Επαγγελματικά οχήματα

Καλησπέρα, άκουσε κανείς κάτι για τον νέο νόμο που θα ψηφίσουν που αφορά τα διπλοκάμπινα αγροτικά? Μου είπανε, και το λέω με κάθε επιφύλαξη, ότι για να έχεις διπλοκάμπινο πλέον σαν αγρότης θα πρέπει να δικαιολογείς τις θέσεις επιβατών (εργαζόμενοι). Ισχύει κάτι τέτοιο ή είναι ραδιοαρβύλα?
τα αγροτικά , όπως και τα επαγγελματικά αναγράφουν στην άδεια το επάγγελμα και το σκοπό για τον οποίο έχει ταξινομηθεί.
π.χ. μεταφορά αγροτικών προιόντων, ή μεταφορά ανταλλακτικών αν το όχημα ανήκει σε εταιρεία που εμπορεύεται ανταλλακτικά.
Το πρόβλημα είναι η ασάφεια του νόμου. π.χ. πας στην Αλεξανδρούπολη άδειος για να αγοράσεις και να μεταφέρεις τα προιόντα σου στο μαγαζί σου , π.χ. στην Αθήνα.
Αν σε σταματήσει τροχαίος του λες πάω να αγοράσω εμπόρευμα και θεωρητικά είσαι οκ.
Τώρα είσαστε τρείς μαντραχαλέοι ντυμένοι σαν κομάντα με τα σκυλιά στη καρότσα 3 όπλα και καμμιά χιλιάδα φυσίγγια και πέσεις σε κανά τροχαίο περίπτωση , μπορεί να σε γράψει , γιατί χρησιμοποιείς το επαγγελματικό ή αγροτικό όχημα για αναψυχή και όχι για τον σκοπό που εκδόθηκε η άδεια.
Σε πηγαίνει κατ΄ευθείαν τελωνείο , πληρώνεις την διαφορά του τέλους ταξινόμησης που γλύτωσες σαν επαγγελματικό ( μερικές χιλιάδες ευρώ ) και μετά τρέχεις στα δικαστήρια μπας και γλυτώσεις τίποτα.
Έχω ακούσει ότι υπάρχει "κρυφή" οδηγία στους τροχαίους ειδικά για τα διπλοκάμπινα να κάνουν εντατικούς ελέγχους.
Είναι να μην πέσεις στην περίπτωση.
 
  • Like
Reactions: DrV
Isuzu D-Max για… κυνηγούς
Υποβλήθηκε από admin στις Δευ, 20/11/2017 - 19:58.
Εκτυπώσιμη μορφήΑποστολή με email
isuzu-dmax-huntsman-1000.jpg


Η Isuzu παρουσιάζει μια ειδική έκδοση του D-Max που έρχεται να καλύψει και τον πλέον απαιτητικό κυνηγό.

ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)

Τα Isuzu D-Max Huntsman φέρει αρκετές αισθητικές και μηχανικές αλλαγές που έχουν σαν στόχο να διευκολύνουν όσους ασχολούνται με το κυνήγι. Στο εξωτερικό μέρος το διπλοκάμπινο αμάξωμα προσφέρεται με 3 χρωματισμούς (μαύρο, γκρι και πράσινο της παραλλαγής) ,ενώ στοιχεία όπως οι μπάρες οροφής και οι νέοι τροχοί ενισχύουν τον off road χαρακτήρα του. Παράλληλα το ιαπωνικό pick up μπορεί να εξοπλιστεί με νέες αναρτήσεις και προστατευτικές μεταλλικές ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Για την κίνηση φροντίζει και πάλι το ντίζελ μοτέρ των 1,9 λίτρων.

isuzu-dmax-huntsman-10.jpg


isuzu-dmax-huntsman-14.jpg


Στον κλειστό χώρο φόρτωσης υπάρχουν ειδικά εργοστασιακά κουτιά για μεταφορά σκύλων, αλλά και συρόμενες θήκες όπου μπορεί κάποιος να τοποθετήσει την καραμπίνα ή το super pose του και να το ασφαλίσει. Το συγκεκριμένο εξοπλιστικό πακέτο είναι διαθέσιμο στην αγορά της Αγγλίας και κοστίζει 6.000 ευρώ περίπου.
 
Isuzu D-Max για… κυνηγούς
Υποβλήθηκε από admin στις Δευ, 20/11/2017 - 19:58.
Εκτυπώσιμη μορφήΑποστολή με email
isuzu-dmax-huntsman-1000.jpg


Η Isuzu παρουσιάζει μια ειδική έκδοση του D-Max που έρχεται να καλύψει και τον πλέον απαιτητικό κυνηγό.

ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)

Τα Isuzu D-Max Huntsman φέρει αρκετές αισθητικές και μηχανικές αλλαγές που έχουν σαν στόχο να διευκολύνουν όσους ασχολούνται με το κυνήγι. Στο εξωτερικό μέρος το διπλοκάμπινο αμάξωμα προσφέρεται με 3 χρωματισμούς (μαύρο, γκρι και πράσινο της παραλλαγής) ,ενώ στοιχεία όπως οι μπάρες οροφής και οι νέοι τροχοί ενισχύουν τον off road χαρακτήρα του. Παράλληλα το ιαπωνικό pick up μπορεί να εξοπλιστεί με νέες αναρτήσεις και προστατευτικές μεταλλικές ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Για την κίνηση φροντίζει και πάλι το ντίζελ μοτέρ των 1,9 λίτρων.

isuzu-dmax-huntsman-10.jpg


isuzu-dmax-huntsman-14.jpg


Στον κλειστό χώρο φόρτωσης υπάρχουν ειδικά εργοστασιακά κουτιά για μεταφορά σκύλων, αλλά και συρόμενες θήκες όπου μπορεί κάποιος να τοποθετήσει την καραμπίνα ή το super pose του και να το ασφαλίσει. Το συγκεκριμένο εξοπλιστικό πακέτο είναι διαθέσιμο στην αγορά της Αγγλίας και κοστίζει 6.000 ευρώ περίπου.

.......... με 6,000 ευρώ παίρνεις ένα μτχ PANDA DIESEL 4X4 και το έχεις μόνο για το κυνήγι και δεν σε νοιάζει .

μην τρελλαθούμε κιόλας. Άκου 6,000 ευρώ για κουτιά. Μου φαίνεται το έχουμε χάσει τελείως.....
 
.......... με 6,000 ευρώ παίρνεις ένα μτχ PANDA DIESEL 4X4 και το έχεις μόνο για το κυνήγι και δεν σε νοιάζει .

μην τρελλαθούμε κιόλας. Άκου 6,000 ευρώ για κουτιά. Μου φαίνεται το έχουμε χάσει τελείως.....
υπάρχουν πολλοί που μπορούν Γιώργο να κάνουν τις υπερβολές :)
 



Σε απάντηση σχετικού ερωτήματος, η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων του υπ. Οικονομικών διευκρινίζει με έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή, ότι οι παράνομες διασκευές οχημάτων δεν συνιστούν λαθρεμπορία, αλλά απλή τελωνειακή παράβαση και εξηγεί επίσης τον τρόπο επιβολής των κυρώσεων.

Ειδικότερα, με τις ισχύουσες διατάξεις, ως αυτοκίνητο όχημα με μόνιμο κλειστό αμάξωμα νοείται όχι μόνο αυτό που εκ κατασκευής το αμάξωμά του είναι κλειστό, αλλά και αυτό που προκύπτει με την προσθήκη στο αμάξωμα ανοικτού φορτηγού, καλύμματος από άκαμπτα στερεά υλικά, ανεξάρτητα αν αφαιρείται εύκολα ή δύσκολα ή αν το πίσω μέρος του αμαξώματος παραμένει ανοικτό. Για το παραπάνω κλείσιμο του ανοιχτού χώρου φόρτωσης, τη διασκευή τους, δηλαδή σε κλειστά φορτηγά αυτοκίνητα, αντί των φορολογικών επιβαρύνσεων που προβλέπονται από το άρθρο 6 του ν. 1573/1985 (διαφορά τέλους ταξινόμησης), αυτά υποβάλλονται σε τέλος ταξινόμησης, το ύψος του οποίου κυμαίνεται από 733 έως 2.347 ευρώ ανάλογα με τη χωρητικότητα του κινητήρα τους.

Τα πρόστιμα
Πέρα από το παραπάνω τέλος ταξινόμησης στα διασκευασμένα οχήματα (που έκλεισαν το χώρο φόρτωσης χωρίς την έγκριση της Τελωνειακής Αρχής) επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 1/5 του αναλογούντος σε αυτά τέλους ταξινόμησης, με ανώτατο όριο το ποσό των δύο χιλιάδων ευρώ (2.000).

Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα επαναφοράς των αυτοκινήτων οχημάτων που διασκευάστηκαν παράτυπα στην αρχική τους μορφή χωρίς την καταβολή των αναλογουσών φορολογικών επιβαρύνσεων υπό την προϋπόθεση καταβολής του οφειλόμενου προστίμου.

Καταλήγοντας, στην απάντησή της, η Γενική Δ/νση Τελωνείων, αναφέρει ότι «σύμφωνα με τα ανωτέρω εκτεθέντα οι παράνομες διασκευές δεν συνιστούν λαθρεμπορία, αλλά απλή τελωνειακή παράβαση με την επιβολή διοικητικού προστίμου».
 



Σε απάντηση σχετικού ερωτήματος, η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων του υπ. Οικονομικών διευκρινίζει με έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή, ότι οι παράνομες διασκευές οχημάτων δεν συνιστούν λαθρεμπορία, αλλά απλή τελωνειακή παράβαση και εξηγεί επίσης τον τρόπο επιβολής των κυρώσεων.

Ειδικότερα, με τις ισχύουσες διατάξεις, ως αυτοκίνητο όχημα με μόνιμο κλειστό αμάξωμα νοείται όχι μόνο αυτό που εκ κατασκευής το αμάξωμά του είναι κλειστό, αλλά και αυτό που προκύπτει με την προσθήκη στο αμάξωμα ανοικτού φορτηγού, καλύμματος από άκαμπτα στερεά υλικά, ανεξάρτητα αν αφαιρείται εύκολα ή δύσκολα ή αν το πίσω μέρος του αμαξώματος παραμένει ανοικτό. Για το παραπάνω κλείσιμο του ανοιχτού χώρου φόρτωσης, τη διασκευή τους, δηλαδή σε κλειστά φορτηγά αυτοκίνητα, αντί των φορολογικών επιβαρύνσεων που προβλέπονται από το άρθρο 6 του ν. 1573/1985 (διαφορά τέλους ταξινόμησης), αυτά υποβάλλονται σε τέλος ταξινόμησης, το ύψος του οποίου κυμαίνεται από 733 έως 2.347 ευρώ ανάλογα με τη χωρητικότητα του κινητήρα τους.

Τα πρόστιμα
Πέρα από το παραπάνω τέλος ταξινόμησης στα διασκευασμένα οχήματα (που έκλεισαν το χώρο φόρτωσης χωρίς την έγκριση της Τελωνειακής Αρχής) επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 1/5 του αναλογούντος σε αυτά τέλους ταξινόμησης, με ανώτατο όριο το ποσό των δύο χιλιάδων ευρώ (2.000).

Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα επαναφοράς των αυτοκινήτων οχημάτων που διασκευάστηκαν παράτυπα στην αρχική τους μορφή χωρίς την καταβολή των αναλογουσών φορολογικών επιβαρύνσεων υπό την προϋπόθεση καταβολής του οφειλόμενου προστίμου.

Καταλήγοντας, στην απάντησή της, η Γενική Δ/νση Τελωνείων, αναφέρει ότι «σύμφωνα με τα ανωτέρω εκτεθέντα οι παράνομες διασκευές δεν συνιστούν λαθρεμπορία, αλλά απλή τελωνειακή παράβαση με την επιβολή διοικητικού προστίμου».
Αυτα παντως μονο στην μπουρδελοχωρα αυτη γινονται,σε ολο τον κοσμο μπορεις να κλεισεις την καροτσα οπως θες,εδω τελωνειακη παραβαση.sarcastic..sarcastic..sarcastic.
 
Mercedes-Benz X-Class. Διαθέσιμη και με V6 πετρελαιοκινητήρα.


Την έκθεση της Γενεύης διάλεξε η Mercedes-Benz για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στον κόσμο την X 350d 4Matic – η αν θέλεις, την κορυφαία (μέχρι στιγμής) έκδοση της X-Class, που κινείται χάρη σε έναν V6 turbodiesel και εξοπλίζεται προφανώς, με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.



Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, ο τρίλιτρος πετρελαιοκινητήρας της X 350d 4Matic αποδίδει 258 άλογα στις 3.400 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής από τις 1.400 έως και τις 3.200 σ.α.λ. ενώ συνδυάζεται με το γνωστό και μη εξαιρετέο, 7G-Tronic Plus αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και, όπως είπαμε, το 4Matic σύστημα μόνιμης τετρακίνησης. Αυτό, διαθέτει transfer case δύο σταδίων και κεντρικό πλανητικό διαφορικό που κατανέμει την ροπή στους δύο άξονες σε σταθερό ποσοστό, 60:40. Το σύστημα 4Matic παρέχει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει “κοντές” σχέσεις ενώ προαιρετικά, είναι διαθέσιμο και μπλοκέ πίσω διαφορικό γι’ αυτούς που επιθυμούν το κάτι παραπάνω τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου. Έτσι, η X-Class με τον V6 πετρελαιοκινητήρα, επιταχύνει στα 100 km/h σε 7.9 δευτερόλεπτα, με την τελική της ταχύτητα να είναι 205 km/h.



Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι η X 350d 4Matic δεν έχει πρόβλημα να διασχίσει νερά με βάθος έως και 60 εκατοστών, ενώ οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας, διαμορφώνονται στις 29, 24 και 20.4 μοίρες αντίστοιχα ή 30, 25 και 22 με υπερυψωμένη ανάρτηση. Η απόσταση από το έδαφος δε, είναι 202 χιλιοστά και φτάνει έως τα 222 χιλιοστά με την προαναφερθείσα, υπερυψωμένη ανάρτηση. Η X 350d 4Matic είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις (την standard Progressive και την πιο πλούσια Power) και θα λανσαριστεί στην αγορά στα μέσα του 2018, με τιμή που στην Γερμανία θα ξεκινά από τα €53.360. .what..what..what..what..sarcastic..sarcastic..sarcastic.
 
αντε να δωσεις 60 χιλιαρικα και α του βαζεις πανω προβατηνες να τις πειγενεις στο σφαγιο....sarcastic..sarcastic..sarcastic.

εχουν ξεφηγει ολλα τα αγροτηκα πλεον..

για μενα που ειμαι κατοχος ενος ford ranger τετραπορτο και ειμαι υπερβολικα ευχαριστημενος αν και το καινουριο ειναι η μεγαλημου καψουρα θεορω οτη οι τημες ειναι αλου για αλου....
 
Άδεια αγροτικού αυτοκίνητου για τους κατά μη κύριο επάγγελμα αγρότες μέχρι 1.300 χιλιόγραμμα
Από
gonews
-
18 Ιουλίου 2018
345



Με εγκύκλιο του υπουργείου Μεταφορών δίνεται λύση στο πρόβλημα της άδειας αγροτικού αυτοκίνητου για τους κατά μη κύριο επάγγελμα αγρότες

Συγκεκριμένα τροποποιείται απόφαση η οποία αφορά στην ταξινόμηση φορτηγού ιδιωτικής χρήσης ΜΑΜΦΟ μέχρι 2.500 χιλιόγραμμα στο όνομα φυσικών προσώπων, τα οποία αποκτούν και δηλώνουν αρμοδίως γεωργικό εισόδημα από οποιαδήποτε αγροτική δραστηριότητα.

Με την τροποποίηση, επανέρχεται η δυνατότητα ταξινόμησης οχήματος με ωφέλιμο φορτίο μέχρι 1.300 χιλιόγραμμα από τα ανωτέρω πρόσωπα, δυνατότητα η οποία δεν είχε περιληφθεί. Επί πλέον, απαραίτητη προϋπόθεση για την χορήγηση άδειας ΦΙΧ στην ανωτέρω κατηγορία δικαιούχων είναι η άσκηση άλλης κύριας επαγγελματικής δραστηριότητας.

Ως κύρια επαγγελματική δραστηριότητα για την εφαρμογή της διάταξης νοείται οποιαδήποτε ιδιότητα του φυσικού προσώπου, η οποία αποφέρει εισόδημα και η οποία συνεισφέρει περισσότερο στο σύνολο του δηλωθέντος εισοδήματος σε σχέση με την αγροτική, όπως προκύπτει από το εκκαθαριστικό σημείωμα φυσικών προσώπων.

Η συγκεκριμένη διάταξη έδενε, στην κυριολεξία, τα χέρια των μη κατά κύριο επάγγελμα αγροτών, καθώς δεν τους επέτρεπε να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο που να εξυπηρετεί τις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες της αγροτικής τους εκμετάλλευσης.
 
Οσοι ειστε κατοχοι ranger λύστε μου μια απορεια,τι συμβαίνει οταν αναβει το πορτοκαλι σημα της αντλιας;ευχαριστώ
 
Καβλ@@@@@@@@@@@@ .RESPECT..RESPECT.

Ήρθε το Toyota Hilux Edition 50 (τιμή και εξοπλισμός)
16/08/2018
Μοιράσου το στο Facebook

Μοιράσου το στο Twitter


1 από 5






Το νέο, κορυφαίο στην γκάμα Toyota Hilux Edition 50 είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει αισθητικές διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, καθώς και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Με τη νέα αυτή έκδοση του Hilux, η Toyota γιορτάζει τα 50 χρόνια από το λανσάρισμα του δημοφιλούς pick up μοντέλου της στην Ιαπωνία.

Δείτε ακόμη: Εγγυημένα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από την Toyota

To Hilux Edition 50 είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με το διπλοκάμπινο αμάξωμα και προσφέρεται με μια ευρεία γκάμα χρωμάτων, μεταξύ των οποίων και το αποκλειστικό για την έκδοση πορτοκαλί μεταλλικό Oragne S. Επιπλέον, εξωτερικά ξεχωρίζει από το νέο εμπρός προφυλακτήρα με τον πιο δυναμικό σχεδιασμό, τη μεγαλύτερη ανασχεδιασμένη μαύρη μάσκα με το περίγραμμα χρωμίου, το νέο πίσω σκαλοπάτι και τις ειδικά σχεδιασμένες για την περίσταση δίχρωμες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό διακρίνεται ο πίνακας οργάνων με το λευκό φόντο και ο πολύ πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός, ο οποίος περιλαμβάνει: ESP, 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης, ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, εμπρός προβολείς LED και πολλά ακόμη στοιχεία.

Διαβάστε επίσης: Η εξέλιξη της Toyota Supra από το 1978 έως σήμερα (+video)

Την κίνηση του Toyota Hilux Edition 50 αναλαμβάνει ο γνωστός κινητήρας πετρελαίου των 2.4 λτ. με την απόδοση των 150 ίππων και των 400 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 219 γρ./χλμ.).

Τέλος, η τιμή του κορυφαίου Toyota Hilux Double Cab 4×4 Special Edition 50 είναι στα 39.100 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 1.500 ευρώ).

Δείτε το Hilux Edition 50 και στο παρακάτω βίντεο:

 
Back
Top