Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Δυστυχως οπως φαινεται στην πραξη, δεν ειναι οτι δεν εχουμε ανθρωπους να παραξουν και μαλιστα ποιοτικα προιοντα, αλλα ειναι συνηδητη επιλογη της πολιτικης ελιτ να απονευρωσουν τη χωρα απο οποιαδηποτε βιομηχανικη παραγωγη και ιδιαιτερα την παραγωγη οπλων και πυρομαχικων. Δειτε οσοι ασχοληστε με το σκοπευτηριο, υπαρχει ελληνικης κατασκευης πυρομαχικο για οποιοδηποτε διαμετριμα; αμα βρειτε να μου πειτε. Ενα αεροβολο που δεν χρειαζεται καν αδεια για την αγορα του δεν θα μπορουσε να παραξει καποιος? Θελω πραγματικα να δω, τωρα οταν με το καλο υπογραφει η νεα ΚΥΑ θα επιτραπει στην ΕΒΟ να πουλησει στην εσωτερικη αγορα πολιτικη εκδοση ημιαυτοματου ραβδωτου για το αθλημα της σκοποβολης; Ελπιζω να εκπλαγουμε ευχαριστα αλλα πολυ αμφιβαλλω.
Για να καταλάβουμε τι μπορούμε να παράγουμε πρέπει πρώτα να διαβάσουμε τα μνημόνια, τα οποία δεν τα έχουν διαβάσει ούτε οι βουλευτές,οι περισσότεροι τουλάχιστον..... νομίζετε ότι θα μας δάνειζαν οι φίλοι μας για να φτιάξουμε εμείς βιομηχανίες και να κλείσουν αυτοί τις δικές τους.....οι φίλοι μας Ευρωπαίοι είναι πολύ σαφείς.....εάν θέλετε ευρω θα πουλάτε αρχαία και θάλασσα άντε και κανένα καρπούζι ...Καλο καλοκαίρι να έχουμε!
 
Είναι πολύ εύκολο να αποποιούμεθα των ευθυνών μας και να τις ρίχνουμε στους άλλους. Φταίνε οι κακοί Ευρωπαίοι , οι κακοί Γερμανοί , οι κακοί Αμερικάνοι , οι Ρώσσοι οι εξωγήινοι κ.ο.κ.
Εμείς ποτέ δεν φταίμε , εξάλλου δεν κλείσαμε εμείς ( οι συνδιλικαλισταράδες με τις πορείες και τις απεργίες ) τα εργοστάσια της NISSAN στον Βόλο της PIRELLI στην Πάτρα και της OPEL στην Αθήνα και τόσα άλλα.
Κάποιοι είστε όντως αρκετά μικροί για να θυμάστε την δεκαετία 70-80 ( μην πω για την 60-70 ) αλλά κάποιοι δεν δικαιολογούνται να λένε ότι οι κακοί ξένοι φταίνε για όλα.
Όταν αυτή η γενιά μεγάλωσε με το "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" , " ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο " , " Τσοβόλα δώστα όλα " , είναι λογικό να φτάσουμε στο " η καριέρα είναι σαν την χολέρα " και στο "η αριστεία είναι ρετσινιά " και τα δύο αποφθέγματα του γιγάντιου Καρανίκα ( συμβούλου του Αλέξη μας).
Άστο ρε φίλε μου καλέ , ας μιλάμε για όπλα φυσίγγια και πούλες , τα άλλα είναι πικρά ............. πολύ πικρά.
 
Είναι πολύ εύκολο να αποποιούμεθα των ευθυνών μας και να τις ρίχνουμε στους άλλους. Φταίνε οι κακοί Ευρωπαίοι , οι κακοί Γερμανοί , οι κακοί Αμερικάνοι , οι Ρώσσοι οι εξωγήινοι κ.ο.κ.
Εμείς ποτέ δεν φταίμε , εξάλλου δεν κλείσαμε εμείς ( οι συνδιλικαλισταράδες με τις πορείες και τις απεργίες ) τα εργοστάσια της NISSAN στον Βόλο της PIRELLI στην Πάτρα και της OPEL στην Αθήνα και τόσα άλλα.
Κάποιοι είστε όντως αρκετά μικροί για να θυμάστε την δεκαετία 70-80 ( μην πω για την 60-70 ) αλλά κάποιοι δεν δικαιολογούνται να λένε ότι οι κακοί ξένοι φταίνε για όλα.
Όταν αυτή η γενιά μεγάλωσε με το "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" , " ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο " , " Τσοβόλα δώστα όλα " , είναι λογικό να φτάσουμε στο " η καριέρα είναι σαν την χολέρα " και στο "η αριστεία είναι ρετσινιά " και τα δύο αποφθέγματα του γιγάντιου Καρανίκα ( συμβούλου του Αλέξη μας).
Άστο ρε φίλε μου καλέ , ας μιλάμε για όπλα φυσίγγια και πούλες , τα άλλα είναι πικρά ............. πολύ πικρά.
Απο το ''Αιέν αριστεύειν '' μεταπηδήσαμε στο ''η αριστεία είναι ρετσινιά ...''
Όταν ψηφίζουν αναρχικούς - χορταράκηδες -άπλυτους για να υπηρετήσουν την αρχή -κράτος αυτά θ'ακούμε .
 
Είναι πολύ εύκολο να αποποιούμεθα των ευθυνών μας και να τις ρίχνουμε στους άλλους. Φταίνε οι κακοί Ευρωπαίοι , οι κακοί Γερμανοί , οι κακοί Αμερικάνοι , οι Ρώσσοι οι εξωγήινοι κ.ο.κ.
Εμείς ποτέ δεν φταίμε , εξάλλου δεν κλείσαμε εμείς ( οι συνδιλικαλισταράδες με τις πορείες και τις απεργίες ) τα εργοστάσια της NISSAN στον Βόλο της PIRELLI στην Πάτρα και της OPEL στην Αθήνα και τόσα άλλα.
Κάποιοι είστε όντως αρκετά μικροί για να θυμάστε την δεκαετία 70-80 ( μην πω για την 60-70 ) αλλά κάποιοι δεν δικαιολογούνται να λένε ότι οι κακοί ξένοι φταίνε για όλα.
Όταν αυτή η γενιά μεγάλωσε με το "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" , " ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο " , " Τσοβόλα δώστα όλα " , είναι λογικό να φτάσουμε στο " η καριέρα είναι σαν την χολέρα " και στο "η αριστεία είναι ρετσινιά " και τα δύο αποφθέγματα του γιγάντιου Καρανίκα ( συμβούλου του Αλέξη μας).
Άστο ρε φίλε μου καλέ , ας μιλάμε για όπλα φυσίγγια και πούλες , τα άλλα είναι πικρά ............. πολύ πικρά.

δεν μπορω να σου κανω πανω απο ενα like...
οποτε παρε απο εδω αλλα 5-6. .shake hands. .shake hands. .shake hands. .shake hands.
 
Ας μου συγχωρηθει το off topic αλλα φοβαμαι πως ο Ελληνας, πολλες δεκαετιες πισω, εχει αποξενωθει απο την εννοια της δημιουργιας προς βιοπορισμο. Ονειρο ολων ή της βασικης πλειοψηφιας, ειναι η εξασφαλιση ενος σταθερου μισθου εαν μιλαμε για Δημοσιο, ή οσο το δυνατον δυσκολοτερων κανονων ανταγωνισμου ωστε να παιζει μονος του μπαλα, αν μιλαμε για ιδιωτικο τομεα.

Με τουτο ως δεδομενο, το Ελληνικο κρατος φοβαται οσους δεν εξαρτωνται οικονομικα απο αυτο, γιατι δεν μπορει να τους χειραγωγει με επιδοματα και αυξησεις, εξ'ου και η τοση δυσκοιλιοτητα προς τις επενδυσεις και τον παραγωγικο τομεα.
 
Είναι πολύ εύκολο να αποποιούμεθα των ευθυνών μας και να τις ρίχνουμε στους άλλους. Φταίνε οι κακοί Ευρωπαίοι , οι κακοί Γερμανοί , οι κακοί Αμερικάνοι , οι Ρώσσοι οι εξωγήινοι κ.ο.κ.
Εμείς ποτέ δεν φταίμε , εξάλλου δεν κλείσαμε εμείς ( οι συνδιλικαλισταράδες με τις πορείες και τις απεργίες ) τα εργοστάσια της NISSAN στον Βόλο της PIRELLI στην Πάτρα και της OPEL στην Αθήνα και τόσα άλλα.
Κάποιοι είστε όντως αρκετά μικροί για να θυμάστε την δεκαετία 70-80 ( μην πω για την 60-70 ) αλλά κάποιοι δεν δικαιολογούνται να λένε ότι οι κακοί ξένοι φταίνε για όλα.
Όταν αυτή η γενιά μεγάλωσε με το "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" , " ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο " , " Τσοβόλα δώστα όλα " , είναι λογικό να φτάσουμε στο " η καριέρα είναι σαν την χολέρα " και στο "η αριστεία είναι ρετσινιά " και τα δύο αποφθέγματα του γιγάντιου Καρανίκα ( συμβούλου του Αλέξη μας).
Άστο ρε φίλε μου καλέ , ας μιλάμε για όπλα φυσίγγια και πούλες , τα άλλα είναι πικρά ............. πολύ πικρά.
Ουδείς είπε ότι φταίνε οι Ευρωπαίοι, απλώς τους δώσαμε το δικαίωμα να κάνουν ότι θα κάναμε και εμείς στην θέση τους....τώρα στο άλλο θέμα ότι πτωχεύσαμε επειδή παρά λίγο να τα δώσει όλα ο Τσοβόλας ..μας έχουν ρίξει στάχτη στα μάτια.Οι λόγοι πού είμαστε σε αυτό το σημείο δεν θα γραφτούν ποτέ στο χαρτί!
 
Ουδείς είπε ότι φταίνε οι Ευρωπαίοι, απλώς τους δώσαμε το δικαίωμα να κάνουν ότι θα κάναμε και εμείς στην θέση τους....τώρα στο άλλο θέμα ότι πτωχεύσαμε επειδή παρά λίγο να τα δώσει όλα ο Τσοβόλας ..μας έχουν ρίξει στάχτη στα μάτια.Οι λόγοι πού είμαστε σε αυτό το σημείο δεν θα γραφτούν ποτέ στο χαρτί!
xreos.jpg

και όμως , έχουν γραφτεί όλα , το θέμα είναι να μπορούμε να τα διαβάζουμε.
και για όσους δεν θυμούνται το 1981 ήλθε στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ.
 
xreos ΚΟΜΜΑΤΑ.png

και σε συσχετισμό με τις εκάστοτε κυβερνήσεις .
η πιό "παραγωγική" περίοδος όπως φαίνεται ήταν του μεγάλου Ανδρέα , το πήρε στο 31,2 % και το πήγε στο 80,7% .
θέλει προσπάθεια δεν είναι εύκολο.........................

μετά μας πήρε και μας σήκωσε.......
 
Οι γειτονες κανουν τη δουλεια τους.... Εμεις;;;;;;; Μας εχουν φαει τα πολιτικα.. Τι να πει κανεις.. Τουλαχιστον, ας κοιταξουμε τα κυνηγετικα μας δρωμενα, που, ετσι οπως παμε, θα τα χασουμε καποια στιγμη και αυτα....
 
View attachment 14613

και σε συσχετισμό με τις εκάστοτε κυβερνήσεις .
η πιό "παραγωγική" περίοδος όπως φαίνεται ήταν του μεγάλου Ανδρέα , το πήρε στο 31,2 % και το πήγε στο 80,7% .
θέλει προσπάθεια δεν είναι εύκολο.........................

μετά μας πήρε και μας σήκωσε.......
Φιλαράκι βλέπω μία εμπάθεια για τον Αντρέα Παπανδρέου ...9
View attachment 14612

και όμως , έχουν γραφτεί όλα , το θέμα είναι να μπορούμε να τα διαβάζουμε.
και για όσους δεν θυμούνται το 1981 ήλθε στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ.
Γιώργο ξέρεις πολύ καλά ότι αυτό που μετράει είναι το χρέος σε σχέση με το ΑΕΠ καί αυτό εκτοξεύτηκε από το 2004 και μετά ....τώρα εάν επιμένουμε ότι εμείς ψηφίζαμε σωστά και οι άλλοι φταίνε μάλλον έχουμε και παρακάτω!
 
Γιώργο ξέρεις πολύ καλά ότι αυτό που μετράει είναι το χρέος σε σχέση με το ΑΕΠ καί αυτό εκτοξεύτηκε από το 2004 και μετά
αυτό ακριβώς είναι το διάγραμμα και δείχνει πότε εκτοξεύτηκε , ( δες επικεφαλίδα )
αλλά φίλε μην το συνεχίζουμε εδώ , αύριο πρωί έλα να πιούμε καφεδάκι στον Τάσο και να κάνουμε σούπερ ανάλυση καφενείου ......χεχεχε
και μετά να ρίξουμε και τις πούλες μας και όλα να γίνουν όμορφα.................terror..terror..terror.
 
αυτό ακριβώς είναι το διάγραμμα και δείχνει πότε εκτοξεύτηκε , ( δες επικεφαλίδα )
αλλά φίλε μην το συνεχίζουμε εδώ , αύριο πρωί έλα να πιούμε καφεδάκι στον Τάσο και να κάνουμε σούπερ ανάλυση καφενείου ......χεχεχε
και μετά να ρίξουμε και τις πούλες μας και όλα να γίνουν όμορφα.................terror..terror..terror.
Θα ανέβεις αύριο;
 
Δυστυχως συναδελφοι δεν υπαρχει ασπρο και μαυρο στην πολιτικη αλλα γκρι. Ολοι κατι λαθος εκαναν και κατι καλο. Ειναι η φυση του ανθρωπου αυτοι που διψανε για εξουσια και ανακατευονται με την πολιτικη να ειναι απο λιγο εως πολυ διεφθαρμενοι. Ενας ανθρωπος που δεν σηκωνει μιγα στο σπαθι του δεν δεχεται καν να σου χτυπησει την πλατη και να σου πει ψιφησε με. Δεν θα βγαλουμε ακρη αν καθησουμε να λεμε ποιος εκανε τα σωστα και ποιος τα λαθος. Αυτο που μπορουμε να κανουμε ειναι εμεις, σε οποιο πολιτικο χωρο και αν ανηκουμε να πιεζουμε στα θεματα που μας απασχολουν προς τη σωστη κατευθησνη και να μην φοβομασται να κανουμε κριτικη και αυτοκριτικη.
 

αντί να βλέπω νέους να δημιουργούν σε τέτοιους χώρους ,
βλέπω παππούδες που με φωτιά στα μάτια προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανό το όνειρο.

σκύβω με σεβασμό και θαυμασμό στους παππούδες ..........

και κλαίω με απελπισία για τους νέους ...............

και επειδή νομίζω ότι μας ταιριάζει ................

Kahlil ή Khalil Gibran (1883-1931), ποιητής, στοχαστής και ζωγράφος, γεννήθηκε στο Bsharri του Λιβάνου από φτωχή οικογένεια μαρωνιτών χριστιανών.

Να λυπάσαι το έθνος με το πλήθος τα δόγματα και την κούφια θρησκεία.

Να λυπάσαι το έθνος οπού ρούχα φορεί που δεν ύφανε το ίδιο
ψωμοτρώει από στάρι που εκείνο δε θέρισε
το κρασί του δεν γίνηκε απ’ τις δικές του πατούσες.

Να λυπάσαι το έθνος που δοξάζει μ’ εγκώμια
τον τραμπούκο σαν ήρωα
και τον κατακτητή του με την κίβδηλη λάμψη
θεωρεί ευεργέτη.

Να λυπάσαι το έθνος που αψηφά τους κινδύνους
μοναχά στα ονείρατα
μα και πάλι κιοτεύει το πρωί σαν ξυπνήσει.

Να λυπάσαι το έθνος που υψώνει φωνή
σε κηδείες μονάχα
και φουσκώνει σα διάνος σε ερείπια αρχαία.
Και που δεν ξεσηκώνεται παρά μόνο αν ίσως
ο λαιμός του βρεθεί ανάμεσα σε σπαθί και τσεκούρι.

Να λυπάσαι το έθνος που έχει πολιτικό την αλεπού
τον σαλτιμπάγκο για φιλόσοφό του
και που η τέχνη του είναι τέχνη
πιθηκισμού και μπαλωμάτων.

Να λυπάσαι το έθνος που δέχεται
κάθε νέο αφέντη με σάλπιγγες
και τον διώχνει πνιγμένο στα «γιούχα»
για να φέρει μετά τον επόμενο με σαλπίσματα πάλι.

Να λυπάσαι το έθνος που οι σοφοί του από χρόνια βουβάθηκαν
κι οι σπουδαίοι του άντρες είν’ ακόμα στην κούνια.

Να λυπάσαι το έθνος που έχει γίνει κομμάτια
και που κάθε κομμάτι του παριστάνει το έθνος

 
αντί να βλέπω νέους να δημιουργούν σε τέτοιους χώρους ,
βλέπω παππούδες που με φωτιά στα μάτια προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανό το όνειρο.

σκύβω με σεβασμό και θαυμασμό στους παππούδες ..........

και κλαίω με απελπισία για τους νέους ...............

και επειδή νομίζω ότι μας ταιριάζει ................

Kahlil ή Khalil Gibran (1883-1931), ποιητής, στοχαστής και ζωγράφος, γεννήθηκε στο Bsharri του Λιβάνου από φτωχή οικογένεια μαρωνιτών χριστιανών.

Να λυπάσαι το έθνος με το πλήθος τα δόγματα και την κούφια θρησκεία.

Να λυπάσαι το έθνος οπού ρούχα φορεί που δεν ύφανε το ίδιο
ψωμοτρώει από στάρι που εκείνο δε θέρισε
το κρασί του δεν γίνηκε απ’ τις δικές του πατούσες.

Να λυπάσαι το έθνος που δοξάζει μ’ εγκώμια
τον τραμπούκο σαν ήρωα
και τον κατακτητή του με την κίβδηλη λάμψη
θεωρεί ευεργέτη.

Να λυπάσαι το έθνος που αψηφά τους κινδύνους
μοναχά στα ονείρατα
μα και πάλι κιοτεύει το πρωί σαν ξυπνήσει.

Να λυπάσαι το έθνος που υψώνει φωνή
σε κηδείες μονάχα
και φουσκώνει σα διάνος σε ερείπια αρχαία.
Και που δεν ξεσηκώνεται παρά μόνο αν ίσως
ο λαιμός του βρεθεί ανάμεσα σε σπαθί και τσεκούρι.

Να λυπάσαι το έθνος που έχει πολιτικό την αλεπού
τον σαλτιμπάγκο για φιλόσοφό του
και που η τέχνη του είναι τέχνη
πιθηκισμού και μπαλωμάτων.

Να λυπάσαι το έθνος που δέχεται
κάθε νέο αφέντη με σάλπιγγες
και τον διώχνει πνιγμένο στα «γιούχα»
για να φέρει μετά τον επόμενο με σαλπίσματα πάλι.

Να λυπάσαι το έθνος που οι σοφοί του από χρόνια βουβάθηκαν
κι οι σπουδαίοι του άντρες είν’ ακόμα στην κούνια.

Να λυπάσαι το έθνος που έχει γίνει κομμάτια
και που κάθε κομμάτι του παριστάνει το έθνος
Αν δεν είχε πεθάνει 100 χρόνια πριν...θα λεγα πως παρακολουθεί τα γεγονότα στη χώρα μας από το '80 και μετα και τα (περι)γράφει...
 
Για να ελαφρυνω λιγο το κλιμα....
Καλά να πάθω ο π@π@ρας....
και μου το λέγανε....
"ρε γίνε "αριστερός" να χεστείς στο μπαρμπούνι και στη συναγρίδα...."
τίποτα εγώ .... ήθελα να το παίξω πατριώτης ....
φάε τώρα φακές μ@λ@κα! .sarcastic. 1595000476667.png
 
αντί να βλέπω νέους να δημιουργούν σε τέτοιους χώρους ,
βλέπω παππούδες που με φωτιά στα μάτια προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανό το όνειρο.

σκύβω με σεβασμό και θαυμασμό στους παππούδες ..........

και κλαίω με απελπισία για τους νέους ...............

και επειδή νομίζω ότι μας ταιριάζει ................

Kahlil ή Khalil Gibran (1883-1931), ποιητής, στοχαστής και ζωγράφος, γεννήθηκε στο Bsharri του Λιβάνου από φτωχή οικογένεια μαρωνιτών χριστιανών.

Να λυπάσαι το έθνος με το πλήθος τα δόγματα και την κούφια θρησκεία.

Να λυπάσαι το έθνος οπού ρούχα φορεί που δεν ύφανε το ίδιο
ψωμοτρώει από στάρι που εκείνο δε θέρισε
το κρασί του δεν γίνηκε απ’ τις δικές του πατούσες.

Να λυπάσαι το έθνος που δοξάζει μ’ εγκώμια
τον τραμπούκο σαν ήρωα
και τον κατακτητή του με την κίβδηλη λάμψη
θεωρεί ευεργέτη.

Να λυπάσαι το έθνος που αψηφά τους κινδύνους
μοναχά στα ονείρατα
μα και πάλι κιοτεύει το πρωί σαν ξυπνήσει.

Να λυπάσαι το έθνος που υψώνει φωνή
σε κηδείες μονάχα
και φουσκώνει σα διάνος σε ερείπια αρχαία.
Και που δεν ξεσηκώνεται παρά μόνο αν ίσως
ο λαιμός του βρεθεί ανάμεσα σε σπαθί και τσεκούρι.

Να λυπάσαι το έθνος που έχει πολιτικό την αλεπού
τον σαλτιμπάγκο για φιλόσοφό του
και που η τέχνη του είναι τέχνη
πιθηκισμού και μπαλωμάτων.

Να λυπάσαι το έθνος που δέχεται
κάθε νέο αφέντη με σάλπιγγες
και τον διώχνει πνιγμένο στα «γιούχα»
για να φέρει μετά τον επόμενο με σαλπίσματα πάλι.

Να λυπάσαι το έθνος που οι σοφοί του από χρόνια βουβάθηκαν
κι οι σπουδαίοι του άντρες είν’ ακόμα στην κούνια.

Να λυπάσαι το έθνος που έχει γίνει κομμάτια
και που κάθε κομμάτι του παριστάνει το έθνος
Δυστηχως έχεις απόλυτο δίκιο, βασιστήκαμε σε αυτό που ονομάζουν η (βαρεία βιομηχανία της χωρας) και εγκαταλείφθηκαν όλα τα υπόλοιπα. Θα μπορούσαν να υπάρχουν αναρίθμητες βιοτεχνίες μια σε κάθε χωριό ας πούμε, να δινόταν παραπάνω βάρος στον πρωτογενή τομέα, τυποποιηση ελαιολαδου,ψαριών,φρούτων και πολλά ακόμη. Η γραφειοκρατία, χαρτουρα και κάθε λογής εμπόδιο οδηγεί σε αυτοκαταστροφη και παρακμή.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top