , μου είπε το εξής απίστευτο.
Δεν θυμάμαι ακριβώς την χρονιά , 1918 ή κάτι τέτοιο , οι μαθητές που πήγαιναν σχολείο για να περάσουν την τάξη , πέρα από τις εξετάσεις στα μαθήματα έπρεπε να κάνουν και κάποιες επιτυχημένες βολές με όπλο σε στόχο.
Αν δεν τις έκαναν απλά δεν πέρναγαν την τάξη.

Τώρα θα μου πείς πόσα χρόνια είναι πίσω , ένας αιώνας , οκ .
Αλλά η ερώτηση είναι , μέσα σε αυτόν τον αιώνα πήγαμε μπροστά ?
Τόσο μπροστά που πλέον τα όπλα τα έχουν μόνο οι παράνομοι ?
Δλδ πως θα αμυνθείς σε κάποιον που σε απειλεί με όπλο ?
Τι θα του πεις " συγγνώμη κύριε αλλά δεν έχετε άδεια για το όπλο ".

Αν πρέπει να παλέψεις με ένα γουρούνι , πρέπει να είσαι έτοιμος να βουτηχτείς στη λάσπη .

λέω εγώ τώρα ...............
 
Όνομα
Δημητρης
Καταρχάς η άδεια κυνηγίου,είναι δημόσιο έγγραφο...με πιο δικαίωμα να βγάλει φωτό την άδειά σου,δν καταλαβαίνω.......ότι τι δηλαδή....;;;;;
Μερικοί νομίζουν πως με 1 μηνιάτικο,γίνονται πλανητάρχες.......
Δημόσιο έγγραφο με προσωπικά δεδομένα και την φωτογραφία σου πάνω. Δεν ειχε κανένα δικαίωμα γι'αυτό μόλις του είπα για αστυνομία τα μάζεψε και εφυγε.
 
Όνομα
Τολης
Τόλη , συζήτηση κάνουμε σαν να καθόμαστε όλοι μια παρέα για καφέ ,τις απόψεις μας λέμε και ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό.Για το θέμα της ειδοποίησης ο σύλλογος Αχαρνών στέλνει sms στα μελη για τις δράσεις, καθαρισμούς περιοχών αιμοδοσίες , συνελεύσεις, εκλογές.
Ναι φιλε μου κουβεντα κανουμε φιλικα παντα και λεω για τον δικο μου που τον εχω και μοστρα στο αβαταρ χαχαχαχαχα
 
Όνομα
Γιάννης
Don't Pay the Ferryman…, έλεγε ένα παλιό τραγουδάκι, …Until he gets you to the other side.

Επέλεξα «Άλλο» αν και θα ήθελα να υπάρχει και η επιλογή «Άλλη ερώτηση».

Πραγματικά, πιστεύω πως, πολύ πιο χρήσιμη θα ήταν μια ερώτηση (και μια «σφυγμομέτρηση») του τύπου:
Πόσο ευχαριστημένοι/δυσαρεστημένοι είστε από το υπάρχον καθεστώς της «Άδειας Κυνηγίου»;

Όπως και να ‘χει, μια Άδεια Θήρας κρίνεται απαραίτητη για όποιον θέλει να αποκομίζει την τροφή του από τη φύση, η οποία θα πρέπει να αφορά αμιγώς τις ικανότητες και δεξιότητες του θηρευτή και τη γνώση του στους κανόνες της φύσης και στους νόμους του κράτους, ώστε να διασφαλίζεται ότι είναι σε θέση να ασκεί το φυσικό του δικαίωμα με ασφάλεια για τον ίδιο, τους συνανθρώπους του και –κυρίως– την ίδια τη φύση. Οι διαδικασίες απόκτησης και επανεξέτασης θα έπρεπε να είναι πολύ διαφορετικές από τις σημερινές.

Ένα ασφαλιστήριο μέσω του οποίου θα καλύπτονται οι οικονομικές συνέπειες κάποιου ατυχήματος κατά την άσκηση της θήρας κρίνεται επίσης απαραίτητο.

Η προστασία όμως και η [δια]φύλαξη της φύσης και οτιδήποτε περιλαμβάνεται σε αυτή, είναι αποκλειστική υποχρέωση του κράτους (και όχι της κάθε Κυβέρνησης ή κάποιων ιδιωτών), ενώ, οποιαδήποτε συμβολή των πολιτών (κυνηγών και μη) θα έπρεπε να έχει εθελοντικό χαρακτήρα (ΜΚΟ φάση) και όχι συνδρομητικό και δημοσιοϋπαλληλικό. Επίσης, βασική υποχρέωση του κράτους είναι και η διαπαιδαγώγηση των πολιτών ως προς τη φύση και τις φυσικές δραστηριότητες, στις οποίες ανήκει και το κυνήγι, με σκοπό την ενίσχυση του αισθήματος της ατομικής αυτάρκειας και την καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης εν γένει με βάση τους κανόνες της φύσης και όχι τις τάσεις της Αγοράς και τα οικονομικά συμφέροντα.

Σίγουρα, το πιο εύκολο και πιο βολικό είναι να πληρώσουμε παραδοσιακά το νταβατζιλίκι, το οποίο μας δίνει σιωπηρά το δικαίωμα να τα πηδήξουμε όλα, και να αφήσουμε τα πράγματα στους επόμενους όπως ακριβώς τα βρήκαμε από τους προηγούμενους (σε κάθε πτυχή της ζωής). Προσωπικά όμως, αυτή η στάση, ως μέλος μιας γενιάς τους παρόντος, με θίγει, ενώ, ως νοήμον ον, με προσβάλει, και, ως κυνηγό με αδικεί. Το να πράττουμε άκριτα κι εθιμοτυπικά τα συνήθη, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις ή το κόστος αυτής της φυγόπονης επανάληψης που δε συμβάλει στη μάθηση, αποτελεί κοινωνική και νοητική υστέρηση και καθυστέρηση.

Η δραματική μείωση των κυνηγών για μένα δεν συνεπάγεται και το τέλος του κυνηγιού. Αν η φύση κινδυνεύει όπως λένε από το κυνήγι, τότε, όσο λιγότεροι οι κυνηγοί τόσο μικρότερος ο κίνδυνος για τη φύση, άρα και τόσο μικρότερη η ανάγκη απαγόρευσης του κυνηγιού. Το κυνήγι πάσχει από τους αδειούχους κυνηγούς και απειλείται (όπως και κάθε φυσική δραστηριότητα του ανθρώπου και ελευθερία) από την έλλειψη παιδείας και τον καταναλωτισμό, ο οποίος θέλει τον άνθρωπο στερημένο από κάθε φυσική ικανότητα και δυνατότητα, ενταγμένο σε μια –κατ’ επίφαση ζωτικής σημασίας– αλλότρια γραμμή παραγωγής-κατανάλωσης που τον απονεκρώνει.

Μήπως λοιπόν, η μείωση των αδειών, με το τρέχον καθεστώς, ανησυχεί περισσότερο αυτούς που απλά θεωρούν ότι ωφελούνται, και εκείνους που απλά θεωρούν ότι βολεύονται;

Υπάρχει κανείς που θεωρεί ότι, σε τούτη την κυνηγετική παράδοση, υπάρχει κάτι μεμπτό που πρέπει να αλλάξει;

Υπάρχει κανείς που θεωρεί ότι αυτή η κρίση που περνάει το κυνήγι (και όχι μόνο) αποτελεί και ευκαιρία διάσωσής του;

Τέλος, για να εξηγήσω και την επιλογή μου, πριν αναγκαστώ να θεωρήσω και πάλι την άδεια μου στο σύλλογό μου, θα εξαντλήσω τις δυνατότητες να αποκτήσω τα απαραίτητα για την άσκηση της θήρας και να αποφύγω το νταβατζιλίκι.
 
Last edited:
Don't Pay the Ferryman…, έλεγε ένα παλιό τραγουδάκι, …Until he gets you to the other side.

Επέλεξα «Άλλο» αν και θα ήθελα να υπάρχει και η επιλογή «Άλλη ερώτηση».

Πραγματικά, πιστεύω πως, πολύ πιο χρήσιμη θα ήταν μια ερώτηση (και μια «σφυγμομέτρηση») του τύπου:
Πόσο ευχαριστημένοι/δυσαρεστημένοι είστε από το υπάρχον καθεστώς της «Άδειας Κυνηγίου»;

Όπως και να ‘χει, μια Άδεια Θήρας κρίνεται απαραίτητη για όποιον θέλει να αποκομίζει την τροφή του από τη φύση, η οποία θα πρέπει να αφορά αμιγώς τις ικανότητες και δεξιότητες του θηρευτή και τη γνώση του στους κανόνες της φύσης και στους νόμους του κράτους, ώστε να διασφαλίζεται ότι είναι σε θέση να ασκεί το φυσικό του δικαίωμα με ασφάλεια για τον ίδιο, τους συνανθρώπους του και –κυρίως– την ίδια τη φύση. Οι διαδικασίες απόκτησης και επανεξέτασης θα έπρεπε να είναι πολύ διαφορετικές από τις σημερινές.

Ένα ασφαλιστήριο μέσω του οποίου θα καλύπτονται οι οικονομικές συνέπειες κάποιου ατυχήματος κατά την άσκηση της θήρας κρίνεται επίσης απαραίτητο.

Η προστασία όμως και η [δια]φύλαξη της φύσης και οτιδήποτε περιλαμβάνεται σε αυτή, είναι αποκλειστική υποχρέωση του κράτους (και όχι της κάθε Κυβέρνησης ή κάποιων ιδιωτών), ενώ, οποιαδήποτε συμβολή των πολιτών (κυνηγών και μη) θα έπρεπε να έχει εθελοντικό χαρακτήρα (ΜΚΟ φάση) και όχι συνδρομητικό και δημοσιοϋπαλληλικό. Επίσης, βασική υποχρέωση του κράτους είναι και η διαπαιδαγώγηση των πολιτών ως προς τη φύση και τις φυσικές δραστηριότητες, στις οποίες ανήκει και το κυνήγι, με σκοπό την ενίσχυση του αισθήματος της ατομικής αυτάρκειας και την καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης εν γένει με βάση τους κανόνες της φύσης και όχι τις τάσεις της Αγοράς και τα οικονομικά συμφέροντα.

Σίγουρα, το πιο εύκολο και πιο βολικό είναι να πληρώσουμε παραδοσιακά το νταβατζιλίκι, το οποίο μας δίνει σιωπηρά το δικαίωμα να τα πηδήξουμε όλα, και να αφήσουμε τα πράγματα στους επόμενους όπως ακριβώς τα βρήκαμε από τους προηγούμενους (σε κάθε πτυχή της ζωής). Προσωπικά όμως, αυτή η στάση, ως μέλος μιας γενιάς τους παρόντος, με θίγει, ενώ, ως νοήμον ον, με προσβάλει, και, ως κυνηγό με αδικεί. Το να πράττουμε άκριτα κι εθιμοτυπικά τα συνήθη, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις ή το κόστος αυτής της φυγόπονης επανάληψης που δε συμβάλει στη μάθηση, αποτελεί κοινωνική και νοητική υστέρηση και καθυστέρηση.

Η δραματική μείωση των κυνηγών για μένα δεν συνεπάγεται και το τέλος του κυνηγιού. Αν η φύση κινδυνεύει όπως λένε από το κυνήγι, τότε, όσο λιγότεροι οι κυνηγοί τόσο μικρότερος ο κίνδυνος για τη φύση, άρα και τόσο μικρότερη η ανάγκη απαγόρευσης του κυνηγιού. Το κυνήγι πάσχει από τους αδειούχους κυνηγούς και απειλείται (όπως και κάθε φυσική δραστηριότητα του ανθρώπου και ελευθερία) από την έλλειψη παιδείας και τον καταναλωτισμό, ο οποίος θέλει τον άνθρωπο στερημένο από κάθε φυσική ικανότητα και δυνατότητα, ενταγμένο σε μια –κατ’ επίφαση ζωτικής σημασίας– αλλότρια γραμμή παραγωγής-κατανάλωσης που τον απονεκρώνει.

Μήπως λοιπόν, η μείωση των αδειών, με το τρέχον καθεστώς, ανησυχεί περισσότερο αυτούς που απλά θεωρούν ότι ωφελούνται, και εκείνους που απλά θεωρούν ότι βολεύονται;

Υπάρχει κανείς που θεωρεί ότι, σε τούτη την κυνηγετική παράδοση, υπάρχει κάτι μεμπτό που πρέπει να αλλάξει;

Υπάρχει κανείς που θεωρεί ότι αυτή η κρίση που περνάει το κυνήγι (και όχι μόνο) αποτελεί και ευκαιρία διάσωσής του;

Τέλος, για να εξηγήσω και την επιλογή μου, πριν αναγκαστώ να θεωρήσω και πάλι την άδεια μου στο σύλλογό μου, θα εξαντλήσω τις δυνατότητες να αποκτήσω τα απαραίτητα για την άσκηση της θήρας και να αποφύγω το νταβατζιλίκι.
καλα τα λες φιλεμου γιαννηηηη αλα μην μας βαζης στην μπριζα τετεια ωρα πως να πραξουμεεεε, παντως εχης δικαιω σε μενα πρωσοπικα με τα λεγωμαινασουυυ ;) .shake hands.
 
Όνομα
ΒΑΣΊΛΗΣ
Η δραματική μείωση των κυνηγών για μένα δεν συνεπάγεται και το τέλος του κυνηγιού. Αν η φύση κινδυνεύει όπως λένε από το κυνήγι, τότε, όσο λιγότεροι οι κυνηγοί τόσο μικρότερος ο κίνδυνος για τη φύση, άρα και τόσο μικρότερη η ανάγκη απαγόρευσης του κυνηγιού.
Φίλε Μονήρης, δεν νομίζω ότι οι πάσης φύσεως οικολογούντες, θα εφησυχαστούν από την μείωση των αδειών θήρας, οπότε και θα σταματήσουν τις προσπάθειες για κατάργηση της κυνηγετικής δραστηριότητας. Επίσης γνώμη μου είναι, ότι οι φετινές απαγορεύσεις, δεν έγιναν με σκοπό να μας εξωθήσουν σε αντίδραση, ώστε να βγάλουμε άδεια θήρας ελάχιστοι, οπότε μικρότερος κίνδυνος για την φύση, άρα όλα καλά και συνεχίζουμε χωρίς πρόβλημα. Θεωρώ ότι στόχος είναι η εξαφάνιση της ελεύθερης κυνηγετικής δραστηριότητας εντελώς. Ας σκεφτούμε την αντίδρασή μας.
 
Όνομα
Γιάννης
Φίλε Μονήρης, δεν νομίζω ότι οι πάσης φύσεως οικολογούντες, θα εφησυχαστούν από την μείωση των αδειών θήρας, οπότε και θα σταματήσουν τις προσπάθειες για κατάργηση της κυνηγετικής δραστηριότητας. Επίσης γνώμη μου είναι, ότι οι φετινές απαγορεύσεις, δεν έγιναν με σκοπό να μας εξωθήσουν σε αντίδραση, ώστε να βγάλουμε άδεια θήρας ελάχιστοι, οπότε μικρότερος κίνδυνος για την φύση, άρα όλα καλά και συνεχίζουμε χωρίς πρόβλημα. Θεωρώ ότι στόχος είναι η εξαφάνιση της ελεύθερης κυνηγετικής δραστηριότητας εντελώς. Ας σκεφτούμε την αντίδρασή μας.
θεωρείς δηλαδή ότι από μόνη της η αύξηση (ή η διατήρηση) των αδειών με το υφιστάμενο καθεστώς, είναι σε θέση να λειτουργήσει ως αντιστάθμισμα στο αντικυνηγετικό κίνημα; Η διατήρηση δηλαδή ενός συστήματος που τα τελευταία 50 χρόνια δεν κατάφερε να ανακόψει το αντικυνηγετικό κίνημα (για να μην πω ότι το γέννησε κιόλας και το έθρεψε), θα το κάνει το Σεπτέμβρη του ’21 και περιμένει τη δική μας «άδεια»;

Όσον αφορά στις φετινές απαγορεύσεις, εφαρμόζονται από ανθρώπους που μας ξέρουν πολύ καλά, αφού είμαστε τα δημιουργήματά τους. Σχεδόν 50 χρόνια τώρα (στην Ελλάδα), πειθήνιους, υπάκουους και υποτακτικούς κανίβαλους παράγει το σύστημα παιδείας μας.

Το 1845, ο Max Stirner έγραφε:
Stirner2.JPG

Δυστυχώς, ο μέσος ανθρωπάκος, μέχρι να του επιβληθεί δια της βίας κάτι και να το θεωρήσει τότε αναγκαίο και υποχρεωτικό, δε διαθέτει την απαραίτητη κρίση ώστε να το κρίνει εγκαίρως χρήσιμο για τον εαυτό του κι απαραίτητο και να το αξιοποιήσει προς όφελός του, ακόμη κι αν αυτό του είναι εξ αρχής διαθέσιμο. Ακόμα όμως κι αν πρόκειται για το ίδιο πράγμα, όταν αυτό του επιβάλλεται, δεν είναι ποτέ για το δικό του καλό.

Η αντίδραση επίσης, είναι χαρακτηριστικό των ζωντανών οργανισμών, και, στην περίπτωσή μας (και στην εποχή μας), δε βλέπω τριγύρω κάποιον τέτοιο – γενικά.

Ποια λοιπόν, κατά τη γνώμη σου, θα ήταν η σωστά προσανατολισμένη και αποτελεσματική αντίδρασή μας στις σύγχρονες προκλήσεις;
 
Last edited:
Όνομα
Γιάννης
Θεωρώ ότι στόχος είναι η εξαφάνιση της ελεύθερης κυνηγετικής δραστηριότητας εντελώς.
Συμφωνώ απόλυτα και αυτό ακριβώς περιλαμβάνεται στο παρακάτω:
Το κυνήγι πάσχει από τους αδειούχους κυνηγούς και απειλείται (όπως και κάθε φυσική δραστηριότητα του ανθρώπου και ελευθερία) από την έλλειψη παιδείας και τον καταναλωτισμό, ο οποίος θέλει τον άνθρωπο στερημένο από κάθε φυσική ικανότητα και δυνατότητα, ενταγμένο σε μια –κατ’ επίφαση ζωτικής σημασίας– αλλότρια γραμμή παραγωγής-κατανάλωσης που τον απονεκρώνει.
 
Top