Βλητικές δοκιμές Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Εδώ θα διαφωνήσω. ΆΝ η ταχύτητα είναι στα 91 εκατοστά από το στόμιο 396 μ/δ όπως λέει το κουτί, τότε στα 150 εκατοστά δεν μπορεί να είναι ψηλότερη, ούτε καν ίδια, αλλά λίγο πιο χαμηλή . Βλέπω όμως στον πίνακα που έβαλες ( από που;) ,γράφει ταχύτητα στο στόμιο 425 μ/δ οπότε σωστά στο 1,5 μέτρο 410.
Το Full αυξάνει την ταχύτητα και το έχω υπολογίσει και αυτό ...
Οδηγός ήταν κάτι πραγματικές δοκιμές του Lowry με μολύβια και ατσάλια.
Παιδεύτηκα αρκετά μέχρι να βγάλω κάποια άκρη και να τα εισάγω στο πρόγραμμα.

Φυσικά τίποτα δεν είναι απολύτως ακριβές ...

Full choke increase muzzle velosity.jpg
 
Το φουλ σε σχέση με τον κύλινδρο αυξάνει την ταχύτητα ( γύρω στο 2%) ,αλλά αυτό συμβαίνει στο στόμιο, όταν τα σκάγια φτάνουν στα 91 εκατοστά (όπου μετράνε οι Αμερικανοί) το τσοκ δεν έχει καμία απολύτως επίδραση, ούτε η έκρηξη στομίου, πολύ περισσότερο δε στο 1,5 μέτρο. Ο Lowry τα λέει σωστά, μόνο που δεν αναφέρεται σε αυτό που συζητάμε αλλά στην διαφορά ΣΤΟ ΣΤΌΜΙΟ ανάμεσα σε κύλινδρο και φουλ.
 
Βασίλη δεν μας εξηγησες τα του πίνακα που έβαλες, πάντως στον πάνω βλέπω αριστερά ταχύτητα στο στόμιο 425 και στα 91 εκατοστά 396 , και αυτό είναι σωστό. Η ταχύτητα στο στόμιο βέβαια δεν μπορεί να μετρηθεί από εμάς, ( μόνο με αναγωγή κατά προσέγγιση), στο εργαστήριο όμως με ειδικό εξοπλισμό γίνεται.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top